Байпас/премахване радиаторче на парното Е30 М50 дискусия!

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 108
Регистриран на: 30.10.2010
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: BMW E34
Мечтае да кара: М3,М5

Re: Байпас/премахване радиаторче на парното Е30 М50 дискусия

Мнение от flawless » 15 Юни 2016, 16:06

Най излишната дискусия в света .. КАК си представяте да се правят маркучите без да се сваля колектора ... Разбира се че колектора съм го свалял 100 пъти за да пробвам :kuku: ,, какъв колектор говорите .. проблема е решен !!! преди написването на темата !!! .. обяснил съм съвсем прилично .. като нямате каква мисъл да споделите недейте писа ! :OT:

Ако свържете предната част на главата с задната без да качвате маркучите към радиаторчето колата ви няма да се обезвъздуши с отделен казан и тдс-ов радиатор .. Ако направите байпаса в по горна точка от главата колата ви ще се обезвъздуши .. Ако оставите радиаторчето и маркучите както са оригинално също няма да имате проблем .. Въпроса е защо ??? ! не как се прави байпас на парното !
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2276
Регистриран на: 14.01.2005
Местоположение: София Сити
Пол: Мъж
Кара: е30 м50б25
Мечтае да кара: и да си свирка...

Re: Байпас/премахване радиаторче на парното Е30 М50 дискусия

Мнение от KPETEH » 16 Юни 2016, 9:28

Глей ся, ако беше написал нещата, стъпка по стъпка, както си ги направил да можем да кажем, ама само щото примерно не си обезвъздушил правилно първия път, не смятам, че можеш да си вадиш такива категорични изводи.
Ти като наливаш вода на празен мотор в радиатора ли я сипваш?!
На кое викаш по горна точка от главата? Радиатора в купето е по-високо от главата ли мислиш? Мен като ми се налага да го сменям и педала на газта ми пречи, което мисля не над главата. Поправи ме ако греша.
Не се нерви, няма за кво! Давай да си дискутираме, некви полезни неща, щото иначе е въпрос и монолог, но не и дискусия, апа и с тия нерви дето вкарваш ептен никой нема да иска да ти пише :yes:
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."

Старши скрапер
Аватар
Мнения: 2700
Регистриран на: 16.04.2008
Местоположение: Бургас и малко в София
Пол: Мъж
Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
Детайли за колата: Powered by M43b19

Re: Байпас/премахване радиаторче на парното Е30 М50 дискусия

Мнение от Lenco » 17 Юни 2016, 10:49

Не знам що си ползвал 2-3 преходника и 2 "паяка", слагаш само един маркуч от предната част на главата към разширителния съд, отзад затапваш, както и тръбичката в средата на главата за отоплението на дросела.
Ако мислиш, че имаш проблем с обезвъздушаването, като позагрее разхлабваш тапата в задния край на главата да излезе малко вода.
Може и с байпас, но е безсмислено да стои цялата плетеница.
Ако не се получава при теб, явно има нещо нередно.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 23
Регистриран на: 22.06.2008
Пол: Мъж
Кара: E30, E34
Мечтае да кара: E30

Re: Байпас/премахване радиаторче на парното Е30 М50 дискусия

Мнение от agrogrind » 17 Юни 2016, 21:35

flawless написа:
KPETEH написа:Системата е под налягане. Нищо не се издига. Драсела се топли от друг щуцер в средата на главата. Разширителния съд треа да е най-високо. Бъркаш водите. Вадиш си грешни заключения. Ще си водя записки от тук нататък.


КРЕТЕН дросела как си го представяш да има само един маркуч .. има си захранващ и отвеждащ :?: :?:

9 от схемата къде отива :dummy:

M50throttle.jpg


Моля някой компетентен ентусиаст инжинер да обади :OT:



Байпаса става като се свържат двете . Това са маркучите към и от радиатора.

Предишна

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook