Проблем със запалването

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 10
Регистриран на: 3.02.2011
Пол: Мъж
Кара: E30 M20B20
Мечтае да кара: M20B25 stroke

Re: Проблем със запалването

Мнение от vladiboshnakov » 14 Юли 2014, 19:16

Колега първо благодаря за мнението и бензин има помпата се чува и махах маркуча за да се видя дали качва, а относно останалите проблеми
колата има газ (обикновенна) и на газ работи безпроблемно ==> тоците са наред остава компа да не дава сигнал на дузите да отварят. Също така ако се опитам да запаля на бензин не се получава, но ако колата е работила на газ някво време после пали за кратко (не от останала газ в смукателите ) и загасва ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2009
Регистриран на: 13.11.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
Мечтае да кара: зил 130

Re: Проблем със запалването

Мнение от M10 » 15 Юли 2014, 13:34

Мери налягане на бензина (става с манометър, не като извадиш маркуча дали пръска :mhihi:), прегледай газаджииските истории - релета, ключета, често се окисляват с годините, защото са навързани както дойде и може просто да нямаш ток на инжекторите или нещо друго, зависи какво му е било кеф на газаджията да прекъсне. След това диагностика, проверка на дебитомер, датчици.

старши ентусиаст
Online
Аватар
Мнения: 1594
Регистриран на: 4.08.2011
Местоположение: Карантина баце ....
Пол: Мъж
Кара: през просото
Мечтае да кара: леговището на смог
Детайли за колата: баничарка

Re: Проблем със запалването

Мнение от Jordana » 15 Юли 2014, 13:43

Щом си работи на газ значи нямаш проблем с компа на мотроника. Бензиновата помпа незнам как я проверяваш но на контакт работи няколко секунди и ако не запали спира .Провери как са ти прекъснати бензиновите инжектори и как е вързана помпата към ГИ , в смисъл дали я спира като работи на газ .Ако има някаква грижа едното място е там .Проверка на помпата се прави като подадеш минус на релето на помпата като си на контакт .Тоест слагаш минуса помпата заработва гарантирано и палиш на бензин .Тоя мотроник управлява трите релета през минусовата линия на оперативната верига.
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...

Потребител
Аватар
Мнения: 10
Регистриран на: 3.02.2011
Пол: Мъж
Кара: E30 M20B20
Мечтае да кара: M20B25 stroke

Re: Проблем със запалването

Мнение от vladiboshnakov » 15 Юли 2014, 14:52

Благодаря за мненията колеги като имам някакъв резултат ще пиша !!! :paranoid: :yes:

Потребител
Аватар
Мнения: 10
Регистриран на: 3.02.2011
Пол: Мъж
Кара: E30 M20B20
Мечтае да кара: M20B25 stroke

Re: Проблем със запалването

Мнение от vladiboshnakov » 28 Юли 2014, 8:30

след дълго ровене се оказа че самото копче за превключване м/у газ/бензин е прецакано и не затваря веригата на дюзите демек те не се отварят и от там няма гориво в цилиндъра благодаря на колегите за помощта ;) :mrgreen: :smoke: :yes:

Предишна

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook