топла информация относно садените мАтори
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
- SPEED_GABROVO
- ентусиаст
- Мнения: 1003
- Регистриран на: 14.12.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: дърто Е30
- Мечтае да кара: моята си,ама с неограничен бюджет
Re: топла информация относно садените мАтори
mastik написа:Ще перифразирам въпроса си от горния пост - ще може ли някой, който е регистрирал е30 с мотор с повече от 221 к.с., да бъде така добър да сподели с какви спирчки е? Гледам има един двама. Благодаря на отзовалите се.
Със спирачките от донора поне,още във първите мнения е разисквано.
BMW не е просто марка автомобили,а начин на живот.
- mastik
- Потребител
- Мнения: 24
- Регистриран на: 9.08.2011
- Местоположение: при Гюнтер и чат пат у Софето
- Кара: е30 с 286 коня
- Мечтае да кара: е30 с 1000 коня
- Детайли за колата: '88 Diamantschwarz 320i coupе
Re: топла информация относно садените мАтори
..
Последна промяна mastik на 24 Ное 2022, 17:34, променена общо 1 път
E30 4 life
- Angelov91
- младши ентусиаст
- Мнения: 289
- Регистриран на: 27.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: напред с вратите
- Мечтае да кара: M3
Re: топла информация относно садените мАтори
здравейте колеги , имам 318ис (без номер на двигател в големия талон) въпроса ми е ако сменя двигателя 6 цилиндрово ще има ли някакъв проблем ако примерно след време е продам и новия собственик иде в кат да сменя номерата .. То е видно ,че е 318 4 цилиндъра и после поникнали още два пък си е 318 .. как мога да се оправдая
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: топла информация относно садените мАтори
Е кво да се оправдаваш ...
В смисъл КАТ гледат документи не оправдания
Мотор с документи + декра / технотест + КАТ
Иначе некви шано схеми ...
В смисъл КАТ гледат документи не оправдания
Мотор с документи + декра / технотест + КАТ
Иначе некви шано схеми ...
Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- Angelov91
- младши ентусиаст
- Мнения: 289
- Регистриран на: 27.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: напред с вратите
- Мечтае да кара: M3
Re: топла информация относно садените мАтори
Някой ми беше казал че трябва нещо да правя в министерството на транспорта или е простотия това ... А декра и технотест тези институции не се ли ззанимават с едно и също
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: топла информация относно садените мАтори
Да за това написах " / " или при едните или при другите
След тях май се взима документ от министерство на транспорта и после в КАТ, но нека каже някой минал по тоя път ...
След тях май се взима документ от министерство на транспорта и после в КАТ, но нека каже някой минал по тоя път ...
Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
Re: топла информация относно садените мАтори
Здравейте, да споделя и моя опит. Имам Z3, което беше с m43b18, а сега е с m52b28. Вчера отидох в Технотест София с идеята да си го оправя документално. Там ме посрещнаха и ми казаха, че няма как да мина с толкова увеличена мощност.Без да казвам за каква кола става дума ме попитаха "какво е БМВ - то" И цитирам единият инженер "писна ми от тея Мирафиорита" (колата не е правена там) Казах им, че съм сменил доста неща покрай мотора, но така и не стигнахме до преглед на колата. Казаха ми, че го няма човека, който прави прегледа и че ще ми се обадят. Днес реших да мина през Декра и да видя там какво ще кажат. Направо ми оправиха деня тези момчета. Викат ми "давай да видим какви документи имаш и да почваме" След около час вече имах документ за изменение на колата Към този момент в Декра Ви искат фактура за новия мотор, голям талон на вашата си кола и 360 лв с ДДС. Много съм щастлив, че за нищо не се заяждаха. Най-важното беше да видят номера на мотора.
Успех на захваналите се с това.
Успех на захваналите се с това.
- Djamal
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 87
- Регистриран на: 28.02.2016
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 м10б18, е34 м20б20
- Мечтае да кара: Е30 м20б25
Re: топла информация относно садените мАтори
А ако мотора съм го купил от частно лице какво правим?Имам голям талон от бракуваната кола, може да направя и договор, че съм го купил от предишния собственик, мога ли да мина с него?
М20 фанатик
mr. Stroke
mr. Stroke
Re: топла информация относно садените мАтори
Най-добре е да ги питаш тях, т.е. Декра. Но мисля, че ако е бракувана колата в БГ имаше вариант.
- radara
- Потребител
- Мнения: 45
- Регистриран на: 29.01.2010
- Местоположение: Плиска
- Пол: Мъж
- Кара: E30-compact
- Мечтае да кара: ЗАЗ 965
Re: топла информация относно садените мАтори
Djamal написа:А ако мотора съм го купил от частно лице какво правим?Имам голям талон от бракуваната кола, може да направя и договор, че съм го купил от предишния собственик, мога ли да мина с него?
Става с договор за покупкопродажба на основен агрегат.Договора се прави в КАТ.Струваше преди година-20лв.
- methaman
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 53
- Регистриран на: 2.07.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 über alles
- Мечтае да кара: ЦСЛ ръчка, е28/е12/е24 + с62
- Детайли за колата: проект :p
Re: топла информация относно садените мАтори
Привет, да кажа при мен как мина понеже беше наскоро. От м50б20 минах на м52б28 в Декра София. Взеха ми 240 лв с ДДС като не са гледали спирачки и т.н. супер внимателно, но все пак я огледаха отдолу, въпреки думите им че ако е над 15% разликата в мощността е 360 кинта. Не са ми казали, че има ограничение в мощността, която може да се пререгистрира. Служителят ми погледна фактурата за мотора с номера му, като тя дори не беше на мое име, а получих при покупката на колата от предишния собственик. Това е честа практика при бмв-тата със сменявани двигатели, но не препоръчвам да правите като мен... Аз тогава още незнаех, че ще има проблем, защото в Декра не ми направиха забележка. На тях им пука дотолкова, колкото да опишат промяната в документите заедно с новия двигател и да си вземат парите. След тази операция се ходи в ДАИ с/у БИАД и се дават още 105 лв за легализация на становището от Декра и се чака макс 10 дена по регламент. При мен стана по-бързо. Чак след това се ходи в КАТ, където вече гледат документите за новия двигател под лупа и ако нещо не е на 6 става сложно. На мен ми искаха цялата история на двигателя как е стигнал до мен и че не е краден. Като им дадох фактурата, която не беше на мое име, ми се изсмяха на каналите и казаха да намеря човека от фактурата и да направим договор за двигателя, като се сваля бланка от нета и не се легализира при нотариус. След тази операция ми написаха новия номер на мотора в големия талон и туй то. Та нека всеки, който тръгне да се заглежда в някой саденяк, който "върви с документи за мотора" да знае, че и те трябва да станат на негово име, а не само колата. Аз мислех, че ще е по-болезнено като цяло, така че по-добре да го направи човека, който иска да знае, че ушевите няма как и вафла да му кажат, нищо че няма да плаща данък 50 стотинки...
- killvanrea
- Потребител
- Мнения: 19
- Регистриран на: 25.08.2013
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 318IS Turbo
Re: топла информация относно садените мАтори
Здравейте, някой минавал ли е техно тест с турбо проект и ако да, къде (Декра/Технотест или друга) и как. От 3 години съм с турбина и нямам проблеми с минаването на годишен преглед, но миналата седмица изглежда ме записаха в черното тефтерче и вече 2-пъти трябваше да се измъквам незаконно или да ме спрат от движение. Преди 1 година бях говорил с хората от Декра и от Технотест. Резултата от разговора в Декра беше - нямаме машина, не можем да извършим такъв тип преглед, трябва да отидете в Германия. От Технотест-а, бяха доста разбрани, човека даже започна да ми обяснява, че ми трябват спирачки и амортисиори за по-големи мощностти и т.н и като се стигна до това, кога и колко ще струва питаха началника и той каза че било нерентабилно за тях да правят такъв преглед и дори не ми казаха цена. Общо взето голяма греда, аз рових из НАРЕДБА № Н-3 от 18.02.2013 г. за изменение в конструкцията... но там освен в графа - хибриди, не можах да се видя къде другаде попадам.
Като обобщение - Възможно ли е озаконяването като цяло, тъй като не попадам май в никоя от катергориите по горната наредба и някой правил ли го е ?
Ако евентуално се настрои колата да мине, преглед на дино в какви граници, трябва да е повишението на мощността, за да мина без някакви сериозни прегледи и тестове. Т.е. някакъв вариант в който турбината е за икономия и не надвишавам някакви 20-30% повече мощност ?
Като обобщение - Възможно ли е озаконяването като цяло, тъй като не попадам май в никоя от катергориите по горната наредба и някой правил ли го е ?
Ако евентуално се настрои колата да мине, преглед на дино в какви граници, трябва да е повишението на мощността, за да мина без някакви сериозни прегледи и тестове. Т.е. някакъв вариант в който турбината е за икономия и не надвишавам някакви 20-30% повече мощност ?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани