M20B27 не пали

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2009
Регистриран на: 13.11.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
Мечтае да кара: зил 130

Re: M20B27 не пали

Мнение от M10 » 16 Юли 2016, 23:58

dreadx написа:Но пробвай ги тези неща - това са едни 20-тина измервания, които човек може да направи лесно и бързо за няколко минути. Обаче ако трябва да обясни на друг какво и как да направи, и защо, може да не му стигнат 20 страници и пак някой нещо няма да разбере. Ползата ще е съмнителна, а ще останат и много неизвестни, затова никой не се хваща да обяснява какво и как да се мери. Евентуално по сервизните книжки съм виждал такива инструкции (ама вършат много полезна работа).


Лесно и бързо, ако има познания по електроника. В 1-2 поста е невъзможно да се обясни, защото не разбирайки основите, трудно ще схване смисъла на писанията ти.

С бавен цифров мултицет, малко спорно какви импулси ще измери, но все пак може да се пробва.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 444
Регистриран на: 31.03.2011
Местоположение: Sofia, Lozenetz
Пол: Мъж

Re: M20B27 не пали

Мнение от dreadx » 17 Юли 2016, 1:59

Да, импулси точно никакви няма да измери с мултицет. Затова му написах да измери връзките между датчиците, бобината и компютъра, а ако от там не изскочи нищо, вече да отиде при някой, който може да измери импулсите.
- и КРЕТЕН много правилно пита дали пръскат дюзите.
Включително компютърът може изобщо да не знае, че е на контакт и че се очаква от него да запали. Може да са няколко неща и да не е сложно, ама трудно подлежат на обяснение като за човек, който не се е занимавал с това.
А как да установим дали дюзите пръскат? - с подръчни средства аз по-скоро бих закачил светодиод вместо някоя дюза, за да видя дали светка.
- kaji kvo stana,kopele kvo stana?!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1594
Регистриран на: 4.08.2011
Местоположение: Карантина баце ....
Пол: Мъж
Кара: през просото
Мечтае да кара: леговището на смог
Детайли за колата: баничарка

Re: M20B27 не пали

Мнение от Jordana » 10 Сеп 2016, 19:37

Перманентен плюс има на бобината и там няма какво да мери освен наличието на 12в , прекъсването на веригата става от транзистора в ЕКУ и тогава - при прекъсване на тая верига от към минуса се появява искрата . Щом няма искра а има 12 в на бобината и стартера върти проблема е вероятно в датчика на колянавия вал или дефект в самото ЕКУ . Това разбира се при изправна бобина .
Проверката на веригите става със ел схема и мултицет като се мери на куплунга на EКУто и другия край на веригата . Датчика на коляновия вал има една гнусна розетка под дроселната клапа която лесно се мокри от течащ подгрев на дросела или масло от самия дросел и е възможен лош контакт или прекъсване на веригата . Не виждам друга смислена причина да няма искра освен тези двете .
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: M20B27 не пали

Мнение от Gqbriel » 13 Сеп 2016, 12:50

Понеже колата вече не е наша а отиде при Гриша,той ми сподели от къде е проблема - оказа се,за мое учудване ,че не са едно и две неща:

*прекъсната инсталация на 6 места
*еку-то и то заминало
*датчика на вала (пъпката) на неправилно място
*дюзи
*проблем с помпата

За моя радост,колата е запалила вече,това ,което ме учудва както казах и на него ,че спря да пали отведнъж..но да сложа край на темата - Благодаря ан всички за съветите,ако не друго научих нещо ново!
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

Предишна

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook