318ис и олекотяване на маховика

Тунинг на двигатели, окачване, спирачки и всички други тежки железа по нашите баварци.

Модератор: bum_bum

моторспорт
Аватар
Мнения: 2451
Регистриран на: 5.04.2007
Кара: 332

Мнение от KIM » 07 Фев 2009, 19:58

интересно ми е колко ли тежи стока на м40б16 :roll:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 523
Регистриран на: 18.01.2007
Местоположение: София, Овча Купел
Пол: Мъж
Кара: '98 540i
Мечтае да кара: на 2 бара

Мнение от nParMaTuK » 07 Фев 2009, 22:35

Само да кажа, че си трябват и комплект болтове за маховика от м20, щото на дмумасовия са по-дълги болтовете..
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1362
Регистриран на: 21.07.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости

Мнение от AlibiTu » 07 Фев 2009, 23:51

slatanic написа:...

Ако ще турбинираш не ти трябва да го олекотяваш ;)

стан, няма нагативен ефект на максималната скорост, както и на разхода.
Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10

Е30 Fanatic
Аватар
Мнения: 2057
Регистриран на: 7.09.2005
Местоположение: Севлиево
Пол: Мъж
Кара: от онея старите....
Мечтае да кара: магазинска е30-ка

Мнение от GEORGIEV » 08 Фев 2009, 0:10

KIM написа:интересно ми е колко ли тежи стока на м40б16 :roll:


10 кг трябва да е ;)
Изображение

Гост
Аватар

Мнение от Гост » 08 Фев 2009, 0:26

За съжаление само с долна помпа от Мка нестава :confused:
Аз на М50-то съм с Мков съединител притискател и маховик , и Алибиту видя че като я запалихме със оригиналната М50 помпа и на натиснат съединител колата си тръгваше яко :mhihi:
Затова сложих Мкова долна помпа и положението се подобри чуствително , но тогава се оказа че горната помпа няма достатъчно дебит да избута по-голямото (вече) бутало на долната помпа и неможе да отлепи съединителя нацяло. И следва смяна и на горната помпа с такава от М и всичко си дойде на място , но всепак педала си е малко по-твърд отколкото беше с нормалния съединител и помпи :idea:

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 08 Фев 2009, 0:32

Хахо , аз пък нали съм с ГЕТРАГ 280 и когато долната помпа се предаде ,си купих такава от Е34 ///М5 оригинална БМВ.Горната ми е двайсковата и всичко работи супер ,даже нямам някакво усилие върху хидравличния привод от преди :shock:


Георги Пенчев
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5250
Регистриран на: 12.11.2006
Пол: Мъж
Кара: ги да пият мента
Мечтае да кара: за 6лв/100км
Детайли за колата: не върви и не гори

Мнение от павката » 08 Фев 2009, 1:46

ама съединителчето ти какво е

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2402
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: София
Кара: '94 Opel Corsa B

Мнение от стан » 10 Фев 2009, 13:45

Стартер от е34 м20 ще стане ли за ис ? или въобще какъв ще стане за вариант 2 ?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 724
Регистриран на: 27.12.2004
Местоположение: Плевен
Кара: м42б20 турбо
Детайли за колата: hx35/40 twin scroll

Мнение от S-stail » 10 Фев 2009, 19:13

За м42 стартера требе да е от е34 м20 или да се смени ,,бендикса ?,, с такъв от м20.
Аз имам същият кит като Натрапника.
Сакс притискател със феродце/за около 440нм/ за м20 и 6.5 и 8.5кг 20ковите маховици.
Още се чудя кой от двата да монтирвам.

Тука също направихме конверсията със същият комплект съединител и 8.5 кг маховик на един м52б28 в е30.Стана перфектно.
Изображение

Uploaded with ImageShack.us
Loosing Traction is part of the fun!!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1362
Регистриран на: 21.07.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости

Мнение от AlibiTu » 10 Фев 2009, 19:51

Хахо, един френд сложи в 320-ката С50 мотор и неговата горна помпа си е оригиналната от М50-ката и няма грижи, може при Е30-ките друго да е или горната ти да е била позаминала нещо .... но щом в момента всичко си е ОК, това е най-важното, а и не е лошо колкото повече М части има в едно БМВ :D
Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 724
Регистриран на: 27.12.2004
Местоположение: Плевен
Кара: м42б20 турбо
Детайли за колата: hx35/40 twin scroll

Мнение от S-stail » 10 Фев 2009, 21:55

GEORGIEV написа:
KIM написа:интересно ми е колко ли тежи стока на м40б16 :roll:


10 кг трябва да е ;)

http://bmwfans.info/original/E30/
Tоя сайт е подобен на реълоем но пише теглото на всяка част,
маховици,врати,двг. и т.н.
Изображение

Uploaded with ImageShack.us
Loosing Traction is part of the fun!!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1362
Регистриран на: 21.07.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости

Мнение от AlibiTu » 11 Фев 2009, 0:03

С този сайт в тази тема си мисля, че няма да е лошо да се сложи като важна :roll:

Намерих един пич в Германия, който олекотява маховици и цените са много прилични. Ще видя какво има и ще пробвам първо как са като качество и тогава мога да съдействам на колеги от форума. Но 5кг М20 маховик ми се струва много добро като вариант. :D

Изображение

Изображение
Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2402
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: София
Кара: '94 Opel Corsa B

Мнение от стан » 11 Фев 2009, 14:35

да ама след олекотяването трябвало и баланс заедно с коляновия вал и става много дълга и широка иначе да се мине на струга е най-лесното

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12066
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Мнение от bum_bum » 11 Фев 2009, 17:02

чак пък заедно с вала баланс не ми се вярва.. по- скоро задължително се балансира от този, който го олекотява, но едва ли трябва да е с вала, щото това ще значи, че всяка фиданза примерно или uuc ще трявба да си носиш вала като я купуваш.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1362
Регистриран на: 21.07.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости

Мнение от AlibiTu » 11 Фев 2009, 18:11

Тия маховици всичките са балансирани ;)
Човека определено знае какво прави!!! Ся ако и немците незнаят как да правят автомобили :mhihi: ... ама ги разбирам .. при тия грозни жени по-добре в гаража при красивата кола :mhihi:
Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10

ПредишнаСледваща

Назад към Силов тунинг

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook