Втори, или трети живот за моето е30 купе.
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
- Djamal
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 87
- Регистриран на: 28.02.2016
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 м10б18, е34 м20б20
- Мечтае да кара: Е30 м20б25
Втори, или трети живот за моето е30 купе.
Важно уточнение: хора, смятащи че е по-добре да се сложи м50/м52 вместо да се съживява оригиналният м10 може да пропуснат темата, просто няма да им е интересно.
Незнам как да опиша влечението ми към тоталните развалини.Като видя кола от която всеки се е отказал, все едно виждам възможност да се докажа.Може би виждам нещо повече от нормален човек със здрав разум, който би я пратил на вторични суровини без да се замисли.Може би виждам желание за живот, може би тази разлагаща се кола може да даде още на автомобилизма.Не е чесно да получи подобна участ.30 години е служила вярно и безотказно, заслужава нещо по-добро.Такъв е и този случай.До този момент не вярвах в силата на желанието, не съм вярвал особено в кармата, но явно е вярно че искаш ли нещо, то ще дойде при теб.От около 2 години искам да притежавам е30, незнам как се запалих по модела, но някакси ми влезе под кожата.И един ден тя ме намери(точно така тя мен ме откри), отидох в една местна морга, не помня за какво може би съм търсил нещо, заприказвахме се със собственика и той ми каза че се продават две е30ки купета, едното м40 троен стоп, и едно м10 двоен стоп синьо, със счупени Кобилици на 3 от цилиндрите.Поисках да видя двойния стоп, уговорихме се и след 2-3 дена отидох да я видя.Беше оставена в едно хале, цялата потънала в прах, сред други умиращи автомобили, абе романтика ви казвам .Нямах много време за обстоен преглед но реших че ще се хвана на хорото.Отправих своята оферта, и след 2 седмици преговори, една събота пътната помощ на предишният собственик спря пред нас, кеф голям.Това е секунди след стоварянето:
Външен оглед по-обстоен: крив преден капак, леко натиснат калник, крива предна броня, крива маска, липсващ лип, спукано стъкло на единия халоген, изгоряли уплътнения на всякъде, пукнат преден прозорец, счупени стопове, леко крива задна броня, и много гадно е паднала боята на задния капак и на единия панел и от долу се вижда бяла боя(надявам се оригиналния цвят да е бял, ако може някой да помогне като му дам вин-а ще съм благодарен).Влизаме вътре и заварваме някакъв фарс, калъвки на седалките, а от долу разбира се изпокъсана тапицерия, срязан педал на спирачката(човека карал я преди мен е бил инвалид, и е имал някакво спомагателно приспособление или нещо такова)дясната дръжка е счупена и на нейно място е сложено парче колан, предполагам че е от задните, че те липсват .Срязан шофьорски колан,захабен волан...абе приказка.Ето вижте:
Ръжда до тук съм открил в легена на резервната гума(която липсва разбира се ).Седнах в нея, стоял съм може би няколко часа, имах нужда от план, имах нужда от стратегия.Доста коли са ми минали през ръцете, доста глупости съм допускал, като съм действал хаотично.Някъде към зазоряване концепцията беше избистрена, ще направя колата във вид, максимално близък до оригиналния, искам да направя колата да изглежда така, както е била през далечната 1983та година.Ясно ми е че нямам техническият опит, и финансови възможности да направя една истинска реставрация, но ще видя до къде мога да стигна.На следващия ден обърнах внимание на мотора, беше прескочила няколко зъба на веригата, от там идват и счупените кобилици.Ето го и него м10б18 с механична инжекция работила само на газ през последните години .
Отначало мислех да го преправя на електронна инжекция, като се оборудвах със всичко необходимо:
Със идеята да си реставрирам механиката и да я върна след време, но по обстойно проучване показа че трябваше да се правят дупки за инсталацията до компютъра а това няма как да се случи и тази идея пое към вечните ловни полета.Още на другия ден беше открита механична инжекция работила само на бензин от синьо е30 купе (не се майтапя, колата донор е близнак на моята).И следващата седмица ще бъде закупен.Да се върнем към двигателя.Свалих веригата, и почнах да се чудя как по дяволите е работил, колелото на разпределителния вал беше тотално изядено, жалко че нямам снимки.Източих, охладителната течност ако може да се нарече така ръждата която изтече от радятора, само вижте какво се случва в маркучите:
Свалих радиатора който не прилича на нищо:
Всичко в колата подсказва за никаква поддръжка последните години.Е аз съм си мазохист
Дигнах главата, слава богу няма криви клапани, единственото нещо което ме притесни е това че болтовете бяха хлабави, а гарнитурата очевидно никога не е стягана, лошото е че двигателя е работил така .Излишно е да казвам че масло има къде ли не.както и да е, ето го обезглавен:
От тогава нищо не съм пипал по мотора(и с умисъл)за момента търся съвестен човек да провери главата, шлайфа, пасне клапани и да смени гумичките.От един приятел си взех тези дреболии:
От тях важните са решетките, че моите са избелели, и ножа(мотора ми е на парчета аз тука некакви боклуци копувам ).След един дъжд с ужас видях това:
Тази вода се задържа в десния ъгъл под седалката, и съм сигурен че виновният за това е тръбата за горивопровода от капачката до резервоара.Следва следният селянизъм, при който аз лично оставам без думи:
Гърнета вързани с тел съм виждал доста, но за първи път виждам за уплътняване да не дрънчи да сложат парче вътрешна гума от камион .След като махнах маншона на ск.лост (надявам се няма смисъл да обяснявам че заедно с топката са за боклука) зърнах това:
Незнам дали се вижда добре на снимката, но двата кабела са се тъпкали в ламарината, и са се оголили, тази кола как не се е запалила вече незнам, ще бъда благодарен ако някой даде акъл защо са, и правилно ли е да минават от там.Миналата седмица си взех педала на спирачката, заедно със този на съединителя и стойката, колан шофьорски, както и задните заедно със закопчалките, вътрешна дръжка за отваряне на дясната врата заедно с ринг, а на лявата и трябваше само нов ринг, който също беше закупен, както и читаво колело на разпределителния вал.
Днес дойде новият преден прозорец заедно със здраво уплътнение, че моето става само за огрев, но снимки ще има в събота.Ако правя нещо неправилно не се притеснявайте да ме критикувате, приемам всякакви идеи и мнения.Не ме съдете строго, това ми е първо бмв, и има много неизвестни пред мен.Колата ще се прави бавно, поради липсата на време и пари, но ще се старая да е максимално качествена работата.
Незнам как да опиша влечението ми към тоталните развалини.Като видя кола от която всеки се е отказал, все едно виждам възможност да се докажа.Може би виждам нещо повече от нормален човек със здрав разум, който би я пратил на вторични суровини без да се замисли.Може би виждам желание за живот, може би тази разлагаща се кола може да даде още на автомобилизма.Не е чесно да получи подобна участ.30 години е служила вярно и безотказно, заслужава нещо по-добро.Такъв е и този случай.До този момент не вярвах в силата на желанието, не съм вярвал особено в кармата, но явно е вярно че искаш ли нещо, то ще дойде при теб.От около 2 години искам да притежавам е30, незнам как се запалих по модела, но някакси ми влезе под кожата.И един ден тя ме намери(точно така тя мен ме откри), отидох в една местна морга, не помня за какво може би съм търсил нещо, заприказвахме се със собственика и той ми каза че се продават две е30ки купета, едното м40 троен стоп, и едно м10 двоен стоп синьо, със счупени Кобилици на 3 от цилиндрите.Поисках да видя двойния стоп, уговорихме се и след 2-3 дена отидох да я видя.Беше оставена в едно хале, цялата потънала в прах, сред други умиращи автомобили, абе романтика ви казвам .Нямах много време за обстоен преглед но реших че ще се хвана на хорото.Отправих своята оферта, и след 2 седмици преговори, една събота пътната помощ на предишният собственик спря пред нас, кеф голям.Това е секунди след стоварянето:
Външен оглед по-обстоен: крив преден капак, леко натиснат калник, крива предна броня, крива маска, липсващ лип, спукано стъкло на единия халоген, изгоряли уплътнения на всякъде, пукнат преден прозорец, счупени стопове, леко крива задна броня, и много гадно е паднала боята на задния капак и на единия панел и от долу се вижда бяла боя(надявам се оригиналния цвят да е бял, ако може някой да помогне като му дам вин-а ще съм благодарен).Влизаме вътре и заварваме някакъв фарс, калъвки на седалките, а от долу разбира се изпокъсана тапицерия, срязан педал на спирачката(човека карал я преди мен е бил инвалид, и е имал някакво спомагателно приспособление или нещо такова)дясната дръжка е счупена и на нейно място е сложено парче колан, предполагам че е от задните, че те липсват .Срязан шофьорски колан,захабен волан...абе приказка.Ето вижте:
Ръжда до тук съм открил в легена на резервната гума(която липсва разбира се ).Седнах в нея, стоял съм може би няколко часа, имах нужда от план, имах нужда от стратегия.Доста коли са ми минали през ръцете, доста глупости съм допускал, като съм действал хаотично.Някъде към зазоряване концепцията беше избистрена, ще направя колата във вид, максимално близък до оригиналния, искам да направя колата да изглежда така, както е била през далечната 1983та година.Ясно ми е че нямам техническият опит, и финансови възможности да направя една истинска реставрация, но ще видя до къде мога да стигна.На следващия ден обърнах внимание на мотора, беше прескочила няколко зъба на веригата, от там идват и счупените кобилици.Ето го и него м10б18 с механична инжекция работила само на газ през последните години .
Отначало мислех да го преправя на електронна инжекция, като се оборудвах със всичко необходимо:
Със идеята да си реставрирам механиката и да я върна след време, но по обстойно проучване показа че трябваше да се правят дупки за инсталацията до компютъра а това няма как да се случи и тази идея пое към вечните ловни полета.Още на другия ден беше открита механична инжекция работила само на бензин от синьо е30 купе (не се майтапя, колата донор е близнак на моята).И следващата седмица ще бъде закупен.Да се върнем към двигателя.Свалих веригата, и почнах да се чудя как по дяволите е работил, колелото на разпределителния вал беше тотално изядено, жалко че нямам снимки.Източих, охладителната течност ако може да се нарече така ръждата която изтече от радятора, само вижте какво се случва в маркучите:
Свалих радиатора който не прилича на нищо:
Всичко в колата подсказва за никаква поддръжка последните години.Е аз съм си мазохист
Дигнах главата, слава богу няма криви клапани, единственото нещо което ме притесни е това че болтовете бяха хлабави, а гарнитурата очевидно никога не е стягана, лошото е че двигателя е работил така .Излишно е да казвам че масло има къде ли не.както и да е, ето го обезглавен:
От тогава нищо не съм пипал по мотора(и с умисъл)за момента търся съвестен човек да провери главата, шлайфа, пасне клапани и да смени гумичките.От един приятел си взех тези дреболии:
От тях важните са решетките, че моите са избелели, и ножа(мотора ми е на парчета аз тука некакви боклуци копувам ).След един дъжд с ужас видях това:
Тази вода се задържа в десния ъгъл под седалката, и съм сигурен че виновният за това е тръбата за горивопровода от капачката до резервоара.Следва следният селянизъм, при който аз лично оставам без думи:
Гърнета вързани с тел съм виждал доста, но за първи път виждам за уплътняване да не дрънчи да сложат парче вътрешна гума от камион .След като махнах маншона на ск.лост (надявам се няма смисъл да обяснявам че заедно с топката са за боклука) зърнах това:
Незнам дали се вижда добре на снимката, но двата кабела са се тъпкали в ламарината, и са се оголили, тази кола как не се е запалила вече незнам, ще бъда благодарен ако някой даде акъл защо са, и правилно ли е да минават от там.Миналата седмица си взех педала на спирачката, заедно със този на съединителя и стойката, колан шофьорски, както и задните заедно със закопчалките, вътрешна дръжка за отваряне на дясната врата заедно с ринг, а на лявата и трябваше само нов ринг, който също беше закупен, както и читаво колело на разпределителния вал.
Днес дойде новият преден прозорец заедно със здраво уплътнение, че моето става само за огрев, но снимки ще има в събота.Ако правя нещо неправилно не се притеснявайте да ме критикувате, приемам всякакви идеи и мнения.Не ме съдете строго, това ми е първо бмв, и има много неизвестни пред мен.Колата ще се прави бавно, поради липсата на време и пари, но ще се старая да е максимално качествена работата.
Последна промяна Djamal на 18 Мар 2016, 10:43, променена общо 1 път
М20 фанатик
mr. Stroke
mr. Stroke
- GEORGIEV
- Е30 Fanatic
- Мнения: 2057
- Регистриран на: 7.09.2005
- Местоположение: Севлиево
- Пол: Мъж
- Кара: от онея старите....
- Мечтае да кара: магазинска е30-ка
Re: Втори, или трети живот за моето е30 купе.
Чудесно описваш всичко,само си оправи снимките,че не се виждат
- Djamal
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 87
- Регистриран на: 28.02.2016
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 м10б18, е34 м20б20
- Мечтае да кара: Е30 м20б25
Re: Втори, или трети живот за моето е30 купе.
Незнам какво им става на снимките .Ще си поиграя да видя дали мога да ги оправя.Ето линк към албума: http://kristian91pk.snimka.bg/automobil ... e30.899807
М20 фанатик
mr. Stroke
mr. Stroke
- Djamal
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 87
- Регистриран на: 28.02.2016
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 м10б18, е34 м20б20
- Мечтае да кара: Е30 м20б25
- ogata
- старши ентусиаст
- Мнения: 2807
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Втори, или трети живот за моето е30 купе.
Djamal написа:Важно уточнение: хора, смятащи че е по-добре да се сложи м50/м52 вместо да се съживява оригиналният м10 може да пропуснат темата, просто няма да им е интересно.
Знам кой ще чете обаче с интерес
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- Kroki
- Дон Кроки
- Мнения: 3908
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: Втори, или трети живот за моето е30 купе.
Това ще е приключение..
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- KPETEH
- старши ентусиаст
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: Втори, или трети живот за моето е30 купе.
Аз
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
- michev
- старши ентусиаст
- Мнения: 2040
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Re: Втори, или трети живот за моето е30 купе.
Ставаме двама, и аз си имам двойно стопче с М10 и нямам и намерение да го сменям!
Успех колега!
Успех колега!
only rear wheel drive
Re: Втори, или трети живот за моето е30 купе.
Тръкни блока челно с щкурка преди да правиш главата и гледай за пукнатини челно. Ако всичко е ок почисти дупките за болтовете и прокарай резбите, да си сигурен че няма смрад, защото от непочистени дупки пука блока...
Най-лесно ще стане с кабуратор мотора, има оригинални колектори и нови карбуратори в ибей за под 200$. Става дума за верикални карбуратори двукамерни Вебер.
Ето примерно : http://www.ebay.com/itm/Reproduction-Weber-32-36-empi-DGAV-carby-carb-Escort-Datsun-Cortina-BMW-MG-carbu-/221951622020?hash=item33ad58fb84:g:xswAAOSwgyxWVwfd&vxp=mtr
Успех!
Най-лесно ще стане с кабуратор мотора, има оригинални колектори и нови карбуратори в ибей за под 200$. Става дума за верикални карбуратори двукамерни Вебер.
Ето примерно : http://www.ebay.com/itm/Reproduction-Weber-32-36-empi-DGAV-carby-carb-Escort-Datsun-Cortina-BMW-MG-carbu-/221951622020?hash=item33ad58fb84:g:xswAAOSwgyxWVwfd&vxp=mtr
Успех!
- Djamal
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 87
- Регистриран на: 28.02.2016
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 м10б18, е34 м20б20
- Мечтае да кара: Е30 м20б25
Re: Втори, или трети живот за моето е30 купе.
Идеята с веберите я мислих, но нещо не се връзва с определението оригинален вид.Благодаря ти все пак за идеята.Колата пак ще си е с механична инжекция, просто ще е друга, че тая е изсъхнала до такава степен че няма възстановяване .Това за блока беше полезно, утре ще го огледам, дано няма драми там.
М20 фанатик
mr. Stroke
mr. Stroke
- Djamal
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 87
- Регистриран на: 28.02.2016
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 м10б18, е34 м20б20
- Мечтае да кара: Е30 м20б25
Re: Втори, или трети живот за моето е30 купе.
Прегледах блока, нямаше проблеми, и слава богу.Не ми е проблем да и взема друг двигател но колата трябва да мине през кат да и сменя номерата, а с друг мотор филма е голям...Както и да е, по-нагоре в темата бях показал как до тръбата за отдушника на резервоара има вода, и че бях сигурен че водата идва от нея, е оказах се прав... Тръбата е изгнила от долната си част, а още по-лошото е че е изгнила и при подкалника, хубава картинка...
Казах си, щом има тук, има още, и почнах да преслушвам подкалника с отверката, естествено изкочи това:
и това:
На последните две места има следи от чужда намеса, явно някой не си е свършил работата както трябва...Няма значение, ще се оправи.Минах от другата страна, но там такива картинки не открих.За кърпене има още по легена за резервната гума, зад пасажерската седалка малко, като гледам други 30ки как нямат под там, направо съм уцелил, и отпред отдясно зад фара сървсем малко.Тук там има и някоя повърхностна ръждица, но те са най-лесни.Днес реших да сваля планката на патронника, че волана е стоял хлабав доста време, и е направил уникални бели:
Днес разпечатах предния прозорец, добре е, но и неговото уплътнение не ме кефи, ще кара за сега с него за пред кат, после ще търся от някъде ново:
И си взех друга пластмаска около километража че моята е счупена:
Сега трябва да намеря пластмаските около лостчетата за мигачите и чистачките, ново лостче за чистачки, и пластмасата дето е между километража и волана.После една нова тапицерия на седалките, нов мокет, и пране на тавана и вътре е готова, да ама тези редове ще ми костват сигурно 2 години .Свалих днес и резервоара, не ме радваше особено, беше лепен, имаше малко ръжда вътре, пък и трябваше да сменя маркуча от сондата до помпата, а няма как докато е на колата.Свалих и помпата, която бях убеден че не работи, е успя да ме изненада .Бях се настроил да търся и нова помпа, но ми се размина.
Казах си, щом има тук, има още, и почнах да преслушвам подкалника с отверката, естествено изкочи това:
и това:
На последните две места има следи от чужда намеса, явно някой не си е свършил работата както трябва...Няма значение, ще се оправи.Минах от другата страна, но там такива картинки не открих.За кърпене има още по легена за резервната гума, зад пасажерската седалка малко, като гледам други 30ки как нямат под там, направо съм уцелил, и отпред отдясно зад фара сървсем малко.Тук там има и някоя повърхностна ръждица, но те са най-лесни.Днес реших да сваля планката на патронника, че волана е стоял хлабав доста време, и е направил уникални бели:
Днес разпечатах предния прозорец, добре е, но и неговото уплътнение не ме кефи, ще кара за сега с него за пред кат, после ще търся от някъде ново:
И си взех друга пластмаска около километража че моята е счупена:
Сега трябва да намеря пластмаските около лостчетата за мигачите и чистачките, ново лостче за чистачки, и пластмасата дето е между километража и волана.После една нова тапицерия на седалките, нов мокет, и пране на тавана и вътре е готова, да ама тези редове ще ми костват сигурно 2 години .Свалих днес и резервоара, не ме радваше особено, беше лепен, имаше малко ръжда вътре, пък и трябваше да сменя маркуча от сондата до помпата, а няма как докато е на колата.Свалих и помпата, която бях убеден че не работи, е успя да ме изненада .Бях се настроил да търся и нова помпа, но ми се размина.
М20 фанатик
mr. Stroke
mr. Stroke
- r19
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 245
- Регистриран на: 29.05.2011
- Местоположение: Плевен/София
- Пол: Мъж
- Кара: 412 Turbo/323ti
- Мечтае да кара: Mig-29
- Детайли за колата: Old school!
Re: Втори, или трети живот за моето е30 купе.
Интересна темичка
Успех колега!
А с другото купе(м40 троен стоп) какво стана? Може ли снимки ако има.
Успех колега!
А с другото купе(м40 троен стоп) какво стана? Може ли снимки ако има.
- Djamal
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 87
- Регистриран на: 28.02.2016
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 м10б18, е34 м20б20
- Мечтае да кара: Е30 м20б25
Re: Втори, или трети живот за моето е30 купе.
Другото купе се продава все още за 2 бона до колкото знам, снимки нямам а и не съм го виждал на живо.Ако някой има интерес нека ми драсне едно лично да му дам телефон за връзка със собственика.
М20 фанатик
mr. Stroke
mr. Stroke
- Djamal
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 87
- Регистриран на: 28.02.2016
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 м10б18, е34 м20б20
- Мечтае да кара: Е30 м20б25
Re: Втори, или трети живот за моето е30 купе.
Днес си взех пластмасовите елементи които ми бяха нужни от колега от форума, много съм доволен,но няма снимки че телефона ми предаде богодух .Бих искал да разискам един въпрос с вас, който ме тормози от около седмица.Идеята е колата да е напълно оригинална, и фабрична, без никакви интервенции по нея, и за това първоначално мислех да сложа едни перфектно изглеждащи джанти тип бирена капачка.Да но винаги съм си мечтал за е30 с bbs rs...От една страна ще загубя заводската визия, но ще си збъдна една мечта, от друга това вече е изтъркано и банално, а едно от нещата които целя е уникалност, искам колата ми да изпъква, да не е като всички останали.Имам го и вариянта да си взема и двата вида джанти, и когато ми омръзне ббс-а да му мятам бирените капачки.Мислех също вариянти като borbet A, azev, и подобни но такава джанта би стояла добре само на снижена кола според мен.Което води до монтирането на койловъри и тогава вече напълно ще се отдалеча от първоначалния план, а аз държа на него.Искам мнението на вас, кой как би постъпил на мое място?Уважавам и обмислям мнението и на други хора, особено когато съм пред подобна дилема.Още повече че не съм тръгнал утре да купувам джанти, така че има време да го обсъдим.
М20 фанатик
mr. Stroke
mr. Stroke
- M10
- старши ентусиаст
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: Втори, или трети живот за моето е30 купе.
Фабрична значи ли с такава височина
защото това е височината на здраво фабрично окачване. Джантите се сменят за 10 минути, днес може да е с едни, утре с 3ти, другия месец с 10ти. Направи първо кола и после ги мисли
Механичната инжекция има възстановяване, стига да намериш някой който знае какво прави. Аз бих я направил на л-джетроник... но и там го има филма с намиране на незасегнат от газ дебитомер.
защото това е височината на здраво фабрично окачване. Джантите се сменят за 10 минути, днес може да е с едни, утре с 3ти, другия месец с 10ти. Направи първо кола и после ги мисли
Механичната инжекция има възстановяване, стига да намериш някой който знае какво прави. Аз бих я направил на л-джетроник... но и там го има филма с намиране на незасегнат от газ дебитомер.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани