Горивна система М50 без ванос
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
2 мнения
• Страница 1 от 1
- vilioe36
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 104
- Регистриран на: 14.03.2012
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: e39 , e30
- Мечтае да кара: e30
Горивна система М50 без ванос
Здравейте, проблема ми е следния и искам да чуя вашето мнение и съвети. Имам Е30 с М50Б20 без ванос двоен стоп оригинално с М10Б18. Както знаем оригинално е с две бензинови помпи една външна и една подкачваща (ниско налягане) която подкачва към външната.Та именно подкачващата ми помпа е развалена и не работи не можах да си намеря същата като моята,а нова е 400лв и реших да сложа 2 външни помпи а именно едната я вързах непосредствено преди подкачващата помпа (която я ползвам в момента само като сонда) Едната не смогва и затова монтирах две външни, но след монтажа колата много трудно започна да пали,вече въобще не пали. Преди като палеше като подавах газ прекъсваше, пушеше много и миришеше на суров бензин. Мисълта ми е че имам чуството че се дави в гориво и от там идва целия проблем.Не съм я замервал както налягане прави, нямам с какво да я замеря. Като разкача входящия маркуч и тръгна да паля имам чуството че много силно минава бензина и най- странното е, че бензина излиза цвят КОКА - КОЛА (нямам филтър) а бензина съм го налял преди месец 20 литра и си мисля че тая помпа прави много голям дебит и в резервоара става световъртеж . Мисля да опитам да си купя горивен регулатор с манометър и да си регулирам налягането. Очаквам вашите мнения и съвети
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: Горивна система М50 без ванос
Как да разбера свързването на втората помпа преди подкачващата? За да стане горивото на боза,значи има и въздух отнякъде. Не може развалена помпа да се ползува за сонда.Няма как.Тя става като тапа.
Така като се замисля,за да стане Вашият вариант с две външни помпи просто трябва да махнете развалената и да размените маркучите на обратният бензин със засмукващият,но ви трябва и някакъв филтър,затова.
Не Ви трябват и две помпи между другото.Подкачващата обезвъздушава външната при свършване на горивото.Мирише на бензин не защото налягането е голямо ,а че почти хич го няма и дюзите буквално пикаят без налягане.
Някъде по моргите не може да няма нещо оригинално.Защото с това вкарване на въздух в резервоара ако думне ще стане грозно.Не давам съвет в този случай,защото само предполагам за каквото може да е.
Така като се замисля,за да стане Вашият вариант с две външни помпи просто трябва да махнете развалената и да размените маркучите на обратният бензин със засмукващият,но ви трябва и някакъв филтър,затова.
Не Ви трябват и две помпи между другото.Подкачващата обезвъздушава външната при свършване на горивото.Мирише на бензин не защото налягането е голямо ,а че почти хич го няма и дюзите буквално пикаят без налягане.
Някъде по моргите не може да няма нещо оригинално.Защото с това вкарване на въздух в резервоара ако думне ще стане грозно.Не давам съвет в този случай,защото само предполагам за каквото може да е.
2 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани