Goliam problem.Pomognete molia.
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
Goliam problem.Pomognete molia.
Za 3 dena sipvam v radiatora kam 4 litra voda,lo6oto e 4e neisti4a ot nikade ,nito ia ishvarlia.Absoliutno nikade niama sledi ot te4.Mom4eto koeto podurja moita kola ia gleda ot vsiakade i ni6to nemojahme da namerime.Lo6oto e 4e edni razbira4i me pla6at sas stra6ni ne6ta.Puknata glava,voda v tcilindrite,no puk masloto e 4isto i otzad ne pu6i vop6te.Moia 4ovek mi kaza da ia karam 2-3 dena i pak 6e ia pogledne,neznam kvo da pravia.Molia za savet.
- LandShark
- смирен поклонник
- Мнения: 1976
- Регистриран на: 16.01.2002
- Кара: w212 E500 4matic, E30 325ic
- Мечтае да кара: Specialized S-Works Epic и Dacia Logan 0.9tce
отг::Goliam problem.Pomognete molia.
Моята 325i-ца когато беше започнала да се пука заварката на предишната глава въобще не пушеше отзад, нито пък маслото беше започнало да се променя по някакъв начин. Но за сметка на това в антифриза ми влизаше масло. Постоянно. Никакви промивки не помагаха. Но виж антифриз не ми е чезнел почти никак. Другия признак беше че колата загряваше - не постоянно, но от време на време. При все това след около 1000 км мъки накрая и маслото взе да се скапва и по капачката за доливане на масло се получи бял филм. Явно цепнатината се разширяваше постепенно. Но това беше в моя случай преди повече от година вече. Освен това много зависи къде точно е пукнатината. Но все съм си мислел че основната причина за пукане на глава е натоварване на двигателя съчетано с прегряването му. При мен това беше постигнал изключително "успешно" предишния собственик, но ако я притежаваш отдълго не може да не си забелязал такова нещо като прегряване.
Освен това случвало ми се е и да ми чезне антифриз. Отначало не забелязвах никакви течове. И се чудех какво става. Но трябва да се има предвид че има места от които като тече антифриза и двигателя е топъл той се изпарява и после не си личи. Така беше и в моя случай: открих го след близо 2 седмици - понеже все пак при изпарението си антифриза е оставял малки следи, които натрупвайки се в крайна сметка забелязах - при мен течеше страничното уплътнението на тялото на въздушната клапа: беше се прецакало отдолу, и съвсем не си личеше докато не го свалих. Но отдолу минават разни маркучета, кабели и всико беше станало на ситни бели точици. Така го открих. Но струва ми се при този теч не ми се губеха такива огромни количества антифриз.
LandShark
'89 "316"
Освен това случвало ми се е и да ми чезне антифриз. Отначало не забелязвах никакви течове. И се чудех какво става. Но трябва да се има предвид че има места от които като тече антифриза и двигателя е топъл той се изпарява и после не си личи. Така беше и в моя случай: открих го след близо 2 седмици - понеже все пак при изпарението си антифриза е оставял малки следи, които натрупвайки се в крайна сметка забелязах - при мен течеше страничното уплътнението на тялото на въздушната клапа: беше се прецакало отдолу, и съвсем не си личеше докато не го свалих. Но отдолу минават разни маркучета, кабели и всико беше станало на ситни бели точици. Така го открих. Но струва ми се при този теч не ми се губеха такива огромни количества антифриз.
LandShark
'89 "316"
- Alex 320i Cabrio
- Храбрият Свинар
- Мнения: 1060
- Регистриран на: 4.02.2002
- Местоположение: London
- Детайли за колата: Porsche 911 GT3 CS, Porsche 928 GTS 5spd, Porsche 928 RSR, Porsche 944 Turbo Cup, BMW540iA Touring, BMW E46 M3 SMG, Golf 3 GTI 16v, BMW Z4M Coupe (sold), BMW E61 M5 Touring (stolen),
отг::Goliam problem.Pomognete molia.
Proveri i samijat radiator, zashtoto i toi mozhe da e spukan...Mojat se spuka, kato dvete dupki imaha razmer edva da vkarash karfica i ponezhe bjaha otprednata strana ne se vizhdaha, dokato ne se usetih, che ne e normalno da gubja tolkova voda. Ne zabravjai, che ohladitelnata sistema e pod naljagane, koeto e dosta po-visoko ot atmosfernoto, shtom kolata e zagrjala. S drugi dumi, mozhesh da imash tech, samo kogato dvigateljat e dostignal rabotnata si temperatura...
Drugite mesta sa:
1. markuchi (vizh objasnenito za radiatora)
2. vruzkite na markuchite
3. bolta/tapa za iztochvane na bloka, koito na 6-cilindrovite motori se namira pod izpuskatelnite kolektori
4. bolta za obezvuzdushavane na cjalata sistema, koito se namira otgore na termostata
5. bolta/tapa za iztochvane na radiatora
6. razshiritelnoto kazanche sashto mozhe da e spukano
7. vodna pompa, no chestno da ti kazha ne mi se vjarva
Uspeh!
Drugite mesta sa:
1. markuchi (vizh objasnenito za radiatora)
2. vruzkite na markuchite
3. bolta/tapa za iztochvane na bloka, koito na 6-cilindrovite motori se namira pod izpuskatelnite kolektori
4. bolta za obezvuzdushavane na cjalata sistema, koito se namira otgore na termostata
5. bolta/tapa za iztochvane na radiatora
6. razshiritelnoto kazanche sashto mozhe da e spukano
7. vodna pompa, no chestno da ti kazha ne mi se vjarva
Uspeh!
отг::Goliam problem.Pomognete molia.
Blagodaria vi mom4eta utre zapo4vame da ba4kame,samo dano nee motora.
4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани