ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
- Night_Shadow
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 77
- Регистриран на: 15.10.2007
- Местоположение: Троян/София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30.......
мисля че няма реле за стартера ако имаш пробна ламба е слойи на изхода на шалтера там кадето жлиза кабела с тока в шалтера и някои да врътене да пали колата ако имаш ток долу при стартера смисла да влиза ток в него направо го сваляй или го носи на майстор да ти го свали и направи успех колега (ако някаде бъркам извинявам се,но си мисля че така нека по знаещите да си кажат мнението):)
- GEORGIEV
- Е30 Fanatic
- Мнения: 2057
- Регистриран на: 7.09.2005
- Местоположение: Севлиево
- Пол: Мъж
- Кара: от онея старите....
- Мечтае да кара: магазинска е30-ка
проблема е отстранен
клемореда на старт ключа е здрав ,стартера е огън........оказа се не добър контакт на кабелите и на стартера към кутията
...........дет се вика тока и жената лабава връзка не траят
клемореда на старт ключа е здрав ,стартера е огън........оказа се не добър контакт на кабелите и на стартера към кутията
...........дет се вика тока и жената лабава връзка не траят
- Дилян Пенчев
- E30 Fanatic!
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
Risto323 написа:От Е30 кой се развърта по бързо до 100 км. 2300 или 2500 и защо
2500 защото е с по-голяма мощност, по-голям въртящ момент който са налице от по-големия ходов обем на мотора 2.5 е по бързооборотен от 2.3
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече ))
KIM написа:м10б18-абе гледам че на ижекцията има две тръби за бенза,едната за изкарване другата трябва да е за връщане на бенза,та на карбурторния мотор има само една тръбъ.та каква тактика да му приложа че инжекционния двг да си дърпа бенз от карбураторното купе.ти тръби,кво става?
Няма начин, при инжекциона трябва да има задължително връщаш бензин. Взимай една медна тръбичка за газ и я прекарай до отзад за връщаш и готово
- ivo_cool
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 218
- Регистриран на: 22.03.2006
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 318i
- Мечтае да кара: Е30 М3
проблем с мотора
здражеите и от мен маняци и аз имам един въпрос за моето Е30 323и. Значи проблема е следния един приятел се опита да ми реголира лапаните но когато вече всичко беше готово и я запалихме започна да даржи високи обороти и сага не знам какво да правя кажете какво да правя
Risto323 написа:[ color=blue]Мерси за отговора.Имам и още два въпросакоито пного живо ме интересуват 1 323 от Е30 със шпер ли е и какъв.2 между М50 и М52 2500кб кой е по добър за резачка специално . защото чувам че М52 не била издражлива.капризен въобще кофти.Мерси предварително[/color]
Може и да е с шпер, може и да е без, а какъв, не хвърляме боб, лягаш под колата на капака на дифа има ръждива ламаринка. Като я изчистиш ще прочетеш дали е шпер и какво е предавателното число на диф. А иначе предпочитам М52, по-пъргав е от М50, без значение дали М50то е с ванос или без и без знамчение дали са от 2000 или 2500 кубиковата гама. Лошото на М52 е, че блока е алуминием и се износва повече.
здражеите и от мен маняци и аз имам един въпрос за моето Е30 323и. Значи проблема е следния един приятел се опита да ми реголира лапаните но когато вече всичко беше готово и я запалихме започна да даржи високи обороти и сага не знам какво да правя кажете какво да правя
Отиди при някой разбиращ от съществото човек да ги регулира, а между временно виж, дали при зглобяването не сте забравил да закачите някой маркуч за вакуумче или нещо от сорта. Тогава обикновенно вдига оборотите.
- magareto_yori
- ентусиаст
- Мнения: 1095
- Регистриран на: 21.04.2004
- Местоположение: Norge
- Пол: Мъж
- Кара: е21
здравейте,
не знам дали съм за тука ама да попитам,на 91 година 318ис е30 как да му замеря оная джаджа за оборотите на празния ход дали ба4ка като хората.държи някви луди 1000/1100.тротъла е затворен,клу4ето на тротъла е затворено,демек вклучва си се джаджата за празния ход ама явно не ба4ка как трябва и пуска поввече въздух ли и аз не знам.та как да я разбера в кви параметри ба4ка.или кажете мануал за тоя ис каде да си сваля че не мога да намеря никаде
не знам дали съм за тука ама да попитам,на 91 година 318ис е30 как да му замеря оная джаджа за оборотите на празния ход дали ба4ка като хората.държи някви луди 1000/1100.тротъла е затворен,клу4ето на тротъла е затворено,демек вклучва си се джаджата за празния ход ама явно не ба4ка как трябва и пуска поввече въздух ли и аз не знам.та как да я разбера в кви параметри ба4ка.или кажете мануал за тоя ис каде да си сваля че не мога да намеря никаде
здравейте ...
Я и аз да попитам нещо...
Моята е М10Б18 L-Jetronik, и напоследък взе да харчи повечко. Ходих на един елкон и пича ми каза че всичко си е ОК, единствено ламбда сондата отреагира бавно, работи но връща информасия бавно. Аз го гледах ко прави - върза я с един мултицет и измерва съпротивлението на малките обороти и на високи обороти.
Та въпроса ми е такъв, има ли наистина такава вероятност сондата да работи, ама да отреагира бавно, и оттам да ми се качва разходът (изключваме студеното време)? Друг един такъв признак е че като си я карам полека си върви добре, а като я намачкам , при натиска на педала на газта колата тръгва да върви след леко "зачудване", а преди не беше така...
И още нещо .. как трябва да се измери лабда сондата дали работи правилно? Аз и друг път съм чувал че се мери съпротивлението, ама ако може някой да каже как да разбера дали е ОК или е пре*бана?
Благодаря предварително. Весели празници!
Късмет през новата година!
Моята е М10Б18 L-Jetronik, и напоследък взе да харчи повечко. Ходих на един елкон и пича ми каза че всичко си е ОК, единствено ламбда сондата отреагира бавно, работи но връща информасия бавно. Аз го гледах ко прави - върза я с един мултицет и измерва съпротивлението на малките обороти и на високи обороти.
Та въпроса ми е такъв, има ли наистина такава вероятност сондата да работи, ама да отреагира бавно, и оттам да ми се качва разходът (изключваме студеното време)? Друг един такъв признак е че като си я карам полека си върви добре, а като я намачкам , при натиска на педала на газта колата тръгва да върви след леко "зачудване", а преди не беше така...
И още нещо .. как трябва да се измери лабда сондата дали работи правилно? Аз и друг път съм чувал че се мери съпротивлението, ама ако може някой да каже как да разбера дали е ОК или е пре*бана?
Благодаря предварително. Весели празници!
Късмет през новата година!
- Milcho
- младши ентусиаст
- Мнения: 290
- Регистриран на: 5.09.2005
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: E60 520d, E83 3.0D, E36 316ti
Колата е E30 316i Touring '94г.
Като се махне задната седалка, от долу, от дясната страна има капак, където е бензиновата помпа. От ляво обаче има още един. Въпроса ми е какво има там?
Чува се едно бръмчене (по-скоро пищене), което като залегна до колата, го чувам да идва точно от там...
Като се махне задната седалка, от долу, от дясната страна има капак, където е бензиновата помпа. От ляво обаче има още един. Въпроса ми е какво има там?
Чува се едно бръмчене (по-скоро пищене), което като залегна до колата, го чувам да идва точно от там...
Последна промяна Milcho на 19 Яну 2008, 23:28, променена общо 1 път
- павката
- старши ентусиаст
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
до буксите на фаровете,има свободни сини букси,за кво са оставени(халогени?)
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
- ///Явор
- Летящия холандец
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
синя букса до левия фар е за заготовка за фабричната аларма...има една пищялка в рога
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани