ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ

Мнение от sonny » 23 Окт 2007, 9:09

Айде, понеже никой няма желание да пусне пръв тази тема, я пускам аз. Моля всички индивиди от сивия сектор на ламерщината, да си пускат дриснята тук, пък тия де знаят ше им отговарят с ароматизатор. Моля също и модераторите да направят темата важна, и като се появи някой индивид да пусне отделна тема с поредната дрисня, не да му пишат, че трябвало тук да я пуска, или да я местят, ами направо да я затриват. Индивида тогава ще си размърда, супер гладкото сиво вещество и белким си пусне темата правилно.

ПС Условия за пускане на мнение със запитване:

1. Всяко ново мнение да се пуска със син шрифт, за да може по този начин да се разграничава, кой за какво пише.
2. Всеки който отговаря на дадено мнение, да го прави с цитата, за да се знае на кого отговаря.
3. Моля проверявайте запитванията, преди да си пуснете мнението, за да не се повтаря.
4. След решаване на проблема, пуснете мнение в
зелен цвят, за да предупредите останалите, за да невземе някой да отговаря на вече ненужен въпрос.

ПС2 Благодаря за вниманието!

По процедурни причини коригирах цветовете.
2а. Няма нужда да цитирате последното мнение.
5. Пишете на кирилица!
6. Избягвайте съкращения, жаргон и т.н., при описването на съществени неща. Търсачката е полезна, но при спазване на определени правила :idea: .
ivantchoG

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 759
Регистриран на: 12.04.2006
Местоположение: Пловдив

Мнение от DJJonny » 23 Окт 2007, 9:56

Защо ми се наводнява багажника (една от причините)
Отварям днес багажника да го подсушавам и свалям корите отляво за да видя дали няма някаква дупка за отичане да не се е запушила нещо и какво да видя един маркуч, явно който е за отичане и идва от люка се измъкнал от пробката на удушника кадето е зад калника и гадината пикае вътре като вали
Намъкнах го аз в дупката му и викам да тествам ралтата и кво да видя почна да пикае от всякъде отзад, отляво и отдясно от оточните маркучи зад броните и посредата на шофьорската врата

От цялата изтория ми стана ясно от къде се получава конденза в багажника зимата и при всеки един дъжд. Отделно тея удушници в багажника имат някаква гума която играе ролята на клапа но от времето се е деформирала и един вид стоят постоянно отворени.
Пък и като гледам като караш в мокро време спокойно може от там да влиза вода от гумите в багажника.
Последна промяна DJJonny на 23 Окт 2007, 10:05, променена общо 1 път
Ако неможеш да караш, НЕДЕЙ! Уважавай живота на другите ако не ти пука за твоя.
АЗ КАРАМ СПОРЕД ПРАВИЛНИКА ЗА ДВИЖЕНИЕ. А ВИЕ?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 759
Регистриран на: 12.04.2006
Местоположение: Пловдив

Мнение от DJJonny » 23 Окт 2007, 9:57

Защо нямам парно и процедура по смяната на клапана на парното

Време за работа - близо 1час при наличност на материалите

Необходими материали:
- инструменти
- ножовка
- топлоустойчив маркуч ф19 (отвътре) - 20см. колкото може по-тънък но да издържа поне до 100 градуса.
- 2 скоби ф18-23

Необходими средства - около 2лв. за материалите.

Процедура:
1. Зареждате се с малко нерви и време защото мястото за работа е доста ограничена и се иска да си доста гъвкав в малко пространства (не се препоръчва за каустрофобици ;) )
2. Пускате си нещо успокоително в колата :)
3. Освобождавате маркучите (поз. 1) от страната на двигателя.
4. Махате кората под волана.
5. Освобождавате от скобата отпред продължението на кората от скоростния лост.
6. Махате дифузора за краката. Отвивате болта отпред и откачате отгоре.
7. Махате жицата на клапана
8. Отвивате болтовете на клапана където се свързва с радиатора. (поз. 3) клуч No: 8 (вземете си някакво легенче че изтича малко вода)
9. Измъквате клапана
10. Режете преди и след клапана с ножовка (максимално близо до клапана за да може да направим мост чрез маркуча) поз. 2 и 3
11. Слагате маркуч с размера на мястото на отрязаното парче клапан.
12. Стягате маркуча със скобите.
13. Монтирате по обратния ред :) Запомнете кой маркуч е изход и кой вход. На който одрязахме клапана е входния.
14. Пиете една бира и се радвате на парно.

След като разглобих клапана се оказа че причината за липсата на парно не е в това не че клапана неработи а че е 1 водата преминава през цедка за твърди частици която беше затлачена от какви ли не боклуци котлен камък и няква кафява шитня... 2 дупката на клапана е точно 2мм е какво парно да има през 2мм отвор за водата.

Процедурата може да мине и без рязане но трябва да се пригоди капаче за мястото на клапана.
Клапана е занитен за тръбичката. Режат се нитовете маха се гумената мембрана и мерите размера на капачето което ще запуши дупката. Уплътнявате и хващате с болтчета и монтирате.

P.S. Препоръчвам след като се свали кпапана и отстраните ел. магнита просто да намерите капаче със същия размер на мястото на ел. магнита вместо да го режите и слагате маркуч.


Изображение
Последна промяна DJJonny на 26 Окт 2007, 8:30, променена общо 2 пъти
Ако неможеш да караш, НЕДЕЙ! Уважавай живота на другите ако не ти пука за твоя.
АЗ КАРАМ СПОРЕД ПРАВИЛНИКА ЗА ДВИЖЕНИЕ. А ВИЕ?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 759
Регистриран на: 12.04.2006
Местоположение: Пловдив

Мнение от DJJonny » 23 Окт 2007, 10:07

Нещо обаче дали правилно схванах идеята...
Да пускаме решения на дадени проблеми или просто някой който има проблем да пише тук
Или съм ламер :mhihi:
Ако неможеш да караш, НЕДЕЙ! Уважавай живота на другите ако не ти пука за твоя.
АЗ КАРАМ СПОРЕД ПРАВИЛНИКА ЗА ДВИЖЕНИЕ. А ВИЕ?

Потребител
Аватар
Мнения: 33
Регистриран на: 5.06.2007

някаква ел.схема

Мнение от баварец » 23 Окт 2007, 11:50

Забелязал съм ,че в някои коли/WV-POLO,VOLVO/след затваряне на вратата,осветлението в копето загасва след няколко секунди.Ако някои има идеи или схема ще съм му много благодарен :lol:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 759
Регистриран на: 12.04.2006
Местоположение: Пловдив

Re: някаква ел.схема

Мнение от DJJonny » 23 Окт 2007, 12:27

В Бриколаж и Практикер продават такова реленце с таймер ("таймер за забавяне на осветлението в купето"). Процедурата е проста единия кабел мисля че се връзваше към + на ключа на вратата а другия към - на ключето т.е да го окъси. 5-7лв струва за 30мин максимум се слага стига да знаеш кои са кабелите. Аз го поставих него + зумер за светлините под кората на волана. Проблемацията идва след като се отвори вратата и си на фарове... зумера пищи докато не загаснат светлините в купето :mhihi:
Ако неможеш да караш, НЕДЕЙ! Уважавай живота на другите ако не ти пука за твоя.
АЗ КАРАМ СПОРЕД ПРАВИЛНИКА ЗА ДВИЖЕНИЕ. А ВИЕ?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 567
Регистриран на: 18.12.2003
Пол: Мъж
Кара: Газ-ка

Мнение от бонго » 23 Окт 2007, 18:45

Защо ми се запотяват джамовете като е студно, и трудно/бавно се разпотяват от парното?
Изображение

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 23 Окт 2007, 19:05

Духа ли топло парното?
BMW only!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 567
Регистриран на: 18.12.2003
Пол: Мъж
Кара: Газ-ка

Мнение от бонго » 23 Окт 2007, 19:17

Всичко дуа яко и топли ама джамовете си седят дълго запотени.
Изображение

E30 Fanatic!
E30 Fanatic!
Аватар
Мнения: 4057
Регистриран на: 14.10.2005
Местоположение: Столичанин
Пол: Мъж
Кара: Е36 328g
Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo

Мнение от Дилян Пенчев » 26 Окт 2007, 19:34

бонго написа:Защо ми се запотяват джамовете като е студно, и трудно/бавно се разпотяват от парното?


Климатик имаш ли? Провери дали имаш филтър за въздуха в купето защото на много малко Е30-ки го има, но го има!!!
Отвори жабката и гледай там в дясно горе дето ти е лампичката дали има няква кутия и отпред лепенка със разни надписи!!!

Като отвориш моторния отсек и като отидеш от към страната на изпускателните колектори и погледнеш преградата която е между купето и моторния отсек някъде на нивото на цилиндровата глава има една гумена висулка която служи за отичане на водата от при моторчето на парното - почти винаги тя се запушва от влезнали боклуци и листа и се задържа там влага - най вероятно го годините е станала пластмасова и като тръгнеш да ръгаш с отвертка ще се разпадне на съставните си части!!!
Говориме за номер 5 на схемата:
Изображение
Провери и дали не ти е пулно с боклуци който да задържат влага там дето е нишата за моторчето, под чистачките отвън!

Успех и си вземи чист парцал да бришеш докат решим проблема :mhihi:
Изображение
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече :)))

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 29.10.2007
Местоположение: Дружбааа

неграмотност :)

Мнение от jordjo323 » 30 Окт 2007, 0:10

Дали някой знае какви са оригиналните номера на релето за дюзите на 323i 84г. :twisted:


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Re: неграмотност :)

Мнение от sonny » 30 Окт 2007, 1:03

jordjo323 написа:Дали някой знае какви са оригиналните номера на релето за дюзите на 323i 84г. :twisted:


Ти уби вожда, ще се опитам да ги потърся, ама не ти обещавам, влез в реалоема и нвиж дали ще ги намериш

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Re: неграмотност :)

Мнение от ivantchoG » 31 Окт 2007, 8:58

jordjo323 написа:...какви са оригиналните номера на релето за дюзите на 323i 84г.

За някое от тия релета ли става въпрос?
Или за нещо от тия картинки?
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 476
Регистриран на: 10.03.2007
Местоположение: Русенец в Пловдив
Кара: Е39 520i 98г.
Мечтае да кара: Всичко на което пише BMW

Re: неграмотност :)

Мнение от Stennli » 01 Ное 2007, 19:01

sonny написа:
jordjo323 написа:Дали някой знае какви са оригиналните номера на релето за дюзите на 323i 84г. :twisted:


Ти уби вожда, ще се опитам да ги потърся, ама не ти обещавам, влез в реалоема и нвиж дали ще ги намериш

Захранването на дюзите идва от релето на бензиновата помпа.Когато подадеш на контакт,подава едновремено "+"на бенз.помпа и общ на дюзите."-"на дюзите идва от компа,а отварянето за тях идва от датчика на коляновия вал.
Не съм много сигурен че има реле само за дюзите,ама...нали тази тема е знаещите да отговарят ще оставя на sonny,той смята че е знаещ ;) .
Таралежа е странна птица,не го ли ритнеш не излита :)
ИзображениеИзображение


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Re: неграмотност :)

Мнение от sonny » 01 Ное 2007, 20:12

Stennli написа:
sonny написа:
jordjo323 написа:Дали някой знае какви са оригиналните номера на релето за дюзите на 323i 84г. :twisted:


Ти уби вожда, ще се опитам да ги потърся, ама не ти обещавам, влез в реалоема и нвиж дали ще ги намериш

Захранването на дюзите идва от релето на бензиновата помпа.Когато подадеш на контакт,подава едновремено "+"на бенз.помпа и общ на дюзите."-"на дюзите идва от компа,а отварянето за тях идва от датчика на коляновия вал.
Не съм много сигурен че има реле само за дюзите,ама...нали тази тема е знаещите да отговарят ще оставя на sonny,той смята че е знаещ ;) .


Я ако бех знаещ, немаше да съм скрападжия, а стругар в Москва. Ама ти като си знаещ, земи ми кажи къде е тоя датчик на коляновия вал де дава сигнал на тва реле :!:

Следваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook