ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 77
Регистриран на: 15.10.2007
Местоположение: Троян/София
Пол: Мъж
Кара: Е30.......

Мнение от Night_Shadow » 18 Дек 2007, 22:02

мисля че няма реле за стартера ако имаш пробна ламба е слойи на изхода на шалтера там кадето жлиза кабела с тока в шалтера и някои да врътене да пали колата ако имаш ток долу при стартера смисла да влиза ток в него направо го сваляй или го носи на майстор да ти го свали и направи успех колега (ако някаде бъркам извинявам се,но си мисля че така нека по знаещите да си кажат мнението):)

Е30 Fanatic
Аватар
Мнения: 2057
Регистриран на: 7.09.2005
Местоположение: Севлиево
Пол: Мъж
Кара: от онея старите....
Мечтае да кара: магазинска е30-ка

Мнение от GEORGIEV » 19 Дек 2007, 19:07

проблема е отстранен ;)
клемореда на старт ключа е здрав ,стартера е огън........оказа се не добър контакт на кабелите и на стартера към кутията ;)

...........дет се вика тока и жената лабава връзка не траят :mhihi:
Изображение

моторспорт
Аватар
Мнения: 2451
Регистриран на: 5.04.2007
Кара: 332

Мнение от KIM » 20 Дек 2007, 19:27

м10б18-абе гледам че на ижекцията има две тръби за бенза,едната за изкарване другата трябва да е за връщане на бенза,та на карбурторния мотор има само една тръбъ.та каква тактика да му приложа че инжекционния двг да си дърпа бенз от карбураторното купе.ти тръби,кво става? :mhihi:
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 27
Регистриран на: 18.12.2007
Местоположение: Sofia

Мнение от Risto323 » 23 Дек 2007, 9:34

От Е30 кой се развърта по бързо до 100 км. 2300 или 2500 и защо 8)

E30 Fanatic!
E30 Fanatic!
Аватар
Мнения: 4057
Регистриран на: 14.10.2005
Местоположение: Столичанин
Пол: Мъж
Кара: Е36 328g
Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo

Мнение от Дилян Пенчев » 23 Дек 2007, 12:28

Risto323 написа:От Е30 кой се развърта по бързо до 100 км. 2300 или 2500 и защо 8)


2500 защото е с по-голяма мощност, по-голям въртящ момент който са налице от по-големия ходов обем на мотора ;) 2.5 е по бързооборотен от 2.3 :idea:
Изображение
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече :)))


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Мнение от sonny » 23 Дек 2007, 12:31

KIM написа:м10б18-абе гледам че на ижекцията има две тръби за бенза,едната за изкарване другата трябва да е за връщане на бенза,та на карбурторния мотор има само една тръбъ.та каква тактика да му приложа че инжекционния двг да си дърпа бенз от карбураторното купе.ти тръби,кво става? :mhihi:


Няма начин, при инжекциона трябва да има задължително връщаш бензин. Взимай една медна тръбичка за газ и я прекарай до отзад за връщаш и готово

Потребител
Аватар
Мнения: 27
Регистриран на: 18.12.2007
Местоположение: Sofia

Мнение от Risto323 » 23 Дек 2007, 17:16

[ :help: :help: color=blue]Мерси за отговора.Имам и още два въпросакоито пного живо ме интересуват 1 323 от Е30 със шпер ли е и какъв.2 между М50 и М52 2500кб кой е по добър за резачка специално . защото чувам че М52 не била издражлива.капризен въобще кофти.Мерси предварително[/color]

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 218
Регистриран на: 22.03.2006
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: Е46 318i
Мечтае да кара: Е30 М3

проблем с мотора

Мнение от ivo_cool » 25 Дек 2007, 16:06

здражеите и от мен маняци и аз имам един въпрос за моето Е30 323и. Значи проблема е следния един приятел се опита да ми реголира лапаните но когато вече всичко беше готово и я запалихме започна да даржи високи обороти и сага не знам какво да правя кажете какво да правя


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Мнение от sonny » 25 Дек 2007, 23:51

Risto323 написа:[ :help: :help: color=blue]Мерси за отговора.Имам и още два въпросакоито пного живо ме интересуват 1 323 от Е30 със шпер ли е и какъв.2 между М50 и М52 2500кб кой е по добър за резачка специално . защото чувам че М52 не била издражлива.капризен въобще кофти.Мерси предварително[/color]



Може и да е с шпер, може и да е без, а какъв, не хвърляме боб, лягаш под колата на капака на дифа има ръждива ламаринка. Като я изчистиш ще прочетеш дали е шпер и какво е предавателното число на диф. А иначе предпочитам М52, по-пъргав е от М50, без значение дали М50то е с ванос или без и без знамчение дали са от 2000 или 2500 кубиковата гама. Лошото на М52 е, че блока е алуминием и се износва повече.

здражеите и от мен маняци и аз имам един въпрос за моето Е30 323и. Значи проблема е следния един приятел се опита да ми реголира лапаните но когато вече всичко беше готово и я запалихме започна да даржи високи обороти и сага не знам какво да правя кажете какво да правя


Отиди при някой разбиращ от съществото човек да ги регулира, а между временно виж, дали при зглобяването не сте забравил да закачите някой маркуч за вакуумче или нещо от сорта. Тогава обикновенно вдига оборотите.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1095
Регистриран на: 21.04.2004
Местоположение: Norge
Пол: Мъж
Кара: е21

Мнение от magareto_yori » 26 Дек 2007, 0:17

здравейте,
не знам дали съм за тука ама да попитам,на 91 година 318ис е30 как да му замеря оная джаджа за оборотите на празния ход дали ба4ка като хората.държи някви луди 1000/1100.тротъла е затворен,клу4ето на тротъла е затворено,демек вклучва си се джаджата за празния ход ама явно не ба4ка как трябва и пуска поввече въздух ли и аз не знам.та как да я разбера в кви параметри ба4ка.или кажете мануал за тоя ис каде да си сваля че не мога да намеря никаде
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 39
Регистриран на: 28.11.2006
Местоположение: Варна

здравейте ...

Мнение от madnesss » 30 Дек 2007, 13:01

Я и аз да попитам нещо...
Моята е М10Б18 L-Jetronik, и напоследък взе да харчи повечко. Ходих на един елкон и пича ми каза че всичко си е ОК, единствено ламбда сондата отреагира бавно, работи но връща информасия бавно. Аз го гледах ко прави - върза я с един мултицет и измерва съпротивлението на малките обороти и на високи обороти.
Та въпроса ми е такъв, има ли наистина такава вероятност сондата да работи, ама да отреагира бавно, и оттам да ми се качва разходът (изключваме студеното време)? Друг един такъв признак е че като си я карам полека си върви добре, а като я намачкам , при натиска на педала на газта колата тръгва да върви след леко "зачудване", а преди не беше така...
И още нещо .. как трябва да се измери лабда сондата дали работи правилно? Аз и друг път съм чувал че се мери съпротивлението, ама ако може някой да каже как да разбера дали е ОК или е пре*бана?
Благодаря предварително. Весели празници!
Късмет през новата година
! ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 290
Регистриран на: 5.09.2005
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: E60 520d, E83 3.0D, E36 316ti

Мнение от Milcho » 08 Яну 2008, 20:54

Колата е E30 316i Touring '94г.
Като се махне задната седалка, от долу, от дясната страна има капак, където е бензиновата помпа. От ляво обаче има още един. Въпроса ми е какво има там? :uups:
Чува се едно бръмчене (по-скоро пищене), което като залегна до колата, го чувам да идва точно от там...
Последна промяна Milcho на 19 Яну 2008, 23:28, променена общо 1 път


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Мнение от sonny » 08 Яну 2008, 21:41

Ми отдясно под елипсовидния капак ти е помпата и сондата. А от ляво има едно като сонда, ама да ти кажа и аз не знам точно какво е, но там няма нещо което да жужи :roll:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5250
Регистриран на: 12.11.2006
Пол: Мъж
Кара: ги да пият мента
Мечтае да кара: за 6лв/100км
Детайли за колата: не върви и не гори

Мнение от павката » 16 Яну 2008, 22:27

до буксите на фаровете,има свободни сини букси,за кво са оставени(халогени?)
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 17 Яну 2008, 10:45

синя букса до левия фар е за заготовка за фабричната аларма...има една пищялка в рога ;)
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

ПредишнаСледваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook