БИ турбо тдс-обмислящ се проект........
Модератор: bum_bum
57 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
.ivan. написа:Postman написа:Логиката на управление на клапите е много по-сложна от отворено-затворено при определени обороти. С такава опростена логика двигателя хипотетично би могъл да работи на установени режими, но преходните режими ще са... как да го кажа - пълен леш.
Последна промяна ivan. на 02 Ное 2009, 16:13, променена общо 1 път
- ///peter
- старши ентусиаст
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
Здравейте,
какви проблеми
Поздрави
Valentin_Peev написа:А тиквата нема ли да прави проблеми
какви проблеми
........
-да се избегне стоковата турбо дупка до 2500 оборота или някакси да се получи еднакво ускорение от всякакви обороти и разбира се повишен въртящ момент(от още по-ниски обороти) ,и реални 180к.с.;
-моментално ''реагиране'' на мотора без много пушек,който всички знаем ,че се получава при богата смес ,идваща от рязко подаване на повече гориво в обороти,които са далечни от пик-а на сток турбото;т.е избягване на преобогатяването на сместа,характерна при местене на плочки или чип тунинг;
-повишаване на холд бустта,в следствие добрата съвместна работа на двете турбини;
...........
Поздрави
- deyan-enchev
- старши ентусиаст
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
Управлението и на 2те клапи са се извършва освен с електромагнитни клапани и вакум от помпата (вакумната);
Турбините с променлива геометрия отново управлявани от вакум не смяташ ли колега че ще е по лесно за реализация, и ще ти даде мощност в ниските ?
Това също е добро решение за монтаж, а и турбините ще се включват последователно. Тук "изправения" вакум регулатор отваря изпускателния колектор и включва втората турбина (голямата) в даден момент.
PS: Поста е главно цитат от сервизен инженер в Skoda
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
- Любо /ba1_hu1/
- младши ентусиаст
- Мнения: 475
- Регистриран на: 19.05.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e36 325 tds Touring
- Детайли за колата: < Дълга печка със собствено мнение >
Re: БИ турбо тдс-обмислящ се проект........
Колега, да не би да си се отказал от проекта ? Определено е интригуващ и лично аз съм се замислял за втора турбина, което си е бонус за стандартната печка...
- Noob4o
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 137
- Регистриран на: 28.07.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: е39
Re: БИ турбо тдс-обмислящ се проект........
И аз следях темата на колегата и понеже и аз имам нещо в предвид кажете ми една статистика защото явно съм в грешка аз - турбото на 0.8 ли надува (2.5 тдс-м51)
The Ultimate Driving Machine
- KUMHO
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 203
- Регистриран на: 9.07.2004
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: E39 528I
- Мечтае да кара: ///Мъ 5
Re: БИ турбо тдс-обмислящ се проект........
На ТДС-а мисля беше 1.1 бара
- Zagy
- нафтения
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: БИ турбо тдс-обмислящ се проект........
KUMHO написа:На ТДС-а мисля беше 1.1 бара
Ако това е пиковия буст - може. Но холд буста сигурно е по-малко.
Si non confectus, non reficiat.
- Zubcho
- старши ентусиаст
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: БИ турбо тдс-обмислящ се проект........
Повече от 1.1 не стига. Аз чакам проекта да се осъществи, да се тества и да го прилагаме и на моята кола. Лошото, е че Иван си купи 525i и май ще го зареже тоя проект.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
57 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани