Внимание ВАЖНО !!! За колегите с 320-ки м50

Тунинг на двигатели, окачване, спирачки и всички други тежки железа по нашите баварци.

Модератор: bum_bum

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3273
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Не и в София
Пол: Мъж
Кара: E34 528i turbo

Re: Внимание ВАЖНО !!! За колегите с 320-ки м50

Мнение от slavianko » 28 Юни 2011, 19:00

ico318 написа:поне пускай в отворени проекти.ако и ти не си преминал в страната на тайнствата....
Ако и за мен някой каже че съм преминал, не знам ... Въпреки че ВЕЧЕ разбирам хората които крият.
Аз в перформанса в отворени проекти си продължавам да си пиша по темата и който има интерес може да я следи. И по новият проект ще тема като го започна ;)
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 930
Регистриран на: 22.09.2008
Местоположение: софия/uk
Пол: Мъж
Кара: e60 e30 turbo

Re: Внимание ВАЖНО !!! За колегите с 320-ки м50

Мнение от ///ivanE30 » 28 Юни 2011, 19:22

евалата за което ако имаше повече такива теми като твоята нямаше да ни се налага да откриваме топлата вода по няколко пъти :yes:
bedrock city racing

Потребител
Аватар
Мнения: 16
Регистриран на: 8.07.2011
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: E39 525???+++
Мечтае да кара: E30

Re: Внимание ВАЖНО !!! За колегите с 320-ки м50

Мнение от thunder4 » 17 Яну 2012, 7:35

ludiagsm написа:...и на4и за биелки се взимат 130мм от м20б20 като предварително се скъсят с 3,5 или 4 мм(има къде това да се направи 4итаво без да има грижи) и нещата стават...


А с челосани бутала ефекта няма ли да е същия?Имам предвид да се вземат тези 3.5-4мм от челата на буталата,ще е безопасно ли за атмосферка?
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3273
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Не и в София
Пол: Мъж
Кара: E34 528i turbo

Re: Внимание ВАЖНО !!! За колегите с 320-ки м50

Мнение от slavianko » 18 Яну 2012, 11:39

thunder4 написа:
ludiagsm написа:...и на4и за биелки се взимат 130мм от м20б20 като предварително се скъсят с 3,5 или 4 мм(има къде това да се направи 4итаво без да има грижи) и нещата стават...


А с челосани бутала ефекта няма ли да е същия?Имам предвид да се вземат тези 3.5-4мм от челата на буталата,ще е безопасно ли за атмосферка?
На ладата която правих миналата година сложих бутала от М50 и ги челосахме с 3мм. Вече година се кара на 1.5 бара и все още държи.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

Потребител
Аватар
Мнения: 16
Регистриран на: 8.07.2011
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: E39 525???+++
Мечтае да кара: E30

Re: Внимание ВАЖНО !!! За колегите с 320-ки м50

Мнение от thunder4 » 18 Яну 2012, 14:11

slavianko написа:На ладата която правих миналата година сложих бутала от М50 и ги челосахме с 3мм. Вече година се кара на 1.5 бара и все още държи.

1 година на бар и половина хич не е малко,щом се кара на такъв надув =>3.5-4мм челосване на бутала в атмосферка нямам грижи...благодаря много за отговора! :)

А разбрах,че имало и някаква стругарска работа по коляновия вал,някаква шпонка или?!Какво по-точно трябва да се направи на стругар,за да пасне вала от ТДС и кой по-точно ТДС м51д25?
Последна промяна thunder4 на 20 Яну 2012, 19:15, променена общо 1 път
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 511
Регистриран на: 1.10.2005
Местоположение: negovan sofia
Пол: Мъж
Кара: каквото има
Мечтае да кара: е30 s38b38 turbo

Re: Внимание ВАЖНО !!! За колегите с 320-ки м50

Мнение от doko » 18 Яну 2012, 22:30

От м50б20 да стане б25
1- става най лесно на м50 ванус буталата са му 31.64мм коляновия вал е 66мм вимате тдс вал 82.8 това са16.8мм по голям ход / 2 става 8.4мм понагоре излиза буталото и става40.04мм сменят се биелите който са 145мм със такива от без ванус мотор 135мм
-10мм=30.04мм което е 1.6мм пониско идва буталото демек недоход
Само не съм мерил колко кубика е камерата на главата за да сметна колко идва степента на сгъстяване.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3273
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Не и в София
Пол: Мъж
Кара: E34 528i turbo

Re: Внимание ВАЖНО !!! За колегите с 320-ки м50

Мнение от slavianko » 19 Яну 2012, 10:03

doko написа:От м50б20 да стане б25
1- става най лесно на м50 ванус буталата са му 31.64мм коляновия вал е 66мм вимате тдс вал 82.8 това са16.8мм по голям ход / 2 става 8.4мм понагоре излиза буталото и става40.04мм сменят се биелите който са 145мм със такива от без ванус мотор 135мм
-10мм=30.04мм което е 1.6мм пониско идва буталото демек недоход
Само не съм мерил колко кубика е камерата на главата за да сметна колко идва степента на сгъстяване.
Еднакво лесно става и със безваносовият. На единият сменяш биели на другият бутала. Да не ти казвам че бутала ваносови се намират доста по лесно от 135мм биели. Особенно тия дето са М50 В25 които са ковани. Степента идва малко по висока от оригиналната и ще си трябва малко по високо октанов бензин.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 511
Регистриран на: 1.10.2005
Местоположение: negovan sofia
Пол: Мъж
Кара: каквото има
Мечтае да кара: е30 s38b38 turbo

Re: Внимание ВАЖНО !!! За колегите с 320-ки м50

Мнение от doko » 21 Яну 2012, 10:52

slavianko написа:
doko написа:От м50б20 да стане б25
1- става най лесно на м50 ванус буталата са му 31.64мм коляновия вал е 66мм вимате тдс вал 82.8 това са16.8мм по голям ход / 2 става 8.4мм понагоре излиза буталото и става40.04мм сменят се биелите който са 145мм със такива от без ванус мотор 135мм
-10мм=30.04мм което е 1.6мм пониско идва буталото демек недоход
Само не съм мерил колко кубика е камерата на главата за да сметна колко идва степента на сгъстяване.
Еднакво лесно става и със безваносовият. На единият сменяш биели на другият бутала. Да не ти казвам че бутала ваносови се намират доста по лесно от 135мм биели. Особенно тия дето са М50 В25 които са ковани. Степента идва малко по висока от оригиналната и ще си трябва малко по високо октанов бензин.

Може на двата модела само биели като на втория вариянт става по приятен за турбиниране
И ванусовия мотор сток е със по голяма степен на сгъстяване 11.1>1 а без вануса 10.5>1
1- 135мм биели+ 31.64мм бутала =1.24мм недоход =11.58>1 степен на сгъстяване
2-130мм биели+42.8мм бутала=3.4мм недоход=9.05>1 степен на сгъстяване
размера на буталата е от средата на буталния болт до челото.

Потребител
Аватар
Мнения: 16
Регистриран на: 8.07.2011
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: E39 525???+++
Мечтае да кара: E30

Re: Внимание ВАЖНО !!! За колегите с 320-ки м50

Мнение от thunder4 » 22 Авг 2013, 19:13

Не може ли да стане от 2.0 на 2.5 с вал от б28 и биели от б28?
Вала от 328 е 84мм,демек имаме по-голям ход от ТДС-овия вал => би трябвало да има повече сила в ниските. С него имаме(84мм - 66мм)18мм по-голям ход,тоест буталата отиват 9мм по-нагоре от блока => ни трябват 10мм по-къси биели М50Б20 е с 145мм биели а М50Б28 е с 135мм биели,значи биелите пак от 2.8 мотор.Ако имаме ход 84мм и 80мм бутала смятах камерата 422.016сс х 6 = 2532.096сс работен обем.Моля поправете ме ако съм сбъркал някъде,мисля до пролетта да слагам една М50Б20 под ножа и се чудя какви части да събирам.Освен това ще се ползва комп от 2.5 :)
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1234
Регистриран на: 17.07.2005
Местоположение: София, Божурище
Пол: Мъж
Кара: пораснала 20ка :)
Мечтае да кара: настрани

Re: Внимание ВАЖНО !!! За колегите с 320-ки м50

Мнение от maxpower » 24 Авг 2013, 8:52

thunder4 написа:Не може ли да стане от 2.0 на 2.5 с вал от б28 и биели от б28?
Вала от 328 е 84мм,демек имаме по-голям ход от ТДС-овия вал => би трябвало да има повече сила в ниските. С него имаме(84мм - 66мм)18мм по-голям ход,тоест буталата отиват 9мм по-нагоре от блока => ни трябват 10мм по-къси биели М50Б20 е с 145мм биели а М50Б28 е с 135мм биели,значи биелите пак от 2.8 мотор.Ако имаме ход 84мм и 80мм бутала смятах камерата 422.016сс х 6 = 2532.096сс работен обем.Моля поправете ме ако съм сбъркал някъде,мисля до пролетта да слагам една М50Б20 под ножа и се чудя какви части да събирам.Освен това ще се ползва комп от 2.5 :)

Леле не думай :mrgreen: , прочети 3 теми под тази, няма какво да му се чудиш, всичко си е написано.
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.

Потребител
Аватар
Мнения: 16
Регистриран на: 8.07.2011
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: E39 525???+++
Мечтае да кара: E30

Re: Внимание ВАЖНО !!! За колегите с 320-ки м50

Мнение от thunder4 » 24 Авг 2013, 11:12

maxpower написа:Леле не думай :mrgreen: , прочети 3 теми под тази, няма какво да му се чудиш, всичко си е написано.


Вярно...ама чукча нет читател...аз седя и се ровя в бумагите и се чудя какво става и какво не ,стават и 135мм M50B20M – (така го пише в каталога ) 1990- 08.1991 и великия М50Б20 09.1991-08.1992 пак са 135мм при него,пистонния болт пак същия и те така!
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3273
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Не и в София
Пол: Мъж
Кара: E34 528i turbo

Re: Внимание ВАЖНО !!! За колегите с 320-ки м50

Мнение от slavianko » 24 Авг 2013, 20:36

Тая схема е вече толкова оттренирана и банална. Има вече сума коли направени из БГ и навсякъде инфо.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

Предишна

Назад към Силов тунинг

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook