6 бубини в е30

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 202
Регистриран на: 10.12.2008
Пол: Мъж
Кара: e30 318 is;e30 325ix+ инхалатор

6 бубини в е30

Мнение от chipipk » 11 Юли 2013, 19:47

здравеите колеги интересува ме някои правил ли го е на м20 и какво точно се прави говориме за варианта с мотроник 3.1 от м50,само компа ли се ползва с преправяне на 30-ковата инсталация за мотора или се слага от м50-то и там се преправя нещо,за датчика на разпределителния вал ми е ясно как става но за всичко останало :dunno:
Изображение


Аватар
Мнения: 666
Регистриран на: 5.07.2011
Местоположение: с. Искрец
Кара: Фиат 126р
Мечтае да кара: Шкода Фабия

Re: 6 бубини в е30

Мнение от zlatko_baretata » 11 Юли 2013, 20:21

Я кажи за датчика за разпределителния вал как става?
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 202
Регистриран на: 10.12.2008
Пол: Мъж
Кара: e30 318 is;e30 325ix+ инхалатор

Re: 6 бубини в е30

Мнение от chipipk » 11 Юли 2013, 20:22

Изображение


Аватар
Мнения: 666
Регистриран на: 5.07.2011
Местоположение: с. Искрец
Кара: Фиат 126р
Мечтае да кара: Шкода Фабия

Re: 6 бубини в е30

Мнение от zlatko_baretata » 11 Юли 2013, 21:05

Чел съм я темата. И разбра ли каква е позицията на датчика? А и изработката на самия капак, работното колело и държача на датчика е най-големия кур, всичко останало е фасулска работа.
Иначе се ползва цялата двигателна инсталация от M50B25, заедно с компютъра, който трябва да се препрограмира.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 202
Регистриран на: 10.12.2008
Пол: Мъж
Кара: e30 318 is;e30 325ix+ инхалатор

Re: 6 бубини в е30

Мнение от chipipk » 11 Юли 2013, 23:36

мерси за инфото,има ли напредък пак ще пиша и покажа какво се случва
Изображение


Аватар
Мнения: 666
Регистриран на: 5.07.2011
Местоположение: с. Искрец
Кара: Фиат 126р
Мечтае да кара: Шкода Фабия

Re: 6 бубини в е30

Мнение от zlatko_baretata » 12 Юли 2013, 0:26

Дано... :yes:
Това по принцип е една много смислена модификация на М20, защото се преминава от двуредово тройно впръскване към многоредово секвенционално впръскване, което дава възможност за много по-прецизно определяне на смесите.
Следва повишение на КПД и съответно мощност на М20-ката -> понижен разход на гориво.
Ще следя темата с интерес. :yes:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 202
Регистриран на: 10.12.2008
Пол: Мъж
Кара: e30 318 is;e30 325ix+ инхалатор

Re: 6 бубини в е30

Мнение от chipipk » 12 Юли 2013, 19:36

ми то се започна преди месец,малко строук към 2.7 има и един итън които си чака реда в гаража,но все няма времв да пусна една тема със снимков материал и тн. бавно бавно се движат нещата и се надявам да се събуди малко м20-ката и между другото колата е их :lol:
Изображение


Аватар
Мнения: 666
Регистриран на: 5.07.2011
Местоположение: с. Искрец
Кара: Фиат 126р
Мечтае да кара: Шкода Фабия

Re: 6 бубини в е30

Мнение от zlatko_baretata » 12 Юли 2013, 23:16

Отсега да знаеш, че голям интерес ще има към изпълнението на механизма на датчика на разпределителния вал, включително и от моя страна.
В Хамериканските форуми тази информация е доста оскъдна откъм чертежи и технически решения. Ако успееш да го направиш и решиш да споделиш тук, ще е много полезно!

П.С. Гледам, че се ориентираш към афтермаркет електроника, внимавай с датчиците, че в повечето случаи там става фала.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 202
Регистриран на: 10.12.2008
Пол: Мъж
Кара: e30 318 is;e30 325ix+ инхалатор

Re: 6 бубини в е30

Мнение от chipipk » 13 Юли 2013, 23:49

m50 ecu.jpg
ето днес какво си намерих :D остава ми едно дебитомерче,тпс и бубинки.имам 4 от м52 които бях приготвил за ис-а но маи ще си кара сас старите :lol: и ще си взема още 2 или пък да взема от м50 :dunno: за това има време да го измисля,а сега докато си търся части се започва голямото рязане,пробиване и мерене за дадтчика на разпределителния вал
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 202
Регистриран на: 10.12.2008
Пол: Мъж
Кара: e30 318 is;e30 325ix+ инхалатор

Re: 6 бубини в е30

Мнение от chipipk » 19 Юли 2013, 19:10

днес се заиграх малко в работата и какво взе че излезе
IMAG0072.jpg
малко кривичко и неугледно но с флекса и бормашина толкова,тези дни ако имам свободно време ше направя един чертеш с подробни размери
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Изображение


Аватар
Мнения: 666
Регистриран на: 5.07.2011
Местоположение: с. Искрец
Кара: Фиат 126р
Мечтае да кара: Шкода Фабия

Re: 6 бубини в е30

Мнение от zlatko_baretata » 19 Юли 2013, 19:56

Чертежа би бил доста полезен. :yes:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 202
Регистриран на: 10.12.2008
Пол: Мъж
Кара: e30 318 is;e30 325ix+ инхалатор

Re: 6 бубини в е30

Мнение от chipipk » 21 Юли 2013, 11:54

ето и чертежа дължината на палеца е 50мм от центъра до края пропуснал съм го на чертежа
shema m20 kam m50.jpg
като данните за капака ги взех от тук като размера 134.1219 всъщост е 134.1218
m20disbc.jpg
а отаналата част съм си я мерил сам
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Последна промяна chipipk на 21 Юли 2013, 14:18, променена общо 5 пъти
Изображение


Аватар
Мнения: 666
Регистриран на: 5.07.2011
Местоположение: с. Искрец
Кара: Фиат 126р
Мечтае да кара: Шкода Фабия

Re: 6 бубини в е30

Мнение от zlatko_baretata » 21 Юли 2013, 12:13

Защо е нужно да се чертае триъгълника в окръжността? :roll:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 202
Регистриран на: 10.12.2008
Пол: Мъж
Кара: e30 318 is;e30 325ix+ инхалатор

Re: 6 бубини в е30

Мнение от chipipk » 21 Юли 2013, 12:36

за да разбереш каде точно трябва да пробиеш дупките за захващането на плочата,ако са точни тоест изрязани на лазер нисля че разширяването им в канали е излишно,а каналите служат за предварение и закъснение ако не са ти точни отворите,на принципа на делкото връткаш на тука връткаш натам и жигулката спи :lol: въпреки че компа би трябвало да си настрои аванса но за всеки случай
Изображение


Аватар
Мнения: 666
Регистриран на: 5.07.2011
Местоположение: с. Искрец
Кара: Фиат 126р
Мечтае да кара: Шкода Фабия

Re: 6 бубини в е30

Мнение от zlatko_baretata » 21 Юли 2013, 13:10

Ясно, тези отвори се чертаят първи и после по тях се определя позицията на отвора за датчика.
След като имаш диаметъра на окръжността и два от размерите на стените на триъгълника, третия размер става излишен, както и ъгълът между две от стените, но е хубаво, че си ги дал, за да се ползват като контролни дименсии. :yes:
Само още един въпрос имам - относно "палеца", какво е разстоянието от центъра на окръжността, върху която са разположени монтажните отвори, до края на репера?
Изображение

Следваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook