m20b25-ТУРБО
Модератор: bum_bum
13 мнения
• Страница 1 от 1
m20b25-ТУРБО
ЗДР КОЛЕГИ днес се регистрирах в форума но от доста време следя темите с интерес за да няма изли6ни коментари от рода на -пак тапи теми или това дете ни занимава с глупости-6те сам максимално то4ен с вапросите си и 6те сам ви много благодарен ако ми помогнете с ва6ия опит.ТА сега по темата от 3 години имам в гаража една 3ка с мотор м20б25 и не сам се ка4вал да я карам за6тото имам друга кола а и тази е на брат ми които от 3 години е в 6татите и няма намерение да се прибира и аз ре6их да му разваля колата хахах ИМАМ 4000ЛВ КОИТО ИСКАМ ДА ВЛОЖА В НЕЯ.КОЛАТА 6ТЕ СЕ ПРАВИ САМО ЗА ЯКО НАСТАПВАНЕ НЕ ЗА ЕЖЕДНЕВЕН АВТОМОБИЛ.
Не мисля 4е сас сток карантията този мотор 6те издаржи много,затова сам купил коланов вал от М21 до колкото сам 4ел тук тои е кован и мотора става около 2,7,биелите смятам да са си оригиналните,но незнам с какви бутала да го подкарам-ПОМОГНЕТЕ-електроника СМТ6 от каде да се закупи и каде да се настрои след това,един познат има в сервиза си едно бласнато камион4е VOLVO F12 смятам да ползвам неговата турбина с ван6ен уестгейт за6тото тя работи на много голямо налягане маи .за сега толкова 6те има много снимки и клип4ета на проекта надявам се да ми помогнете с преработването на мотора 6те сам много благодарен на знае6тите ако ми пуснат едно лс с вси4ки нужни 4асти за преработване на този мотор благодаря предварително
Не мисля 4е сас сток карантията този мотор 6те издаржи много,затова сам купил коланов вал от М21 до колкото сам 4ел тук тои е кован и мотора става около 2,7,биелите смятам да са си оригиналните,но незнам с какви бутала да го подкарам-ПОМОГНЕТЕ-електроника СМТ6 от каде да се закупи и каде да се настрои след това,един познат има в сервиза си едно бласнато камион4е VOLVO F12 смятам да ползвам неговата турбина с ван6ен уестгейт за6тото тя работи на много голямо налягане маи .за сега толкова 6те има много снимки и клип4ета на проекта надявам се да ми помогнете с преработването на мотора 6те сам много благодарен на знае6тите ако ми пуснат едно лс с вси4ки нужни 4асти за преработване на този мотор благодаря предварително
СМТ може да си купиш от ludiagsm, но той май непише вече във форума.
Ето тук може да питаш за кординати: http://www.performance-bg.org/forum/viewtopic.php?t=166
За правена на м20б27 има мноо теми във форума и просто ползвай търсачката
Ето тук може да питаш за кординати: http://www.performance-bg.org/forum/viewtopic.php?t=166
За правена на м20б27 има мноо теми във форума и просто ползвай търсачката
- павката
- старши ентусиаст
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
а брата на кво мнение е
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
- DanielzZz
- старши ентусиаст
- Мнения: 1898
- Регистриран на: 29.12.2005
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 39
- 320i_coupe
- младши ентусиаст
- Мнения: 394
- Регистриран на: 9.10.2007
- Местоположение: София, жк. Изток
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: BMW M? :)
1
Здр колега не си мисли че тая кола без електроника не може да се кара имам едно е30 м20б27 което е с турбо и без електроника и с изключение на разхода който е 20/100 не му пречи и мисля да си я карам тея колата се кара вече 2-години така и не и пречи
намери си една к26 или нещо подобно
едни дюзи от 3.5 или от някой м-повер
от ebay може да си земеш прогресивен регулатор и колектор за турбото или направо цял турбо кит
Успех с проекта
намери си една к26 или нещо подобно
едни дюзи от 3.5 или от някой м-повер
от ebay може да си земеш прогресивен регулатор и колектор за турбото или направо цял турбо кит
Успех с проекта
DIFFICULT DOES NOT MEAN IMPOSSIBLE
P.O.N.T.I.A.C
poor old nigga thinks its a caddillac
http://pleasehelp.hit.bg/
P.O.N.T.I.A.C
poor old nigga thinks its a caddillac
http://pleasehelp.hit.bg/
- amd
- клавиатурен мунингист
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Между другото, колектор и турбина от 324TD или 524TD (тоест M21D24) ще станат ли М20 двигател ? Каква е разликата в отворите на главата, в захващането на колекторите? Турбината би трябвало да има капацитет да захрани М20 (все пак дизела е 2.4 и много прилича на М20-ката) ?
BMW only!
- rtzankov
- Ценко изложбения
- Мнения: 3813
- Регистриран на: 26.11.2003
- Местоположение: Регистриран на: 26 Ное 2003 | Мнения: 1117
- Пол: Мъж
- Кара: дългия да си плати входа !!!
amd написа:Между другото, колектор и турбина от 324TD или 524TD (тоест M21D24) ще станат ли М20 двигател ? Каква е разликата в отворите на главата, в захващането на колекторите? Турбината би трябвало да има капацитет да захрани М20 (все пак дизела е 2.4 и много прилича на М20-ката) ?
Това от опит ли го каза, или си го изсмука от пръстите сега ?
R.I.P Landikar
- amd
- клавиатурен мунингист
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Никакъв опит нямам, фантазирам си, виждал съм М20 и М21 и ми изглеждат подобни, просто питам някой, който примерно е човъркал по тези двигатели. За да знам дали да си правя илюзии за бюджетен проект или не. Във Видин няма кой да ми изгради колектори наново, пък специалисти в областта биха искали съответната сума.
Другия въпрос е, каква е разликата в потока на изгорели газове (и температура) на дизелов и бензинов двигател с подобни обеми, съответно как би се държала турбината на бензиновия агрегат. В чужд форум четох, че най-вероятно ще е малка тази турбина.
Другия въпрос е, каква е разликата в потока на изгорели газове (и температура) на дизелов и бензинов двигател с подобни обеми, съответно как би се държала турбината на бензиновия агрегат. В чужд форум четох, че най-вероятно ще е малка тази турбина.
BMW only!
- rtzankov
- Ценко изложбения
- Мнения: 3813
- Регистриран на: 26.11.2003
- Местоположение: Регистриран на: 26 Ное 2003 | Мнения: 1117
- Пол: Мъж
- Кара: дългия да си плати входа !!!
Ще се опитам да нахвърлям малко неща които аз знам ...
Главите на двата мотор (М20 и М21) имат същественна разлика в изпускателните портове
и колекторите от дизела не стават плъг енд плей
на бензиновия мотор, прави се адаптивен фланец (мисля че Славянко си прави такъв)
и с него става прехода от дизел - бензин.
турбинката на дизеловия двигател е крайно малка за да се случва нещо
полужително с бензиновия двигател. Помисли, че дизела се върти до 4.5к оборота ...
а бензина искаш да го караш поне до 6.5к нали Тази турбинка ще прави висок бек прешър още на 3к оборота при бензина
Изработването на изпускателния колектор е дребно зърно в цялата верига
за турбиниране на една атмосферка.
Интеркулера от М21 също няма да ти свърши никъква работа защото е малък като обем и КПД.
По-добрия избор е да се вземе една китайка за 200 лв.
Може евентуално да се вземат тръбите от турбо пътищата на дизела,
стига да са достатъчно големи като диаметър.
В крайна сметка мога да кажа, че правенето на турбо конверсия по
"дюлгерски" винаги води след себе си куп други проблеми, нерви и
разправий. Направи го веднъж, но като хората
Главите на двата мотор (М20 и М21) имат същественна разлика в изпускателните портове
и колекторите от дизела не стават плъг енд плей
на бензиновия мотор, прави се адаптивен фланец (мисля че Славянко си прави такъв)
и с него става прехода от дизел - бензин.
турбинката на дизеловия двигател е крайно малка за да се случва нещо
полужително с бензиновия двигател. Помисли, че дизела се върти до 4.5к оборота ...
а бензина искаш да го караш поне до 6.5к нали Тази турбинка ще прави висок бек прешър още на 3к оборота при бензина
Изработването на изпускателния колектор е дребно зърно в цялата верига
за турбиниране на една атмосферка.
Интеркулера от М21 също няма да ти свърши никъква работа защото е малък като обем и КПД.
По-добрия избор е да се вземе една китайка за 200 лв.
Може евентуално да се вземат тръбите от турбо пътищата на дизела,
стига да са достатъчно големи като диаметър.
В крайна сметка мога да кажа, че правенето на турбо конверсия по
"дюлгерски" винаги води след себе си куп други проблеми, нерви и
разправий. Направи го веднъж, но като хората
R.I.P Landikar
- ///Явор
- Летящия холандец
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
имам всичко необходимо за тоз матор
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- Tigar1972
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 82
- Регистриран на: 20.03.2008
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: влака
- Мечтае да кара: самолет с духалка :)
1
С колектор от дизелак трябва да се прави фланец при стругар иначе става но много хора не го харесват,а щом колегата има всичко необходимо земи една каса бира и върви да се пазарите за цената
М/у другото имам един излишен такъв колектор ако някой му трябва може да ме излъже нещо за него
М/у другото имам един излишен такъв колектор ако някой му трябва може да ме излъже нещо за него
DIFFICULT DOES NOT MEAN IMPOSSIBLE
P.O.N.T.I.A.C
poor old nigga thinks its a caddillac
http://pleasehelp.hit.bg/
P.O.N.T.I.A.C
poor old nigga thinks its a caddillac
http://pleasehelp.hit.bg/
13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани