Търся си

Тунинг на двигатели, окачване, спирачки и всички други тежки железа по нашите баварци.

Модератор: bum_bum


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Мнение от sonny » 18 Мар 2009, 14:05

Това е спорен въпрос за термостата, ако е атмосферка му трябва задълже, щто инак маслото ще е по-студено от нормалното и няма да има работна температура,у демек ще е по-студено а не е добре да е по-студено от номиналната си температура, но ако е турбо, незнам, турбото загрява мотора повече, но дали пък ако е пак без термостат ще седи на номинал :roll:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 582
Регистриран на: 7.09.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: се на жена си
Мечтае да кара: нещо с шест дросела

Мнение от mladfen » 18 Мар 2009, 14:11

А какви са ориентировъчно нармалните работни температури на маслото?
Тоес кога можем да считаме че е загряло и кога прегряло?
След повече секс се чувстваш далеч по-добре, отколкото след повече алкохол!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 523
Регистриран на: 18.01.2007
Местоположение: София, Овча Купел
Пол: Мъж
Кара: '98 540i
Мечтае да кара: на 2 бара

Мнение от nParMaTuK » 18 Мар 2009, 14:25

Добре де гледам тдс-ките (големите) имат маслен радятор и магистралите пак тръгват от масления филтър. Там как е има ли термостат или си се охлажда нон стоп? Идеята е да се ползва филтърната кутия от тдс-ката. Я някой който си е човъркал дизеляка в тая зона да сподели впечатления :D
Ето тука 2 графички за какво говоря:
Изображение
http://www.realoem.com/bmw/diagrams/i/t/9.png

П.С. Прочетох някъде че и м44 е с маслен радятор :roll:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 242
Регистриран на: 5.01.2008
Местоположение: Видин

Мнение от Шарампоя » 18 Мар 2009, 15:09

По принцип маслото е с температура малко по висока от температурата на водата( някой казват 4е разликата трябва да е около 10 градуса) т.е ако на водата е 90 на маслото 100 , тогава маслото е достигнало работната си температура и работата на двигателя тогава е най благоприятна.Да ама различни масла различни вискозитети.Маслото се охлажда от водата , демек водния термостат е сложен с цел да поддържа работната температурата на маслото за да има максимално добро мазане на двигателя.Така че ако няма проблем със стрелката на температурата на водата(не отива към 4ервено дори и при ръчкане), няма смисъл от такива допълнителни интервенций за охлаждане на маслото.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 376
Регистриран на: 25.02.2007
Местоположение: Burgas

Мнение от Dizzel » 19 Мар 2009, 7:54

Да нямам проблеми с темпетатурата на водата, на маслото температурата е не повече от 100с карам с МОТУЛ ЛЮМАН
http://vbox7.com/play:dfb1170d
http://vbox7.com/play:f7941feb
Рано или късно всеки Е30 ентусиаст си купува друго BMW

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 182
Регистриран на: 3.04.2007
Местоположение: София,Червено Знаме/Bistrenburg
Кара: т на ръба на безумието
Детайли за колата: White/Black ORANGE

..

Мнение от mirafiori » 19 Мар 2009, 9:39

Според мен термостат е нужен,когато автомобила се кара ежедневно и при температури около 0 градуса и по надолу,ако колата се използва само на писта е напълно излишно...
А нормалната температурата на маслото,по-точно температурата при която маслото смазва най-качествено е 100 градуса...втория индекс на маслото показва точно това при 100 градуса какъв вискозитет има...

Шарампоя написа:Така че ако няма проблем със стрелката на температурата на водата(не отива към 4ервено дори и при ръчкане), няма смисъл от такива допълнителни интервенций за охлаждане на маслото.

аз не мисля така,виждъл съм как NA-мотор с маслен охладител след 2часа каране яко маслото стига 170 градуса



Dizzel написа:Да нямам проблеми с темпетатурата на водата, на маслото температурата е не повече от 100с карам с МОТУЛ ЛЮМАН

С такова истинско масло(двойно естерно) може да нямаш проблеми с температурата,но аз се питам колко време най-дълго си натоварвал машината???
...and work and travel / с вратите/
http://mirafiori.bg/ +359887306727 +359876306727

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 376
Регистриран на: 25.02.2007
Местоположение: Burgas

Мнение от Dizzel » 19 Мар 2009, 18:47

Най- много 6-7мин. яка ръчка.
http://vbox7.com/play:dfb1170d
http://vbox7.com/play:f7941feb
Рано или късно всеки Е30 ентусиаст си купува друго BMW

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 582
Регистриран на: 7.09.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: се на жена си
Мечтае да кара: нещо с шест дросела

Мнение от mladfen » 18 Апр 2009, 14:29

Dizzel написа:Най- много 6-7мин. яка ръчка.

При най-много 7-8 обиколки на Калояново с някъв Кастрол и се разтропват повдигачите
А с Мотул ми се струва че колата ми държи малко повечко, да кажем 10 обиколки или около 12-13мин.
Но това преди 2 месеца когато беше по хладно
След повече секс се чувстваш далеч по-добре, отколкото след повече алкохол!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 376
Регистриран на: 25.02.2007
Местоположение: Burgas

Мнение от Dizzel » 07 Юли 2009, 7:14

up
http://vbox7.com/play:dfb1170d
http://vbox7.com/play:f7941feb
Рано или късно всеки Е30 ентусиаст си купува друго BMW

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 135
Регистриран на: 25.06.2008
Местоположение: София/Houston

Мнение от nikoror » 07 Юли 2009, 12:18

този кит от снимката в началото няма термостат и (до колкото знам) не се произвежда вече, но има мнооого малко залежали бройки и също 2-ра ръка се намира чат пат. термостат е много добра идея по същата причина по която водата има термостат: докато маслото е студено износването на двигателя е няколко пъти по-голямо от колкото когато е топло, има повече триене и по-малко коне. за чисто състезателна кола може и без, защото тя се кара само загрята, но за всеки ден термостат е почти задължително (или ще трябва да се ограничите до 2500-3000 оборота вместо първите 10тина минути, първите 20тина минути)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 125
Регистриран на: 8.05.2008
Местоположение: Русе

Мнение от n.kostadinov » 07 Юли 2009, 17:03

http://topspeed.bg/view_product.php?pid=39
ето тук има някакъв кит без масления радиатор

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 537
Регистриран на: 14.11.2008
Местоположение: пловдив

Мнение от ico318 » 07 Юли 2009, 19:06

Dizzel написа:up
специално за теб съм пуснал една тема по-долу.да те замоля-пиши понакога какво се случва с колата.слуша ли,едно,друго....тената ти е една от най-смислените-подновявай я,като се сетиш.

Предишна

Назад към Силов тунинг

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook