Внимание ВАЖНО !!! За колегите с 320-ки м50

Тунинг на двигатели, окачване, спирачки и всички други тежки железа по нашите баварци.

Модератор: bum_bum

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 724
Регистриран на: 27.12.2004
Местоположение: Плевен
Кара: м42б20 турбо
Детайли за колата: hx35/40 twin scroll

Re: ре

Мнение от S-stail » 04 Май 2009, 18:37

slavianko написа:
Vmax написа:Някой събрали вече такова "нещо" под капака си дали с вал от тдс,дали с от б25.Нищо не се споменава,аз мойта не я направих,защото се наложи да се разделя с нея,но сега ми се върти нещо в главата за аматьорския шампионат (италянско преследване или тайм атак)Та ако някой е осъществил конверсията нека сподели :)
Едва ли някой дори се е пробвал да го направи ;)

Славяне,има бре ;)
Изображение

Uploaded with ImageShack.us
Loosing Traction is part of the fun!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3366
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: ре

Мнение от slavianko » 04 Май 2009, 20:04

S-stail написа:
slavianko написа:
Vmax написа:Някой събрали вече такова "нещо" под капака си дали с вал от тдс,дали с от б25.Нищо не се споменава,аз мойта не я направих,защото се наложи да се разделя с нея,но сега ми се върти нещо в главата за аматьорския шампионат (италянско преследване или тайм атак)Та ако някой е осъществил конверсията нека сподели :)
Едва ли някой дори се е пробвал да го направи ;)

Славяне,има бре ;)
:shock: :shock:
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

Потребител
Аватар
Мнения: 39
Регистриран на: 4.02.2007
Местоположение: Dark Sofia City

Мнение от infected » 08 Май 2009, 8:49

:shock: :driving:
Търся някой с 325 да направим 1-2 опита ще ми е интересно каква ще е разликата, дали изобщо ще има итн .... Такаче ако има някой с 325 да казва :uups:
е39 528iT 00" M52TUB28 DP2 with DSP and NAVI.
e36 coupe M50B2x> Light Flywheel; Supersprint Headers; Mapped ECU, Short shifter, and more....

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 254
Регистриран на: 3.08.2008
Местоположение: Навсякъде
Пол: Мъж
Кара: ИНТЕРЕСНО!
Мечтае да кара: в гр.Толбухин :)
Детайли за колата: В клуба на 20+

Re: ре

Мнение от mladi » 14 Май 2009, 3:03

Много хубава и полезна тема но в първите няколко страници!Най вече където лудиа-гсм дава напътствия,идеи и примери!Не че и другите колеги не даваха но както и да е важното е,че темата си е перфектна! Лично за мен си е по-голямя тръпка да си направиш старото,удушено моторче да бълва мощ,отколкото най-лесното:смяна на нов,по-мощен мотор!Та в тоя ред на мисли искам да попитам :възможно ли е да се вдигне мощността (конски сили и НМ) на така наречените ''алуминиеви мотори''м52б25-170к.с?Ще има ли като за начало разлика във вървежа след слагането на по-лек маховик от м20 и смукателни колектори от м50б25 и спортен филтър(панелен)?За испускателните колектор и генерацията до крайното гърне не съм си мислил освен,че задължително катализатора се маха. Все още,събирам ифнормация кое е по-по-най,ако може и по този въпрос някакъв компетентен отговор!
ISTINSKI PRIATEL E NE TOZI,KOITO TI BARSHE SALZITE,A TOZI KOITO NE TE KARA DA PLACHESH!
В КАКЪВ СВЯТ ЖИВЕЕМ,ЩОМ ДА ВЪРНЕШ НЕЩО,КОЕТО НЕ ТИ ПРЕНАДЛЕЖИ Е ГОЛЯМ ПОДВИГ?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 497
Регистриран на: 22.05.2008

Мнение от Пешо » 14 Май 2009, 13:02

1. дроселчета от S
2. шрикчета
3. 2.5 -> 2.8 || >
45. генераця

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 65
Регистриран на: 7.03.2005
Местоположение: SF

Re: ре

Мнение от Vmax » 14 Май 2009, 13:23

mladi написа:Много хубава и полезна тема но в първите няколко страници!Най вече където лудиа-гсм дава напътствия,идеи и примери!Не че и другите колеги не даваха но както и да е важното е,че темата си е перфектна! Лично за мен си е по-голямя тръпка да си направиш старото,удушено моторче да бълва мощ,отколкото най-лесното:смяна на нов,по-мощен мотор!Та в тоя ред на мисли искам да попитам :възможно ли е да се вдигне мощността (конски сили и НМ) на така наречените ''алуминиеви мотори''м52б25-170к.с?Ще има ли като за начало разлика във вървежа след слагането на по-лек маховик от м20 и смукателни колектори от м50б25 и спортен филтър(панелен)?За испускателните колектор и генерацията до крайното гърне не съм си мислил освен,че задължително катализатора се маха. Все още,събирам ифнормация кое е по-по-най,ако може и по този въпрос някакъв компетентен отговор!

Колега сега ще ти споделя нещо,пък ти си вади инфо което ще ти е от полза... Купувам си аз БМВ Е36 купе М50Б20... и се почва сагата,чип при Лъчо,панелен КиН филтър(някой ако му трябва се продава :D ),махане на катализатор,замяната с резонансно гърне,нови гуми тях не ги слагам към вървенето,ама все пак за по-натам ще влязат и те в разказа :).масла,свещи,филтър-горивен.Дюзите на ултра звук,оня от сервиза вика -
-имаш масло в сместа
-кво е
- гумички
-ще ги сменяваме ли
- е как,ок .... колата почна после да харчи,масло,ама това е друга тема на разговор :D....та звъня аз на един приятел с който не се виждаме често,защото живее в друг град и т.н. викам купих си Е36,той вика и аз Е36 купе същия мотор самоче без ванос :).Аиде да се видиме,аиде.Та видяхме се ние,аиде да ги пусне,ок.Старт 1-ва искачам една кола на пред(другото на сликове,ама друг път :twisted:,на конци :) ) викам си еееее имаше ефект целата тая работа и похарчените да не казвам колко,не че са много де,ама все пак похарчени.2-ра нащо момче го чувам как идва стремглаво зад мен :shock: .Викам си я кво стана бре и си ме отмина кат спрел :D:D:D.На Е79 ми връчи бинокъл 12х ,малко след това :shock: да не кажа че ми беше необходим и телескоп.Та отиваме ние в тях,закачаме колите на лаптопа,пуска бмв кар софт-а и почва да ги чете(работи в Юнитрейд и си разбира от работа.......не е чистач :mhihi: ) мойта си каза всичко М50Б20 и т.н. закачаме неговата и о чудо компа вика още в началото -дайте М50Б20-та,махайте я тая M50B25-ца :shock: .Викам я кво стана,стария собственик в последствие му е казал за някой модове,като ECU от Е34 525 и още.Колко е възможно незнам,само казвам каквото знам...Качвам се аз да карам колата викам я много ти е твърд педала :shock: (после като сменява съединител се оказа,че бил с олекотен маховик,самоче незнам какъв дали от м20 или алуминиев от Ибей.И така колата си беше сток от към карантия на мотора смисъл беше си 20-ка(защото някой ще каже ми той мотора е бил 2.5 или е бил строкнат до 2.5 не беше си 2.0 80мм бутало и 66мм ход),защото в последствие сваля главата заради течаща гарнитура.И така нито филтър,нито некаква отпушена генерация,само един комп и един маховик,за дюзите не съм сигурен,а и не знам дали има разлика от 25-та и от 20-та.човека не беше дал и лев за колата(поне той де :) ),а аз мойта я "накичих" с "играчки",(ама явно не които трябва),с който от колите с който се бях гонил от моя клас Е30 М20Б20,Е36 М42Б18-много вървяща за ис,според хората и т.н. Е30 пак ис,взима ми старта беше с 4.10 диф и от там го настигах,други 20-ки Е36 или ги бия или сме на равно,имаше една на враждебна ме би само около кола.Не че съм се пускал много,ама онази 20-ка на моя приятел,минаваше покрай мен,даваше ми бинокъла и исчезваше,няма от място,няма летящ до към 210.Та си направи сметка.Иначе мисля че Този М52 в компакта е осъкатен само от към електроника или по-точно нарочно оставен така...Дано съм бил полезен на някой и се извинявам на модовете за офф-а :roll: :mhihi:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 268
Регистриран на: 9.04.2009
Местоположение: Филибето

Мнение от likesake » 14 Май 2009, 18:04

аз имам няколко въпроса зо м50б20
тъкмо си купих такъв със bosh електроника
1върос за лек маховик от м 20 - 6.5 кила - имали голяма разлика спрямо оригиналния м50 - заслужава ли си замяната
2въпрос - за чип от Лъчо вършат ли работа наизтина или не си струва
3въпрс някой портвал ли е главата но м50 - и горе долу ефекта какъв е - и как се постъпва с пластмасовите колектори - и те ли се разстргват ?
4.коя скоростна кутия е най подходяща за този двигател - оригиналната отм20 или м40
5.някой слагал ли е иридиеви свещи и плазмено запалване - има ли ефект

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 497
Регистриран на: 22.05.2008

Мнение от Пешо » 14 Май 2009, 18:20

"някой слагал ли е иридиеви свещи и плазмено запалване - има ли ефект"
ефекта да подадеш газ е като да чакаш на сфетофара са с\ветне зелено и одзад да те резне тир с 90 км/х

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 268
Регистриран на: 9.04.2009
Местоположение: Филибето

Мнение от likesake » 14 Май 2009, 18:25

тва пък закво го каза ????? да не би да те е блъскал тир отзад на светофара?
а сега без бъзици - реален ефект - в работата на двигателя има ли?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 254
Регистриран на: 3.08.2008
Местоположение: Навсякъде
Пол: Мъж
Кара: ИНТЕРЕСНО!
Мечтае да кара: в гр.Толбухин :)
Детайли за колата: В клуба на 20+

Мнение от mladi » 15 Май 2009, 1:59

Благодаря за отговорите относно м52!Отново се оплитат нещата както винаги :D на някой дадена процедура имала ефект върху вървежа на автомобила му на друг изобщо... :roll: все,още сме на вълна''строга индивидуалност'' като за пример:имах е36-316,седан м40б16,един ден реших да му махна катализатора и да му сложа спортно гърне(ако може да се каже спортно на тия от 80лв-китаиските :mhihi: ) и такааа отивам аз при когото трябва-махаме катализатора и средното гърне и слагаме един заглушител от голф-2-ка уж да обере малко резонансите и накрая махаме старото крайно гърне и монтираме новото(спортно)Еми и до ден днешен,ще го казвам:Имаше ефект!Но не само,че се промени звукът(естествено)а и вървежа и разхода малко ми падна!!!Имам приятели които след такава операция казват,че никакъв ефект няма освен по-дрезгав звук!Та мисълта ми е всеки за себеси,защото два еднакви мотора карани 10години на едни и същи км. да са няма да бъдат в еднакво техническо състояние!Аз имах в предвид както се казва ''по книга''какъв е варианта за малко повече пауър на м52б25нещо общо казано както колегата по-горе ми е написал 1-2-3-4,а от там на сетне си зависи от качествени части,добра зглобка и добър двигател за целта,така мисля аз но както и да е!Аз така и така съм решил да правя някои неща,ще пробвам,ще разбера и естествено,ще напиша какво е станало!Ще следя темата и подобните на нея,че може да изкочи нещо различно и ново!Още веднъж благодаря на отзовалите се с мнение към въпросчето ми ;)
ISTINSKI PRIATEL E NE TOZI,KOITO TI BARSHE SALZITE,A TOZI KOITO NE TE KARA DA PLACHESH!
В КАКЪВ СВЯТ ЖИВЕЕМ,ЩОМ ДА ВЪРНЕШ НЕЩО,КОЕТО НЕ ТИ ПРЕНАДЛЕЖИ Е ГОЛЯМ ПОДВИГ?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 440
Регистриран на: 9.05.2004
Кара: ....

Мнение от netsurfer_bg » 17 Май 2009, 17:40

ехх, как умря хубавата темичка ... нито Том ... нито Лудия ... много жалко :(

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 254
Регистриран на: 3.08.2008
Местоположение: Навсякъде
Пол: Мъж
Кара: ИНТЕРЕСНО!
Мечтае да кара: в гр.Толбухин :)
Детайли за колата: В клуба на 20+

Мнение от mladi » 18 Май 2009, 1:01

netsurfer_bg написа:ехх, как умря хубавата темичка ... нито Том ... нито Лудия ... много жалко :(
Наистина така е :( най-големите във сферата не пишат,предполагам защо но не е тук мястото да се обсъжда това а и ги разбирам донякъде!
ISTINSKI PRIATEL E NE TOZI,KOITO TI BARSHE SALZITE,A TOZI KOITO NE TE KARA DA PLACHESH!
В КАКЪВ СВЯТ ЖИВЕЕМ,ЩОМ ДА ВЪРНЕШ НЕЩО,КОЕТО НЕ ТИ ПРЕНАДЛЕЖИ Е ГОЛЯМ ПОДВИГ?

Потребител
Аватар
Мнения: 39
Регистриран на: 4.02.2007
Местоположение: Dark Sofia City

Мнение от infected » 18 Май 2009, 12:52

mladi написа:
netsurfer_bg написа:ехх, как умря хубавата темичка ... нито Том ... нито Лудия ... много жалко :(
Наистина така е :( най-големите във сферата не пишат,предполагам защо но не е тук мястото да се обсъжда това а и ги разбирам донякъде!


мдамм ....
е39 528iT 00" M52TUB28 DP2 with DSP and NAVI.
e36 coupe M50B2x> Light Flywheel; Supersprint Headers; Mapped ECU, Short shifter, and more....

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 110
Регистриран на: 16.03.2008
Местоположение: Рyсе
Пол: Мъж

Мнение от edinac » 18 Май 2009, 22:56

infected написа:
mladi написа:
netsurfer_bg написа:ехх, как умря хубавата темичка ... нито Том ... нито Лудия ... много жалко :(
Наистина така е :( най-големите във сферата не пишат,предполагам защо но не е тук мястото да се обсъжда това а и ги разбирам донякъде!


мдамм ....
а всеки ден гледам дали има нещо ново :(

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 201
Регистриран на: 3.10.2008
Местоположение: Свищов/София

Портване

Мнение от Chimerasv » 28 Май 2009, 10:23

колеги видях че в темата е засегнат въпроса с портване на глави
някой може ли да подскаже каде може да се направи това за глава от М52б20 ?

ПредишнаСледваща

Назад към Силов тунинг

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook