Е30 325 и кабрио ... реставрирането на една легенда

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 199
Регистриран на: 28.08.2009
Местоположение: Варна

Re: Е30 325 и кабрио ... реставрирането на една легенда

Мнение от Механджията » 07 Яну 2016, 12:10

пожелавам ти да стане като тази, че и по-хубава!

http://www.pistonheads.com/classifieds/ ... it/4914193
...с живота под вежди се гледаме строго, и боря се с него, доколкото аз мога....има начин, ваш'та мамааа...
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1063
Регистриран на: 13.01.2004
Местоположение: Бургас и София
Пол: Мъж
Кара: head turner и екзотики
Детайли за колата: .... `90 E30`08 E61 `08 Z4
ex `00 E39

Re: Е30 325 и кабрио ... реставрирането на една легенда

Мнение от Convertible » 07 Яну 2016, 14:06

Салона - къде, с какво, колко :D
Изображение
"Всеки истински BMW ентусиаст рано или късно си купува Е30"
и печели награди с него

Потребител
Аватар
Мнения: 41
Регистриран на: 13.10.2015
Пол: Мъж

Re: Е30 325 и кабрио ... реставрирането на една легенда

Мнение от E3030444kp » 11 Яну 2016, 11:15

Convertible написа:Салона - къде, с какво, колко :D


Салона го прави едно момче от Кърджали на мн приемливи цени и работи мн добре и предимно прави салони на е30 :)

Потребител
Аватар
Мнения: 41
Регистриран на: 13.10.2015
Пол: Мъж

Re: Е30 325 и кабрио ... реставрирането на една легенда

Мнение от E3030444kp » 15 Яну 2016, 17:55

....... бодито от доло е изцяло на шагре , ръждата е пилена третирана и запечатана, спирачните апарати ги позачистих и пораздвижих малко и ги праснах за визия.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3146
Регистриран на: 24.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е90

Re: Е30 325 и кабрио ... реставрирането на една легенда

Мнение от mitaka7 » 20 Яну 2016, 18:49

Червените спирачни апарати са станали "страхотно".........ама ти си знаеш.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1063
Регистриран на: 13.01.2004
Местоположение: Бургас и София
Пол: Мъж
Кара: head turner и екзотики
Детайли за колата: .... `90 E30`08 E61 `08 Z4
ex `00 E39

Re: Е30 325 и кабрио ... реставрирането на една легенда

Мнение от Convertible » 20 Яну 2016, 23:50

е тука ме изгуби... :roll:
Изображение
"Всеки истински BMW ентусиаст рано или късно си купува Е30"
и печели награди с него

Потребител
Аватар
Мнения: 41
Регистриран на: 13.10.2015
Пол: Мъж

Re: Е30 325 и кабрио ... реставрирането на една легенда

Мнение от E3030444kp » 22 Яну 2016, 15:09

хайде стига с тия коментари , неможах да намеря навреме черен шпрей на висока температура да издържа и за това стана с червено знам , че е истаркано ,но каде каде по добре от старите раждасалци !!!

Потребител
Аватар
Мнения: 44
Регистриран на: 6.10.2008

Re: Е30 325 и кабрио ... реставрирането на една легенда

Мнение от gnmzl » 22 Яну 2016, 16:56

Аз няма да коментирам апаратите, защото се сменят лесно.
Искам да ти дам малко конструктивна критика и ти да си поразсъждаваш над нея.

"Реставриране" не се прави като махнеш два калника, две врати, капак, таван и малко мокет. Докато колата не е напълно разкомплектована, няма как човек да е сигурен, че е премахнал всичката ръжда. Мога да дам пример - таблото както е оставено монтирано, няма как да видиш три много известни места на огнища на ръжда при е30. Предполагам, все някога ще я обърнеш с лява дирекция, ако ще я караш в България, затова е добре това да го направят хората сега, докато се заваря и прочее по колата. Заварките отляво с извинение не са в категория реставрация. Отдясно както е боядисано връз близалката и болтовете става ясно, че окачването не е било отстранено и няма и намерение да се мърда оттам. Как е подпряна колата на тръба забита в рога до близалката няма да коментирам. С монтирани двигател и скоростна нямаш достъп до още извстни огнища на корозия при е30. От снимката със задния диск и апарат плюс снимката с махната задна седалка мога да си направя извода: задният мост няма да се сваля, което означава че ръждата около захватите на задните колани и над резервоара ще бъде обработена отгоре, откъм купето. А тя е започнала отдолу. Също така, след демонтажа на задния мост се открива достъп до вътрешната част на праговете, където са големите шпилки за захват на тампоните. А след демонтаж на резервоара се вижда дали стойката на помпата е все още там и колк одопълнителни дупки са се появили.

Ако не си планирал да разчанчваш колата, моят искрен съвет от трийскаджия към теб е: разпилей цялата кола, обърни внимание на носачи, макферсони и прочее докато са долу; обърни внимание на двигателя, дали има нужда от някакъв ремонт. Да, по-бавно е, но ще знаеш че си го направил както трябва!
...I know this is irrelevant, but I just wanted you all to know: when I'm at home on my own and there's no one around, I get naked, cover myself in lubrication and slide on the floor, pretending I'm a slug...

Потребител
Аватар
Мнения: 41
Регистриран на: 13.10.2015
Пол: Мъж

Re: Е30 325 и кабрио ... реставрирането на една легенда

Мнение от E3030444kp » 25 Яну 2016, 15:42

Колега снимките са от първите когато започна разглобяването и пиленето на ръждата ... това ,че на тези снимки несе вижда не оЗначава, че не е свален резеовара , помпата , цялата генерация , капаци на тръби, изолаци от и около генерацията , както и въпросните колани са свалени !!! по колата остана само таблото окачването скорости и двигатела чисто гол около него е свалено всичко както и предния прозорец също ... и мн още елементи не сме свалили само два калника и мокет окачването щего правя по натам и тогава ще се свали всичко и ще се сменят всички гумени тампони и ще се свали полепилата ръжда от носачите и моста . За праговете се оказа най здравата част от купето по която няма ръжда и ще бъдат напалнени с течен парафин както правят на новите автомобили дане скапват. Уважавам критиката ти ,но се започна голям филм и винаги има едно още и още така и така си направил това направи и онова и става една дълга и шорока и накрая ще трябва да заменя всяка една гайка и болче по колата , да стане нова иЗцяло :)

Потребител
Аватар
Мнения: 41
Регистриран на: 13.10.2015
Пол: Мъж

Re: Е30 325 и кабрио ... реставрирането на една легенда

Мнение от E3030444kp » 25 Яну 2016, 15:46

имам проблем с намирането на вежди на задните калници ... излиза само цял панел оригинален !!! вежди има само за купе седан и комби , ако някой си има на идея от каде мога да намеря за кабрио да пише :)

Дон Кроки
Аватар
Мнения: 3908
Регистриран на: 14.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: и се усмихва :)
Мечтае да кара: със сина ми :)
Детайли за колата: С всички възможни екстри.

Re: Е30 325 и кабрио ... реставрирането на една легенда

Мнение от Kroki » 25 Яну 2016, 17:11

Има и вежди, лично съм пазарил една от бмв.
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d

drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не :lol: Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 796
Регистриран на: 12.12.2007
Кара: E21; Е28; E30; Е34; E39; Z3
Мечтае да кара: M-Пауър пакет, брат направо самолет

Re: Е30 325 и кабрио ... реставрирането на една легенда

Мнение от TheStorm » 26 Яну 2016, 0:15

Kroki написа:Има и вежди, лично съм пазарил една от бмв.

ти цял калник си взе :mhihi:

Дон Кроки
Аватар
Мнения: 3908
Регистриран на: 14.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: и се усмихва :)
Мечтае да кара: със сина ми :)
Детайли за колата: С всички възможни екстри.

Re: Е30 325 и кабрио ... реставрирането на една легенда

Мнение от Kroki » 26 Яну 2016, 0:32

И вежда(вътрешна)


Sent from my iPhone 6s using windows 95
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d

drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не :lol: Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите :mhihi:

Потребител
Аватар
Мнения: 41
Регистриран на: 13.10.2015
Пол: Мъж

Re: Е30 325 и кабрио ... реставрирането на една легенда

Мнение от E3030444kp » 17 Мар 2016, 9:32

След кратка зимна пауза работта по колата започна отново , имах малко проблем с намирането на задни вежди и предни калници и това забави проекта допалнително ... ето малко неща който съм набавил :))
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Е30 Fanatic
Аватар
Мнения: 2057
Регистриран на: 7.09.2005
Местоположение: Севлиево
Пол: Мъж
Кара: от онея старите....
Мечтае да кара: магазинска е30-ка

Re: Е30 325 и кабрио ... реставрирането на една легенда

Мнение от GEORGIEV » 26 Апр 2016, 13:52

Нови снимки :
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]

Последни теми
Facebook