заварен диф ?!!!

Тунинг на двигатели, окачване, спирачки и всички други тежки железа по нашите баварци.

Модератор: bum_bum

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 377
Регистриран на: 4.09.2007

заварен диф ?!!!

Мнение от BMWfenomen » 22 Фев 2009, 18:31

заварен диференциял 100% лок.....някои карал ли е кола с такъв диф и какви са впечатленията ?! прекалено опасно ли е?
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2042
Регистриран на: 7.12.2006
Местоположение: на скамейката при резервите
Пол: Мъж
Кара: му се шейната на дядо коледа
Мечтае да кара: самолет с 4 гуми и емблема на BMW

Мнение от nesko » 22 Фев 2009, 18:45

аз лично не съм карал но съм се возил в е30ка 2.7 битурбо с такъв диф и е лудница много лесно се лъзга и по усетливо се кара но колата има много сила не знам дали и при по слаба ще е така, но ако е за ежедневна кола не е много добра като за по остри и обратни завои много яде гуми и татри гъза ;)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1513
Регистриран на: 23.12.2006
Местоположение: Казанлък

Мнение от Nightmare » 22 Фев 2009, 19:08

Ако е за ежедневката...забрави :mhihi:
Гумите се износват неравномерно, а тряаа си и доста шеферлък, щот мн лесно ставали обратни завои :mhihi: :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 377
Регистриран на: 4.09.2007

Мнение от BMWfenomen » 22 Фев 2009, 19:16

то почти не останаха е30ски за ежедневки ;)
е някои да има клипче или нещо от сорта !! колега 2.7мицата би турбо с какво предавателно число е бил дифа и има ли значение това когато е заварен ?!
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 339
Регистриран на: 19.08.2008

Мнение от S 70/3 » 23 Фев 2009, 1:55

има зна4ение предавателното 4исло за макс скорост и ускорението..а при заварен диф просто колелата при завои се въртят еднакво като едното в зависимост завоя накъде е се трие пове4е

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2042
Регистриран на: 7.12.2006
Местоположение: на скамейката при резервите
Пол: Мъж
Кара: му се шейната на дядо коледа
Мечтае да кара: самолет с 4 гуми и емблема на BMW

Мнение от nesko » 23 Фев 2009, 2:42

BMWfenomen написа:то почти не останаха е30ски за ежедневки ;)
е някои да има клипче или нещо от сорта !! колега 2.7мицата би турбо с какво предавателно число е бил дифа и има ли значение това когато е заварен ?!
ми не знам ще питам но мога и видео да кача но до ден два ;)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 595
Регистриран на: 3.01.2005
Местоположение: София

Мнение от Oyama » 23 Фев 2009, 2:52

Аз съм с заварка, паркирането е малко шит иначе останалото е = фън. 8)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Местоположение: Wolfsschanze
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 23 Фев 2009, 7:51

Oyama написа:Аз съм с заварка, паркирането е малко шит иначе останалото е = фън. 8)


Още от фотошоп тунинга в тунинг.бг си моя мастер :bowdown: :bowdown:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Мнение от kirililiev » 23 Фев 2009, 18:14

Oyama написа:Аз съм с заварка, паркирането е малко шит иначе останалото е = фън. 8)


чакай бе,тва ли беше машината със скъпите части дет се продаваше за....
http://www.mobilen.bg/pcgi/printdet.cgi ... 2898237047
:shock:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 506
Регистриран на: 22.12.2007
Местоположение: мировяне сити
Пол: Мъж
Кара: 30 ки до гроб
Мечтае да кара: на метан

Мнение от igra4a-c2560xm » 23 Фев 2009, 19:05

баварчето кара с такъв а до няколко дни ще споделя от лечен опит как ще бъде ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 434
Регистриран на: 14.07.2007
Кара: e46 ci

Мнение от misanthrope » 23 Фев 2009, 19:09

имал съм 320 с заварен за ежедневка не става
ама иначе за донъти се е утепала ама се приготви за карета отса ти казвам ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 377
Регистриран на: 4.09.2007

Мнение от BMWfenomen » 23 Фев 2009, 19:57

ето полезни работи се разбират....нека още някои сподели ! сърендър за секи ден не е таз кола по скоро за дрифт и скоросно каране, 20ската как се е държала по завоите ?
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 434
Регистриран на: 14.07.2007
Кара: e46 ci

Мнение от misanthrope » 23 Фев 2009, 20:23

бате според мене не става за дрифт ама нека по компетентите да кажат щото аз от дрифт неразбирам
аз го заварих за да си я върта в кръг :D

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Мнение от kirililiev » 23 Фев 2009, 20:34

sundera86 написа:бате според мене не става за дрифт ама нека по компетентите да кажат щото аз от дрифт неразбирам
аз го заварих за да си я върта в кръг :D


става перфектно за дрифт,трябва да внимаваш само да няма изненади,особенно на мокро ;)трябва да придобиеш малко умения щото грешките се наказват :mhihi: ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 377
Регистриран на: 4.09.2007

Мнение от BMWfenomen » 23 Фев 2009, 20:40

значи дифа ще се заварява ! ще видим какво става с м50б20 с заварен диф :twisted: не за друго но един шпер е на цената на мотора......а и нема да е пълен кеф ако не се побългари малко :shock: !
Изображение

Следваща

Назад към Силов тунинг

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook