Е30 325 и кабрио ... реставрирането на една легенда
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
- E3030444kp
- Потребител
- Мнения: 41
- Регистриран на: 13.10.2015
- Пол: Мъж
Re: Е30 325 и кабрио ... реставрирането на една легенда
Мтеч 2 ми харесва единствено заради предната броня от там натам Мтеч 1 с праговете и задната броня по ми харесват , но мислех да прежала задницата за сметка на предницата , но все още несам взел конкретно решение и мислех да премина кам Мтеч 2 с една идея по лесно да намеря частите , че и дори в англия са кът . !!! По това което изразихте като мнение за двоиния стоп с мтеч2 брония явно е доста голям гаф и ще трябва даси го избия от главата. и да продалжа по оригиналния стил с Мтеч 1 който доколкото разбрах е само добавка на моите хромирани брони !?!?
- TukBaTa
- младши ентусиаст
- Мнения: 276
- Регистриран на: 9.04.2005
- Местоположение: София/Ловеч
- Пол: Мъж
Re: Е30 325 и кабрио ... реставрирането на една легенда
мисля, че задния споилер също не е бил опция за кабрио, аз лично бих се въздържал от него
Re: Е30 325 и кабрио ... реставрирането на една легенда
Пич, ти не си фен, просто си увлечен по модерното. Продай колата в България докато е време да я направи някой фен.
Oversteer is when the passengers are scared, understeer is when the driver is scared.
- KPETEH
- старши ентусиаст
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: Е30 325 и кабрио ... реставрирането на една легенда
е са, дай 10 хилки и е твоя
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
- Станислав Попов
- младши ентусиаст
- Мнения: 402
- Регистриран на: 24.04.2006
- Местоположение: Казанлък
- Пол: Мъж
- Кара: е30
- Мечтае да кара: е30
Re: Е30 325 и кабрио ... реставрирането на една легенда
E3030444kp написа:Мтеч 2 ми харесва единствено заради предната броня от там натам Мтеч 1 с праговете и задната броня по ми харесват , но мислех да прежала задницата за сметка на предницата , но все още несам взел конкретно решение и мислех да премина кам Мтеч 2 с една идея по лесно да намеря частите , че и дори в англия са кът . !!! По това което изразихте като мнение за двоиния стоп с мтеч2 брония явно е доста голям гаф и ще трябва даси го избия от главата. и да продалжа по оригиналния стил с Мтеч 1 който доколкото разбрах е само добавка на моите хромирани брони !?!?
Да, добавки към хром броните са... и да избий си го от главата тва м тех 2 на двоен стоп, че е голям смях
- KPETEH
- старши ентусиаст
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: Е30 325 и кабрио ... реставрирането на една легенда
Колко па да е смях?! Дай некоя снимка да се посмеем.
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
- mastik
- Потребител
- Мнения: 24
- Регистриран на: 9.08.2011
- Местоположение: при Гюнтер и чат пат у Софето
- Кара: е30 с 286 коня
- Мечтае да кара: е30 с 1000 коня
- Детайли за колата: '88 Diamantschwarz 320i coupе
Re: Е30 325 и кабрио ... реставрирането на една легенда
..
Последна промяна mastik на 24 Ное 2022, 17:36, променена общо 1 път
E30 4 life
- кичоне
- младши ентусиаст
- Мнения: 333
- Регистриран на: 5.11.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: e30+е34
- Мечтае да кара: е30+е34+е38
- Детайли за колата: На тати турбото е най-бързо!
Re: Е30 325 и кабрио ... реставрирането на една легенда
Ако ще се продава....готов съм да я прибера...
- E3030444kp
- Потребител
- Мнения: 41
- Регистриран на: 13.10.2015
- Пол: Мъж
Re: Е30 325 и кабрио ... реставрирането на една легенда
Незнам кой колко е фен на Бмв, но аз мога да кажа едно: колата ми харесва и нeсе продава !!! Просто имам прекалено мн неща на главата и така малко в бързината сътворих идеята с мтеч 2 въпреки ,че може да се направи като се смени задния панел който намерих в ибеи и стоповете !!! Но Вече намерих Цялостен оригинален пакет Мтеч 1 и направо ще го купя тези дни , че надали ще намеря скоро друг .И моля стига с тапите коментари всеки има право на иЗбор и ще прави това което му харесва , а не това което се харесва на другите . Скоро ще пусна малко снимки ))
- M10
- старши ентусиаст
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: Е30 325 и кабрио ... реставрирането на една легенда
Обикновено при кола на такава възраст почваш от ламарини, двигател, окачване, всичко гумено и накрая мислиш за мтеЧа, но щом си решил че е толкова важно
- doctoragsxr
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 223
- Регистриран на: 14.11.2006
- Местоположение: у Софето
- Пол: Мъж
- Кара: E30 М20В27 Е30 М20В25
- Мечтае да кара: тенджера под налягане...
- Детайли за колата: Touringi
Re: Е30 325 и кабрио ... реставрирането на една легенда
Абсолютна класика.. двоен стоп кабрио както във филма "Птица върху жица" доста работа ще имаш и заради годините и заради острова там никога не вали и не е влажно..
- E3030444kp
- Потребител
- Мнения: 41
- Регистриран на: 13.10.2015
- Пол: Мъж
Re: Е30 325 и кабрио ... реставрирането на една легенда
M10 написа:Обикновено при кола на такава възраст почваш от ламарини, двигател, окачване, всичко гумено и накрая мислиш за мтеЧа, но щом си решил че е толкова важно
Колега започвам с ламарините ако не си прочел първия пост и след това цялостно боядисване искам всичко дасе направи на един път , не да правя петниста хиена на етапи , от там натам другите работи като обслужване на двигателя ,смяна на окачването , и подновяване на спирачките и повечето гумени щуротии стават за 1 седмица . Също тези части за обслужването на двигателя и окачването се намират мн по лесно и за това неги мисля толкова
- Станислав Попов
- младши ентусиаст
- Мнения: 402
- Регистриран на: 24.04.2006
- Местоположение: Казанлък
- Пол: Мъж
- Кара: е30
- Мечтае да кара: е30
Re: Е30 325 и кабрио ... реставрирането на една легенда
Отговорът на заяждащите се по-горе се крие в заглавито на темата! Колегата иска да реставрира нали така
И се насочва правилно в момента, ще има един автентичен автомобил двоен стоп със всичко оем ...
Пожелавам успех!
И се насочва правилно в момента, ще има един автентичен автомобил двоен стоп със всичко оем ...
Пожелавам успех!
- E3030444kp
- Потребител
- Мнения: 41
- Регистриран на: 13.10.2015
- Пол: Мъж
Re: Е30 325 и кабрио ... реставрирането на една легенда
Малко снимки от днес ... започна разкостването изцяло :Д Влажното време си е сваршило добре работата плюс течащият гюрук , но не толкова зле , ще се оправи )) Мтеч 2 крилото се продава , повече инфо на ЛС
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Convertible
- ентусиаст
- Мнения: 1063
- Регистриран на: 13.01.2004
- Местоположение: Бургас и София
- Пол: Мъж
- Кара: head turner и екзотики
- Детайли за колата: .... `90 E30`08 E61 `08 Z4
ex `00 E39
Re: Е30 325 и кабрио ... реставрирането на една легенда
аз май не бих се захванал
ако я пуснеш на части, пиши
ако я пуснеш на части, пиши
"Всеки истински BMW ентусиаст рано или късно си купува Е30"
и печели награди с него
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани