318ис и олекотяване на маховика

Тунинг на двигатели, окачване, спирачки и всички други тежки железа по нашите баварци.

Модератор: bum_bum

Гост
Аватар

Мнение от Гост » 11 Фев 2009, 19:08

AlibiTu написа:Хахо, един френд сложи в 320-ката С50 мотор и неговата горна помпа си е оригиналната от М50-ката и няма грижи, може при Е30-ките друго да е или горната ти да е била позаминала нещо .... но щом в момента всичко си е ОК, това е най-важното, а и не е лошо колкото повече М части има в едно БМВ :D


Да ама ти говориш за Е36 320 , а моята горна си беше оригиналната (Е30 316) , и имат доста голяма разлика в количеството течност която избутват ;)
Иначе моята горна помпа все още си е перфе , просто не и достигаше дебита за да избута долната от С50 :idea:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5250
Регистриран на: 12.11.2006
Пол: Мъж
Кара: ги да пият мента
Мечтае да кара: за 6лв/100км
Детайли за колата: не върви и не гори

Мнение от павката » 11 Фев 2009, 23:32

AlibiTu написа: Ся ако и немците незнаят как да правят автомобили :mhihi: ... ама ги разбирам .. при тия грозни жени по-добре в гаража при красивата кола :mhihi:

малко извън,ама как ги нареди :twisted:
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче

.ninja { visibility: hidden; }
Аватар
Мнения: 845
Регистриран на: 27.01.2008
Пол: Мъж

Re: 318ис и олекотяване на маховика

Мнение от vladye » 18 Авг 2009, 8:57

колеги, вдигам темата, защото искам да питам следното:

AlibiTu написа:
Вариант 2: Преминаване от 12.5 кг маховик (от модела с клима) към 5-8кг (от М20) /М42 към М20/

Части: Маховик от М20 (в зависимост какъв ще се ползва варират килограмите, но от Е30 323и /възможно и от 320/ е около 6кг. Лагер от 323, притескател и съединител. Пинион от М20 (преработка на стартера на М42 с пинион от М20).


да разбирам ли, че лагера задължително трябва да бъде от 323? тоест, лагер от 320 не става ли?
virtue and tranquillity

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 523
Регистриран на: 18.01.2007
Местоположение: София, Овча Купел
Пол: Мъж
Кара: '98 540i
Мечтае да кара: на 2 бара

Мнение от nParMaTuK » 18 Авг 2009, 11:51

Аз наскоро напраих и кабриото с този сетъп и лагерите бяха еднакви на м52 и м20, евентуално може да окаже някаква разлика в това къде ще отделя съединителя, че не ги погледнах на височина как са, иначе пасват. Просто си купуваш комплект съединител за м20.
И другото което забелязах докато събирах частите, е че на стартер от м42/м40 (за м44 незнам), става да се сложи пиньона с бендикса от м20, а при м50/м52 нестават тия сглобки (дължините на осите бяха различни).
И в крайна сметка най-лесния вариант си остава стартер от е34 м20, че от толко проби имам една торба разглобени стартери :mhihi:
Изображение


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Мнение от sonny » 18 Авг 2009, 12:06

Лагерите са еднакви, но вилките н еса. Сменяш ли маховика на М50/52 с такъв от М20 сменяш и вилката, щото инак хода на педала става различен, пробвал съм двата варианта. За стартера, само си купуваш бендикс от е34 с М20 мотор и го слагаш на твоя си стартер, най-малкото е по-лесно, по-евтино, по-качествено, най-малкото си знаеш собствения стартер а и му слагаш нова част за по-малко пари отколкото да купиш стартер секънд ида не знаеш ко кпуваш а и е по-тежък. Маховика на М20 Л-джетроник, без значение дали е Б20 или Б23 е 6кг. Маховика на М20 Моттроник без нначение дали е Б20 или Б25 е 8,5кг. Фиданзата за М52Б28 нагоре демек 240мм е 4,5кг. Това са стойности само на маховици,без съединители. Лично мерени. След това са получава едно звънтене откъм моторния отсек на около 7000-7200 оборота да не те притеснява. Още нещо. Ако искаш да не пали като москвич, се прави една планка 2мм на стартера да го избута малко назад.

.ninja { visibility: hidden; }
Аватар
Мнения: 845
Регистриран на: 27.01.2008
Пол: Мъж

Мнение от vladye » 20 Авг 2009, 23:05

sonny - планката само при М50/М52 ли се прави, или и при М42 е желателно?

и понеже не съм убеден напълно - м20 84' април месец е л-джетроник, нали?
virtue and tranquillity


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Мнение от sonny » 21 Авг 2009, 16:06

vladye написа:sonny - планката само при М50/М52 ли се прави, или и при М42 е желателно?

и понеже не съм убеден напълно - м20 84' април месец е л-джетроник, нали?


Мисля, че и при М42 трябва, но не съм на 100%, може и без нея по принцип, аз съм така, ама звуците са кат мохер. инак да ,84г е Л-джетроник

.ninja { visibility: hidden; }
Аватар
Мнения: 845
Регистриран на: 27.01.2008
Пол: Мъж

Re: 318ис и олекотяване на маховика

Мнение от vladye » 30 Сеп 2009, 7:18

и аз направих конверсията. на м42, както казаха колегите става и само с бендикс от е34 м20. при мен имаше ядове с това, че на м42-то стартера беше смненян и не беше оригиналния. сложих оригинален стартер от м42 и новия бендикс от е34 м20 и всичко пасна.

:bchug:
virtue and tranquillity

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2402
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: София
Кара: '94 Opel Corsa B

Re: 318ис и олекотяване на маховика

Мнение от стан » 30 Сеп 2009, 9:10

И как е, добре ли е? Направи някакъв клип как си качва оборотите на празен ход...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 724
Регистриран на: 27.12.2004
Местоположение: Плевен
Кара: м42б20 турбо
Детайли за колата: hx35/40 twin scroll

Re:

Мнение от S-stail » 30 Сеп 2009, 21:43

sonny написа:
vladye написа:sonny - планката само при М50/М52 ли се прави, или и при М42 е желателно?

и понеже не съм убеден напълно - м20 84' април месец е л-джетроник, нали?


Мисля, че и при М42 трябва, но не съм на 100%, може и без нея по принцип, аз съм така, ама звуците са кат мохер. инак да ,84г е Л-джетроник

Става си с вилката от м42 но съединителя ,,отделя,, малко по горе от нормалното.
Изображение

Uploaded with ImageShack.us
Loosing Traction is part of the fun!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 724
Регистриран на: 27.12.2004
Местоположение: Плевен
Кара: м42б20 турбо
Детайли за колата: hx35/40 twin scroll

Re: 318ис и олекотяване на маховика

Мнение от S-stail » 30 Сеп 2009, 21:47

стан написа:И как е, добре ли е? Направи някакъв клип как си качва оборотите на празен ход...

Хаха,още ли вярвате в приказки? ;)
Моя го смених още когато беше атмосверка колата и няма разлика.
Просто мотора се чувства малко по-жив от към вървеж.
Изображение

Uploaded with ImageShack.us
Loosing Traction is part of the fun!!

.ninja { visibility: hidden; }
Аватар
Мнения: 845
Регистриран на: 27.01.2008
Пол: Мъж

Re: 318ис и олекотяване на маховика

Мнение от vladye » 21 Окт 2009, 16:53

стан написа:И как е, добре ли е? Направи някакъв клип как си качва оборотите на празен ход...


http://www.youtube.com/watch?v=CR_aJFVNX5c
virtue and tranquillity

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1559
Регистриран на: 26.03.2009

Re: 318ис и олекотяване на маховика

Мнение от bmw325tds » 26 Юли 2010, 11:08

Колеги, мисля да сменям маховика на M51 с обикновен.
Мислих си за вариант от М21, но гледам че и неговия махових е двумасов.
Някой знае ли някакъв вариант, който да е plug and play?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 780
Регистриран на: 30.03.2008
Местоположение: Плевен/София
Пол: Мъж
Кара: конджул

Re: 318ис и олекотяване на маховика

Мнение от Jim Beam » 15 Авг 2010, 10:18

При М44 по същия ли начин стоят нещата. Маховик от М20 с комплект съединител и бендикс от е34? Този бендикс трудно ли се сменя?
Изображение

Предишна

Назад към Силов тунинг

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook