Внимание ВАЖНО !!! За колегите с 320-ки м50

Тунинг на двигатели, окачване, спирачки и всички други тежки железа по нашите баварци.

Модератор: bum_bum


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Мнение от sonny » 27 Авг 2008, 17:05

Луд, само с дизелов вал ли става или с такъв от М50Б25?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 65
Регистриран на: 7.03.2005
Местоположение: SF

Мнение от Vmax » 27 Авг 2008, 17:38

DEO написа:тоест няма смисъл да се занимавал да сменям глави и т.н ,а само вал и биели (както и онази гарнитурка да се преправи малко ) то така и ми се струва че 6те излезне по-ефтино дет се вика,а разликата 6те е 3-пъти пове4е от това да се дадът пари за смяна на глави,дебитомери и т.н.

Той Лудия точно за това е пуснал темата-средствата да са малко,а резултата удовлетворяващ,а не да се доказва колко може или колко знае.До сега по мойта кола съм дал 200лв-чип,200лв-филтър,скоро 400лв-испускателен колектор и какво стана,800лв и дали ще се качи и 5% от мощноста,е за 1000 лева,ако немога да се сдобия с тоя вал и биели+бутала и другите шукариики........ :twisted: Та това е идеята,отпочти нищо нещо,след като лудия и том казват че ще стане,значи ще стане :) и мисля на мойта да е скоро :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 267
Регистриран на: 23.04.2005
Местоположение: Търговище

Мнение от archie » 27 Авг 2008, 19:31

sonny написа:Луд, само с дизелов вал ли става или с такъв от М50Б25?

Дизелов се използва защото хода му е 82.8 мм а буталата са 80 мм и става приблизително 2.5
а на м50б20 хода на вала е 66 мм с бутала 80 мм на м50б25 хода на вала е 75 мм а буталото е 84мм така че ако сложиш вал от м50б25 няма да постигнеш същия ефект ще получиш по малка кубатура защото б25-цата е с по големи бутала и от там докарва кубатурата.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 27 Авг 2008, 20:47

sonny написа:Луд, само с дизелов вал ли става или с такъв от М50Б25?
дам томи в несебар прави един такъв с вал от 25-ца и така от В20 сава на В23


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Мнение от sonny » 27 Авг 2008, 21:05

А при Вал от М50 с какви биели бутала ша си играем :roll: Не за друго ми имам една две двайски па и вал от б25 има, та да видиме дали да се занимавам с глупости, а инак го мерих вал от М50 влиза в блок от М20 и с малко бай стругар стаа раотата ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 28 Авг 2008, 7:58

sonny написа:А при Вал от М50 с какви биели бутала ша си играем :roll: Не за друго ми имам една две двайски па и вал от б25 има, та да видиме дали да се занимавам с глупости, а инак го мерих вал от М50 влиза в блок от М20 и с малко бай стругар стаа раотата ;)
тури вала от 25-цата на 20-ковия блок с едни биелки 130мм от м20 и буталата от м50 b20 на4и 20-ката оригинално е със 66мм ход а 25-цата е със 75мм ход зна4и хода се увели4ава с 9мм тоест буталото слиза 4,5мм по-надолу у се ка4ва 4,5мм по-нагоре от оригиналкно на 20-ката , та за да не 6тръква през блока :) слагаш биелките от м20 дет са на 130мм вместо оригиналните на 135 и ще имаш 0,5 мм недоход и става супер 2260 кубика. обема на цилиндъра е 376,8 ,обема на камерата е 30кубика заедно с обема на гарнитурката който трябва да е около 6,2 -6,3 кубика и обема на недохода 2,51 кубика става 30+6,2+2,51 =38,71 от там делиме обема на цилиндъра376,8 на обема на камерата 38,71 заедно с обема на гарнитурката и този на недохода и полу4аваме 9,73 степен на сгъстяване , но това е ако релефа на буталото ни е абслолютно равен а в слу4ая буталото има издатина на която аз не и знам обема а тя доста намалява обема на камерата от където степента се ка4ва много трябва да се сметне колко е то4но тоя обем и да се извади от обема на камерата заместваш и полу4аваш истинската степен която според мен ще отиде малко над 12

ако искаш звънни на ТОМ той може да има по-то4ни сметки и да ти каже какво се полу4ава :) защото той ве4е е събрал долнището на тоя хибрид :) даже май скоро тряя да го пали :lol:


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Мнение от sonny » 28 Авг 2008, 9:19

ludiagsm написа:
sonny написа:А при Вал от М50 с какви биели бутала ша си играем :roll: Не за друго ми имам една две двайски па и вал от б25 има, та да видиме дали да се занимавам с глупости, а инак го мерих вал от М50 влиза в блок от М20 и с малко бай стругар стаа раотата ;)
тури вала от 25-цата на 20-ковия блок с едни биелки 130мм от м20 и буталата от м50 b20 на4и 20-ката оригинално е със 66мм ход а 25-цата е със 75мм ход зна4и хода се увели4ава с 9мм тоест буталото слиза 4,5мм по-надолу у се ка4ва 4,5мм по-нагоре от оригиналкно на 20-ката , та за да не 6тръква през блока :) слагаш биелките от м20 дет са на 130мм вместо оригиналните на 135 и ще имаш 0,5 мм недоход и става супер 2260 кубика. обема на цилиндъра е 376,8 ,обема на камерата е 30кубика заедно с обема на гарнитурката който трябва да е около 6,2 -6,3 кубика и обема на недохода 2,51 кубика става 30+6,2+2,51 =38,71 от там делиме обема на цилиндъра376,8 на обема на камерата 38,71 заедно с обема на гарнитурката и този на недохода и полу4аваме 9,73 степен на сгъстяване , но това е ако релефа на буталото ни е абслолютно равен а в слу4ая буталото има издатина на която аз не и знам обема а тя доста намалява обема на камерата от където степента се ка4ва много трябва да се сметне колко е то4но тоя обем и да се извади от обема на камерата заместваш и полу4аваш истинската степен която според мен ще отиде малко над 12

ако искаш звънни на ТОМ той може да има по-то4ни сметки и да ти каже какво се полу4ава :) защото той ве4е е събрал долнището на тоя хибрид :) даже май скоро тряя да го пали :lol:


Тогава ше позачакам да го запали и да видиме ко се случва :D Зотогава ше си досъбирам чарколя :)

Ох, на баба!
Аватар
Мнения: 3297
Регистриран на: 6.02.2007
Местоположение: Берлин
Пол: Мъж
Кара: селскостопанска машина
Мечтае да кара: 4етириосен самосвал

Мнение от bavareca_86 » 03 Сеп 2008, 17:59

луд дай да тестваме моята ;) ,някои от 4астите ги имам
БМВ фен с Е30-ска и малко акъл си е неочаквано добра комбинация
БМВ не е нито най-бързата кола, нито най-луксозната, сигурно не и най-красивата, тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 03 Сеп 2008, 18:37

bavareca_86 написа:луд дай да тестваме моята ;) ,някои от 4астите ги имам
ем тествай де :) какво имаш нали4но?

Ох, на баба!
Аватар
Мнения: 3297
Регистриран на: 6.02.2007
Местоположение: Берлин
Пол: Мъж
Кара: селскостопанска машина
Мечтае да кара: 4етириосен самосвал

Мнение от bavareca_86 » 03 Сеп 2008, 18:45

ми зна4и имам биелите,вала 4акам да дойде до една седмица предполагам,колектори от 25-ца,тва е,ше тарся дебитомер и глава и регулатор и може да се пробвам,ма кой ше го зглоби матора
БМВ фен с Е30-ска и малко акъл си е неочаквано добра комбинация
БМВ не е нито най-бързата кола, нито най-луксозната, сигурно не и най-красивата, тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение


Аватар
Мнения: 1081
Регистриран на: 20.10.2006
Местоположение: Разлог, Банско, Добринище
Детайли за колата: mnoo fast ;)

Мнение от Zaho » 03 Сеп 2008, 18:55

bavareca_86 написа:ми зна4и имам биелите,вала 4акам да дойде до една седмица предполагам,колектори от 25-ца,тва е,ше тарся дебитомер и глава и регулатор и може да се пробвам,ма кой ше го зглоби матора


Имам Дебитомер ;) http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... highlight=

Ох, на баба!
Аватар
Мнения: 3297
Регистриран на: 6.02.2007
Местоположение: Берлин
Пол: Мъж
Кара: селскостопанска машина
Мечтае да кара: 4етириосен самосвал

Мнение от bavareca_86 » 03 Сеп 2008, 19:00

а луд главата задалжително ли е да се смени,примерно само колекторите с дебитомер и дросел да с сменят,4е просто финансите нема стигнат и за тая и за е30-ската,освен ако някой не даде нещо на изплащане :mhihi:
БМВ фен с Е30-ска и малко акъл си е неочаквано добра комбинация
БМВ не е нито най-бързата кола, нито най-луксозната, сигурно не и най-красивата, тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 04 Сеп 2008, 0:52

bavareca_86 написа:ми зна4и имам биелите,вала 4акам да дойде до една седмица предполагам,колектори от 25-ца,тва е,ше тарся дебитомер и глава и регулатор и може да се пробвам,ма кой ше го зглоби матора
ти :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 394
Регистриран на: 9.10.2007
Местоположение: София, жк. Изток
Пол: Мъж
Мечтае да кара: BMW M? :)

Re: Внимание ВАЖНО !!! За колегите с 320-ки м50

Мнение от 320i_coupe » 07 Сеп 2008, 20:58

ludiagsm написа:Днес сутринта ми дойде една идейка..... :mhihi:


Това се казват тунинг мозъци :bowdown: :bowdown: :bowdown:
Изображение Изображение

Мафиозо!
Аватар
Мнения: 2232
Регистриран на: 1.04.2003

Мнение от rado_rf » 12 Окт 2008, 11:39

Аре, бе. Докъде стигнахте.
Баси, всеки ден я гледам таа тема, никво развитие. Аре, бе луд.
"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост

ПредишнаСледваща

Назад към Силов тунинг

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook