супер чарджър в e30

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 537
Регистриран на: 14.11.2008
Местоположение: пловдив

Мнение от ico318 » 10 Авг 2009, 20:30

.
Последна промяна ico318 на 13 Фев 2015, 0:24, променена общо 1 път

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 58
Регистриран на: 23.11.2008

Мнение от Rendykar » 10 Авг 2009, 21:46

Ще ма ли някой клип да го видим как върви това нещо :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 537
Регистриран на: 14.11.2008
Местоположение: пловдив

Мнение от ico318 » 11 Авг 2009, 8:47

Rendykar написа:Ще ма ли някой клип да го видим как върви това нещо :)
то не върви :mhihi: .обикалям още моргите да търся дросел за байпас.сега съм го вързал директно с мъркуч,все едно е отворен непрекъснато,за да върви на бензин поне.при тази схема няма налагане.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 256
Регистриран на: 9.02.2006
Кара: мфил

...

Мнение от teao » 11 Авг 2009, 9:15

Сложи клапан както си го замислил, може да е с ръчно управление. Пробвай да запалиш и да го запушиш да видиш налягането какво ще е.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 537
Регистриран на: 14.11.2008
Местоположение: пловдив

Re: ...

Мнение от ico318 » 11 Авг 2009, 9:29

teao написа:Сложи клапан както си го замислил, може да е с ръчно управление. Пробвай да запалиш и да го запушиш да видиш налягането какво ще е.
нали това питах на предишната страница-дали трябва да работи при частично отворен дросел и запушен байпас.припалва,но надува въздуховода като балон и ако не изпусне някоя скоба,ще го спука.може да е много голямо налягането.в този момент не ща да сам наоколо-това ще гърми яко.не мога да настроя изпарителя без да работи всичко друго.и аз това исках-да видя налягането,но ще почакам....

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 537
Регистриран на: 14.11.2008
Местоположение: пловдив

Мнение от ico318 » 14 Авг 2009, 23:08

вече имам байпас.даже е заварен за колектора,за по-малко скоби :D
Последна промяна ico318 на 13 Фев 2015, 0:27, променена общо 1 път

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 256
Регистриран на: 9.02.2006
Кара: мфил

...

Мнение от teao » 15 Авг 2009, 16:59

Абе трябва да е по-бърз, не трябва да се замисля. Регулирай един БОВ на 0,8 и го боцни някъде да помага...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 537
Регистриран на: 14.11.2008
Местоположение: пловдив

Мнение от ico318 » 15 Авг 2009, 18:34

.
Последна промяна ico318 на 13 Фев 2015, 0:29, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6614
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: I6, V6
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 17 Авг 2009, 5:48

позволих си малко да оформя снимките. мисля, че това което правиш е доста популярно в австралия и нова зеландия. може да потърсиш такива форуми.

каква е тази тръба дето минава над капака на клапаните ? ;)
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have.
Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place.

Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake
- Gold is the new bitcoin

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5250
Регистриран на: 12.11.2006
Пол: Мъж
Кара: ги да пият мента
Мечтае да кара: за 6лв/100км
Детайли за колата: не върви и не гори

Мнение от павката » 17 Авг 2009, 7:01

тая тръба май е за топла водица към изпарителя,а :roll:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 537
Регистриран на: 14.11.2008
Местоположение: пловдив

Мнение от ico318 » 17 Авг 2009, 11:20

steeN написа:позволих си малко да оформя снимките. мисля, че това което правиш е доста популярно в австралия и нова зеландия. може да потърсиш такива форуми.

каква е тази тръба дето минава над капака на клапаните ? ;)
и аз исках да ги направя така,но....благодаря ти!тръбата е към моторчето за празен ход и влиза на мястото на отдушника.той пък е на мястото на мъркуча за моторчето-освен,че не се сетих как да ги вържа иначе,се надявам и маслените пари малко да омазняват винтовете на компресора.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 537
Регистриран на: 14.11.2008
Местоположение: пловдив

Мнение от ico318 » 18 Авг 2009, 13:12

.
Последна промяна ico318 на 13 Фев 2015, 0:32, променена общо 1 път

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Мнение от TOM » 19 Авг 2009, 8:44

Първо да попитам, къде е интеркулера? Че за тия 0,6-0,7 си трябва... Друго, казваш че имаш лош празен ход и е почти невъзможно да се настрои. Изпарителя Ловато ли е? Ако е такъв разбирам защо е толкова трудна настройката. Аз преди си купих един чисто нов Ловато майор турбо, големи ядове имах и така и не можах да го оправя празният ход. А хората с някакви ланди ренцо от войната, нямаха проблеми :roll: А как гледаш смесите, имаш ли широколентова сонда? Разтоварващият дросел ако не можеш да го оправиш, направо го изхвърляй и слагай два бош разтоварващи клапана.

п.с. Един съвет, виждам че имаш желание и ти се занимава, което не е лесно в тази криза. Сам виждаш какви проблеми създават тия газови от стар тип. Най-вероятно, от тия проблеми ще си отровиш живота и желанието да правиш колата. Сега е момента да го направиш правилно. С парите които ще дадеш за експерименти, газ, много газ ;) , части и прочие в продължение на месец-два, а може и повече, ще си купиш един газов инжекцион (вече са евтини), ще махнеш плочки, дифузьори, кранчета, тройници и т.н. и двигателя ще ЗАПЕЕ ;) И ти също ;) Даже ще си спестиш пари и за кулер. За нервите и загубеното завинаги време, въобще да не говорим :!:
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 537
Регистриран на: 14.11.2008
Местоположение: пловдив

Мнение от ico318 » 19 Авг 2009, 10:14

.
Последна промяна ico318 на 13 Фев 2015, 0:33, променена общо 2 пъти

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Мнение от TOM » 20 Авг 2009, 0:47

Глупости написа, ама ти си знаеш...успех за напред :!:
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook