318 i 1990 проблем със запалването,гори бушона на помпата
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
318 i 1990 проблем със запалването,гори бушона на помпата
Здравейте!
Проблемът е следният-запалих колата нормално,но след 15-на секунди изгасна и после само въртеше,без да стартира двигателя.Проверих бушоните първо,като се оказа,че 15 амперовият е изгорял.Смених го,запалих,но мотора работеше много неравномерно и отново изгасна.Пробвах пак,същата работа и бушона отново изгоря.
Проблемът е,че трябва сам да се оправям за съжаление,причините за това са комплексни но не искам да спамя и да обяснявам надълго и нашироко защо.
Купих ново реле,но не мога да разбера къде се намира,под жабката,или под капака в черната кутия в дясно,пред шофьорското място.
И дали може да е от релето,или помпата е заминала?
Предварително благодаря,пожелавам на всички приятно и весело лято!
Проблемът е следният-запалих колата нормално,но след 15-на секунди изгасна и после само въртеше,без да стартира двигателя.Проверих бушоните първо,като се оказа,че 15 амперовият е изгорял.Смених го,запалих,но мотора работеше много неравномерно и отново изгасна.Пробвах пак,същата работа и бушона отново изгоря.
Проблемът е,че трябва сам да се оправям за съжаление,причините за това са комплексни но не искам да спамя и да обяснявам надълго и нашироко защо.
Купих ново реле,но не мога да разбера къде се намира,под жабката,или под капака в черната кутия в дясно,пред шофьорското място.
И дали може да е от релето,или помпата е заминала?
Предварително благодаря,пожелавам на всички приятно и весело лято!
- M10
- старши ентусиаст
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: 318 i 1990 проблем със запалването,гори бушона на помпат
Леко си объркал раздела.. Релето на бензиновата помпа е едно от трите, под голямата пластмаса зад мотора. Кое точно, не помня. Може да се прозвъни от бушона на помпата към куплунга на релето. Не е със стандартно разположение на пиновете - не може да се замени с универсално. По-скоро проблем в инсталацията или помпата. Някой достатъчно компетентен може да го установи за минути вместо да сменяш на посоки
- GEORGIEV
- Е30 Fanatic
- Мнения: 2057
- Регистриран на: 7.09.2005
- Местоположение: Севлиево
- Пол: Мъж
- Кара: от онея старите....
- Мечтае да кара: магазинска е30-ка
Re: 318 i 1990 проблем със запалването,гори бушона на помпат
Помпа или късо някъде между бушона и помпата,не е реле.
Извади буксата на помпата,сложи здрав бушон и виж дали ще изгори пак бушони при въртене на стартер,това с извадена букса.Ако остане здрав -помпа .
Извади буксата на помпата,сложи здрав бушон и виж дали ще изгори пак бушони при въртене на стартер,това с извадена букса.Ако остане здрав -помпа .
Re: 318 i 1990 проблем със запалването,гори бушона на помпат
Ако всичко е наред по инсталацията най вероятно помпата ти затяга.
Re: 318 i 1990 проблем със запалването,гори бушона на помпат
Проблемът е решен-помпата беше заминала,смених я заедно с горивния филтър,всичко вече е ОК.
Благодаря на всички,взели отношение по въпроса ми!
Благодаря на всички,взели отношение по въпроса ми!
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани