още един хулиган "може би"
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
62 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- GEORGIEV
- Е30 Fanatic
- Мнения: 2057
- Регистриран на: 7.09.2005
- Местоположение: Севлиево
- Пол: Мъж
- Кара: от онея старите....
- Мечтае да кара: магазинска е30-ка
Re: още един хулиган "може би"
абе то щото пък разхода е най-важния в случая
- chipipk
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 202
- Регистриран на: 10.12.2008
- Пол: Мъж
- Кара: e30 318 is;e30 325ix+ инхалатор
Re: още един хулиган "може би"
ами развитие има в последните 2-3 седмици ми скъса нервите тая кола,първо се започна с разместването на дебитомера мисията почти невъзможна но успях,после започна да изхвърля ремъка над 3000 оборота шайбата идеално права без микронче отклонение слагам давам газ на място и аут и то без да е включен компресора след 10-ия опит да го отстраня тоя проблем и ремака изглеждаше все едно съм го дъвкал и после изплюл .оказа се че стойката на компресора е лекичко усукана, и от там всичко вънка и наново ,днес сглобих всичко нов ремък и ,учудващо за мен но и налягането се вдигна вече е 0,6 явно стария ремък е и приплъзвал,но за мое съжаление се появи нов преблем започна да плюва едно съединение маде ин гаража което се надявах да задържи но не и съответно утре или други ден трябва да пристигне истинкото,колата все още не е настроена но сместа и е доста богата и върви страхотно за теста който и направих в рамките на 1 км преди да изплюе маркуча,надявам се към сряда да стигна и до настройките.за разход ще кажа след настройките и навъртяни километри че засега си стои предимно в гаража ,а парите до момента които съм дал с ремонта на мотора са към 2300
- BRAAT
- младши ентусиаст
- Мнения: 406
- Регистриран на: 1.11.2008
- Местоположение: Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: мноого черно Е28
Re: още един хулиган "може би"
SPEED_GABROVO написа:Аве колегата, леко ташак си направи ,то стоково M20B25 под 12 в града е мисията невъзможна,пък да не говорим с тия жокери,пък и цената ще е леко различна ,малко като Яворчо,дето послъгва с нулите,когато пише какво си е купил(Евро О7 рулзз)
Да, знам, явно трябваше да сложа в кавички това което писах, че да се разбере
Успех с донастройките и чакаме снимки
SHARK-а му е майката!!!
- SPEED_GABROVO
- ентусиаст
- Мнения: 1003
- Регистриран на: 14.12.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: дърто Е30
- Мечтае да кара: моята си,ама с неограничен бюджет
Re: още един хулиган "може би"
GEORGIEV написа:абе то щото пък разхода е най-важния в случая
Най-омразния въпрос към колата ми е "колко гори?"
BRAAT написа:SPEED_GABROVO написа:Аве колегата, леко ташак си направи ,то стоково M20B25 под 12 в града е мисията невъзможна,пък да не говорим с тия жокери,пък и цената ще е леко различна ,малко като Яворчо,дето послъгва с нулите,когато пише какво си е купил(Евро О7 рулзз)
Да, знам, явно трябваше да сложа в кавички това което писах, че да се разбере
Успех с донастройките и чакаме снимки
Така и си помислих,ама викам да уточня,иначе за нулата съм познал
Иначе проекта е интересен,Е30ска с компресор и то с любимия за мен трийсков мотор,успех колега и само безаварийни.
BMW не е просто марка автомобили,а начин на живот.
- chipipk
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 202
- Регистриран на: 10.12.2008
- Пол: Мъж
- Кара: e30 318 is;e30 325ix+ инхалатор
- M10
- старши ентусиаст
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: още един хулиган "може би"
Изглежда много добре С такъв сетъп предполагам има и ФШШШШШШШ като пуснеш газта
- chipipk
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 202
- Регистриран на: 10.12.2008
- Пол: Мъж
- Кара: e30 318 is;e30 325ix+ инхалатор
- chipipk
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 202
- Регистриран на: 10.12.2008
- Пол: Мъж
- Кара: e30 318 is;e30 325ix+ инхалатор
Re: още един хулиган "може би"
скоро не сам писал,та значи преди две седмици ходих на настройки които така и не довършихме защото хвърляше ремъка,слагам нов кара 100км и явно се разтяга и го хвърля бях с 4 канален щото мислех че 6 канална ролка няма да се събере обаче позамерих от тук от там и се оказа че ще стане макар на милиметър от виското та взех материал и отидох при стругаря направи я и даже малко по голяма за да развърти още малко тоя компресор,а докато си чаках шайбата попаднах на разни теми за портване на компресори и взех че и аз го направих в крайна сметка по голяма ролка портнат компресор и чудо 0,8 буст компресора се развърта да 16 600 при 6500 на мотора,сега остава да сменя клапана че този чупи прозорци като отвори и да преправя малко тръбите и надявам се другата седмица окончателно да приключа с настройките
ето снимка на старата и новата шайба
то по скоро си е преден маховик
ето и на компресора преди
ето и сега
ето снимка на старата и новата шайба
то по скоро си е преден маховик
ето и на компресора преди
ето и сега
- chipipk
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 202
- Регистриран на: 10.12.2008
- Пол: Мъж
- Кара: e30 318 is;e30 325ix+ инхалатор
Re: още един хулиган "може би"
здравейте най на края се стигна до настройките и диното,за мое огромно съжаление с изтаванени 250cc дюзи на 6000об и бълващ страшно много жега компресор щото няма кулер се случи ето това на колелата и сега се започват мъките какъв кулер ,къде да го сложа и от къде да прокарам пътищтата,дюзи ще се вземат 350cc и почвам да се замислям за по рошав вал след подмятане на идея на мапера.ето и една снимка от диното да не казвам единствената
- Kroki
- Дон Кроки
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: още един хулиган "може би"
Там дето Камен ти каза, ще стане най-добре!
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
Re: още един хулиган "може би"
чувствам се много неудобно,че отново ще прозвуча досадно,но не го правя с цел да те обидя.годините са трудни и ти си един от малкото,дето да харчи пари по силов тунинг.изключвам:"турбото от на дядо ми джетата,ще стане ли на съседа на м10-то?!".не е ли по-добре да се обмисли всичко предварително и след това да се направи?нито м20,нито итън,са екзотики-правено е и се знае резултата.графиката е очаквана и не лоша!не знам как се изчисляват с точност загубите от 4х4 трансмисия,но като ги прибавим към резултата заедно с откраднатите от компресора 25-30 к.с.,значи мотора ти е произвел около 260 к.с. това е тавана на 250 куб дюзи и защо настройвате с тях,като очаквате повече мощност?покрай на найден темата за етанола,ми се върна една стара идея да сменя горивото с комбинация от спирт и бензин-примерно 2:1.ако сложиш кулер,ще имаш по-добър резултат с 10-20 к.с.,но няма да е така компактно и просто и означава преправяне на наново.защо не опиташ с бензин и етанол или метанол?ще ти трябват много големи дюзи и вероятно помпа,а ти и сега ще сменяш дюзи.всичко друго остава същото,но ще можеш да караш на голям аванс и изпарения спирт леко ще ти охлажда горивната смес.обсъди го с мапера,преди да разглобиш направеното.сега за вала-не ти е нужен "рошав" вал.при принудителното пълнене е друго.моята графика много приличаше на твоята-ранен пик да въртящия момент и после спад.за целта се заиграх с разпределителния вал и най-добре работи на закъснение 7-8 градуса,мерено по коляновия.колко мм е новата шайба?
- chipipk
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 202
- Регистриран на: 10.12.2008
- Пол: Мъж
- Кара: e30 318 is;e30 325ix+ инхалатор
Re: още един хулиган "може би"
новата шайба е на 230мм направо си е маховик,компресора се върти до някакви 16600об и от там много жега като пипна капака на компресора и направо си гори,такива баркочи не ми се занимава да правя все пак колата не е за състезание а за всеки ден и ако трябва всеки пат да бъркам разни химии няма да стане,защо настройваме с тези дюзи ми защото бях с 28-цови от лилавите или розови зависи колко са старички и ги изтавани на 5500 и реших че би трябвало 250cc да стигнат за още 1000об,мапера беше на кантар дали ще стигнат и реших да пробвам взех едни от ауди 1.8т и умряха на 6000об,от там вече бях бесен заради хилядите главоболия с тая кола и реших че зимата ще изкара и така пък на пролет пак на ново,авансите не знам какви са но според мапера малко по малки от стоковите но и при различни обороти се променят,в момента в който ги бутнеше малко и започваха детонациите и за това за момента толкоз,реално още от самото начало на проекта си мислех за някакви 300 кс всички ми казваха няма как да стане сега съм твърде близко до тях и за това ще сложа кулер и 350cc дюзи може би и вал но не съм много сигурен и би трябвало да ги стигна,щтото и много хора казаха 0,8 налягане с тоя компресор на тоя мотор забрави, но взе че и това се получи
- BABHOMED
- ентусиаст
- Мнения: 975
- Регистриран на: 25.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E34 М50B25
- Мечтае да кара: E34 V12
- Детайли за колата: 1995г.Е34 М50В25TU
Re: още един хулиган "може би"
С кулера и дюзите нещата ще се оправят и ако не стигнеш 300 ще си до тях ..Аз също съм се захванал с един проект и ще е подобно на твоя сериял само дето нямам мапер в това пусто село ...
Гарван граче над безмълвното поле,души се лутат загубили надежда.Щитове и саби с предсмъртни вопли в тишината кънтят.
Re: още един хулиган "може би"
Здравей,
Как е, има ли напредък с проекта? Сложи ли кулер и по-големи дюзи, настройки, резултати и т.н.?
Как е, има ли напредък с проекта? Сложи ли кулер и по-големи дюзи, настройки, резултати и т.н.?
- chipipk
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 202
- Регистриран на: 10.12.2008
- Пол: Мъж
- Кара: e30 318 is;e30 325ix+ инхалатор
Re: още един хулиган "може би"
напредък не,компресора не издържа без кулер явно му е много топлината надраха се стените и валовете и след 4000об няма никакъв буст а до тогава 0,5,от нямането на време да сложа кулера който си стои в гаража и чака,и започвам да обмислям турбо вариант,има доста хора които карат с компресор без кулер и проблеми нямат,предполагам че проблемът при мен доиде от оборотите на които въртя компресора или съм попаднал на кофти компресор
62 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани