не спира след преде ъпгрейд
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
- В.Стефанов
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 157
- Регистриран на: 2.06.2010
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: е30,е36,е36,е39
- Мечтае да кара: колело турбо
не спира след преде ъпгрейд
Добро утро колеги . Кажете според вас къде е проблема. Всичко си беше перфектно преди да сменя спирачните дискове и апарати с по големи. Дисковете са 288мм апаратите са от е36 323 автоматик изглеждат ми на стандартни нормални предни апарати. Сервото е малкото за е30 което ме навежда на мисълта,че спирачната помпа идва слаба или и аз не знам какво може да е.Пробвах ме и с др работещи апарати и не искат да си изкарват буталото само леко го помръдват 1мм при помпене. Съединител си има всичко точно там. Става така като се помпи и са си обезвъздуши в казанчето си засмуква и връща обратно - бълбука течността .Аз си го обяснявам ,че го прави заради съпротивлението на спирачните апаратите
Другия ми въпрос който ми се върти в глава е ако сложа серво с 2 изхода а на мене ми трябват 3 ще бъде ли проблем да сложа разклонение за 2ика на 1вия както си е на оригиналната помпа ?
Другия ми въпрос който ми се върти в глава е ако сложа серво с 2 изхода а на мене ми трябват 3 ще бъде ли проблем да сложа разклонение за 2ика на 1вия както си е на оригиналната помпа ?
Re: не спира след преде ъпгрейд
Колега не е проблем да сложиш тройник но е хубаво по яка помпа.Но ти така или иначе ще трябва да сложиш защото както обясняваш че само бълбулка си преебал гумичките на буталцето в помпата.Или са се обърнали или са се скъсали от яко налягане.Прегледаи защо се е случило така или имаш прегънат маруч или затапен изход и когато си помпал си обърнал гумичките.
Надявам се да съм бил полезен.
Надявам се да съм бил полезен.
DDT
- KPETEH
- старши ентусиаст
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: не спира след преде ъпгрейд
Или тия апарати да са блокирали. Аз съм с 286 дискове и отпред и отзад и съм със сток сервото. Проблеми нямам.
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
- stony1
- старши ентусиаст
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: не спира след преде ъпгрейд
Колега, свали апаратите и ги обслужи, защото имам съмнения, че са прецакани. Няма логика буталота да има минимален ход и то след многократно натискане на педала независимо от спирачната помпа.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
Re: не спира след преде ъпгрейд
аз също съм с апарати от е36,но с помпа и серво от е30.единствената промана е малко по-дългия ход на педала,което е нормално предвид по-големите бутала на апаратите.други проблеми няма и работи нормално.нещо ви е скапано-помпа,апарати,мъркучи... не е трудно-ще го намерите.
- bigmurzi
- драфтаджия
- Мнения: 2793
- Регистриран на: 9.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: '93 316ix Touring
- Мечтае да кара: далеч
- Детайли за колата: Хубавица =)
Re: не спира след преде ъпгрейд
сложи си серво и помпа от е39 530, пасва в оригиналните дупки и помпата е силна, трябва да подложиш нещо между сервото и купето, за да ти дойде педала точен, след това отлепя кожи направо.
т'ва при положение, че ще преправяш и ще слагаш тройник ..
т'ва при положение, че ще преправяш и ще слагаш тройник ..
Е30 на десен завой бензин НЯМА!
- В.Стефанов
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 157
- Регистриран на: 2.06.2010
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: е30,е36,е36,е39
- Мечтае да кара: колело турбо
Вече спира но обмислям още повече с екстри
Колеги благодаря на всичко проблема беше от обезвъздушаването..
бмислям го само да направя и отзад 5х120 с дискове и ще го дореша .На е36 компакт дали някой е слагал двойни апарати отзад . Чудя се хем ми се иска хидравлична ръчна хем не ми се разваля и задната линия на спиране ама и то всичко това на 5х120 отзад на 30ката май е Според вас колеги
bigmurzi написа:сложи си серво и помпа от е39 530, пасва в оригиналните дупки и помпата е силна, трябва да подложиш нещо между сервото и купето, за да ти дойде педала точен, след това отлепя кожи направо.
т'ва при положение, че ще преправяш и ще слагаш тройник ..
бмислям го само да направя и отзад 5х120 с дискове и ще го дореша .На е36 компакт дали някой е слагал двойни апарати отзад . Чудя се хем ми се иска хидравлична ръчна хем не ми се разваля и задната линия на спиране ама и то всичко това на 5х120 отзад на 30ката май е Според вас колеги
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани