Въпрос за централно заключване

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 32
Регистриран на: 14.09.2008
Местоположение: sofiq
Пол: Мъж
Кара: 320
Мечтае да кара: m3

Въпрос за централно заключване

Мнение от fifiperoto » 30 Ное 2016, 12:20

Здравейте , проблема е че в момента който заключа колата гори бушона и на отключване и заключване пробвах няколко и всичките изгоряха имате ли идея кое трябва да сменя или какво да погледна да разбера проблема предполагам че не е оригинално централното колата е 89г троен стоп седан
Bayerische Motoren Werke

Изображение


Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 580
Регистриран на: 20.12.2011
Пол: Мъж
Детайли за колата: ARKTISSILBER METALLIC (309)

Re: Въпрос за централно заключване

Мнение от red_bull92 » 30 Ное 2016, 16:03

Виж с бушон с по-голям ампераж, може сегашния да е слаб и да не издържа.
Кола с предно предаване е като жена с малки цици, върши работа, но не доставя удоволствие!
BMW E36 318is (m42b18) на части -> http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 5#p3958725

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 444
Регистриран на: 31.03.2011
Местоположение: Sofia, Lozenetz
Пол: Мъж

Re: Въпрос за централно заключване

Мнение от dreadx » 30 Ное 2016, 19:39

Недейте така да слагате бушони с по-голям ампераж, защото следващото което изгори, ако не е бушонът ще са кабелите. Особено ако до сега е ползвано с този бушон дълго време и не е горяло, то едва ли проблемът е в бушона.

Или примерно ако бушонът е 10 ампера, може да сложиш най-много 15, но най-добре е да не рискуваш, а да се потърси къде може да има проблем.

Кажи първо колко ампера бушони слагаш, къде седят в бушонното табло (дали е оригинално централното, или после добавяно?). Ще трябва да се изключат кабелите към машинките на централното (откъм модула, който го управлява) и да се пробва дали продължава да гори бушона. После ако не гори, да се включат една по една вратите и да се види от коя гори. Кабелите се огъват при отваряне на вратите и са най-склонни да дават проблеми - може да им се е прокъсала изолацията и да окъсят към съседни кабели. А може и от нещо друго да е.

И не слагай много по-як бушон. На един колега с Опел така му се беше одъвкал един кабел на багажника към 3-тия стоп и сложил по-голям бушон - после сваляхме цялото табло, за да сменяваме изгорели кабели.
От стоп-машинката на педала до някъде под таблото всичко беше стопено.

Ако трябва потърси съдействие от някой колега-електричар да я види - Oci примерно.
- kaji kvo stana,kopele kvo stana?!

Потребител
Аватар
Мнения: 32
Регистриран на: 14.09.2008
Местоположение: sofiq
Пол: Мъж
Кара: 320
Мечтае да кара: m3

Re: Въпрос за централно заключване

Мнение от fifiperoto » 01 Дек 2016, 15:15

Благодаря колега , централното не е оригинално но не съм го слагал аз . За бушона 15А е пробвах същия гори но не бих опитал с по голям ще опитам това с разкачането на машинките само трябва да открия въпросния модул
Bayerische Motoren Werke

Изображение


Изображение

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook