слагам си турбо които има опит да помага м50
Модератор: bum_bum
58 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
- petar80
- Потребител
- Мнения: 18
- Регистриран на: 19.02.2008
- Местоположение: габрово
- Пол: Мъж
- Кара: е 36 м50б25
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
ре
Братле последно като говорихме по тел каза че си намерил друг мотор. Цопна ли го в коша вече. Между другото тук в продава май мярнах някой да продава смт6 с мапа за към 200лв Ако още караш без електроника не е лошо поне едно смт да сложиш. А за настройките ей го Габрово-Русе и ще я оправим при моя мапер.petar80 написа:варви доста добре с4упих един двигател ве4е без електроника го катам ве4е 7000км даже и на газ
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- petar80
- Потребител
- Мнения: 18
- Регистриран на: 19.02.2008
- Местоположение: габрово
- Пол: Мъж
- Кара: е 36 м50б25
- nParMaTuK
- младши ентусиаст
- Мнения: 523
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: София, Овча Купел
- Пол: Мъж
- Кара: '98 540i
- Мечтае да кара: на 2 бара
petar80 написа:на 0,5 няма грижи но без електро нестава не6то несам променял по мотора
Демек на 0,5 не си сменял и инжектори дори, регулатор на горивото има ли?
И кво му се счупи на мотора?
Питам щото при мен на ~0.7 пик и дори не съм духнал гарнитура още, но тая вечер, може да уцеля някой бонус
- petar80
- Потребител
- Мнения: 18
- Регистриран на: 19.02.2008
- Местоположение: габрово
- Пол: Мъж
- Кара: е 36 м50б25
регулатор сложис скоро има голяма разлика но няма никси мотора се счупи от бедна горивна смес нахрани го с гориво и нямаш ядове 0,7 несе барка не пове4е
- nParMaTuK
- младши ентусиаст
- Мнения: 523
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: София, Овча Купел
- Пол: Мъж
- Кара: '98 540i
- Мечтае да кара: на 2 бара
- petar80
- Потребител
- Мнения: 18
- Регистриран на: 19.02.2008
- Местоположение: габрово
- Пол: Мъж
- Кара: е 36 м50б25
- SammY
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 217
- Регистриран на: 18.01.2009
- Местоположение: Под е30 ката
- Пол: Мъж
- Кара: e30 //M42 power е39 525 tds Touring
petar80 написа:да но м50б20 мотори да искаш кат се науча на тях после ела ме виж
Тва ме рабзби направо , ама си е точно така, вече с електроника ли си или с регулатор и на кви смеси даяни ,ако си без?
- petar80
- Потребител
- Мнения: 18
- Регистриран на: 19.02.2008
- Местоположение: габрово
- Пол: Мъж
- Кара: е 36 м50б25
- valentino
- младши ентусиаст
- Мнения: 438
- Регистриран на: 20.03.2005
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: E30 320
- Детайли за колата: E30 320 Megasquirt MS II-extra,DIY wideband
Re: ре
slavianko написа:Колега то не е само да купиш мегата и готово. Трябва си и други неща. Трябва си и едис трябва си и фордова бубина че с оригиналните на М50 няма да стане...
Аз пък знам (от опит) че МС работи с оригиналните бобини,с оригиналните датчици(без MAF-а),с оригиналния VR-сензор дето чете от 60-2 зъба и МС се монтира в оригиналната кутия на ЕКУ.Нищо Фордово не се добавя.
Megasquirt & Megaview user
- SammY
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 217
- Регистриран на: 18.01.2009
- Местоположение: Под е30 ката
- Пол: Мъж
- Кара: e30 //M42 power е39 525 tds Touring
- ///peter
- старши ентусиаст
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
Re: ре
valentino написа:slavianko написа:Колега то не е само да купиш мегата и готово. Трябва си и други неща. Трябва си и едис трябва си и фордова бубина че с оригиналните на М50 няма да стане...
Аз пък знам (от опит) че МС работи с оригиналните бобини,с оригиналните датчици(без MAF-а),с оригиналния VR-сензор дето чете от 60-2 зъба и МС се монтира в оригиналната кутия на ЕКУ.Нищо Фордово не се добавя.
Аз го потвърждавам, даже е plug and play
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: ре
Съгласен съм с теб щото знам че си в час с тея неща. Въпроса е там обаче че примерно тук в Русе никой не иска да ми го монтира с оригиналните бобини и с останалите неща които изброи. А най гадното е че аз и бъкел си нямам от електроника и всичко приемам за чиста монета Иначе щях ли да дам 600лв за тъпата аларма наречена смт6 и още 300-400лв за монтаж и настройки с която и да коригирам с нея някакво гориво и някакъв аванс ама не се знае какъвvalentino написа:slavianko написа:Колега то не е само да купиш мегата и готово. Трябва си и други неща. Трябва си и едис трябва си и фордова бубина че с оригиналните на М50 няма да стане...
Аз пък знам (от опит) че МС работи с оригиналните бобини,с оригиналните датчици(без MAF-а),с оригиналния VR-сензор дето чете от 60-2 зъба и МС се монтира в оригиналната кутия на ЕКУ.Нищо Фордово не се добавя.
Последна промяна slavianko на 29 Авг 2009, 17:41, променена общо 1 път
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- nParMaTuK
- младши ентусиаст
- Мнения: 523
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: София, Овча Купел
- Пол: Мъж
- Кара: '98 540i
- Мечтае да кара: на 2 бара
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
ре
Познавам човека с жълтото. То има и други в Русе които могат и то доста ама цена 2000лв за монтаж и настройки на МС едва ли ще ти харесат Та за това говорихме все пакnParMaTuK написа:В русе има един с едно жълто, той може
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
58 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани