E30 318i Convertible
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
- Kroki
- Дон Кроки
- Мнения: 3908
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: E30 318i Convertible
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- M10
- старши ентусиаст
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: E30 318i Convertible
мхв стоповете що ги няма на снимката
- Kroki
- Дон Кроки
- Мнения: 3908
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: E30 318i Convertible
Шото не бяха MHW
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
Re: E30 318i Convertible
Сложи си лайстната.
Oversteer is when the passengers are scared, understeer is when the driver is scared.
- bigmurzi
- драфтаджия
- Мнения: 2793
- Регистриран на: 9.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: '93 316ix Touring
- Мечтае да кара: далеч
- Детайли за колата: Хубавица =)
- Convertible
- ентусиаст
- Мнения: 1063
- Регистриран на: 13.01.2004
- Местоположение: Бургас и София
- Пол: Мъж
- Кара: head turner и екзотики
- Детайли за колата: .... `90 E30`08 E61 `08 Z4
ex `00 E39
Re: E30 318i Convertible
bigmurzi написа:махни липа от багажника.
"Всеки истински BMW ентусиаст рано или късно си купува Е30"
и печели награди с него
- Kroki
- Дон Кроки
- Мнения: 3908
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: E30 318i Convertible
Това за липа не го разбрах?
Да дам малко инфо, какво се свърши по колата досега.
Наляхме масло в дифа, близо 800мл събра и вече не тече.
Сложих лайстната
Заехме се със свалянето на картера, че исках преди да замина за УСА да съм оправил теча.
Химия, гарнитури, масло хидравлика и ръкавици.
Решихме да не сваляме моста, затова първо разкачихме двигателя от тампоните и амортисьорчето и след това го надигнахме от към кутията.
Източихме маслото, което е на 1000км и отвихме болтчетата на малкия картер. Като го отлепих, вътре се оказаха 3 болтчета от големия картер. След това разбрах, че е доста често срещано...
Свалихме цедката от големия картер, която имаше приятни белези:
Свалихме и останалите болтчета, картера падна лесно, изваждането беше малко трудно, но се справихме.
И малкия картер и големия,а и самият блок са покрити с така наречения sludge((ако не се бъркам)засъхнало старо масло, което пада само с търкане).
Тук на помощ дойде една индустриална химия, която по принцип ползвам разредена 1:1, но в този случай използвахме концентрат и само със сложени ръкавици.
Пръскане, жулене с телена четка и водоструйка. В този ред няколко пъти и накрая:
След като измихме така добре картерите, забелязах, че на малкия имам готина цепнатина. Явно някой хубавичко го е праснал, но не е успял да го счупи. Интересното е, че не тече от там. Вече съм поръчал на Мармота да ми намери нов картер.
Най-голям зор видях с махането на остатъците от старата гарнитура по блока. Сигурно 2 часа и повече само там заминаха.
Сложихме новите гарнитури + малко силикон и затворихме всичко. Следващия теч е от семеринга на скоростите ама ще е на есен..
Днес, реших да проверя, защо толкова слабо студено ми духа климатика и се оказа, че половината фреон го няма. Капачката на винтила за тръбата с ниско налягане беше стегнат с клещи и след като го отвихме почна да съска. Успяхме да източим 480грама но при опит да сменим иглата, не успя да се развие. В София ще се занимават с нея, но няма да съм аз.
Рапорт даден.
Да дам малко инфо, какво се свърши по колата досега.
Наляхме масло в дифа, близо 800мл събра и вече не тече.
Сложих лайстната
Заехме се със свалянето на картера, че исках преди да замина за УСА да съм оправил теча.
Химия, гарнитури, масло хидравлика и ръкавици.
Решихме да не сваляме моста, затова първо разкачихме двигателя от тампоните и амортисьорчето и след това го надигнахме от към кутията.
Източихме маслото, което е на 1000км и отвихме болтчетата на малкия картер. Като го отлепих, вътре се оказаха 3 болтчета от големия картер. След това разбрах, че е доста често срещано...
Свалихме цедката от големия картер, която имаше приятни белези:
Свалихме и останалите болтчета, картера падна лесно, изваждането беше малко трудно, но се справихме.
И малкия картер и големия,а и самият блок са покрити с така наречения sludge((ако не се бъркам)засъхнало старо масло, което пада само с търкане).
Тук на помощ дойде една индустриална химия, която по принцип ползвам разредена 1:1, но в този случай използвахме концентрат и само със сложени ръкавици.
Пръскане, жулене с телена четка и водоструйка. В този ред няколко пъти и накрая:
След като измихме така добре картерите, забелязах, че на малкия имам готина цепнатина. Явно някой хубавичко го е праснал, но не е успял да го счупи. Интересното е, че не тече от там. Вече съм поръчал на Мармота да ми намери нов картер.
Най-голям зор видях с махането на остатъците от старата гарнитура по блока. Сигурно 2 часа и повече само там заминаха.
Сложихме новите гарнитури + малко силикон и затворихме всичко. Следващия теч е от семеринга на скоростите ама ще е на есен..
Днес, реших да проверя, защо толкова слабо студено ми духа климатика и се оказа, че половината фреон го няма. Капачката на винтила за тръбата с ниско налягане беше стегнат с клещи и след като го отвихме почна да съска. Успяхме да източим 480грама но при опит да сменим иглата, не успя да се развие. В София ще се занимават с нея, но няма да съм аз.
Рапорт даден.
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: E30 318i Convertible
Сега разбрах що гледа моя климатик как охлажда
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: E30 318i Convertible
Малък ъпдейт на темата от мене, понеже Деян е на гурбет. Днес взех кабриото да напълнят климатика. Беше ми казал, че изпускало от клапана, па някъв майстор му бил казал, че не може да се смени и трябвало тръбата да се реже и някви такива глупости. Закарах го при моите хора, които ми правиха моя. Смениха иглата за 1 минута, напълниха го с фреон и масло и на връщане в купето правеше студ на кутийки. 6-7 градуса от клапата.
По пътя обаче премеждия с радиатора, на два пъти завря чайника и течеше като лейка, хвърляше и от капачката
Капачката като я погледнах, тя на 1.4 бара. Докато пълниха климата отидохме и взех нова на 2 бара. Погледнах радиатора отдолу при снадката на казанчето и му се е видяла сметката, щото моя на 36цата тече по същия начин, с малката разлика, че нивото пада до някъде и не губи повече. Тука обаче явно си плаче за нов, щото долях 1.5 литра първия път и после докато пребера колата в гаража още 2 литра.
Като ми остане време ще я карам да го сменят и те така...
По пътя обаче премеждия с радиатора, на два пъти завря чайника и течеше като лейка, хвърляше и от капачката
Капачката като я погледнах, тя на 1.4 бара. Докато пълниха климата отидохме и взех нова на 2 бара. Погледнах радиатора отдолу при снадката на казанчето и му се е видяла сметката, щото моя на 36цата тече по същия начин, с малката разлика, че нивото пада до някъде и не губи повече. Тука обаче явно си плаче за нов, щото долях 1.5 литра първия път и после докато пребера колата в гаража още 2 литра.
Като ми остане време ще я карам да го сменят и те така...
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: E30 318i Convertible
Моята 30-ка е м40 с клима и капачката е на 1,4 бара. Мисля,че това е нормално. С повишаване на налягането,увеличаваш риска от нови течове,че годините се трупат...
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: E30 318i Convertible
ico318 написа:Моята 30-ка е м40 с клима и капачката е на 1,4 бара. Мисля,че това е нормално. С повишаване на налягането,увеличаваш риска от нови течове,че годините се трупат...
Възможно е... Старата я запазих, но за всеки случай за проба я взех тази.
- KPETEH
- старши ентусиаст
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: E30 318i Convertible
Имам един радиатор от с клима. Ако крокодила каже ще му го шаря за 30 долара
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
- Kroki
- Дон Кроки
- Мнения: 3908
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: E30 318i Convertible
Всичко ново...
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- KPETEH
- старши ентусиаст
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: E30 318i Convertible
Вече можеш да си го позволиш
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: E30 318i Convertible
Малък ъпдейт предсъборно - нещата излезнаха малко повече от това да сложа едни лепенки и да закарам колата на събора. Бях забравил какво е кола да не те оставя да скучаеш, а на Е30 си им идва отвътре. Първо акумулатора беше мъртъв и два дни стоя да се зарежда. Китайски радиатор или такъв със сменяно казанче са грубо лоша идея (както да се маже със силикон по фланеца на термостата) и резултата беше М40 чайник с течове. Закарах колата при Ники Дановски и вече е с нов радиатор Nissens, нов термостат и нов антифриз, следователно проблемите с течове и загряване са история.
Другото бяха драмите с музиката - такава нямаше, вместо нея само пращене от колоните. Според майстора инсталацията е неправилно пусната към усилвателя, работейки на късо и е абсурдно със CD43 и нейния усилвател да излезе смислен звук. За съжаление нямаше в него по-стар плеър за проба и след като сряза една обща маса отзад и сложи един кондензатор, музиката тръгна, но нещо все още не беше както трябва и решихме да му спестим изгоряло крайно стъпало на плеъра и предвид късния час и малкото време минахме на варианта "better safe than sorry" - байпас отзад и музика от вградения усилвател на плеъра.
Колата е с много гаден ксенон на фаровете, който трябва да се изхвърли незабавно, но това автора ще си го направи собственоръчно, аз просто няма да я карам по тъмно
Другото бяха драмите с музиката - такава нямаше, вместо нея само пращене от колоните. Според майстора инсталацията е неправилно пусната към усилвателя, работейки на късо и е абсурдно със CD43 и нейния усилвател да излезе смислен звук. За съжаление нямаше в него по-стар плеър за проба и след като сряза една обща маса отзад и сложи един кондензатор, музиката тръгна, но нещо все още не беше както трябва и решихме да му спестим изгоряло крайно стъпало на плеъра и предвид късния час и малкото време минахме на варианта "better safe than sorry" - байпас отзад и музика от вградения усилвател на плеъра.
Колата е с много гаден ксенон на фаровете, който трябва да се изхвърли незабавно, но това автора ще си го направи собственоръчно, аз просто няма да я карам по тъмно
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани