E30 за първа кола

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 87
Регистриран на: 28.02.2016
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: Е30 м10б18, е34 м20б20
Мечтае да кара: Е30 м20б25

Re: E30 за първа кола

Мнение от Djamal » 22 Май 2016, 11:33

dreadx написа:Несъмнено има полза в случая да не се сменя двигателят, а да си остане оригиналният за колата - при коли, които вече са на години, това би допринесло за високата им колекционерска стойност.

Точно това се опитвам да проповядвам :mhihi: .Колкото до триковете с номерата, кажи ми, ако не те хванат добре, но ако те пипнат че си правил шано истории, струва ли си да ти вземат колата, и да полежиш година-две?Това за отпадането на номерата на двигателите, и воденето им като резервна част(като в Италия) можеш да го забравиш.
М20 фанатик
mr. Stroke

Потребител
Аватар
Мнения: 16
Регистриран на: 27.06.2015
Местоположение: гр. Правец, Софийска Област
Пол: Мъж
Кара: 1988 BMW 318i Coupe
Мечтае да кара: 1994 Lamborghini Diablo SE30
Детайли за колата: Delphin Metallic

Re: E30 за първа кола

Мнение от God Of Gaming » 24 Май 2016, 10:30

Djamal написа:За гасненето, като ти изгасне и като дадеш на контакт чуваш ли помпата да работи?Заслушай се.

Въобще не се чува нищо като дам на контакт, не само след изгасване ами въобще. Поне от вътре, дори с отворена врата. Май че се чува помпата чак като залегнеш под багажника (не съм пробвал, но механик от сервиза се заслушва там и каза че всичко е ок)

Djamal написа:Газ има ли твоята кола

Бензин само е, за сега я карам на 95 от Круиз

Помеждодругото, често ми се случва напоследък на студен старт след 3-4 дни не-каране да пали гадно, в началото стартера да върти по 10-15 секунди и чак тогава да запали, и в началото даже не работи нормално, не знам как да го опиша, все едно не всичките цилиндри работят, или нещо от сорта, оборотите ниски г/д 500 или по-малко, това продължава още 5-10 секунди и после вече работи нормално. Не го правеше това като я купих, 2-3 месеца по-късно го започна, та може и аз да съм виновен. Ако съм я карал наскоро си пали нормално и веднага. Помежодругото след всеки старт ми се струва че в началото държи към 1300-1400 оборота понякога и малко повече и чак след минута-две като позагрее пада на 800-900 (не ще да задържи само 800 или само 900 ми ту се вдига малко ту спада малко)

Колкото до гасненето, случва се както си карам нормално, да кажем на 3-та или 4-та с около 2000-2500 оборота си поддържам скорост, и изведнъж оборотите виждам как падат на 0 и край. Спирам покрай пътя и мъча да я запаля. Не винаги изгасва тотално, понякога пък изгасва все едно само за момент, и пак запалва веднага сама, оборотите паднат например от 2500 до 1500, усеща се все едно съм ритнал спирачката.

След гаснене понякога успява да запали веднага, повечето пъти върти стартера по 5 минути доде най-накрая запали.

Djamal написа:ПП-един съвет, остави си мъртво родения м40

Мисля си че ако го сменя с читав М42 веднага проблема с гасненето ще изчезне :) Но главната причина е че искам повече мощност, прекалено е бавна :) М42 има и повече потенциал за тунинг ог М40, като ровичкам из нета сравнително често намирам теми където изкарват по 180-200 коня атмосферни на 8000+ оборота от М42 :) Също и М42 май е малко по-икономичен. Този М40 ми се струва че доста гори, по официални характеристики уж трябва да е 10.5 градско 7 извънградско, но ми се струва мойта че е по-скоро 20+ градско 8-9 извънградско :D
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2276
Регистриран на: 14.01.2005
Местоположение: София Сити
Пол: Мъж
Кара: е30 м50б25
Мечтае да кара: и да си свирка...

Re: E30 за първа кола

Мнение от KPETEH » 25 Май 2016, 11:15

Проблема ти е в помпата. Замери налягането на изхода и сам ще се увериш.
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."

Потребител
Аватар
Мнения: 16
Регистриран на: 27.06.2015
Местоположение: гр. Правец, Софийска Област
Пол: Мъж
Кара: 1988 BMW 318i Coupe
Мечтае да кара: 1994 Lamborghini Diablo SE30
Детайли за колата: Delphin Metallic

Re: E30 за първа кола

Мнение от God Of Gaming » 17 Юни 2016, 15:30

Нови джанти :) MiM 1900, 15x7J, ET13, с 205/50 Falken ZE914 :) Мисля да ги пребоядиша по-късно че не ми харесва цвета, за сега ще са така.

http://i.imgur.com/mXjdETm.jpg

http://i.imgur.com/DpwXgmi.jpg
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2009
Регистриран на: 13.11.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
Мечтае да кара: зил 130

Re: E30 за първа кола

Мнение от M10 » 18 Юни 2016, 8:41

Приятни са, особено ако беше 5см по-ниска :mrgreen: Боядисването е добра идея.
dreadx написа:Несъмнено има полза в случая да не се сменя двигателят, а да си остане оригиналният за колата - при коли, които вече са на години, това би допринесло за високата им колекционерска стойност.

М40 и колекционерска стойност? Не са ли колите с високи цени оригинални 325, 323, 318ис? Може и да доживеем м40 и да стане колекционерско, но съм останал с впечатлението, че заедно с чистия дизел са най-нежеланите :dunno:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 796
Регистриран на: 12.12.2007
Кара: E21; Е28; E30; Е34; E39; Z3
Мечтае да кара: M-Пауър пакет, брат направо самолет

Re: E30 за първа кола

Мнение от TheStorm » 19 Юни 2016, 20:20

що бре .. знам 2 палатки с ем-че-че-че-че-тиридесет дето имат прилична стойност :mhihi: :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2009
Регистриран на: 13.11.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
Мечтае да кара: зил 130

Re: E30 за първа кола

Мнение от M10 » 19 Юни 2016, 21:52

За собствениците им ли? :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 87
Регистриран на: 28.02.2016
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: Е30 м10б18, е34 м20б20
Мечтае да кара: Е30 м20б25

Re: E30 за първа кола

Мнение от Djamal » 21 Юни 2016, 11:52

Да, е30 с м40 не струва колкото е30 с м20б25, дори и с м20б20, но си има своя чар, триеските вече са толкова рядко явление по пътищата, че трябва да сме доволни ако въобще се движи, независимо от двигателя :mhihi: .Същото се говори за моя м10, защо ти е тоя москвичов двигател, слагай м20... :mhihi:
М20 фанатик
mr. Stroke

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2009
Регистриран на: 13.11.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
Мечтае да кара: зил 130

Re: E30 за първа кола

Мнение от M10 » 21 Юни 2016, 13:12

:OT: Москвичов двигател не съм отварял, но
https://www.youtube.com/watch?v=wk6eDiIyHQI

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 87
Регистриран на: 28.02.2016
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: Е30 м10б18, е34 м20б20
Мечтае да кара: Е30 м20б25

Re: E30 за първа кола

Мнение от Djamal » 22 Юни 2016, 11:08

:OT:
Това за москвичовия двигател е метафора, не буквално.Както и да е за моя москвич, скоро в моята тема.Тук говорим за на колегата м40то.Ако е читаво си го остави, ако все пак прибегнеш до смяна, най-добре някой 24v шестак...
М20 фанатик
mr. Stroke

Потребител
Аватар
Мнения: 16
Регистриран на: 27.06.2015
Местоположение: гр. Правец, Софийска Област
Пол: Мъж
Кара: 1988 BMW 318i Coupe
Мечтае да кара: 1994 Lamborghini Diablo SE30
Детайли за колата: Delphin Metallic

Re: E30 за първа кола

Мнение от God Of Gaming » 02 Яну 2021, 11:12

Здравейте и Честита Нова Година! Колата още я карам, вече колко станаха 5 години има май, не съм правил още модификации по нея, в общи линии само сменям консумативи и сипвам бензин и карам. Но на връх нова година ми направи голям проблем сега и се нуждая от малко съвет. Спирачната помпа замина, педала потъва до пода и никакъв ефект, въобще не спира. Майстори я гледаха и казаха че помпата е за смяна, и сега се мъчим да намерим нова да я сменим. Аз гледах из нета, на някакъв сайт уж намерих, но имаше оригинална за модела за над 1000 лева, и некви други там ferodo, bosch и така нататък за 300-400, не са ли скъпи? Приятел ми каза че помпата за алфа ромеото му била 40 лева? Механика уж намери някаква куча марка за 120 лева и я беше поръчал, но после ми каза че я отказал, че му били казали че не можел да я върне ако се окажела грешния модел, та сега вика да му оставям колата да вади старата да гледа по нея и щял да дири по автоморгите? Страх ме е да не направя грешка тука, та пиша за съвет, как да действам?
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 479
Регистриран на: 8.02.2006
Местоположение: в царството на акаунтите
Пол: Мъж

Re: E30 за първа кола

Мнение от Eмилио Димитров » 11 Яну 2021, 15:59

Дай адрес да ти пратя една помпа - подарък.

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 30.06.2021

Re: E30 за първа кола

Мнение от Jobava » 30 Юни 2021, 19:44

Djamal написа::OT:
Това за москвичовия двигател е метафора, не буквално.Както и да е за моя москвич, скоро в моята тема.Тук говорим за на колегата м40то.Ако е читаво си го остави, ако все пак прибегнеш до смяна, най-добре някой 24v шестак...


Моята е с м40 и си е ок, но ако бих сменил този мотор в е30 никога не бих сложил пластмаса. Едно 2.7 ета би заспало на купето откъм вървеж и разход мисля, че няма аналог...

Предишна

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook