Втори, или трети живот за моето е30 купе.
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
- Djamal
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 87
- Регистриран на: 28.02.2016
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 м10б18, е34 м20б20
- Мечтае да кара: Е30 м20б25
Re: Втори, или трети живот за моето е30 купе.
Новия блок е тук:
За щастие по него пукнатини няма, перфектен е даже и хонинга му стои:
Някой някакви идеи как да изчистя точиците ръжда без да увреждам цилиндъра?
За щастие по него пукнатини няма, перфектен е даже и хонинга му стои:
Някой някакви идеи как да изчистя точиците ръжда без да увреждам цилиндъра?
М20 фанатик
mr. Stroke
mr. Stroke
- M10
- старши ентусиаст
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: Втори, или трети живот за моето е30 купе.
Хонинга не е показател за износването. Занеси го в шлайф база да го замерят, ако нямаш с какво.
Според мен до 3-4 стотни износване е перфектен, до 5-6 в горната част на цилиндрите, бих си направил мотор с него. Също да му замерят тунела на вала. Ръждата ще се махне сама, като мине сегмента 2 пъти, но може да пробваш със стоманена вълна (домакинска тел за съдове), скочбрайт или нещо подобно и малко масълце
Според мен до 3-4 стотни износване е перфектен, до 5-6 в горната част на цилиндрите, бих си направил мотор с него. Също да му замерят тунела на вала. Ръждата ще се махне сама, като мине сегмента 2 пъти, но може да пробваш със стоманена вълна (домакинска тел за съдове), скочбрайт или нещо подобно и малко масълце
- Djamal
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 87
- Регистриран на: 28.02.2016
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 м10б18, е34 м20б20
- Мечтае да кара: Е30 м20б25
Re: Втори, или трети живот за моето е30 купе.
M10 написа:Хонинга не е показател за износването. Занеси го в шлайф база да го замерят, ако нямаш с какво.
Според мен до 3-4 стотни износване е перфектен, до 5-6 в горната част на цилиндрите, бих си направил мотор с него. Също да му замерят тунела на вала. Ръждата ще се махне сама, като мине сегмента 2 пъти, но може да пробваш със стоманена вълна (домакинска тел за съдове), скочбрайт или нещо подобно и малко масълце
Блока така или иначе ще бъде каран на шлайфист да го челоса,и ще го замери, дано не е за шлайф че ремонтни бутала не мога да намеря.
teao написа:С какъв колянов вал ще е?
Ако успея да открия вал и биели от м10б20 ще го събера с тях.Надявам се да намеря.
М20 фанатик
mr. Stroke
mr. Stroke
- TukBaTa
- младши ентусиаст
- Мнения: 276
- Регистриран на: 9.04.2005
- Местоположение: София/Ловеч
- Пол: Мъж
Re: Втори, или трети живот за моето е30 купе.
Вал и бутала ти трябват, биелите са еднакви! Твоите са по тънки и леки, което за атмосферен мотор е по-добре.
- Djamal
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 87
- Регистриран на: 28.02.2016
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 м10б18, е34 м20б20
- Мечтае да кара: Е30 м20б25
Re: Втори, или трети живот за моето е30 купе.
Моите бутала мисля че са същите, за механичен инжекцьон, с голямата степен на згъстяване.Тука трябва да се ввключи м10 и да внесе малко яснота.
Моста с дисковете ще почака, намерих перфектен салон със същия цвят, и колегата излезе любезен да го запази известно време докато събера парите.Лошото е че е от седан, и от двата салона ще правя един.
Моста с дисковете ще почака, намерих перфектен салон със същия цвят, и колегата излезе любезен да го запази известно време докато събера парите.Лошото е че е от седан, и от двата салона ще правя един.
М20 фанатик
mr. Stroke
mr. Stroke
- M10
- старши ентусиаст
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: Втори, или трети живот за моето е30 купе.
Доколкото ми е известно, за 1,8и главата има три вида бутала - на 10,0 на 9,3 и 8,2:1. Първите са на механична инжекция, вторите до 85-86 и третите на последните м10 с катализатор и ламбда. Не ми е ясно италианските безкатализаторни м10ки от 86-87 с какви са.
- ogata
- старши ентусиаст
- Мнения: 2807
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Втори, или трети живот за моето е30 купе.
Djamal написа:teao написа:С какъв колянов вал ще е?
Ако успея да открия вал и биели от м10б20 ще го събера с тях.Надявам се да намеря.
Тоя дето има такива, чете темата, пише активно, обаче си трае
*Сочи с пръст към м10*
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- M10
- старши ентусиаст
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: Втори, или трети живот за моето е30 купе.
Нещо е в дълбока заблуда колегата
- Djamal
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 87
- Регистриран на: 28.02.2016
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 м10б18, е34 м20б20
- Мечтае да кара: Е30 м20б25
Re: Втори, или трети живот за моето е30 купе.
M10 написа:Доколкото ми е известно, за 1,8и главата има три вида бутала - на 10,0 на 9,3 и 8,2:1. Първите са на механична инжекция, вторите до 85-86 и третите на последните м10 с катализатор и ламбда. Не ми е ясно италианските безкатализаторни м10ки от 86-87 с какви са.
За това ли искаше да ти ги продавам?Сега ще ти пусна едно л.с. с инфо за едно м10 с механична инжекция което се продава на части, да налазиш буталата(аз трябваше да го направя това още като ме пита за буталата ама от къде толкова акъл ).А ти пусни едно л.с. с цена на тия железа за които говори ogata .
ogata написа:Djamal написа:teao написа:С какъв колянов вал ще е?
Ако успея да открия вал и биели от м10б20 ще го събера с тях.Надявам се да намеря.
Тоя дето има такива, чете темата, пише активно, обаче си трае
*Сочи с пръст към м10*
Това означава че сега няма да го оставя намира докато не ми ги продаде.
М20 фанатик
mr. Stroke
mr. Stroke
- M10
- старши ентусиаст
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: Втори, или трети живот за моето е30 купе.
Шанса клони към нула Айде стига толкова спам.
- Djamal
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 87
- Регистриран на: 28.02.2016
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 м10б18, е34 м20б20
- Мечтае да кара: Е30 м20б25
Re: Втори, или трети живот за моето е30 купе.
Ще има да си поспами доста, поне още 3-4 месеца ще събирам части преди да се почне работа по колата .Искам да накупя първо всичко от което имам нужда и е дефицитно( салон, заден мост с дисковете, шпер, и други)за да ми е спокойно, и после да копувам само това което ще счупя при монтаж-демонтажа .И после почвам да събирам двигателя.
М20 фанатик
mr. Stroke
mr. Stroke
- michev
- старши ентусиаст
- Мнения: 2040
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Re: Втори, или трети живот за моето е30 купе.
А защо никой не спомена на колегата, че буталата на М10Б18 и М10Б20 имат и една друга много съществена разлика, освен вида и формата на челото - разликата в разстоянието от центъра на буталния болт до челото.
only rear wheel drive
- Djamal
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 87
- Регистриран на: 28.02.2016
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 м10б18, е34 м20б20
- Мечтае да кара: Е30 м20б25
Re: Втори, или трети живот за моето е30 купе.
На кои бутала разстоянието е по-голямо?Ако се наложи ще търся и бутала от м10б20.
М20 фанатик
mr. Stroke
mr. Stroke
Re: Втори, или трети живот за моето е30 купе.
Djamal написа:На кои бутала разстоянието е по-голямо?Ако се наложи ще търся и бутала от м10б20.
Я да се опитаме да решим една задачка:
Ако блокът и главата ще са старите и диаметърът на буталата е един и същ,
Откъде идва по-голямата кубатура?
А така, от там точно.
А след като хода на В20 е по-голям, ако челото на буталото не е по-малко, какво ще направи това бутало, като вземе да приближава 'горна мъртва точка' ?
Ама тия бутала не се намират твърде лесно.
То не че вал от М10В20 се намира лесно де ти как го намери?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани