Внимание ВАЖНО !!! За колегите с 320-ки м50

Тунинг на двигатели, окачване, спирачки и всички други тежки железа по нашите баварци.

Модератор: bum_bum

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 4.01.2009

Мегаскръд

Мнение от vangelnikolov » 04 Яну 2009, 21:47

Интересувам се някой дали прави мегаскръд и цена + настройки? не се интересувам от цената от дек.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 201
Регистриран на: 3.10.2008
Местоположение: Свищов/София

добре де ..

Мнение от Chimerasv » 22 Фев 2009, 22:40

Защо като се появи някой дето "от завода му стига" трябва всички да сменят вълната... идеята на поста е друг който не му понася... да се изнася в друга тема ;) инак идеята е много добра едно време с баща ми обсъждахме подобно "извращение" ма и той накрая се спря на "завода" и всичко замина в отдел прашни мечти :)

ПС: за друга кола го мислехме ама ДВГ си е ДВГ
( ако може значи става <> ако става значи може )

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 201
Регистриран на: 3.10.2008
Местоположение: Свищов/София

хайде бе колеги

Мнение от Chimerasv » 24 Фев 2009, 0:03

хайде бе колеги защо забравихме темата ?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 201
Регистриран на: 3.10.2008
Местоположение: Свищов/София

опа

Мнение от Chimerasv » 06 Мар 2009, 0:17

хайде де ... ???

Потребител
Аватар
Мнения: 39
Регистриран на: 4.02.2007
Местоположение: Dark Sofia City

Мнение от infected » 23 Мар 2009, 17:46

Тая тема незнам как не я бях видял :)
Първо да кажа за колегите коиито предлагат направо си вземем 325 вместо да поизпържим една 320: Къде му е тръпката на това :winky: .

На мойта 20-ка съм с сменени : Вал от TDS, входящи колектори от 325, изходящи (афтърмаркет), олекотен маховик, и електроника.
може и да са поправили други работи за коиито незнам ....

Не съм ходил още на дино, не съм се пробвал специално с друга 20-ка или 25-ца, но колата си върви доста доволно.
Карам я само с SHELL VPR.

Да пойзъхнат малко пътищата и ще се пробвам с 20-ка и 25ца да видя кви ще са разликите ...

Въпросът ми е трябва ли да сложа регулатор за налягането на горивото ?
Също така трябва да сменям гарнитурата на главата че почна леко са сълзи, каква ще ми препоръчите да сложа ?

Мерси предварително.
е39 528iT 00" M52TUB28 DP2 with DSP and NAVI.
e36 coupe M50B2x> Light Flywheel; Supersprint Headers; Mapped ECU, Short shifter, and more....

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12066
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Мнение от bum_bum » 23 Мар 2009, 17:53

За регулатор нямам идея, но ако решиш да слагаш имам чисто нов на добра цена ;)
А за гарнитура Гьотце или Виктор Рейнц ;)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 533
Регистриран на: 13.02.2005
Кара: 320i

Мнение от Hellrider » 23 Мар 2009, 18:35

може и Elring


Аватар
Мнения: 625
Регистриран на: 21.09.2007
Местоположение: по света и у вас
Кара: на изпарения
Мечтае да кара: Countach, Diablo, F40, 348, 355

Мнение от xpl0d » 23 Мар 2009, 23:14

infected написа:...На мойта 20-ка съм с сменени : Вал от TDS, входящи колектори от 325, изходящи (афтърмаркет), олекотен маховик, и електроника.
може и да са поправили други работи за коиито незнам ....

Въпросът ми е трябва ли да сложа регулатор за налягането на горивото ?

Мерси предварително.


Тука малко объркано ми звучи - ТДС вала от какъв ТДС е точно? Щото ако е от 25-ца ще ми е много чудно как караш без да си сменил биелите.
И каква е тази електроника на атмосферка??? Под електроника чип ли имаш впредвид? Щото и чипа е електроника, ама като кажеш електроника по принцип се подразбират пиджибеци и стендалоуни.
За регулатора си отговори сам от първия пост на тази тема. Лудия достатъчно ясно го е казал. Аз лично не виждам смисъл да го слагаш ако не си сменил всичко както е описано.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 412
Регистриран на: 6.04.2007

Мнение от alX3m » 23 Мар 2009, 23:22

xpl0d написа:
infected написа:...На мойта 20-ка.


Тука малко объркано ми звучи - ТДС вала от какъв ТДС е точно?

от 18-ка ше е бухахаха

Потребител
Аватар
Мнения: 39
Регистриран на: 4.02.2007
Местоположение: Dark Sofia City

Мнение от infected » 29 Апр 2009, 9:48

Някой знае ли как седят нещата при слагането на вал (разпределителен) от S52 на М50.... ?
По принцип би трябвало да няма проблеми ... някой пробвал ли го е ?? и горе долу колко пари върви такъв вал ?
е39 528iT 00" M52TUB28 DP2 with DSP and NAVI.
e36 coupe M50B2x> Light Flywheel; Supersprint Headers; Mapped ECU, Short shifter, and more....

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 399
Регистриран на: 19.04.2008
Местоположение: София/Раковски
Пол: Мъж
Кара: е30 м20б20 90г
Мечтае да кара: е30 с38турбо

Мнение от BMWRACING » 29 Апр 2009, 13:31

infected написа:Някой знае ли как седят нещата при слагането на вал (разпределителен) от S52 на М50.... ?
По принцип би трябвало да няма проблеми ... някой пробвал ли го е ?? и горе долу колко пари върви такъв вал ?


май е с по-големи шийки,ма нз точно де :roll:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 388
Регистриран на: 12.01.2007
Местоположение: София

Скъсяване на биели

Мнение от koyota » 30 Апр 2009, 10:44

ludiagsm написа:
и на4и за биелки се взимат 130мм от м20б20 като предварително се скъсят с 3,5 или 4 мм(има къде това да се направи 4итаво без да има грижи) и нещата стават.


Луд, кажи къде се скъсяват тея биели?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 30 Апр 2009, 12:57

Имам биели и всичко за М20 :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 65
Регистриран на: 7.03.2005
Местоположение: SF

Мнение от Vmax » 03 Май 2009, 17:57

Някой събрали вече такова "нещо" под капака си дали с вал от тдс,дали с от б25.Нищо не се споменава,аз мойта не я направих,защото се наложи да се разделя с нея,но сега ми се върти нещо в главата за аматьорския шампионат (италянско преследване или тайм атак)Та ако някой е осъществил конверсията нека сподели :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3366
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

ре

Мнение от slavianko » 04 Май 2009, 15:26

Vmax написа:Някой събрали вече такова "нещо" под капака си дали с вал от тдс,дали с от б25.Нищо не се споменава,аз мойта не я направих,защото се наложи да се разделя с нея,но сега ми се върти нещо в главата за аматьорския шампионат (италянско преследване или тайм атак)Та ако някой е осъществил конверсията нека сподели :)
Едва ли някой дори се е пробвал да го направи ;)
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

ПредишнаСледваща

Назад към Силов тунинг

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook