Един ниско бюджетен проект по студентски
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
35 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- M10
- старши ентусиаст
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: Един ниско бюджетен проект по студентски
Е30 няма кантар... Иначе и аз съм с капак от е34
- bigmurzi
- драфтаджия
- Мнения: 2793
- Регистриран на: 9.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: '93 316ix Touring
- Мечтае да кара: далеч
- Детайли за колата: Хубавица =)
Re: Един ниско бюджетен проект по студентски
добре, не кантар, регулатор на налягането за задни спирачки ..
Е30 на десен завой бензин НЯМА!
Re: Един ниско бюджетен проект по студентски
По-скоро е забавител на действието на задните спирачки.Тялото е от две части на резба и се разглобява лесно.Вътре има бутало с пружина зад него.При натискане на спирачките,предните действат директно,а към задните идва налягане след преодоляване на усилието на пружината.На практика задните спирачки се задействат,когато предните гуми отдавна са блокирали и се пързалят.При премахване на буталото от забавителя,сглобяване и поставяне на старото му място,налягането от спирачната помпа е еднакво към предни и задни спирачки.Предните отново действат по-силно/имат по-големи бутала и накладки/,но задните също участвуват активно в спирането.Има и недостатък-при силно натискане на спирачка в завой,се поднася цялата кола-не,че в заводски вид,като се поднесе само предницата е по-приятно... Ефекта е желан от дрифтърите.Много коли от тези години на производство са с така направени спирачки.
- bigmurzi
- драфтаджия
- Мнения: 2793
- Регистриран на: 9.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: '93 316ix Touring
- Мечтае да кара: далеч
- Детайли за колата: Хубавица =)
Re: Един ниско бюджетен проект по студентски
всеки сам си преценява, колко му е ценно здравето и ламарината. ама тука има доста между 16-18, дето са се надъхали яко и от такива съвети после патерица ...
Е30 на десен завой бензин НЯМА!
Re: Един ниско бюджетен проект по студентски
Наследниците ми са в тийн-възраст,а аз остарявам вече и това нещо го кормя на колите от 80-те много отдавна. Не съм чул оплаквания. Нищо не е задължително. Аз искам да имам работещи задни спирачки,а не накладките им на 100 хил км да са без износване. Разликата в спирането е голяма.
- SlowMotion
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 175
- Регистриран на: 27.08.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 325i
Re: Един ниско бюджетен проект по студентски
Аз имам преки наблюдения над кола направена така, отпред сичко ново, отзад нищо не е пипано от 30 години, махнаха и тоя рестриктор и ефекта е задните колела блокират ако не едновреммено то почти веднага след предните.В права линия като спираш да ефекта е положителен в завой ако спираш 1000000% гарантирам ще се завъртиш.Секи сам да си прецени за себе си.Лошото е че колегата по-горе е прав и има новобранци дето ще прочетат само тва дето им изнася и става страшно.И да по-добре да удариш дървото с предницата отколкото с листа ламарина дето е на вратата.
- M10
- старши ентусиаст
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: Един ниско бюджетен проект по студентски
Кой скача на спирачките в завой Подобни индивиди, не в е30, ами в каквато и да е кола със задно не трябва да се пускат.
- bigmurzi
- драфтаджия
- Мнения: 2793
- Регистриран на: 9.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: '93 316ix Touring
- Мечтае да кара: далеч
- Детайли за колата: Хубавица =)
Re: Един ниско бюджетен проект по студентски
извинявай, ама ти в кой свят живееш?
ся остава и някой да каже, че като си правиш дрифтачка и спирачки не й трябват ..
ся остава и някой да каже, че като си правиш дрифтачка и спирачки не й трябват ..
Е30 на десен завой бензин НЯМА!
- host
- старши ентусиаст
- Мнения: 1668
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: Един ниско бюджетен проект по студентски
Не ... той сигурно не само кара, а и мисли малко като кара ... ама здраве да е. Никой не ви кара да барате баланса - явно различни цели.
Re: Един ниско бюджетен проект по студентски
М10 също беше леко скептично настроен,преди да направи процедурата,но виж сега на какво мнение е.Да не бързаме с изводите,преди да се пробва.
Re: Един ниско бюджетен проект по студентски
Всеки си преценява за себе си, лично аз, предпочитам да се доверя на инженерите на БМВ.
Иначе информацията на ico318 определено е полезна, не знаех че усилието се регулира така.
Иначе информацията на ico318 определено е полезна, не знаех че усилието се регулира така.
- SlowMotion
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 175
- Регистриран на: 27.08.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 325i
Re: Един ниско бюджетен проект по студентски
M10 написа:Кой скача на спирачките в завой Подобни индивиди, не в е30, ами в каквато и да е кола със задно не трябва да се пускат.
Явно знаеш кво те чака зад ъгъла ... Тва си е дарба, не сички я имаме.Въртя по 1500-2000км на месец из цялата страна ситуации сякви секи ден, примери не ми се дават,аз и затова казах всеки сам да преценява,тва е сложено там щото не сички си зимат карането на сериозно, да не кажа че 80% даже нямат хабер как работи спирачната система.Аз съм на мнение че спирачното усилие е последното нещо което се гласи на една спирачна система, ако искаш колата да спира повече не е тва начина ...
- M10
- старши ентусиаст
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: Един ниско бюджетен проект по студентски
Да си призная, досега се завъртях към 200 пъти, докосвайки спирачките в завой, но понеже съм професионален рацер, още съм жив
За какво са ти големи спирачки? Не е ли за да можеш да спираш интензивно по-дълго и да не прегряват? И стоковите са достатъчни да блокират колелата, но проблема е че само блокират предните Баланс реално липсва. Прехвърляне на теглото и брейкинг дрифт не са възможни. А трябва да са с всяка кола с изправни спирачки.
За какво са ти големи спирачки? Не е ли за да можеш да спираш интензивно по-дълго и да не прегряват? И стоковите са достатъчни да блокират колелата, но проблема е че само блокират предните Баланс реално липсва. Прехвърляне на теглото и брейкинг дрифт не са възможни. А трябва да са с всяка кола с изправни спирачки.
- SlowMotion
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 175
- Регистриран на: 27.08.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 325i
Re: Един ниско бюджетен проект по студентски
Ма са за евридейки ли , за пистарки ли, за дрифтачки ли говорим ? Щото иначе са празни приказки ....
Re: Един ниско бюджетен проект по студентски
Въобще няма такава драма,каквато се създаде тук,при премахване на ненужното нещо.Колата си спира съвсем предвидимо и плавно и не се върти непрекъснато.За мен спирачките станаха по-добри от преди.Пак казвам-опитайте на някоя кола с работещи задни спирачки,преди да правите нещо по вашите и тогава коментирайте.На съвременните коли,дори и без абс,задните спирачки помагат доста при спиране-да не би да се пързалят странично по цял ден?Не съм виждал леличка със служебен матиз да дрифти. Преди много години е имало схващане така да се настройват спирачките и това е отговаряло на тогавашните разбирания за безопастност,скорост,натовареност на трафика и кой знае какво още.Стандартите се променят и условията също.Който иска да си кара без задни спирачки-удобно е за бърнаут
35 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани