Колеги моля за мнение - Е34 525 TDS 250 коня

Тунинг на двигатели, окачване, спирачки и всички други тежки железа по нашите баварци.

Модератор: bum_bum

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 409
Регистриран на: 10.06.2008

Мнение от sk. » 29 Дек 2008, 23:02

От опит:
Точно опит с Е34 нямам, но доста време се рових за е46 дизел и работата е доста тегава..
Основното което може да ти помогне е турбината. Всичко това което ти казват за катализатори и крайно гърне + филтри... аве смешна работа.. ако изкараш 15кс от това... много ме съмнява.. и то доколкото съм чел тук не филтъра трябва да е спортен а кутията към него трябва да е модифицирана. Един юзър от форума си беше направил ръчно такава кутия сходна с тази на М3..
Има доста големи фирми на пазара за тунинг. Препоръчвам ти от тях да събереш оферти и да си намериш после частите.. От този форум научих, че каквото и да ти говорят тук.. няма невъзможни неща!
На мен ми казваха че турбината ми ще издържи мак 10 000км, вече 15ти кара след чипа така че.. аве пробваш! Ще си заслужава.. и да пишеш относо проекта направи малко снимки.. че събуди любопитството!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Мнение от kirililiev » 29 Дек 2008, 23:28

sk. написа:От опит:
Точно опит с Е34 нямам, но доста време се рових за е46 дизел и работата е доста тегава..
Основното което може да ти помогне е турбината. Всичко това което ти казват за катализатори и крайно гърне + филтри... аве смешна работа.. ако изкараш 15кс от това... много ме съмнява.. и то доколкото съм чел тук не филтъра трябва да е спортен а кутията към него трябва да е модифицирана. Един юзър от форума си беше направил ръчно такава кутия сходна с тази на М3..
Има доста големи фирми на пазара за тунинг. Препоръчвам ти от тях да събереш оферти и да си намериш после частите.. От този форум научих, че каквото и да ти говорят тук.. няма невъзможни неща!
На мен ми казваха че турбината ми ще издържи мак 10 000км, вече 15ти кара след чипа така че.. аве пробваш! Ще си заслужава.. и да пишеш относо проекта направи малко снимки.. че събуди любопитството!


комънрейла няма нищо общо с икарусовия двигател дето едно бутало тежи 5 кила и тнт ;) като говорим за гърнета имам предвид че трябва да се поодпуши щото иначе съска като настъпан смок и се товари поради простата причина че доста повече газове искат да излязат ;) като гледам кви оферти има за тдс направо се плаша ;) като казваш:аве пробваш-явно една шапка пари не е проблем за малко тестове с неясен ефект ;) тука говорим за 250 коня които няма как да се изкарат лесно-набиваш чипа и готово...и евентуално по голяма турбина :mhihi: ще има нужда от много по радикални промени ;) ако ти се знимава и ти се дават яки кинти ще те заведа при точния човек във варна, ефекта е гарантиран ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Мнение от Zubcho » 29 Дек 2008, 23:40

Тя турбината ако не я пипа, няма какво да й стане от чипосването въпроса е разискван на дълго и широко в е34 подфорума. Всичко опира до здравината на мотора и неговото прегряване поради богатата смес. Турбината на ТДС е с механичен бай-пас. Няма какво да й стане освен ако не е износена попринцип и й дойде времето да се скапе.

Цялата работа опира до чипа и дали скоростите ще издържат. След като чипоса ако не е доволен колегата от колата си може да мисли др. подобрения.

Обикновено чипа докарва между 174-180 к.с. и от 315 до 330 Nm въртящ момент. Това са пикови мощности разбира се. Доста хора са чипосали и нямат проблеми... др. почват да плачат от счупена турбина, пукната глава и тн.

Аз лично съм се возил в едно 320d чипосано и направо ми се взе тока как вървеше. В чипосан ТДС не съм се возил, но доста колеги са доволни, да не казвам в екстаз от промяната след смяната на софтуера.

Пробвай с чип и пак мисли дали имаш нужда от още Power :)

Аз лично бих направил ревизия на мотора и на турбото и след това чип без да се замислям. За съжаление нямам пари за чип и ще ми бутнат плочката да ми пуснат повече гориво, което е същото.

Поздрави

Всичко написано по-горе подлежи на коментар и корекции от страна на колегите във форума. Не съм специалист.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2402
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: София
Кара: '94 Opel Corsa B

Мнение от стан » 30 Дек 2008, 22:17

Келеша не може ли да я свърши сичката тая работа?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1415
Регистриран на: 5.06.2008

Мнение от Peter Angelov » 30 Дек 2008, 23:50

стан написа:Келеша не може ли да я свърши сичката тая работа?


Здрасти, кой в случая е келеша че нещо не разбрах :roll:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8324
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Мнение от vicho » 31 Дек 2008, 0:34

Peter Angelov написа:
стан написа:Келеша не може ли да я свърши сичката тая работа?


Здрасти, кой в случая е келеша че нещо не разбрах :roll:


Известен тунингист от Варна, който има много опит с дизели и прави чудеса, поне така се говори в легендите и клипчетата ;) , което не е малко.

Ако си приготвил прилична сума със сигурност ще ти помогне. :idea:
You said: "Time will change!" What if it changes you?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1415
Регистриран на: 5.06.2008

Мнение от Peter Angelov » 31 Дек 2008, 11:16

vicho написа:
Peter Angelov написа:
стан написа:Келеша не може ли да я свърши сичката тая работа?


Здрасти, кой в случая е келеша че нещо не разбрах :roll:


Известен тунингист от Варна, който има много опит с дизели и прави чудеса, поне така се говори в легендите и клипчетата ;) , което не е малко.

Ако си приготвил прилична сума със сигурност ще ти помогне. :idea:


Здрасти, ясно имали начин този пичага да се открие?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2402
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: София
Кара: '94 Opel Corsa B

Мнение от стан » 31 Дек 2008, 11:48

Пише в тунинг.бг даже преди година му е бил зададен твоя въпрос
Гледам 4е ги разбираш дизелите, та да питам със 2.5 TDS(M51D25) на БМВ занимавал ли си се. И какви добавки могат да се направят на този мотор и като цяло има ли потенциал за такива неща. Мерси предварително.


С такъв мотор съм се занимавал до толкова до колкото да му сменя софта на ЕКУто :lol: Иначе като изключим проблемите които дават тези мотори и счетем че твоя е добър, то няма проблем да се понапомпи, за целта ти трябват ново турбо, по големи дюзи, по ефективен кулер и софтуер да управлява цялата тази магария :twisted: На пръв поглед звучи лесно, но като започнеш да го правиш бързо осъзнаваш че нещата не са чак толкова елементарни и гълтат малко повечко пари от колкото си сметнал в началото, така че лично моя съвет е......не си пипай колата, един добър чип и един ефективен кулер и приключваш с модовете, иначе без да искаш влизаш във филм :lol:



http://www.tuning.bg/forum/memberlist.p ... file&u=108

Ей тва му е профила

ентусиаст
Аватар
Мнения: 802
Регистриран на: 28.01.2008

Мнение от mityo105 » 02 Яну 2009, 3:15

А ако земе и да попрочете някой от мненията в тая тема Келеша, има да се смее и да се чуди на кой по напред да отговаря!Особенно частта с 180те коня на ТДС-а!Мога да ви кажа само че този дето ти прави чипа траа е много в час, щото от това зависи колко време ще се радваш на чипосаната си кола!Мойта вече 35К се движи без никакъв проблем!(благодарение на гореспоменатия тунингар)Лошото при него е че резултатите които постига струват немалка сума пари, много различна от тази на повечето БГ мапери!Е ама и държи рекорда в клас А на БФДР!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Мнение от Zubcho » 09 Яну 2009, 21:14

mityo105 написа:А ако земе и да попрочете някой от мненията в тая тема Келеша, има да се смее и да се чуди на кой по напред да отговаря!Особенно частта с 180те коня на ТДС-а!Мога да ви кажа само че този дето ти прави чипа траа е много в час, щото от това зависи колко време ще се радваш на чипосаната си кола!Мойта вече 35К се движи без никакъв проблем!(благодарение на гореспоменатия тунингар)Лошото при него е че резултатите които постига струват немалка сума пари, много различна от тази на повечето БГ мапери!Е ама и държи рекорда в клас А на БФДР!


Пак си мисля, че този форум е тук за да си помагаме, а не да се подиграваме на колегите.

Хайде да се посмеят малко всички и на теб:

Как си купи кола, на която при всяка смяна на ангренажния ремък трябва да свалиш всичко от предницата (фарове, маска, броня и тн) Визирам А6 2.5 TDI
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 802
Регистриран на: 28.01.2008

Мнение от mityo105 » 10 Яну 2009, 11:51

Първо, не виждам към кой конкретно съм се присмял(просто в темата има разни безумни твърдения), ама поне ти си мн отворен, ей сега малко ще се посмея на тебе точно в твой стил!Ти как можа да си купиш най бъхлясалия мотор дето БМВ някога е правило, а?Може ли да си толкоз глупав я ми кажи!Главата при тебе е консуматив!Отделно, мойта количка си я объркал малко с по новата!При мене почти нищо не се сваля да се смени ремъка, а и да се сваля, мислиш ли че ме боли мене от тая работа!Има си майстори и те си го правят!Тебе явно от ремонти по ТДС-а не ти остават кинти да си смениш ремъците и си се принудил да ставаш самоук домашен мастор!Съчуствам ти, ама друг път ще знаеш като си купуваш кола да си отваряш очите и предварително да поразпиташ кое какво е!Айде много ти здраве и успех с ТДС-а :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 743
Регистриран на: 2.03.2007
Кара: в шоуто на тройките

Мнение от swh_bmw » 10 Яну 2009, 12:47

Здравейте,
колега погледни това клипче 325 tds stage 1 Ускоренията са доста добри.
Stage 1 replacement of the eprom of the injection 39 horses 178 hp,stage 2 replacement both eproms of the injection and turbo, 39 horses more 7 of the turbo 46 horses 185 hp and more high rpm,stage 3 replacement of the turbo by a bigger model type gt 28 r of garett, replacement of the cylinder head gasket by one to strengthen,replacement of eproms Collector of echappemnt in stainless steel because the cast iron don't resist too violent temperature and there 230 hp

обяснението е горе долу такова (поне английския колкото ми позволява)
Етап 1 - Смяна на софтуера, очаквани коне 39
Етап 2 - Смяна на софтуера + турбина(писал е смяна на eprom на турбото но такова няма, предполагам вдигане на налягането). + 7 коня
Етап 3 - Смяна на турбината с по голямо, тип gt 28r на garett, подсилване на цилиндрите(на главата), смяна на колекторите(с неръждаема стома), смяна на софтуера и предполага около 230 коня
Но най добре ще е да потърсиш някой който се занимава с тези неща(келеша наистина го хвалят) и да го разпиташ. Тука само кавга ще ядеш и поуки защо искаш да си спукаш главата ;)
Поздрави и успех

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Мнение от kirililiev » 10 Яну 2009, 14:51

mityo105 написа:Първо, не виждам към кой конкретно съм се присмял(просто в темата има разни безумни твърдения), ама поне ти си мн отворен, ей сега малко ще се посмея на тебе точно в твой стил!Ти как можа да си купиш най бъхлясалия мотор дето БМВ някога е правило, а?Може ли да си толкоз глупав я ми кажи!Главата при тебе е консуматив!Отделно, мойта количка си я объркал малко с по новата!При мене почти нищо не се сваля да се смени ремъка, а и да се сваля, мислиш ли че ме боли мене от тая работа!Има си майстори и те си го правят!Тебе явно от ремонти по ТДС-а не ти остават кинти да си смениш ремъците и си се принудил да ставаш самоук домашен мастор!Съчуствам ти, ама друг път ще знаеш като си купуваш кола да си отваряш очите и предварително да поразпиташ кое какво е!Айде много ти здраве и успех с ТДС-а :mhihi:


:mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2570
Регистриран на: 17.09.2003
Местоположение: Димитровград / London
Кара: Х5

Мнение от stambo_81dg » 10 Яну 2009, 15:24

тея коне за нищо ги нямате :mhihi:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 595
Регистриран на: 3.01.2005
Местоположение: София

Мнение от Oyama » 10 Яну 2009, 15:57

Най читавия тунинг на ТДС е да го засилите у некоя дълбока преспа - ше ви остават 2 месеца радост в които няма да виждате тая пародия на великите двигателни специалисти от бавария :mhihi: е вече кат се стопи снега ше трябва да се мисли за нов тунинг (дърво, мост над река, язовир, пропаст и прочие) :lol:
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към Силов тунинг

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook