Внимание ВАЖНО !!! За колегите с 320-ки м50

Тунинг на двигатели, окачване, спирачки и всички други тежки железа по нашите баварци.

Модератор: bum_bum


Аватар
Мнения: 1588
Регистриран на: 7.01.2005
Местоположение: SF
Пол: Мъж
Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD

Мнение от V-max » 23 Дек 2008, 11:06

Alex 320i Cabrio написа:
TOM написа:
sonny написа:Скоро ванусовия мотор влиза под ножа и треа излезе с електроника от Б25 ванус, демек Бош, и с вал от 25, па нека е 2л3 аз па ше наказвам 25ците :mhihi:
Не знам дали ще ги наказваш ама върт. момент ще ти се понрави ;) Без дино не може да се каже, но в диапазона до 3-3500 въртящият момент ще е равен или пък съвсем малко повече от на Б25.


Верно си е, ама това докато М50В25-цата не стигне 4500 оборота и след туй го отнася като куцо пили домат :mhihi: Няма друг мотор на БМВ от старото поколение, изключвам С50, който да диша толкова добре сток във високите...


Алекс , съгласих се с всички твои постове в темата , един атмосферен мотор спира да набира в обороти само и единствено , защото няма достатъчно въздух :idea: Така , че преди регулатори на горивото и тн дреболии помислете как ще диша творението ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 669
Регистриран на: 30.01.2008
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: е46 325ci кабрио - М3 реплика
Мечтае да кара: Mercedes S Class Coupe/Convertible

Re: Внимание ВАЖНО !!! За колегите с 320-ки м50

Мнение от Djelebov » 01 Яну 2009, 23:56

ludiagsm написа:Днес сутринта ми дойде една идейка , как се слага колянов вал от 2,5 тдс с ход 82,8 мм на м50 б20 ванос или без, няма зна4ение идеята е да се увели4и хода на буталото от стандартния 66мм на 82,8 като се запази същия диаметър на буталата 80мм полу4ава се 2495,9232 кубика, като степента на сгъстяване отива също доста нагоре не съм го смятал но някъде около 12 и половина това зна4и 4е може да се кара само с шел v-power ili omv 100 но ще върви много яко за атмосферка.

За момента проблема идва само от биелките защото трябва да са по-къси с 8,4мм от фабри4ните на М50В20 ,та преди малко говорих с ТОМ от несебър та той също е смятал тея тунинг смет4исци преди време ;)

и на4и за биелки се взимат 130мм от м20б20 като предварително се скъсят с 3,5 или 4 мм(има къде това да се направи 4итаво без да има грижи) и нещата стават. Ако някой иска да си кара и с нормален бензин ще трябва да си вземе 3мм гарнитурка кометик или да си направи 1мм дебала подложка изрязана на лазер и две стандартни гарнитурки отгоре и отдолу садви4 :) след това един регулатор за налагане на горивото натегнат на 4,0 4,5 бара и насраните атмосферни голф4ета и астри може само да ви дишат пушека от гумите и аспуха хи хи хи :mhihi:


2,5 мотор, без акциз, с документи за B20 отговарящи на номера на двигателя :bowdown:
Идеята за "лесно" повишаване на въртящия момент страшно много ме ентусиазира, защото на е34-ката точно това и идва малко. От доста време искам да се заема спроект за силов тунинг (исках да турбинирам 318) , но въпреки това си взех 520iA -най-подходящата :mhihi:....и тая работа отпадна. Като я видях тая идея и веднага почнах да правя сметки кви пари ще излезе. В тая връзка искам да питам за някой неща:
За какви пари могат да се намерят валът от тдс и биелите?? Ще издържат ли автоматика ми и диференциала на въртящия момент???
Изображение


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Мнение от sonny » 02 Яну 2009, 0:18

TOM написа:
sonny написа:Скоро ванусовия мотор влиза под ножа и треа излезе с електроника от Б25 ванус, демек Бош, и с вал от 25, па нека е 2л3 аз па ше наказвам 25ците :mhihi:
Не знам дали ще ги наказваш ама върт. момент ще ти се понрави ;) Без дино не може да се каже, но в диапазона до 3-3500 въртящият момент ще е равен или пък съвсем малко повече от на Б25.


Трай бре, нали треа ги дразниме, а инак и валчета от 2.5 ше има, разлика няма, ама май само фазите са малко по-различни, инак по-натам ще се мисли и за тиква от Б25, тогава ще диша добре и трябва да си стане екстра :D

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12066
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Мнение от bum_bum » 02 Яну 2009, 1:38

Като става въпрос за валове няма такава боза от информация :mhihi:
Сони, тва дето се чудеше дали на М50 не са по- остри от на М52 май не излиза вярно. Само май на М50 без ванос има разлика, но той явно няма да стане на 52- ка.
Иначе за стоковите S50/52 казват, че са:
S50- 252 / 240 10.2 / 9.7
S52- 252 / 244 10.2 / 10.2, шрика е същия като тоя, само, че с 9.5 лифт на изпускателния. (стандартния е 240/228 с 9мм лифт).
С по- острите валове препоръчват да се върти макс на 7к, но пък с карантията от S50/52 казват, че не е проблем да се върти до 7.5- 7.6к. Като по- голямото предимство от нея е не това, че е по- здрава, щото не е, а че е по- лека. Спестява се половин кило със смяната, което си било значителна разлика.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 182
Регистриран на: 3.04.2007
Местоположение: София,Червено Знаме/Bistrenburg
Кара: т на ръба на безумието
Детайли за колата: White/Black ORANGE

Re: Внимание ВАЖНО !!! За колегите с 320-ки м50

Мнение от mirafiori » 02 Яну 2009, 23:08

ludiagsm написа:


и на4и за биелки се взимат 130мм от м20б20 като предварително се скъсят с 3,5 или 4 мм(има къде това да се направи 4итаво без да има грижи) и нещата стават. :mhihi:

ок.всичко звучи добре.само тая част със скъсяването нещо не я разбрах-как става?
...and work and travel / с вратите/
http://mirafiori.bg/ +359887306727 +359876306727

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 669
Регистриран на: 30.01.2008
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: е46 325ci кабрио - М3 реплика
Мечтае да кара: Mercedes S Class Coupe/Convertible

Мнение от Djelebov » 03 Яну 2009, 0:34

Колеги гледам, че ги нагласяте нещата..и с електроники и с дебитомери, колектори ...
и аз като средностатистически собственик на 520, дето ми го няма момента в ниските искам пак да се обърна към по-разбиращите: Колеги, кажете моля ви колко горе-долу би трябвало да излезе (като части) по-упростения вариант на проекта - само тдс вал, биелките с труда по тях, тая металната гарнитура(дето е в сандвич) и ако има още нещо по-специфично, което изпускам :?: Ще трябват ли по-дъги болтове за главата или тия гарнитури няма да се отразят толкова?

Благодаря предварително
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 65
Регистриран на: 3.06.2007
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: E91 Touring / 318d / 2008
Мечтае да кара: M3

Мнение от Stur6ela » 03 Яну 2009, 10:29

Какво мъчите колите си,като искате да ви вървят повече сменете ги с по-мощни,а не от Лили Иванова да правите Парис Хилтън :mhihi: :mhihi: :mhihi: Не се излагайте,те от завода са си преценили колко да е мощна колата ,ако ви е слабо 316и,има 318и;ако и то ви е слабо има 318ис,после 320и;323и;325и;328и;М3 и прочие. :mhihi: :mhihi: :mhihi: Никога 316 няма да върви като 320,ако ще двигателя в завода на Порше да го занесете!КАТО ВИ Е СЛАБА ВАШАТА КОЛА,Я СМЕНЕТЕ С НОВА,ПО-БЪРЗА!!!ПРОДАВАТ СЕ!
BMW не е кола за каране, нито кола за возене, BMW е начин на живот :D :D :D

e30s live forever
Аватар
Мнения: 1204
Регистриран на: 29.09.2005
Пол: Мъж

Мнение от sachs » 03 Яну 2009, 10:44

Stur6ela написа:Какво мъчите колите си,като искате да ви вървят повече сменете ги с по-мощни,а не от Лили Иванова да правите Парис Хилтън :mhihi: :mhihi: :mhihi: Не се излагайте,те от завода са си преценили колко да е мощна колата ,ако ви е слабо 316и,има 318и;ако и то ви е слабо има 318ис,после 320и;323и;325и;328и;М3 и прочие. :mhihi: :mhihi: :mhihi: Никога 316 няма да върви като 320,ако ще двигателя в завода на Порше да го занесете!КАТО ВИ Е СЛАБА ВАШАТА КОЛА,Я СМЕНЕТЕ С НОВА,ПО-БЪРЗА!!!ПРОДАВАТ СЕ!
:mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: намери си друга тема бе бате.смешен си :mhihi: :mhihi: :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 65
Регистриран на: 3.06.2007
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: E91 Touring / 318d / 2008
Мечтае да кара: M3

Мнение от Stur6ela » 03 Яну 2009, 10:51

Незнам кой е смешният............................. :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:
BMW не е кола за каране, нито кола за возене, BMW е начин на живот :D :D :D

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 521
Регистриран на: 16.11.2005
Местоположение: Cal
Пол: Мъж

Мнение от The_Ancient » 03 Яну 2009, 11:06

Stur6ela написа:Незнам кой е смешният............................. :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:

:weed: :weed: :weed: :drinking:

Мафиозо!
Аватар
Мнения: 2232
Регистриран на: 1.04.2003

Мнение от rado_rf » 03 Яну 2009, 11:47

Stur6ela написа:Какво мъчите колите си,като искате да ви вървят повече сменете ги с по-мощни,а не от Лили Иванова да правите Парис Хилтън :mhihi: :mhihi: :mhihi: Не се излагайте,те от завода са си преценили колко да е мощна колата ,ако ви е слабо 316и,има 318и;ако и то ви е слабо има 318ис,после 320и;323и;325и;328и;М3 и прочие. :mhihi: :mhihi: :mhihi: Никога 316 няма да върви като 320,ако ще двигателя в завода на Порше да го занесете!КАТО ВИ Е СЛАБА ВАШАТА КОЛА,Я СМЕНЕТЕ С НОВА,ПО-БЪРЗА!!!ПРОДАВАТ СЕ!


Да, ве! И ако това не ни стига да се качим на драгстер (и те се продават) и после на совалка.
То по твоята логика не би трябвало да съществуват тунинг фирми, а? :mhihi: Не би трябвало да съществуват Алпина, Шницер, Хамън и т.н. щот рийш ли те хората в завода са решили как трябва да бъде.
"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 669
Регистриран на: 30.01.2008
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: е46 325ci кабрио - М3 реплика
Мечтае да кара: Mercedes S Class Coupe/Convertible

Мнение от Djelebov » 03 Яну 2009, 11:49

Stur6ela написа:Какво мъчите колите си,като искате да ви вървят повече сменете ги с по-мощни,а не от Лили Иванова да правите Парис Хилтън :mhihi: :mhihi: :mhihi: Не се излагайте,те от завода са си преценили колко да е мощна колата ,ако ви е слабо 316и,има 318и;ако и то ви е слабо има 318ис,после 320и;323и;325и;328и;М3 и прочие. :mhihi: :mhihi: :mhihi: Никога 316 няма да върви като 320,ако ще двигателя в завода на Порше да го занесете!КАТО ВИ Е СЛАБА ВАШАТА КОЛА,Я СМЕНЕТЕ С НОВА,ПО-БЪРЗА!!!ПРОДАВАТ СЕ!


Ако трябва и аз да напиша нещо тъпо, че да получа отговор? :mhihi:

:help:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2402
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: София
Кара: '94 Opel Corsa B

Мнение от стан » 03 Яну 2009, 12:11

Има една 316-ка която върви май колкото 20-ка :mhihi: :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12066
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Мнение от bum_bum » 03 Яну 2009, 13:31

Слагайте катанеца и на тоя подфорум, то се видя, че няма смисъл от него. Колегата го доказа :mhihi: Колкот от завода- толко. Лили Иванова немой да стане Парис Хилтън и точка :mhihi:
Изображение

Ценко изложбения
Аватар
Мнения: 3813
Регистриран на: 26.11.2003
Местоположение: Регистриран на: 26 Ное 2003 | Мнения: 1117
Пол: Мъж
Кара: дългия да си плати входа !!!

Мнение от rtzankov » 03 Яну 2009, 14:02

Добре де, като се появи един полу-идиот трябва ли всички да се държите като такива ;)

Айде по сериозно ;)
Изображение
Изображение
R.I.P Landikar

ПредишнаСледваща

Назад към Силов тунинг

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook