слагам си турбо които има опит да помага м50
Модератор: bum_bum
58 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
- BMWRACING
- младши ентусиаст
- Мнения: 399
- Регистриран на: 19.04.2008
- Местоположение: София/Раковски
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м20б20 90г
- Мечтае да кара: е30 с38турбо
Re: ре
xpl0d написа:slavianko написа:... и аз съм с М50 В25
Toй колегата с 20-ка май. Поне така писа по-горе.
бате Славянко изка да каже,че с по здравия мотор и няма да дава още пари и за карантийките
а 20-ката с тея бутала повече от 0,5 нз дали ще даяне
УСПЕХ колега
- petar80
- Потребител
- Мнения: 18
- Регистриран на: 19.02.2008
- Местоположение: габрово
- Пол: Мъж
- Кара: е 36 м50б25
- стан
- старши ентусиаст
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
Re: ре
slavianko написа:В момента моята кола се турбинира. Накупил съм всичко ниеобходимо за проекта. Като сметна всички части + фланци и много стругарски шукарии до сега съм дал към 1500лв. Не слагам електрониката. Ако сложа и нея и настрийките на колата накрая ще прехвърля 3000лв. Всичко това при условие че абсолютно сам си правя колата. Но забравих да спомена че не съм ви взел още турбо пътищата за които по груби сметки ще хвърля поне още 300лв. Всичко това без да ревизирам мотора. Като приключа съм сигурен че ще трябва и съединителя да сменя сменя с по здрав.vladi_a_i написа:Приготви си към 3000лв за всичко-поне имаше такива обяви,за монтаж не знам,ако ти си го правиш кво ще излезне...
Забравих да спомена и аз съм с М50 В25
1500лв за електроника и настройки ли Не съм много запознат ама не ми се вижда реално понеже имаше мегаскуиртове за по 300лв тука... бах тая настройка за 1200 лв
Re: ре
стан написа:slavianko написа:В момента моята кола се турбинира. Накупил съм всичко ниеобходимо за проекта. Като сметна всички части + фланци и много стругарски шукарии до сега съм дал към 1500лв. Не слагам електрониката. Ако сложа и нея и настрийките на колата накрая ще прехвърля 3000лв. Всичко това при условие че абсолютно сам си правя колата. Но забравих да спомена че не съм ви взел още турбо пътищата за които по груби сметки ще хвърля поне още 300лв. Всичко това без да ревизирам мотора. Като приключа съм сигурен че ще трябва и съединителя да сменя сменя с по здрав.vladi_a_i написа:Приготви си към 3000лв за всичко-поне имаше такива обяви,за монтаж не знам,ако ти си го правиш кво ще излезне...
Забравих да спомена и аз съм с М50 В25
1500лв за електроника и настройки ли Не съм много запознат ама не ми се вижда реално понеже имаше мегаскуиртове за по 300лв тука... бах тая настройка за 1200 лв
Колега електрониката не се свърта само до един МегаСкуирт, има къде къде електроники
Славианко бате верно с ква електроника ше я караш, и с един или два реда инжектори
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: ре
Колега то не е само да купиш мегата и готово. Трябва си и други неща. Трябва си и едис трябва си и фордова бубина че с оригиналните на М50 няма да стане. А за настройки и монтаж ще му вземат гаранция над 500лвстан написа:1500лв за електроника и настройки ли Не съм много запознат ама не ми се вижда реално понеже имаше мегаскуиртове за по 300лв тука... бах тая настройка за 1200 лв
Ами аз вече монтирах смт-то от лудия. Поръчал съм си и още едни 290цц инжектори за допълнителниNightmare написа:стан написа:slavianko написа:В момента моята кола се турбинира. Накупил съм всичко ниеобходимо за проекта. Като сметна всички части + фланци и много стругарски шукарии до сега съм дал към 1500лв. Не слагам електрониката. Ако сложа и нея и настрийките на колата накрая ще прехвърля 3000лв. Всичко това при условие че абсолютно сам си правя колата. Но забравих да спомена че не съм ви взел още турбо пътищата за които по груби сметки ще хвърля поне още 300лв. Всичко това без да ревизирам мотора. Като приключа съм сигурен че ще трябва и съединителя да сменя сменя с по здрав.vladi_a_i написа:Приготви си към 3000лв за всичко-поне имаше такива обяви,за монтаж не знам,ако ти си го правиш кво ще излезне...
Забравих да спомена и аз съм с М50 В25
1500лв за електроника и настройки ли Не съм много запознат ама не ми се вижда реално понеже имаше мегаскуиртове за по 300лв тука... бах тая настройка за 1200 лв
Колега електрониката не се свърта само до един МегаСкуирт, има къде къде електроники
Славианко бате верно с ква електроника ше я караш, и с един или два реда инжектори
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- petar80
- Потребител
- Мнения: 18
- Регистриран на: 19.02.2008
- Местоположение: габрово
- Пол: Мъж
- Кара: е 36 м50б25
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: вище снимките
Браво колега Ама няма да е лошо да споделиш и някви впечатления. Дай малко по подробно че ще е интересно Не са много колегите тук които са преминали отвът атмосверните режими така че ...petar80 написа:вище снимките
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- n.kostadinov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 125
- Регистриран на: 8.05.2008
- Местоположение: Русе
колега каза и го направи сподели малко повече инфо на колко надуваш,ако може някое клипче да видим ние как върви
- petar80
- Потребител
- Мнения: 18
- Регистриран на: 19.02.2008
- Местоположение: габрово
- Пол: Мъж
- Кара: е 36 м50б25
Като гледам снимките, това е с ибейски турбо кит. Ако е така , според мен ще имаш проблеми с цепене на изпускателния колектор, поне такъв проблем имаше Благоевградското 328и турбо и доколкото си спомням и БМВ-то на ЛудияГсм , дано твоя е по-добро качество .
W201 - 190E
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)
- petar80
- Потребител
- Мнения: 18
- Регистриран на: 19.02.2008
- Местоположение: габрово
- Пол: Мъж
- Кара: е 36 м50б25
те се цепят 6тото неправят гавкави вразки и нехващат турбото кам мупето а трябва и при мен е така турбото е jdm и вси4ко останало имах проблем с него но се оказа от мен
petar80 написа:те се цепят 6тото неправят гавкави вразки и нехващат турбото кам мупето а трябва и при мен е така турбото е jdm и вси4ко останало имах проблем с него но се оказа от мен
значи при Благоевското си имаше и мека връзка и усилка и пак се сцепи, както и да е важното е ,че знаеш за проблема и си го решил
W201 - 190E
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)
- nParMaTuK
- младши ентусиаст
- Мнения: 523
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: София, Овча Купел
- Пол: Мъж
- Кара: '98 540i
- Мечтае да кара: на 2 бара
- petar80
- Потребител
- Мнения: 18
- Регистриран на: 19.02.2008
- Местоположение: габрово
- Пол: Мъж
- Кара: е 36 м50б25
58 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани