Избор на Е30-ка
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
Избор на Е30-ка
Здравейте, колеги.
Обмислям да си купя Е30-ка и бих искал да задам няколко въпроса.
Каква да бъде - какъв мотор да гледам и също двоен или троен стоп?
Също така какви проблеми да търся и ако ги има да не я купувам?
А какво ще кажете за М-тех 2 пакетите от стъклопласт?
Обмислям като я взема като за начало да купя М-тех пакет и да ми я боядисат цялата, след това малко по малко ще пипам и двигателя и т.н.
Благодаря предварително за отделеното време!
Обмислям да си купя Е30-ка и бих искал да задам няколко въпроса.
Каква да бъде - какъв мотор да гледам и също двоен или троен стоп?
Също така какви проблеми да търся и ако ги има да не я купувам?
А какво ще кажете за М-тех 2 пакетите от стъклопласт?
Обмислям като я взема като за начало да купя М-тех пакет и да ми я боядисат цялата, след това малко по малко ще пипам и двигателя и т.н.
Благодаря предварително за отделеното време!
- GEORGIEV
- Е30 Fanatic
- Мнения: 2057
- Регистриран на: 7.09.2005
- Местоположение: Севлиево
- Пол: Мъж
- Кара: от онея старите....
- Мечтае да кара: магазинска е30-ка
Re: Избор на Е30-ка
Използвай търсачката има писано много по въпросите ти
- M10
- старши ентусиаст
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: Избор на Е30-ка
Стига с тия смолички и тунинги, не останаха нормални коли от вас
Re: Избор на Е30-ка
За кола на 30 години основното което се гледа е да е максимално автентична и максимално здрава относно ръжди. Това е.
Oversteer is when the passengers are scared, understeer is when the driver is scared.
Re: Избор на Е30-ка
Форума го разглеждам от доста преди да се регистрирам, но не намерих нищо, което да ме устройва.
Относно смоличките - какво им има в смисъл толкова ли е зле, че всеки ги плюе, а и щом са толкова зле от къде мога да намеря брони М тех 1 или М тех 2, които не са от смола?
Относно ръждите - бях чел, че гниели отпред в краката и на задната престилка /където е номера/. Други места има ли?
И как да разбера дали е кърпена и ако е кърпена дали е направена както трябва?
---
Харесах един седан двоен стоп M20B20 мотор. Какво ще кажете, този мотор читав ли е или да гледам новите мотори и троен стоп?
Относно смоличките - какво им има в смисъл толкова ли е зле, че всеки ги плюе, а и щом са толкова зле от къде мога да намеря брони М тех 1 или М тех 2, които не са от смола?
Относно ръждите - бях чел, че гниели отпред в краката и на задната престилка /където е номера/. Други места има ли?
И как да разбера дали е кърпена и ако е кърпена дали е направена както трябва?
---
Харесах един седан двоен стоп M20B20 мотор. Какво ще кажете, този мотор читав ли е или да гледам новите мотори и троен стоп?
- doctoragsxr
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 223
- Регистриран на: 14.11.2006
- Местоположение: у Софето
- Пол: Мъж
- Кара: E30 М20В27 Е30 М20В25
- Мечтае да кара: тенджера под налягане...
- Детайли за колата: Touringi
Re: Избор на Е30-ка
М теховете не са просто пластмаси които можеш да си купиш защото така си решил...тези неща за тези коли ги няма.. Затова хората правят смоли.. А ръждите по Е30 ката като е на тези години може да е навсякъде,просто гледай.. За мотора М20В20 е изписано с тонове...
- Djamal
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 87
- Регистриран на: 28.02.2016
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 м10б18, е34 м20б20
- Мечтае да кара: Е30 м20б25
Re: Избор на Е30-ка
Какво означава по-нов мотор от М20 в е30?То няма оригинално вграждан мотор в 30ка който да си заслужава повече от него(тук не визирам моторите на 320is, 318is и м3 защото са екзотика, говорим за масови екземпляри).Относно двоен или троен стоп това ти трябва да си решиш, аз лично имам афинитет към двойния стоп .Ама моя вкус е някакъв много извратен, падам си по ретро-овехтяла визия...
М20 фанатик
mr. Stroke
mr. Stroke
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани