Е30 325 и кабрио ... реставрирането на една легенда
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
- Механджията
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 199
- Регистриран на: 28.08.2009
- Местоположение: Варна
Re: Е30 325 и кабрио ... реставрирането на една легенда
пожелавам ти да стане като тази, че и по-хубава!
http://www.pistonheads.com/classifieds/ ... it/4914193
http://www.pistonheads.com/classifieds/ ... it/4914193
...с живота под вежди се гледаме строго, и боря се с него, доколкото аз мога....има начин, ваш'та мамааа...
- Convertible
- ентусиаст
- Мнения: 1063
- Регистриран на: 13.01.2004
- Местоположение: Бургас и София
- Пол: Мъж
- Кара: head turner и екзотики
- Детайли за колата: .... `90 E30`08 E61 `08 Z4
ex `00 E39
Re: Е30 325 и кабрио ... реставрирането на една легенда
Салона - къде, с какво, колко
"Всеки истински BMW ентусиаст рано или късно си купува Е30"
и печели награди с него
- E3030444kp
- Потребител
- Мнения: 41
- Регистриран на: 13.10.2015
- Пол: Мъж
Re: Е30 325 и кабрио ... реставрирането на една легенда
Convertible написа:Салона - къде, с какво, колко
Салона го прави едно момче от Кърджали на мн приемливи цени и работи мн добре и предимно прави салони на е30
- E3030444kp
- Потребител
- Мнения: 41
- Регистриран на: 13.10.2015
- Пол: Мъж
Re: Е30 325 и кабрио ... реставрирането на една легенда
....... бодито от доло е изцяло на шагре , ръждата е пилена третирана и запечатана, спирачните апарати ги позачистих и пораздвижих малко и ги праснах за визия.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- mitaka7
- старши ентусиаст
- Мнения: 3146
- Регистриран на: 24.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е90
Re: Е30 325 и кабрио ... реставрирането на една легенда
Червените спирачни апарати са станали "страхотно".........ама ти си знаеш.
- Convertible
- ентусиаст
- Мнения: 1063
- Регистриран на: 13.01.2004
- Местоположение: Бургас и София
- Пол: Мъж
- Кара: head turner и екзотики
- Детайли за колата: .... `90 E30`08 E61 `08 Z4
ex `00 E39
Re: Е30 325 и кабрио ... реставрирането на една легенда
е тука ме изгуби...
"Всеки истински BMW ентусиаст рано или късно си купува Е30"
и печели награди с него
- E3030444kp
- Потребител
- Мнения: 41
- Регистриран на: 13.10.2015
- Пол: Мъж
Re: Е30 325 и кабрио ... реставрирането на една легенда
хайде стига с тия коментари , неможах да намеря навреме черен шпрей на висока температура да издържа и за това стана с червено знам , че е истаркано ,но каде каде по добре от старите раждасалци !!!
Re: Е30 325 и кабрио ... реставрирането на една легенда
Аз няма да коментирам апаратите, защото се сменят лесно.
Искам да ти дам малко конструктивна критика и ти да си поразсъждаваш над нея.
"Реставриране" не се прави като махнеш два калника, две врати, капак, таван и малко мокет. Докато колата не е напълно разкомплектована, няма как човек да е сигурен, че е премахнал всичката ръжда. Мога да дам пример - таблото както е оставено монтирано, няма как да видиш три много известни места на огнища на ръжда при е30. Предполагам, все някога ще я обърнеш с лява дирекция, ако ще я караш в България, затова е добре това да го направят хората сега, докато се заваря и прочее по колата. Заварките отляво с извинение не са в категория реставрация. Отдясно както е боядисано връз близалката и болтовете става ясно, че окачването не е било отстранено и няма и намерение да се мърда оттам. Как е подпряна колата на тръба забита в рога до близалката няма да коментирам. С монтирани двигател и скоростна нямаш достъп до още извстни огнища на корозия при е30. От снимката със задния диск и апарат плюс снимката с махната задна седалка мога да си направя извода: задният мост няма да се сваля, което означава че ръждата около захватите на задните колани и над резервоара ще бъде обработена отгоре, откъм купето. А тя е започнала отдолу. Също така, след демонтажа на задния мост се открива достъп до вътрешната част на праговете, където са големите шпилки за захват на тампоните. А след демонтаж на резервоара се вижда дали стойката на помпата е все още там и колк одопълнителни дупки са се появили.
Ако не си планирал да разчанчваш колата, моят искрен съвет от трийскаджия към теб е: разпилей цялата кола, обърни внимание на носачи, макферсони и прочее докато са долу; обърни внимание на двигателя, дали има нужда от някакъв ремонт. Да, по-бавно е, но ще знаеш че си го направил както трябва!
Искам да ти дам малко конструктивна критика и ти да си поразсъждаваш над нея.
"Реставриране" не се прави като махнеш два калника, две врати, капак, таван и малко мокет. Докато колата не е напълно разкомплектована, няма как човек да е сигурен, че е премахнал всичката ръжда. Мога да дам пример - таблото както е оставено монтирано, няма как да видиш три много известни места на огнища на ръжда при е30. Предполагам, все някога ще я обърнеш с лява дирекция, ако ще я караш в България, затова е добре това да го направят хората сега, докато се заваря и прочее по колата. Заварките отляво с извинение не са в категория реставрация. Отдясно както е боядисано връз близалката и болтовете става ясно, че окачването не е било отстранено и няма и намерение да се мърда оттам. Как е подпряна колата на тръба забита в рога до близалката няма да коментирам. С монтирани двигател и скоростна нямаш достъп до още извстни огнища на корозия при е30. От снимката със задния диск и апарат плюс снимката с махната задна седалка мога да си направя извода: задният мост няма да се сваля, което означава че ръждата около захватите на задните колани и над резервоара ще бъде обработена отгоре, откъм купето. А тя е започнала отдолу. Също така, след демонтажа на задния мост се открива достъп до вътрешната част на праговете, където са големите шпилки за захват на тампоните. А след демонтаж на резервоара се вижда дали стойката на помпата е все още там и колк одопълнителни дупки са се появили.
Ако не си планирал да разчанчваш колата, моят искрен съвет от трийскаджия към теб е: разпилей цялата кола, обърни внимание на носачи, макферсони и прочее докато са долу; обърни внимание на двигателя, дали има нужда от някакъв ремонт. Да, по-бавно е, но ще знаеш че си го направил както трябва!
...I know this is irrelevant, but I just wanted you all to know: when I'm at home on my own and there's no one around, I get naked, cover myself in lubrication and slide on the floor, pretending I'm a slug...
- E3030444kp
- Потребител
- Мнения: 41
- Регистриран на: 13.10.2015
- Пол: Мъж
Re: Е30 325 и кабрио ... реставрирането на една легенда
Колега снимките са от първите когато започна разглобяването и пиленето на ръждата ... това ,че на тези снимки несе вижда не оЗначава, че не е свален резеовара , помпата , цялата генерация , капаци на тръби, изолаци от и около генерацията , както и въпросните колани са свалени !!! по колата остана само таблото окачването скорости и двигатела чисто гол около него е свалено всичко както и предния прозорец също ... и мн още елементи не сме свалили само два калника и мокет окачването щего правя по натам и тогава ще се свали всичко и ще се сменят всички гумени тампони и ще се свали полепилата ръжда от носачите и моста . За праговете се оказа най здравата част от купето по която няма ръжда и ще бъдат напалнени с течен парафин както правят на новите автомобили дане скапват. Уважавам критиката ти ,но се започна голям филм и винаги има едно още и още така и така си направил това направи и онова и става една дълга и шорока и накрая ще трябва да заменя всяка една гайка и болче по колата , да стане нова иЗцяло
- E3030444kp
- Потребител
- Мнения: 41
- Регистриран на: 13.10.2015
- Пол: Мъж
Re: Е30 325 и кабрио ... реставрирането на една легенда
имам проблем с намирането на вежди на задните калници ... излиза само цял панел оригинален !!! вежди има само за купе седан и комби , ако някой си има на идея от каде мога да намеря за кабрио да пише
- Kroki
- Дон Кроки
- Мнения: 3908
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: Е30 325 и кабрио ... реставрирането на една легенда
Има и вежди, лично съм пазарил една от бмв.
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- TheStorm
- младши ентусиаст
- Мнения: 796
- Регистриран на: 12.12.2007
- Кара: E21; Е28; E30; Е34; E39; Z3
- Мечтае да кара: M-Пауър пакет, брат направо самолет
Re: Е30 325 и кабрио ... реставрирането на една легенда
Kroki написа:Има и вежди, лично съм пазарил една от бмв.
ти цял калник си взе
- Kroki
- Дон Кроки
- Мнения: 3908
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: Е30 325 и кабрио ... реставрирането на една легенда
И вежда(вътрешна)
Sent from my iPhone 6s using windows 95
Sent from my iPhone 6s using windows 95
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- E3030444kp
- Потребител
- Мнения: 41
- Регистриран на: 13.10.2015
- Пол: Мъж
Re: Е30 325 и кабрио ... реставрирането на една легенда
След кратка зимна пауза работта по колата започна отново , имах малко проблем с намирането на задни вежди и предни калници и това забави проекта допалнително ... ето малко неща който съм набавил )
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- GEORGIEV
- Е30 Fanatic
- Мнения: 2057
- Регистриран на: 7.09.2005
- Местоположение: Севлиево
- Пол: Мъж
- Кара: от онея старите....
- Мечтае да кара: магазинска е30-ка
Re: Е30 325 и кабрио ... реставрирането на една легенда
Нови снимки :
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]