Шенкел Е36 и оставне на 4x100
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
2 мнения
• Страница 1 от 1
- heider_qwe
- Потребител
- Мнения: 11
- Регистриран на: 25.10.2008
- Местоположение: Люлин 7
- Пол: Мъж
- Кара: e30
Шенкел Е36 и оставне на 4x100
Здравейте иксам да слпжа предни coilover от е36. Тоест трябва да мина и на е36 шенкели, но не искам да минавам на 5x120 а да си остана на 4x100. Дали е възможно и как стояат нещата със спирачките трябва ли и те да се сменят идеята ми е да си остана на 14 и 15 гуми
- KPETEH
- старши ентусиаст
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: Шенкел Е36 и оставне на 4x100
Няма да стане това дето искаш да направиш. Ето защо:
1. Ще ти трябват други носачи. С твойте гумите отиват във вратите.
2. Ще трябва да разпробиваш главина и дисковете От 5х120 на 4х100, за диска нема проб, ама за правене на резба в главината, могат и да се застъпят отворите.
3. Ще трябва да разтъргваш централния отвор на сегашните си джанти(57.1>72.6), които от своя страна ще щръкнат навън, тъй става.
4. 14-ки джанти на е36 спирачки не стават.
Аз бих направил следното:
1. Правя тръба с двата диаметъра: външния на е30-ковия колец и външния на е36 койла, като му решеш ушите за към шенкела.
2. Режа колеца на е30-ката, заварявам доле тръбата, отгоре пъхам койла и го стягам, като при е46 или подобни.
3. Оставаш с твоите спирачки и джанти.
За кво треа да внимаваш:
1. Обшата дължина на тръбата и койла да не е по-висока от е30-ковия колец. Целото с пружината и опорния тампон.
2. Опорния тампон на е36 е с други болти, или ще ги преправяш тях или ще дупчиш бомбетата. Моя камбър така го направих. беше от е90.
3. Камбър/кастър, макар че може и да няма разлика...
1. Ще ти трябват други носачи. С твойте гумите отиват във вратите.
2. Ще трябва да разпробиваш главина и дисковете От 5х120 на 4х100, за диска нема проб, ама за правене на резба в главината, могат и да се застъпят отворите.
3. Ще трябва да разтъргваш централния отвор на сегашните си джанти(57.1>72.6), които от своя страна ще щръкнат навън, тъй става.
4. 14-ки джанти на е36 спирачки не стават.
Аз бих направил следното:
1. Правя тръба с двата диаметъра: външния на е30-ковия колец и външния на е36 койла, като му решеш ушите за към шенкела.
2. Режа колеца на е30-ката, заварявам доле тръбата, отгоре пъхам койла и го стягам, като при е46 или подобни.
3. Оставаш с твоите спирачки и джанти.
За кво треа да внимаваш:
1. Обшата дължина на тръбата и койла да не е по-висока от е30-ковия колец. Целото с пружината и опорния тампон.
2. Опорния тампон на е36 е с други болти, или ще ги преправяш тях или ще дупчиш бомбетата. Моя камбър така го направих. беше от е90.
3. Камбър/кастър, макар че може и да няма разлика...
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
2 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани