Колеги моля за мнение - Е34 525 TDS 250 коня
Модератор: bum_bum
67 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- stambo_81dg
- старши ентусиаст
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
mityo105 написа:Фена има няква неприязън към мене и ояма нз защо!Аз още отначало ви казах как стават нещата!Отивате при Келеша, не че другите не могат, ама той се е занимавал с дизели и бая им отбира, разпитвате за цена, събирате парите(които далеч няма да стигнат за 535, най много за още 1-1,5 ТДС-а) оставяте му колата и след N брой време се наслаждавате на 200++++ коня от стария дарак!Всичко става и всичко може да се направи, само траа правилния мастор, пари и търпение!Към колегата с темата, в БГ ти се каза кой може да ти помогне, кво искаш повече аз нз!Оплакваш се че само сме се базикали и никой не бил ти казал къде да ходиш?!Ето по горе пак ти казах кой е твоя човек, така че според мене лично ще е пълна глупост да ходиш по чужбината да пълниш гушите на разни дебелосерци с прехвалени имена!Който не е ходил при Тони, той нз какво му е отношението към клиентите!Ако само той прави колата, демек проекта отначало е само негово изпълнение и нещо се строши по време на настройки, той го прави за негова сметка, което в БГ реалността е много рядко срещано явление(за справка Тошко Цунамски )Отделно, аз не съм чул за изпърдяла кола която той е правил!Човека е адски много в час с нещата!
п.п. към пича с ТДС-а!Интересно как мойта стара барака на 300 000+ я дера всеки ден колкото ми стига силата на десния крак, пък не дава признаци да умира, даже напротив!Извод, има по добри и по лошо мотори, както при едните марки така и при другите!При вас е ТДС-а, при нас е В6 ТДИ и те така......
само си мислите че стават 180-200 коня и са надъхвате
с мойта тупалка дет е 188 коня така им сипвам
( говоря за А6 2.5 тди И ТДС-и разни) пък за 3.5 да не говорим.
дизелите имат едно лъжливо чувство че много вървят защото тръгват от ниските
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12066
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
mityo105 написа:..Интересно как мойта стара барака на 300 000+ я дера всеки ден колкото ми стига силата на десния крак, пък не дава признаци да умира, даже напротив......
"даже напротив" демек алдито колкото повече го караш и дереш колкото ти стига силата на десния крак става по- ново и върви по- яко ли
Хяхях бум бум, не бе, даже става по старо с всеки изминал ден!Мисълта ми е че не дава грам признак да се предава, а е на доволно километри!При колите на Тони, освен че има "измамно" чувство в ниските, има и ефект на диното!От 140коня сток на 240 засега, подчертавам я тази дума, ЗАСЕГА!Отделно има една Купра във Варна, пак негово дело, дето от 160 сток, сега е мнооого нагоре и дере бая сериозни коли, като гт3000, турбо сивик,S3, 300коня волво некво, абе има там в Ютуб, гледайте ако имате мерак!Мисълта ми е че Келеша знае как да подгони дизелаците да вървят!Естествено на подобаваща цена!Ама то безплатен обяд всички знаеме че нема!
- kirililiev
- ентусиаст
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
mityo105 написа:Хяхях бум бум, не бе, даже става по старо с всеки изминал ден!Мисълта ми е че не дава грам признак да се предава, а е на доволно километри!При колите на Тони, освен че има "измамно" чувство в ниските, има и ефект на диното!От 140коня сток на 240 засега, подчертавам я тази дума, ЗАСЕГА!Отделно има една Купра във Варна, пак негово дело, дето от 160 сток, сега е мнооого нагоре и дере бая сериозни коли, като гт3000, турбо сивик,S3, 300коня волво некво, абе има там в Ютуб, гледайте ако имате мерак!Мисълта ми е че Келеша знае как да подгони дизелаците да вървят!Естествено на подобаваща цена!Ама то безплатен обяд всички знаеме че нема!
купрата е на ивчо и е 250 коня,поне беше толкова тони е опасен тип и е много в час,но на купрата мотора е ново поколение и няма нищо общо с дъртия тдс,за да се направи тдс над 200 коня трябват радикални промени,дефакто само блока ще остане от мотора тва значи много пари,ама наистина много
- angelj
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 54
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: Plovdiv
- Пол: Мъж
- Кара: 325tds, 325Cic, 330Ci M, E39 525i M
- Мечтае да кара: M6
дъртия тдс,за да се направи тдс над 200 коня трябват радикални промени,дефакто само блока ще остане от мотора тва значи много пари,ама наистина много [/quote]
Малко не съм съгласен, щото познавам човек с Венто,което в момента е около 180 коня.Казваше че е било над 200 ама съединителя се късал.Той е си е майстора.
Малко не съм съгласен, щото познавам човек с Венто,което в момента е около 180 коня.Казваше че е било над 200 ама съединителя се късал.Той е си е майстора.
- kirililiev
- ентусиаст
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
angelj написа:дъртия тдс,за да се направи тдс над 200 коня трябват радикални промени,дефакто само блока ще остане от мотора тва значи много пари,ама наистина много
Малко не съм съгласен, щото познавам човек с Венто,което в момента е около 180 коня.Казваше че е било над 200 ама съединителя се късал.Той е си е майстора.[/quote]
ЗА 1,9ТДИ ЛИ ГОВОРИШ
- stambo_81dg
- старши ентусиаст
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
kirililiev написа:angelj написа:дъртия тдс,за да се направи тдс над 200 коня трябват радикални промени,дефакто само блока ще остане от мотора тва значи много пари,ама наистина много
Малко не съм съгласен, щото познавам човек с Венто,което в момента е около 180 коня.Казваше че е било над 200 ама съединителя се късал.Той е си е майстора.
ЗА 1,9ТДИ ЛИ ГОВОРИШ [/quote]
аз се пусках с един такъв голф 3 на един тунингист бил 100 и незнам колко си коня и му направих 3 тира
дъртите дизели квото и да ги правиш неможе да стане кои знае кво
пусках се и с пасат 1.9тди 131 коня помпа-дюза ли беше комънреил ли незнам баран, чипиран и тн, там вече нещата бяха на кантар с много лек + в моя полза
на старта му дръпнах, после тои дръпна и към 350-я мътър го подминах с 1 калник -нагоре паДА
Киро, моя мотор е модел 90та ако не се лъжа, а може и по надолу да е!Е Тони като ми прави чипа, си поговорихме малко и ми пусна такава свежа оферта за около 250 коня, че ако ви кажа няма да повярвате!Мамата му е мастора и тва си е!
п.п. тоя с вентото, дето казвал че било 200 коня, хмм, мерено ли е?Щото аз така мога да ви кажа че мойта кола е към 200 коня ако не и повече
п.п. тоя с вентото, дето казвал че било 200 коня, хмм, мерено ли е?Щото аз така мога да ви кажа че мойта кола е към 200 коня ако не и повече
- kirililiev
- ентусиаст
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
mityo105 написа:Киро, моя мотор е модел 90та ако не се лъжа, а може и по надолу да е!Е Тони като ми прави чипа, си поговорихме малко и ми пусна такава свежа оферта за около 250 коня, че ако ви кажа няма да повярвате!Мамата му е мастора и тва си е!
п.п. тоя с вентото, дето казвал че било 200 коня, хмм, мерено ли е?Щото аз така мога да ви кажа че мойта кола е към 200 коня ако не и повече
зная за кво става въпрос,познавам тони много е в час
- Kristopher
- Мнения: 1054
- Регистриран на: 16.04.2005
- Местоположение: София,Младост 2
- Пол: Мъж
- Кара: e34, e36
Oyama ти си много елементарен, стига си писал тука, никой не те слуша
Компютърна диагностика на BMW след 1993 година - безплатна
- Kristopher
- Мнения: 1054
- Регистриран на: 16.04.2005
- Местоположение: София,Младост 2
- Пол: Мъж
- Кара: e34, e36
ходи се състезавай на Божура и стига си бръмчал тука като някякъв вирус
Компютърна диагностика на BMW след 1993 година - безплатна
- ивчо3
- старши ентусиаст
- Мнения: 1931
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Zubcho написа:Аз изобщо се чудя, защо трябва да се води този изтъркан до безумие спор, дали ТДС е хубав мотор или не, и да се почва разговора за дебитомерите на бензиновите мотори и т.н.
А до колегата с аУдито - Шефче ти изобщо, защо пишеш в този форум, а не в Алди форума? И от къде разбра, че ТДС бил скапан мотор? И кажи ми като си толкова голям майстор... Защо мислиш, че само ТДС-а на БМВ пука глава? И за да не съм голословен ще ти обесня неща които ми показаха в един голям сервиз, защото и аз мислех така за ТДС-а...
Бяха ми извадени 10 снимки на глави всичките пукнати между бренерите и водните магистрали, Рено, Алди, ТДС, ТДИ и всякакви такива мотори с ТД в буквите. След като питах, защо става така ми обесниха....
Защо TDS пука глава след 150000 км примерно? Това е колкото логично, толкова и просто. Вземете какъвто и да е дизелов двигател с турбо, глава от алуминиева сплав, редови, шестак. Вземете и друг тип също дизел, турбо и V-образен. В първия случай има една една глава обща за шестте цилиндъра. При повишена компресия, съчетана с турбочарджър, пукането на главата е въпрос на време, пробег, стил на каране и тунинговане. Естествето като надуем турбината и променим впръскването на горивото, значително се скъсява пробега. За да се подобри показателя издръжливост на главата е необходимо да се смени с чугунена такава и обща за всички цилиндри, или другия вариант 2 алуминиеви глави на всеки 3 цилиндъра. Както знаете товарните автомобили с редови, или V образни двигатели имат по една глава на цилиндър, или една на 2 цилиндъра, другите варианти са рядкост. Разбира се тези мотори работят в съвсем друг режим и несъмнено много по-големи ударни натоварвания. Предполагам това е слабото място на редовите шестцилиндрови дизелови двигатели с една алуминиева глава.
След 150 000 км се появяват въпросните пукнатини, които не текат но ги има. При евентуално прегряване/изпържване повече на мотора (примерно след 350 000 километър) пукнатината се разширява и почва да надува в охладителната система.
И сега директно, защо се пука глава на ТДС (и др. мотори) БМВ е адски издържлива кола (ако не вярваш питай Penchev), луксозна, с хубава возия и тн. Този мотор е много икономичен за параметрите. които има и за това се купува за да се кара. Италияно Челентано и Германо им скъсват задниците на тези коли от каране и след това Булгаристано ги купува и почва да реве, защото трябва да се правят ремонти на частите, които са накрая на жинения си път след 8-10 г. експлоатация (жестока при това). Ето я истината за ТДС-а, ТДИ-то и тн мотори.
Поздрави и надявам се да си доволен от обяснението ми. Аз в този форум до сега съм намерил адски много помощ от хора, които даже не са ме виждали 1 път преди това. Аз съм готов да направя същото за тях и съм го правил.
Мисля, че темата е за ключ вече и няма смисъл да се пълни с излишен спам от хора, които ходят при майстор за най малкото нещо, като могат да си спестят някой лев и да получат удоволствието от това да направят нещо сами.
Re:
тая ти формула не струваPrekysvach написа:павката написа:защо при увеличение на горивото се увеличава темпа
по-богата смес .. по-голямо дум.. => по-висока темп.
по-голяма вторична и по-малка първична .....от стоковия гарет..............скоро снимки от напредващия проект би турбо тдс
by ''kompleksa''
67 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани