Колеги моля за мнение - Е34 525 TDS 250 коня

Тунинг на двигатели, окачване, спирачки и всички други тежки железа по нашите баварци.

Модератор: bum_bum

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2570
Регистриран на: 17.09.2003
Местоположение: Димитровград / London
Кара: Х5

Мнение от stambo_81dg » 11 Яну 2009, 15:00

mityo105 написа:Фена има няква неприязън към мене и ояма нз защо!Аз още отначало ви казах как стават нещата!Отивате при Келеша, не че другите не могат, ама той се е занимавал с дизели и бая им отбира, разпитвате за цена, събирате парите(които далеч няма да стигнат за 535, най много за още 1-1,5 ТДС-а) оставяте му колата и след N брой време се наслаждавате на 200++++ коня от стария дарак!Всичко става и всичко може да се направи, само траа правилния мастор, пари и търпение!Към колегата с темата, в БГ ти се каза кой може да ти помогне, кво искаш повече аз нз!Оплакваш се че само сме се базикали и никой не бил ти казал къде да ходиш?!Ето по горе пак ти казах кой е твоя човек, така че според мене лично ще е пълна глупост да ходиш по чужбината да пълниш гушите на разни дебелосерци с прехвалени имена!Който не е ходил при Тони, той нз какво му е отношението към клиентите!Ако само той прави колата, демек проекта отначало е само негово изпълнение и нещо се строши по време на настройки, той го прави за негова сметка, което в БГ реалността е много рядко срещано явление(за справка Тошко Цунамски :mhihi: )Отделно, аз не съм чул за изпърдяла кола която той е правил!Човека е адски много в час с нещата!

п.п. към пича с ТДС-а!Интересно как мойта стара барака на 300 000+ я дера всеки ден колкото ми стига силата на десния крак, пък не дава признаци да умира, даже напротив!Извод, има по добри и по лошо мотори, както при едните марки така и при другите!При вас е ТДС-а, при нас е В6 ТДИ и те така......


само си мислите че стават 180-200 коня и са надъхвате
с мойта тупалка дет е 188 коня така им сипвам
( говоря за А6 2.5 тди И ТДС-и разни) пък за 3.5 да не говорим.
дизелите имат едно лъжливо чувство че много вървят защото тръгват от ниските
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12066
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Мнение от bum_bum » 11 Яну 2009, 15:03

mityo105 написа:..Интересно как мойта стара барака на 300 000+ я дера всеки ден колкото ми стига силата на десния крак, пък не дава признаци да умира, даже напротив......


"даже напротив" :shock: демек алдито колкото повече го караш и дереш колкото ти стига силата на десния крак става по- ново и върви по- яко ли :mhihi:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 802
Регистриран на: 28.01.2008

Мнение от mityo105 » 11 Яну 2009, 18:06

Хяхях бум бум, не бе, даже става по старо с всеки изминал ден!Мисълта ми е че не дава грам признак да се предава, а е на доволно километри!При колите на Тони, освен че има "измамно" чувство в ниските, има и ефект на диното!От 140коня сток на 240 засега, подчертавам я тази дума, ЗАСЕГА!Отделно има една Купра във Варна, пак негово дело, дето от 160 сток, сега е мнооого нагоре и дере бая сериозни коли, като гт3000, турбо сивик,S3, 300коня волво некво, абе има там в Ютуб, гледайте ако имате мерак!Мисълта ми е че Келеша знае как да подгони дизелаците да вървят!Естествено на подобаваща цена!Ама то безплатен обяд всички знаеме че нема!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Мнение от kirililiev » 11 Яну 2009, 18:33

mityo105 написа:Хяхях бум бум, не бе, даже става по старо с всеки изминал ден!Мисълта ми е че не дава грам признак да се предава, а е на доволно километри!При колите на Тони, освен че има "измамно" чувство в ниските, има и ефект на диното!От 140коня сток на 240 засега, подчертавам я тази дума, ЗАСЕГА!Отделно има една Купра във Варна, пак негово дело, дето от 160 сток, сега е мнооого нагоре и дере бая сериозни коли, като гт3000, турбо сивик,S3, 300коня волво некво, абе има там в Ютуб, гледайте ако имате мерак!Мисълта ми е че Келеша знае как да подгони дизелаците да вървят!Естествено на подобаваща цена!Ама то безплатен обяд всички знаеме че нема!


купрата е на ивчо и е 250 коня,поне беше толкова :mhihi: тони е опасен тип и е много в час,но на купрата мотора е ново поколение и няма нищо общо с дъртия тдс,за да се направи тдс над 200 коня трябват радикални промени,дефакто само блока ще остане от мотора :mhihi: тва значи много пари,ама наистина много ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 54
Регистриран на: 25.10.2007
Местоположение: Plovdiv
Пол: Мъж
Кара: 325tds, 325Cic, 330Ci M, E39 525i M
Мечтае да кара: M6

Мнение от angelj » 11 Яну 2009, 19:34

дъртия тдс,за да се направи тдс над 200 коня трябват радикални промени,дефакто само блока ще остане от мотора :mhihi: тва значи много пари,ама наистина много ;)[/quote]
Малко не съм съгласен, щото познавам човек с Венто,което в момента е около 180 коня.Казваше че е било над 200 ама съединителя се късал.Той е си е майстора.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Мнение от kirililiev » 11 Яну 2009, 19:38

angelj написа:дъртия тдс,за да се направи тдс над 200 коня трябват радикални промени,дефакто само блока ще остане от мотора :mhihi: тва значи много пари,ама наистина много ;)

Малко не съм съгласен, щото познавам човек с Венто,което в момента е около 180 коня.Казваше че е било над 200 ама съединителя се късал.Той е си е майстора.[/quote]

:mhihi: ЗА 1,9ТДИ ЛИ ГОВОРИШ :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2570
Регистриран на: 17.09.2003
Местоположение: Димитровград / London
Кара: Х5

Мнение от stambo_81dg » 11 Яну 2009, 19:58

kirililiev написа:
angelj написа:дъртия тдс,за да се направи тдс над 200 коня трябват радикални промени,дефакто само блока ще остане от мотора :mhihi: тва значи много пари,ама наистина много ;)

Малко не съм съгласен, щото познавам човек с Венто,което в момента е около 180 коня.Казваше че е било над 200 ама съединителя се късал.Той е си е майстора.


:mhihi: ЗА 1,9ТДИ ЛИ ГОВОРИШ :mhihi:[/quote]

аз се пусках с един такъв голф 3 на един тунингист бил 100 и незнам колко си коня и му направих 3 тира :mhihi:
дъртите дизели квото и да ги правиш неможе да стане кои знае кво
пусках се и с пасат 1.9тди 131 коня помпа-дюза ли беше комънреил ли незнам баран, чипиран и тн, там вече нещата бяха на кантар с много лек + в моя полза
на старта му дръпнах, после тои дръпна и към 350-я мътър го подминах с 1 калник -нагоре паДА
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 213
Регистриран на: 14.10.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Мнение от дид0 » 11 Яну 2009, 20:12

Темата взе да става много интересна......Streetracers вече тук ли се премести :roll:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 802
Регистриран на: 28.01.2008

Мнение от mityo105 » 11 Яну 2009, 20:36

Киро, моя мотор е модел 90та ако не се лъжа, а може и по надолу да е!Е Тони като ми прави чипа, си поговорихме малко и ми пусна такава свежа оферта за около 250 коня, че ако ви кажа няма да повярвате!Мамата му е мастора и тва си е!


п.п. тоя с вентото, дето казвал че било 200 коня, хмм, мерено ли е?Щото аз така мога да ви кажа че мойта кола е към 200 коня ако не и повече :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Мнение от kirililiev » 11 Яну 2009, 20:43

mityo105 написа:Киро, моя мотор е модел 90та ако не се лъжа, а може и по надолу да е!Е Тони като ми прави чипа, си поговорихме малко и ми пусна такава свежа оферта за около 250 коня, че ако ви кажа няма да повярвате!Мамата му е мастора и тва си е!


п.п. тоя с вентото, дето казвал че било 200 коня, хмм, мерено ли е?Щото аз така мога да ви кажа че мойта кола е към 200 коня ако не и повече :mhihi:


зная за кво става въпрос,познавам тони много е в час ;)


Аватар
Мнения: 1054
Регистриран на: 16.04.2005
Местоположение: София,Младост 2
Пол: Мъж
Кара: e34, e36

Мнение от Kristopher » 17 Яну 2009, 3:52

Oyama ти си много елементарен, стига си писал тука, никой не те слуша
Изображение
Компютърна диагностика на BMW след 1993 година - безплатна
Изображение


Аватар
Мнения: 1054
Регистриран на: 16.04.2005
Местоположение: София,Младост 2
Пол: Мъж
Кара: e34, e36

Мнение от Kristopher » 17 Яну 2009, 3:55

ходи се състезавай на Божура и стига си бръмчал тука като някякъв вирус
Изображение
Компютърна диагностика на BMW след 1993 година - безплатна
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 595
Регистриран на: 3.01.2005
Местоположение: София

Мнение от Oyama » 17 Яну 2009, 23:56

Kristopher написа:Oyama ти си много елементарен, стига си писал тука, никой не те слуша

А трябва :mhihi:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1931
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Мнение от ивчо3 » 19 Яну 2009, 12:19

Zubcho написа:Аз изобщо се чудя, защо трябва да се води този изтъркан до безумие спор, дали ТДС е хубав мотор или не, и да се почва разговора за дебитомерите на бензиновите мотори и т.н. :D

А до колегата с аУдито - Шефче ти изобщо, защо пишеш в този форум, а не в Алди форума? И от къде разбра, че ТДС бил скапан мотор? И кажи ми като си толкова голям майстор... Защо мислиш, че само ТДС-а на БМВ пука глава? И за да не съм голословен ще ти обесня неща които ми показаха в един голям сервиз, защото и аз мислех така за ТДС-а...

Бяха ми извадени 10 снимки на глави всичките пукнати между бренерите и водните магистрали, Рено, Алди, ТДС, ТДИ и всякакви такива мотори с ТД в буквите. След като питах, защо става така ми обесниха....
Защо TDS пука глава след 150000 км примерно? Това е колкото логично, толкова и просто. Вземете какъвто и да е дизелов двигател с турбо, глава от алуминиева сплав, редови, шестак. Вземете и друг тип също дизел, турбо и V-образен. В първия случай има една една глава обща за шестте цилиндъра. При повишена компресия, съчетана с турбочарджър, пукането на главата е въпрос на време, пробег, стил на каране и тунинговане. Естествето като надуем турбината и променим впръскването на горивото, значително се скъсява пробега. За да се подобри показателя издръжливост на главата е необходимо да се смени с чугунена такава и обща за всички цилиндри, или другия вариант 2 алуминиеви глави на всеки 3 цилиндъра. Както знаете товарните автомобили с редови, или V образни двигатели имат по една глава на цилиндър, или една на 2 цилиндъра, другите варианти са рядкост. Разбира се тези мотори работят в съвсем друг режим и несъмнено много по-големи ударни натоварвания. Предполагам това е слабото място на редовите шестцилиндрови дизелови двигатели с една алуминиева глава.

След 150 000 км се появяват въпросните пукнатини, които не текат но ги има. При евентуално прегряване/изпържване повече на мотора (примерно след 350 000 километър) пукнатината се разширява и почва да надува в охладителната система.

И сега директно, защо се пука глава на ТДС (и др. мотори) БМВ е адски издържлива кола (ако не вярваш питай Penchev), луксозна, с хубава возия и тн. Този мотор е много икономичен за параметрите. които има и за това се купува за да се кара. Италияно Челентано и Германо им скъсват задниците на тези коли от каране и след това Булгаристано ги купува и почва да реве, защото трябва да се правят ремонти на частите, които са накрая на жинения си път след 8-10 г. експлоатация (жестока при това). Ето я истината за ТДС-а, ТДИ-то и тн мотори.

Поздрави и надявам се да си доволен от обяснението ми. Аз в този форум до сега съм намерил адски много помощ от хора, които даже не са ме виждали 1 път преди това. Аз съм готов да направя същото за тях и съм го правил.

Мисля, че темата е за ключ вече и няма смисъл да се пълни с излишен спам от хора, които ходят при майстор за най малкото нещо, като могат да си спестят някой лев и да получат удоволствието от това да направят нещо сами.


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Re:

Мнение от ivan. » 14 Окт 2009, 18:35

Prekysvach написа:
павката написа:защо при увеличение на горивото се увеличава темпа :roll:


по-богата смес .. по-голямо дум.. => по-висока темп.
тая ти формула не струва 8)
по-голяма вторична и по-малка първична .....от стоковия гарет..............скоро снимки от напредващия проект би турбо тдс :D
Изображение
by ''kompleksa''

ПредишнаСледваща

Назад към Силов тунинг

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook