БИ турбо тдс-обмислящ се проект........

Тунинг на двигатели, окачване, спирачки и всички други тежки железа по нашите баварци.

Модератор: bum_bum


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 06 Апр 2009, 17:16

ivan. написа:
Postman написа:Логиката на управление на клапите е много по-сложна от отворено-затворено при определени обороти. С такава опростена логика двигателя хипотетично би могъл да работи на установени режими, но преходните режими ще са... как да го кажа - пълен леш.
.
Последна промяна ivan. на 02 Ное 2009, 16:13, променена общо 1 път


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 06 Апр 2009, 19:45

.
Последна промяна ivan. на 02 Ное 2009, 16:14, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 06 Апр 2009, 19:48

:D


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 06 Апр 2009, 20:10

///peter написа::D
:bowdown:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 740
Регистриран на: 3.04.2007
Пол: Мъж

Мнение от Valentin_Peev » 06 Апр 2009, 21:07

.
Последна промяна Valentin_Peev на 22 Окт 2009, 15:40, променена общо 1 път

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 743
Регистриран на: 2.03.2007
Кара: в шоуто на тройките

Мнение от swh_bmw » 06 Апр 2009, 22:19

Здравейте,
Valentin_Peev написа:А тиквата нема ли да прави проблеми :roll:

какви проблеми :?:
........
-да се избегне стоковата турбо дупка до 2500 оборота или някакси да се получи еднакво ускорение от всякакви обороти и разбира се повишен въртящ момент(от още по-ниски обороти) ,и реални 180к.с.;
-моментално ''реагиране'' на мотора без много пушек,който всички знаем ,че се получава при богата смес ,идваща от рязко подаване на повече гориво в обороти,които са далечни от пик-а на сток турбото;т.е избягване на преобогатяването на сместа,характерна при местене на плочки или чип тунинг;
-повишаване на холд бустта,в следствие добрата съвместна работа на двете турбини;
...........

Поздрави

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 24.05.2007
Местоположение: квартала на младите
Пол: Мъж
Кара: малки котета на задната седалка
Мечтае да кара: по-леко
Детайли за колата: Черна скрап

Мнение от deyan-enchev » 07 Апр 2009, 9:59

Изображение

Управлението и на 2те клапи са се извършва освен с електромагнитни клапани и вакум от помпата (вакумната);


Изображение

Турбините с променлива геометрия отново управлявани от вакум не смяташ ли колега че ще е по лесно за реализация, и ще ти даде мощност в ниските ?

Изображение

Това също е добро решение за монтаж, а и турбините ще се включват последователно. Тук "изправения" вакум регулатор отваря изпускателния колектор и включва втората турбина (голямата) в даден момент.

PS: Поста е главно цитат от сервизен инженер в Skoda
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 07 Апр 2009, 11:14

.
Последна промяна ivan. на 02 Ное 2009, 16:14, променена общо 1 път

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 633
Регистриран на: 8.02.2007
Местоположение: Silistra

.

Мнение от BaHka » 07 Апр 2009, 17:29

Адаш от думите ти личи, че работиш по проекта? Дали е така наистина?


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Re: .

Мнение от ivan. » 08 Апр 2009, 9:33

BaHka написа:Адаш от думите ти личи, че работиш по проекта? Дали е така наистина?
.
Последна промяна ivan. на 02 Ное 2009, 16:15, променена общо 1 път

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 475
Регистриран на: 19.05.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e36 325 tds Touring
Детайли за колата: < Дълга печка със собствено мнение >

Re: БИ турбо тдс-обмислящ се проект........

Мнение от Любо /ba1_hu1/ » 05 Окт 2009, 20:38

Колега, да не би да си се отказал от проекта ? Определено е интригуващ и лично аз съм се замислял за втора турбина, което си е бонус за стандартната печка...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 137
Регистриран на: 28.07.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: е39

Re: БИ турбо тдс-обмислящ се проект........

Мнение от Noob4o » 05 Окт 2009, 23:47

И аз следях темата на колегата и понеже и аз имам нещо в предвид кажете ми една статистика защото явно съм в грешка аз - турбото на 0.8 ли надува (2.5 тдс-м51) :oops:
The Ultimate Driving Machine

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 203
Регистриран на: 9.07.2004
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: E39 528I
Мечтае да кара: ///Мъ 5

Re: БИ турбо тдс-обмислящ се проект........

Мнение от KUMHO » 06 Окт 2009, 10:57

На ТДС-а мисля беше 1.1 бара

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: БИ турбо тдс-обмислящ се проект........

Мнение от Zagy » 06 Окт 2009, 11:07

KUMHO написа:На ТДС-а мисля беше 1.1 бара

Ако това е пиковия буст - може. Но холд буста сигурно е по-малко.
Si non confectus, non reficiat.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Re: БИ турбо тдс-обмислящ се проект........

Мнение от Zubcho » 09 Окт 2009, 16:14

Повече от 1.1 не стига. Аз чакам проекта да се осъществи, да се тества и да го прилагаме и на моята кола. Лошото, е че Иван си купи 525i и май ще го зареже тоя проект.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

ПредишнаСледваща

Назад към Силов тунинг

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook