Избор на Е30-ка

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 13.07.2016

Избор на Е30-ка

Мнение от ivko8899 » 12 Юли 2016, 23:53

Здравейте, колеги.
Обмислям да си купя Е30-ка и бих искал да задам няколко въпроса.
Каква да бъде - какъв мотор да гледам и също двоен или троен стоп?
Също така какви проблеми да търся и ако ги има да не я купувам?
А какво ще кажете за М-тех 2 пакетите от стъклопласт?
Обмислям като я взема като за начало да купя М-тех пакет и да ми я боядисат цялата, след това малко по малко ще пипам и двигателя и т.н.
Благодаря предварително за отделеното време!

Е30 Fanatic
Аватар
Мнения: 2057
Регистриран на: 7.09.2005
Местоположение: Севлиево
Пол: Мъж
Кара: от онея старите....
Мечтае да кара: магазинска е30-ка

Re: Избор на Е30-ка

Мнение от GEORGIEV » 13 Юли 2016, 7:28

Използвай търсачката има писано много по въпросите ти
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2009
Регистриран на: 13.11.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
Мечтае да кара: зил 130

Re: Избор на Е30-ка

Мнение от M10 » 13 Юли 2016, 9:20

Стига с тия смолички и тунинги, не останаха нормални коли от вас :banghead:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 359
Регистриран на: 19.08.2009
Пол: Мъж

Re: Избор на Е30-ка

Мнение от Мармот » 13 Юли 2016, 14:26

За кола на 30 години основното което се гледа е да е максимално автентична и максимално здрава относно ръжди. Това е.
Oversteer is when the passengers are scared, understeer is when the driver is scared.

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 13.07.2016

Re: Избор на Е30-ка

Мнение от ivko8899 » 14 Юли 2016, 13:06

Форума го разглеждам от доста преди да се регистрирам, но не намерих нищо, което да ме устройва.
Относно смоличките - какво им има в смисъл толкова ли е зле, че всеки ги плюе, а и щом са толкова зле от къде мога да намеря брони М тех 1 или М тех 2, които не са от смола?
Относно ръждите - бях чел, че гниели отпред в краката и на задната престилка /където е номера/. Други места има ли?
И как да разбера дали е кърпена и ако е кърпена дали е направена както трябва?
---
Харесах един седан двоен стоп M20B20 мотор. Какво ще кажете, този мотор читав ли е или да гледам новите мотори и троен стоп?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 223
Регистриран на: 14.11.2006
Местоположение: у Софето
Пол: Мъж
Кара: E30 М20В27 Е30 М20В25
Мечтае да кара: тенджера под налягане...
Детайли за колата: Touringi

Re: Избор на Е30-ка

Мнение от doctoragsxr » 15 Юли 2016, 19:48

М теховете не са просто пластмаси които можеш да си купиш защото така си решил...тези неща за тези коли ги няма.. :dunno: Затова хората правят смоли.. :mhihi: А ръждите по Е30 ката като е на тези години може да е навсякъде,просто гледай.. :shock: За мотора М20В20 е изписано с тонове... :bchug:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 87
Регистриран на: 28.02.2016
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: Е30 м10б18, е34 м20б20
Мечтае да кара: Е30 м20б25

Re: Избор на Е30-ка

Мнение от Djamal » 27 Юли 2016, 1:10

Какво означава по-нов мотор от М20 в е30?То няма оригинално вграждан мотор в 30ка който да си заслужава повече от него(тук не визирам моторите на 320is, 318is и м3 защото са екзотика, говорим за масови екземпляри).Относно двоен или троен стоп това ти трябва да си решиш, аз лично имам афинитет към двойния стоп :mhihi: .Ама моя вкус е някакъв много извратен, падам си по ретро-овехтяла визия...
М20 фанатик
mr. Stroke

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook