Колеги моля за мнение - Е34 525 TDS 250 коня
Модератор: bum_bum
67 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12066
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Tи колко ТДС- а си карал, щото аз съм сигурен, че с 318тдс съм минал малко повече км на задна, отколкот ти с твоя Лисан по нормален начин. Разходите ми по поддръжка на мотора за тия 4 години и над 150 000км бяха 0 (нула) лева, а колата все още е в движение и прекрасно състояние.
Масло съм сменял на 6к само с естерно мотул 0W30, филтри и т.н.. т.е. трябва си поддръжка, а не ремонти на ТДС- а
Масло съм сменял на 6к само с естерно мотул 0W30, филтри и т.н.. т.е. трябва си поддръжка, а не ремонти на ТДС- а
- gotcha
- младши ентусиаст
- Мнения: 446
- Регистриран на: 5.12.2007
- Местоположение: тухла в южните райони
- Пол: Мъж
- Кара: Diamantschwarz coupe
bum_bum написа:Tи колко ТДС- а си карал, щото аз съм сигурен, че с 318тдс съм минал малко повече км на задна, отколкот ти с твоя Лисан по нормален начин.
Дизела си е ок за икономия, що трябва да ги тормозите толкова
- stambo_81dg
- старши ентусиаст
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
gotcha написа:bum_bum написа:Tи колко ТДС- а си карал, щото аз съм сигурен, че с 318тдс съм минал малко повече км на задна, отколкот ти с твоя Лисан по нормален начин.
Дизела си е ок за икономия,:roll:
бах та икономия горе долу гори наравно с моита
- Peter Angelov
- ентусиаст
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
Здрасти, от всичко което четох от вашите мнения разбрах едно че просто няма да ползвам услуги на колеги и тунингисти! С изключение на някои колеги които са си дали нормални мнения! Та ще се обърна към фирми които нямат нищо общо с България...
P.S. Благодаря на колегите които се отнесоха нормално!! А на колегите с базиците и т.н. колеги да няма после ехааа как стана, много е яко и т.н.
За пореден път разбрах че българите само можем да плюем и да гледаме в чуждата паница...
Ако все пак някой реши да помага да пише на лична...
P.S. Благодаря на колегите които се отнесоха нормално!! А на колегите с базиците и т.н. колеги да няма после ехааа как стана, много е яко и т.н.
За пореден път разбрах че българите само можем да плюем и да гледаме в чуждата паница...
Ако все пак някой реши да помага да пише на лична...
- Zubcho
- старши ентусиаст
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Аз изобщо се чудя, защо трябва да се води този изтъркан до безумие спор, дали ТДС е хубав мотор или не, и да се почва разговора за дебитомерите на бензиновите мотори и т.н.
А до колегата с аУдито - Шефче ти изобщо, защо пишеш в този форум, а не в Алди форума? И от къде разбра, че ТДС бил скапан мотор? И кажи ми като си толкова голям майстор... Защо мислиш, че само ТДС-а на БМВ пука глава? И за да не съм голословен ще ти обесня неща които ми показаха в един голям сервиз, защото и аз мислех така за ТДС-а...
Бяха ми извадени 10 снимки на глави всичките пукнати между бренерите и водните магистрали, Рено, Алди, ТДС, ТДИ и всякакви такива мотори с ТД в буквите. След като питах, защо става така ми обесниха....
След 150 000 км се появяват въпросните пукнатини, които не текат но ги има. При евентуално прегряване/изпържване повече на мотора (примерно след 350 000 километър) пукнатината се разширява и почва да надува в охладителната система.
И сега директно, защо се пука глава на ТДС (и др. мотори) БМВ е адски издържлива кола (ако не вярваш питай Penchev), луксозна, с хубава возия и тн. Този мотор е много икономичен за параметрите. които има и за това се купува за да се кара. Италияно Челентано и Германо им скъсват задниците на тези коли от каране и след това Булгаристано ги купува и почва да реве, защото трябва да се правят ремонти на частите, които са накрая на жинения си път след 8-10 г. експлоатация (жестока при това). Ето я истината за ТДС-а, ТДИ-то и тн мотори.
Поздрави и надявам се да си доволен от обяснението ми. Аз в този форум до сега съм намерил адски много помощ от хора, които даже не са ме виждали 1 път преди това. Аз съм готов да направя същото за тях и съм го правил.
Мисля, че темата е за ключ вече и няма смисъл да се пълни с излишен спам от хора, които ходят при майстор за най малкото нещо, като могат да си спестят някой лев и да получат удоволствието от това да направят нещо сами.
А до колегата с аУдито - Шефче ти изобщо, защо пишеш в този форум, а не в Алди форума? И от къде разбра, че ТДС бил скапан мотор? И кажи ми като си толкова голям майстор... Защо мислиш, че само ТДС-а на БМВ пука глава? И за да не съм голословен ще ти обесня неща които ми показаха в един голям сервиз, защото и аз мислех така за ТДС-а...
Бяха ми извадени 10 снимки на глави всичките пукнати между бренерите и водните магистрали, Рено, Алди, ТДС, ТДИ и всякакви такива мотори с ТД в буквите. След като питах, защо става така ми обесниха....
След 150 000 км се появяват въпросните пукнатини, които не текат но ги има. При евентуално прегряване/изпържване повече на мотора (примерно след 350 000 километър) пукнатината се разширява и почва да надува в охладителната система.
И сега директно, защо се пука глава на ТДС (и др. мотори) БМВ е адски издържлива кола (ако не вярваш питай Penchev), луксозна, с хубава возия и тн. Този мотор е много икономичен за параметрите. които има и за това се купува за да се кара. Италияно Челентано и Германо им скъсват задниците на тези коли от каране и след това Булгаристано ги купува и почва да реве, защото трябва да се правят ремонти на частите, които са накрая на жинения си път след 8-10 г. експлоатация (жестока при това). Ето я истината за ТДС-а, ТДИ-то и тн мотори.
Поздрави и надявам се да си доволен от обяснението ми. Аз в този форум до сега съм намерил адски много помощ от хора, които даже не са ме виждали 1 път преди това. Аз съм готов да направя същото за тях и съм го правил.
Мисля, че темата е за ключ вече и няма смисъл да се пълни с излишен спам от хора, които ходят при майстор за най малкото нещо, като могат да си спестят някой лев и да получат удоволствието от това да направят нещо сами.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- павката
- старши ентусиаст
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
и аз съм чувал че ауди е с много евтина поддръжка
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
- bmwfena
- БМВманиачения
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
аз пък чувствам че тоа подфорум ще е следващия заключен след появяването на известните тунингисти Митьо и Оямата
Е ей го човека си каза че не ставаме за тунингисти, явно е прав да ходи да си търси късмета у чужбината с тоз прословут дизел. А ние верно нямаме право да даваме съвети щото не знаеме как се прави тунинг, никога не сме правили и няма и да знаеме как да направиме кола да върви. Явно в дърти дизели е тайната на стотиците коне, нека видим.
- Evelin Cotsev
- старши ентусиаст
- Мнения: 1675
- Регистриран на: 6.05.2007
- Местоположение: Пловдив
павката написа:и аз съм чувал че ауди е с много евтина поддръжка
напрао безпари , лада все едно
It`s party time !
- Zubcho
- старши ентусиаст
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Стига, стига, дайте по темата за ТДС-а и 250-те коня. По-добре да ги оставяме другите спорове.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- stambo_81dg
- старши ентусиаст
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
Zubcho написа:Стига, стига, дайте по темата за ТДС-а и 250-те коня. По-добре да ги оставяме другите спорове.
то ТДС+250коня някак не се вързва или ако стане ще е с много пари и няма да кара много,
пари за които ще си вземеш поне едно 535 дето ще е 1000 пъти по надеждно и ще върви повече
с което темата се обезмисля
поне това е моето мнение
Фена има няква неприязън към мене и ояма нз защо!Аз още отначало ви казах как стават нещата!Отивате при Келеша, не че другите не могат, ама той се е занимавал с дизели и бая им отбира, разпитвате за цена, събирате парите(които далеч няма да стигнат за 535, най много за още 1-1,5 ТДС-а) оставяте му колата и след N брой време се наслаждавате на 200++++ коня от стария дарак!Всичко става и всичко може да се направи, само траа правилния мастор, пари и търпение!Към колегата с темата, в БГ ти се каза кой може да ти помогне, кво искаш повече аз нз!Оплакваш се че само сме се базикали и никой не бил ти казал къде да ходиш?!Ето по горе пак ти казах кой е твоя човек, така че според мене лично ще е пълна глупост да ходиш по чужбината да пълниш гушите на разни дебелосерци с прехвалени имена!Който не е ходил при Тони, той нз какво му е отношението към клиентите!Ако само той прави колата, демек проекта отначало е само негово изпълнение и нещо се строши по време на настройки, той го прави за негова сметка, което в БГ реалността е много рядко срещано явление(за справка Тошко Цунамски )Отделно, аз не съм чул за изпърдяла кола която той е правил!Човека е адски много в час с нещата!
п.п. към пича с ТДС-а!Интересно как мойта стара барака на 300 000+ я дера всеки ден колкото ми стига силата на десния крак, пък не дава признаци да умира, даже напротив!Извод, има по добри и по лошо мотори, както при едните марки така и при другите!При вас е ТДС-а, при нас е В6 ТДИ и те така......
п.п. към пича с ТДС-а!Интересно как мойта стара барака на 300 000+ я дера всеки ден колкото ми стига силата на десния крак, пък не дава признаци да умира, даже напротив!Извод, има по добри и по лошо мотори, както при едните марки така и при другите!При вас е ТДС-а, при нас е В6 ТДИ и те така......
67 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани