Внимание ВАЖНО !!! За колегите с 320-ки м50

Тунинг на двигатели, окачване, спирачки и всички други тежки железа по нашите баварци.

Модератор: bum_bum

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 768
Регистриран на: 10.04.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от DEO » 12 Окт 2008, 18:07

еми ТОМ е направил ве4е една 2.0 на 2.3 с вал оба4е от 2.5 бензин.
аз о6те набавям бавно но славно 4астите за да я направя 2.5 напваро с вал от дизел.
Живей така, че като умреш и Дявола да запали свещ на гроба ти!
ИзображениеИзображение
Части за Е34 - тел.0899 828 626

Golf killer
Аватар
Мнения: 675
Регистриран на: 13.05.2006
Местоположение: гр. София/Видин

Мнение от E34Power » 30 Окт 2008, 0:04

никой нищо не казва за разпределителните валове :?:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12066
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Мнение от bum_bum » 30 Окт 2008, 1:03

те какво общо имат :roll: така или иначе са еднакви за 2.0, 2.5 и 2.8
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 246
Регистриран на: 7.05.2008
Кара: Е39 525 d;АР 155,2.0,16VТ,4Х4,400hp
Мечтае да кара: Supra

Мнение от drft » 30 Окт 2008, 17:45

Юзър написа:..и накрая сменяте матора,доста по евтино и по-бързо :mhihi:

А :!: БАШ :!: И по - сигурно, и по-резултатно.......
БЕЗИЗХОДИЦАТА Е СИТУАЦИЯ, ЛОГИЧНИЯ И ЕЛЕМЕНТАРЕН ИЗХОД, ОТ КОЯТО ПРОСТО НЕ ТИ ХАРЕСВА!

Потребител
Аватар
Мнения: 41
Регистриран на: 9.05.2008
Кара: м50б28

Мнение от митко-бмв1 » 25 Ное 2008, 22:47

да ви питам и аз нещо вала от 2.4 или 2.5 дизел триабва да е :roll:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 937
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Разград
Пол: Мъж
Кара: е60 525 x-drive
Мечтае да кара: M6

Мнение от Sesko » 25 Ное 2008, 23:44

2,5
Изображение
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 45
Регистриран на: 19.04.2006

Мнение от NightBoy » 01 Дек 2008, 20:00

незнам дали сте разглеждали буталата на 20-ка с и без ванус, но тези на вануса са:
KH=31,64
VT1= -2,94
BÜ=1,86
GL=51 и при смяна на вала от М51 може да се ползват биели 135мм като челото на буталото остава на 2-2,5 мм под нивото на блока, но изпъкналата част от 1,86мм намаля горивната камера с около 5-7цц. Степента на сгъстяване става приблизително 11:1.

п.с: нека по-знаещите да се изкажат по въпроса. Не ангажирам никой с мнението си.

Потребител
Аватар
Мнения: 33
Регистриран на: 28.02.2007

Мнение от ///M alpina » 17 Дек 2008, 23:59

коляновия вал от М51 дали е балансиран спрямо тежките дизелови бутала?! Ако е така то с леките(бензинови от М50б20) следва да се получат вибраций.
Или всеки вал се балансира стандартно сам по себе си? :roll:







п.с вала който имам има две посиняли по средата биелни шийки но са на размера дали шлаиф ще оправи работата или той е вече пътник :(
bmw- бензинопил!


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Мнение от sonny » 18 Дек 2008, 1:43

Скоро ванусовия мотор влиза под ножа и треа излезе с електроника от Б25 ванус, демек Бош, и с вал от 25, па нека е 2л3 аз па ше наказвам 25ците :mhihi:

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Мнение от TOM » 18 Дек 2008, 10:45

sonny написа:Скоро ванусовия мотор влиза под ножа и треа излезе с електроника от Б25 ванус, демек Бош, и с вал от 25, па нека е 2л3 аз па ше наказвам 25ците :mhihi:
Не знам дали ще ги наказваш ама върт. момент ще ти се понрави ;) Без дино не може да се каже, но в диапазона до 3-3500 въртящият момент ще е равен или пък съвсем малко повече от на Б25.
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 267
Регистриран на: 23.04.2005
Местоположение: Търговище

Мнение от archie » 18 Дек 2008, 18:38

После трябва ли електроника да се слага нова и кой е най добрия вариант?Това с дигането на налягането на горивото не е добър вариант или?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2402
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: София
Кара: '94 Opel Corsa B

Мнение от стан » 19 Дек 2008, 12:27

научете се че се пише ванОс с О деба във форума на БМВ най неграмотни потребители май има

Храбрият Свинар
Аватар
Мнения: 1060
Регистриран на: 4.02.2002
Местоположение: London
Детайли за колата: Porsche 911 GT3 CS, Porsche 928 GTS 5spd, Porsche 928 RSR, Porsche 944 Turbo Cup, BMW540iA Touring, BMW E46 M3 SMG, Golf 3 GTI 16v, BMW Z4M Coupe (sold), BMW E61 M5 Touring (stolen),

Мнение от Alex 320i Cabrio » 19 Дек 2008, 15:24

TOM написа:
sonny написа:Скоро ванусовия мотор влиза под ножа и треа излезе с електроника от Б25 ванус, демек Бош, и с вал от 25, па нека е 2л3 аз па ше наказвам 25ците :mhihi:
Не знам дали ще ги наказваш ама върт. момент ще ти се понрави ;) Без дино не може да се каже, но в диапазона до 3-3500 въртящият момент ще е равен или пък съвсем малко повече от на Б25.


Верно си е, ама това докато М50В25-цата не стигне 4500 оборота и след туй го отнася като куцо пили домат :mhihi: Няма друг мотор на БМВ от старото поколение, изключвам С50, който да диша толкова добре сток във високите...
Power is Nothing Without Insanity

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 456
Регистриран на: 23.02.2007
Местоположение: Еindhoven
Пол: Мъж
Кара: e36 325i
Мечтае да кара: M-ка, кво друго?

Мнение от Wolf4 » 23 Дек 2008, 9:09

drft написа:
Юзър написа:..и накрая сменяте матора,доста по евтино и по-бързо :mhihi:

А :!: БАШ :!: И по - сигурно, и по-резултатно.......


Ми да ви кажа аз вече сменях веднъж мотор и като се замисля сериозно над разкодите по правенето на мотор и смяната му с друг по-големичък, съм сериозно за второто. Три причини: По-бързо, По-сигурно, По-евтино. Иначе стои оф топик, ама си е съвсем вярно. Смятайте и ще видите.
Are you M enough...?!

бай печатар
Аватар
Мнения: 2207
Регистриран на: 26.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34 525tds-A
Мечтае да кара: Е38 728i

Мнение от NeoPrint » 23 Дек 2008, 9:57

стан написа:научете се че се пише ванОс с О деба във форума на БМВ най неграмотни потребители май има

Добре де ама като правиш проблем за правописа защо изяде тирето???
Пише се "най-неграмотни" :help:

По темата. Спорно е дали е по-лесно и евтино да се смени направо мотора заради ядовете с КАТ ,регистрацията и данъците. Друг проблем е състоянието на "новия" мотор,докато твоя си като си го направиш ще е чук.
Дали някой може да даде ориентировъчни цени на необходимите чаркове и за скъсяването на биелите?

ПредишнаСледваща

Назад към Силов тунинг

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook