Нова серия на филма...
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
- GEORGIEV
- Е30 Fanatic
- Мнения: 2057
- Регистриран на: 7.09.2005
- Местоположение: Севлиево
- Пол: Мъж
- Кара: от онея старите....
- Мечтае да кара: магазинска е30-ка
Нова серия на филма...
Дълго се чудих дали да пускам тема и дано не съм сбъркал,приемам всякакви съвети и критики
Карам е30 от 2005-та,първата беше 316 89' ,втората 318is 90' .....
И така, дойде ред и на третата серия на филма е30
Всичко започна през 2010 ,когато реших да сменя старата ми е30-ка защото целогодишното каране си каза своето и ръждата с доста голяма сила я нападна,а ненавиждам ръжда и не ми се занимаваше с правене ..исках отново 3-ен стоп, купе,черна...пълно копие на 318is-ката,НО с максимално читаво купе и с м20 мотор за бъдещи смени
Поверих задачата с намирането на колата на Роската, ROKO от Ловеч,един страхотен човек
Естествено бях го затруднил максимално с изискванията за колата,читаво купе,троен стоп,6-так и че пък и черно
Времето си вървеше ,а аз отхвърлих една-две негови оферти,сигурно заради цвета ,но през октомври 2010 Роската ме зарадва ,че има кола за мен ,колата беше на колегата Dr.Schnaps видях я само по снимки и се доверих и скочих с двата крака
А ето и снимките на колата от тогава
как да устоиш.... имаше чек,чудесен шибидах,ел. стъкла,централно,хидравлика,малък борд,оригинални велурени стелки...
Докато чаках колата си приготвих един комплект ел. регулиране на фаровете от е34,
ето от тук е информацията http://www.behindmatrix.com/e30/fotost/ ... f00453.htm
и вече монтирано
също си набавих и малкото липсващи инструменти от кутията в багажника
след това се заиграх с топката,която беше в доста добро състояние и стана светеща с нова прозрачна плака отгоре...
В общи линии исках да сложа m52b28,да си прехвърля рекаро салона от ис-ката и джантите.
В началото на 2011 дойде ред на джантите,отново благодарности на Роската ,който ме свърза с друг е30 фанатик....и така
смятам добре се получиха
И вече монтирани
също и последни километри със старото желязо м20,понеже пристигна това
Сега много ме е яд че направих тази грешка да извадя м20-ката,но тогава се поддадох на модерното
С две думи за мотора,от е36 купе 99-та година,автомат
монтиран с цялата генерация от 36-цата,от-до,че даже е вързана и клапата отзад,също така извадих късмет и за трансплантацията намерих картер от 525,който има нивомер за маслото и съответно е вързан към чека на колата и всичко работи на 100%
тук вече се движим и обиколих общо три сервиза докато ми наредят генерацията както исках
после останаха довършителни работи,една от тях е да се махнат излишните кабели(за автомата) и всичко да се прибере в пластмасовата кутия над мотора от 4 цилиндрово е30,също се заиграх и преместих диагностичната букса на оригиналното място при е30,че при тез трансплантации обикновено тя виси до дясното бомбе
после дойде ред на радиатора,моя беше най малкия вариант при м20,сложих от ТД с клима...най-големия при е30
има разлика
тук се вижда топката,също и малко аудио,без рязани кабели Pioneer 7700,който в последствие бе заменен с CD23
както и си закупих от Явор пищялки за вратите
после беше монтирана голямата кора под мотора,пак от ТД,доста читава с нови крепежи
дойде ред и на салона,намерих един обикновен салон с подгрев и го купих,свалих му подгрева и се почна прехвърлянето на рекарото
никъде не се налага да се разшива,да се пори или подобно,става много грамотно и лесно прехвърлянето,а ето тук има упътване
http://wp1016621.wp027.webpack.hosteuro ... f00030.htm
също така направих и тоя мод с копчетата http://wp1016621.wp027.webpack.hosteuro ... f01731.htm
ефекта е много добър,силно свети активираната позиция на копчето,а по слабо светят всички позиции когато е пуснато осветлението на таблото
тази екстра я има предвидена в копчетата
В това време доста търсих оригиналното фенерче за е30 и намерих,но с прецакана батерия,смених я,но нешо се прецака всичко и ми писна и си купих от следващия модел +буксата в жапката,с много малък жокер буксата стана на оригиналното място ,а фенерчето е 05' в чудесен вид и състояние
Докато монтирах подгрева на рекарото,разхвърлях вътре всичко ,почна се едно яко пране на кори,седалки,мокет...
докато перях пристигна поредната пратка по Еконт
исках здрава,стоманена разпънка,не китайска алуминка дето само ще ми краси коша,ако не се и разпадне докато я монтирвам
тук едно рамо удари колегата Error ,чудесна Спарко разпънка,само развих гайките на ботушите и я пуснах на шпилките
а и коша вече придоби друг вид,не е като да висят кабели,опашки ...
а също и си купих лайсната с отворите за предната престилка,нова оригинал
В това време се забави и монтирането на салона и мокета,че излезе една малка изненада в лявата част на пода,където има един квадрат отдолу,болно място на доста е30-ки,и нямаше как да събера колата без да го оправя и се заредих с малко мазила и свестен тенекеджия....
тук се вижда кръпката,останах приятно изненадан от човека,който я прави,дори е възстановил долу квадрата с оригиналните си оребрения
и така,после едно хубаво мазане и всичко обратно,прекарах оригиналната инсталация за подгрева,мокета обратно и вече с монтирано рекаро с подгрев
В това време пуснах старата е30-ка за продаване и доста бързо се разделих с нея ,но с три коли нямаше как да стане
ей ги,близначките
Следващата стъпка беше да си направя подарък за рожденния ден,а именно шпер
голямо прасе 3.73 от Гецата от Плевен
последва освежаване,масло ..и на колата
лятото мина ,идваше зима, и реших че ще се кара евридейка,а е30-ката ще е в гараж,
тук някакво последно каране и първи сняг октомври 2011 ,и една година с колата
после стегнах евридейката и е30-ката не е излизала навън цяла зима
През зимния сезон изпадна едно огледало с плафони,купих го,леко почистване и нови крушки
И сега,най големия филм който си вкарах,климатик
понеже колата щеше да стои цяла зима , викам си сега е момента да го монтирам,това става януари 2012
купих цял комплект от колегата Изрода искам да благодаря и на него че успя да ме изтърпи с моите постоянни въпроси и изисквания
и така,пълен комплект,без рязана инсталация,без щети.
първото нещо беше да разглобя тотално цялото прасе ,да се почисти идеално,да се сменят дунапрени ако има ,да се смени цялата изолация на инсталацията с подобна на оригиналната,която се разпадаше.
А вътре не е каквото да нямаше 20 годишни паразити,това сигурно е работило с 50% от капацитета си
веднага се закупиха двете големи уплътнения
и се започна с колата,всичко което свалях беше в чудесно здраве ,никога не докосвано
Леко опресняване на клапите за циркулацията
И на някой ако му е интересно какво има в моторчето за клапите ,ето
После почистване на инсталацията и облепяне с нова изолация,като нова
Малко снимки на почистеното тяло,инсталацията и всичко почти готово за монтаж
После се прехвърлих на колата,изрязах оригиналната заготовка за инсталацията на климата в кутията с бушоните
После с отворите на тунела за дренажните маркучета,единичния отвор задния е с заготовка и се избива,но предните два не са , там се наложи пробиване и обработка на мястото с цинков спрей
След това избих заготовката за тръбите ,до акумулатора
Процеса доста се проточи,но не бързах ,а исках всичко да ми мине през ръцете и да го изпипам максимално,
обработих и с цинков спрей всички места където се избива
това е буксата в кутията с бушони,в нея се щраква инсталацията на климата,другите кабели с обувките се нащракват ,те са основи за релетата и бушоните
Така и така се разхвърля всичко реших да подменя всичката изолация по инсталацията в коша,годините и жегата и бяха разказали играта,направо се разпадаше
последва нареждане на всички уплътнения
И най-после монтираното климатично тяло
прехвърлих се отпред,сваляне на радиатора и отстраняване завинаги на пластмасата която е пред него
Прекарване на инсталацията за климата в оригиналните щипки при другата освежена инсталация
Закупуване на всички крепежи,в магазина репликите бяха "Никой никога не е купувал такива неща.." също и .."На железарията ги има същите"
Долу на гредата на която ляга радиатора се монтират тампони,по каталог са същите като горните на водния радиатор,взех такива , с нови крепежи
Лека полека събиране на целия цирк,че идваше събора
В това време докато събирах ми се искаше да налея антифриза и да запаля колата,че имах лошото усещане че 20+ годишното радиаторче на парното ще текне........и така и стана,протече радиаторчето ,че бонус към него и клапана
в този момент вече имах едно много много лоши помисли към колата и цялото нещо което си причинявам,но ентусиазма надделя
Почна едно търсене на радиаторче,хем не исках втора ръка,хем не исках нови китайско........и в този момент се случи чудо,един колега пусна за продан чисто ново оригинално BEHR радиаторче ,веднага го купих и монтирах
Това се случва няколко дни преди събора и в последния момент я събрах и тук е готова за път
Също и няколко снимки за конкурса на събора,който така и не ме огря
И малко от там
Събора мина и аз още там си набелязах след него какво ще е първото нещо за промяна,едното беше добрия стар Pioneer,който ми служеше вярно 5-6 години,но и тук надделя ентусиазма и идеята ми за оригинален вид на е30-ката и беше сменен с BMW Business CD23
Другото нещо беше да сменя малко странния преден лип с оригинален is-ов ,тук едно рамо удари Румен Тонков,голям човек винаги помагащ
Чудесен магазински лип
Климата все още не беше готова на 100%,поради факта че се разминаваха накрайниците на компресора,проблем породен от факта че не си оставих м20-ката ,но както и да е юни 2012 вече изкачаха снежинки вътре
също и едно много добро ръководство за монтаж http://www.aopitz.com/files/klimaanlage.pdf
равносметката ми за климата е че много трудно ще се навия на подобно нещо отново,но съм много доволен въпреки няколкото нови бели косъма
също и някой ще скочи и ще каже че съм луд 6 месеца да монтирам клима,ми да луд съм по е30 и всичко изпипвам и го правя по няколко пъти докато ми хареса...закъде да бързам,тя колата е случила на собственик просто,ето така си прекарва почти целия живот
последна снимка
Естествено следва продължение,защото е30-щината няма лекуване......
Карам е30 от 2005-та,първата беше 316 89' ,втората 318is 90' .....
И така, дойде ред и на третата серия на филма е30
Всичко започна през 2010 ,когато реших да сменя старата ми е30-ка защото целогодишното каране си каза своето и ръждата с доста голяма сила я нападна,а ненавиждам ръжда и не ми се занимаваше с правене ..исках отново 3-ен стоп, купе,черна...пълно копие на 318is-ката,НО с максимално читаво купе и с м20 мотор за бъдещи смени
Поверих задачата с намирането на колата на Роската, ROKO от Ловеч,един страхотен човек
Естествено бях го затруднил максимално с изискванията за колата,читаво купе,троен стоп,6-так и че пък и черно
Времето си вървеше ,а аз отхвърлих една-две негови оферти,сигурно заради цвета ,но през октомври 2010 Роската ме зарадва ,че има кола за мен ,колата беше на колегата Dr.Schnaps видях я само по снимки и се доверих и скочих с двата крака
А ето и снимките на колата от тогава
как да устоиш.... имаше чек,чудесен шибидах,ел. стъкла,централно,хидравлика,малък борд,оригинални велурени стелки...
Докато чаках колата си приготвих един комплект ел. регулиране на фаровете от е34,
ето от тук е информацията http://www.behindmatrix.com/e30/fotost/ ... f00453.htm
и вече монтирано
също си набавих и малкото липсващи инструменти от кутията в багажника
след това се заиграх с топката,която беше в доста добро състояние и стана светеща с нова прозрачна плака отгоре...
В общи линии исках да сложа m52b28,да си прехвърля рекаро салона от ис-ката и джантите.
В началото на 2011 дойде ред на джантите,отново благодарности на Роската ,който ме свърза с друг е30 фанатик....и така
смятам добре се получиха
И вече монтирани
също и последни километри със старото желязо м20,понеже пристигна това
Сега много ме е яд че направих тази грешка да извадя м20-ката,но тогава се поддадох на модерното
С две думи за мотора,от е36 купе 99-та година,автомат
монтиран с цялата генерация от 36-цата,от-до,че даже е вързана и клапата отзад,също така извадих късмет и за трансплантацията намерих картер от 525,който има нивомер за маслото и съответно е вързан към чека на колата и всичко работи на 100%
тук вече се движим и обиколих общо три сервиза докато ми наредят генерацията както исках
после останаха довършителни работи,една от тях е да се махнат излишните кабели(за автомата) и всичко да се прибере в пластмасовата кутия над мотора от 4 цилиндрово е30,също се заиграх и преместих диагностичната букса на оригиналното място при е30,че при тез трансплантации обикновено тя виси до дясното бомбе
после дойде ред на радиатора,моя беше най малкия вариант при м20,сложих от ТД с клима...най-големия при е30
има разлика
тук се вижда топката,също и малко аудио,без рязани кабели Pioneer 7700,който в последствие бе заменен с CD23
както и си закупих от Явор пищялки за вратите
после беше монтирана голямата кора под мотора,пак от ТД,доста читава с нови крепежи
дойде ред и на салона,намерих един обикновен салон с подгрев и го купих,свалих му подгрева и се почна прехвърлянето на рекарото
никъде не се налага да се разшива,да се пори или подобно,става много грамотно и лесно прехвърлянето,а ето тук има упътване
http://wp1016621.wp027.webpack.hosteuro ... f00030.htm
също така направих и тоя мод с копчетата http://wp1016621.wp027.webpack.hosteuro ... f01731.htm
ефекта е много добър,силно свети активираната позиция на копчето,а по слабо светят всички позиции когато е пуснато осветлението на таблото
тази екстра я има предвидена в копчетата
В това време доста търсих оригиналното фенерче за е30 и намерих,но с прецакана батерия,смених я,но нешо се прецака всичко и ми писна и си купих от следващия модел +буксата в жапката,с много малък жокер буксата стана на оригиналното място ,а фенерчето е 05' в чудесен вид и състояние
Докато монтирах подгрева на рекарото,разхвърлях вътре всичко ,почна се едно яко пране на кори,седалки,мокет...
докато перях пристигна поредната пратка по Еконт
исках здрава,стоманена разпънка,не китайска алуминка дето само ще ми краси коша,ако не се и разпадне докато я монтирвам
тук едно рамо удари колегата Error ,чудесна Спарко разпънка,само развих гайките на ботушите и я пуснах на шпилките
а и коша вече придоби друг вид,не е като да висят кабели,опашки ...
а също и си купих лайсната с отворите за предната престилка,нова оригинал
В това време се забави и монтирането на салона и мокета,че излезе една малка изненада в лявата част на пода,където има един квадрат отдолу,болно място на доста е30-ки,и нямаше как да събера колата без да го оправя и се заредих с малко мазила и свестен тенекеджия....
тук се вижда кръпката,останах приятно изненадан от човека,който я прави,дори е възстановил долу квадрата с оригиналните си оребрения
и така,после едно хубаво мазане и всичко обратно,прекарах оригиналната инсталация за подгрева,мокета обратно и вече с монтирано рекаро с подгрев
В това време пуснах старата е30-ка за продаване и доста бързо се разделих с нея ,но с три коли нямаше как да стане
ей ги,близначките
Следващата стъпка беше да си направя подарък за рожденния ден,а именно шпер
голямо прасе 3.73 от Гецата от Плевен
последва освежаване,масло ..и на колата
лятото мина ,идваше зима, и реших че ще се кара евридейка,а е30-ката ще е в гараж,
тук някакво последно каране и първи сняг октомври 2011 ,и една година с колата
после стегнах евридейката и е30-ката не е излизала навън цяла зима
През зимния сезон изпадна едно огледало с плафони,купих го,леко почистване и нови крушки
И сега,най големия филм който си вкарах,климатик
понеже колата щеше да стои цяла зима , викам си сега е момента да го монтирам,това става януари 2012
купих цял комплект от колегата Изрода искам да благодаря и на него че успя да ме изтърпи с моите постоянни въпроси и изисквания
и така,пълен комплект,без рязана инсталация,без щети.
първото нещо беше да разглобя тотално цялото прасе ,да се почисти идеално,да се сменят дунапрени ако има ,да се смени цялата изолация на инсталацията с подобна на оригиналната,която се разпадаше.
А вътре не е каквото да нямаше 20 годишни паразити,това сигурно е работило с 50% от капацитета си
веднага се закупиха двете големи уплътнения
и се започна с колата,всичко което свалях беше в чудесно здраве ,никога не докосвано
Леко опресняване на клапите за циркулацията
И на някой ако му е интересно какво има в моторчето за клапите ,ето
После почистване на инсталацията и облепяне с нова изолация,като нова
Малко снимки на почистеното тяло,инсталацията и всичко почти готово за монтаж
После се прехвърлих на колата,изрязах оригиналната заготовка за инсталацията на климата в кутията с бушоните
После с отворите на тунела за дренажните маркучета,единичния отвор задния е с заготовка и се избива,но предните два не са , там се наложи пробиване и обработка на мястото с цинков спрей
След това избих заготовката за тръбите ,до акумулатора
Процеса доста се проточи,но не бързах ,а исках всичко да ми мине през ръцете и да го изпипам максимално,
обработих и с цинков спрей всички места където се избива
това е буксата в кутията с бушони,в нея се щраква инсталацията на климата,другите кабели с обувките се нащракват ,те са основи за релетата и бушоните
Така и така се разхвърля всичко реших да подменя всичката изолация по инсталацията в коша,годините и жегата и бяха разказали играта,направо се разпадаше
последва нареждане на всички уплътнения
И най-после монтираното климатично тяло
прехвърлих се отпред,сваляне на радиатора и отстраняване завинаги на пластмасата която е пред него
Прекарване на инсталацията за климата в оригиналните щипки при другата освежена инсталация
Закупуване на всички крепежи,в магазина репликите бяха "Никой никога не е купувал такива неща.." също и .."На железарията ги има същите"
Долу на гредата на която ляга радиатора се монтират тампони,по каталог са същите като горните на водния радиатор,взех такива , с нови крепежи
Лека полека събиране на целия цирк,че идваше събора
В това време докато събирах ми се искаше да налея антифриза и да запаля колата,че имах лошото усещане че 20+ годишното радиаторче на парното ще текне........и така и стана,протече радиаторчето ,че бонус към него и клапана
в този момент вече имах едно много много лоши помисли към колата и цялото нещо което си причинявам,но ентусиазма надделя
Почна едно търсене на радиаторче,хем не исках втора ръка,хем не исках нови китайско........и в този момент се случи чудо,един колега пусна за продан чисто ново оригинално BEHR радиаторче ,веднага го купих и монтирах
Това се случва няколко дни преди събора и в последния момент я събрах и тук е готова за път
Също и няколко снимки за конкурса на събора,който така и не ме огря
И малко от там
Събора мина и аз още там си набелязах след него какво ще е първото нещо за промяна,едното беше добрия стар Pioneer,който ми служеше вярно 5-6 години,но и тук надделя ентусиазма и идеята ми за оригинален вид на е30-ката и беше сменен с BMW Business CD23
Другото нещо беше да сменя малко странния преден лип с оригинален is-ов ,тук едно рамо удари Румен Тонков,голям човек винаги помагащ
Чудесен магазински лип
Климата все още не беше готова на 100%,поради факта че се разминаваха накрайниците на компресора,проблем породен от факта че не си оставих м20-ката ,но както и да е юни 2012 вече изкачаха снежинки вътре
също и едно много добро ръководство за монтаж http://www.aopitz.com/files/klimaanlage.pdf
равносметката ми за климата е че много трудно ще се навия на подобно нещо отново,но съм много доволен въпреки няколкото нови бели косъма
също и някой ще скочи и ще каже че съм луд 6 месеца да монтирам клима,ми да луд съм по е30 и всичко изпипвам и го правя по няколко пъти докато ми хареса...закъде да бързам,тя колата е случила на собственик просто,ето така си прекарва почти целия живот
последна снимка
Естествено следва продължение,защото е30-щината няма лекуване......
- georde123000
- младши ентусиаст
- Мнения: 435
- Регистриран на: 22.02.2009
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E30 316.BMW E46 320D
- Мечтае да кара: BMW E30 M3
- randity
- Photographer
- Мнения: 726
- Регистриран на: 18.02.2010
- Местоположение: Крайните квартали на столицата
- Пол: Мъж
- Кара: му се нещо старо
Re: Нова серия на филма...
Евала ти правя колега ... Нямам думи, т'ва е да си ентусиаст
.. и отново се замислих „Божее, какви автомобили са правени през миналия век. Сега всичко е пластмаса n-то качество."..
- M10
- старши ентусиаст
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: Нова серия на филма...
Евала колега, радвам се че още има хора които изпипват всичко докрай и в колите им няма грам скраперия
- kokala
- младши ентусиаст
- Мнения: 268
- Регистриран на: 1.01.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 2 - BMW E30 touring
- Мечтае да кара: BMW E30 катафалка
- Детайли за колата: Детайлите са перфектни.
Re: Нова серия на филма...
Най-после пусна тема Каквото и да кажа ще е малко, нямам думи просто... ще следя темата с голям интерес.
Едно голямо БРАВО, продължавай в същия дух и ако може слагай повечко снимки на колата, дай да я видим и отдолу.. !
Едно голямо БРАВО, продължавай в същия дух и ако може слагай повечко снимки на колата, дай да я видим и отдолу.. !
- BMW_M42
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 179
- Регистриран на: 14.06.2012
- Местоположение: ///БУРГАС
- Пол: Мъж
- Кара: Е 36
- Мечтае да кара: заварениа диф на заварена гас
Re: Нова серия на филма...
отлично друго не мога да кажа
въпроса ми е защо не си пипал ни що по окачването (не че трябва ама ми е интересно)
въпроса ми е защо не си пипал ни що по окачването (не че трябва ама ми е интересно)
Кръвта е най-важното гориво! Инициатива на BMW Клуб България
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Нова серия на филма...
Това е история която можеш да прочетеш само в този подфорум....
- ssound
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 114
- Регистриран на: 31.07.2009
- Местоположение: русе
- Пол: Мъж
- Кара: e46 compact320тd/e30 318is
- Мечтае да кара: е30 m62b48is
Re: Нова серия на филма...
колега ти си един ИСТИНСКИ Е30 BMW ФЕН! малко са хората като теб! Поздравления за ентусиазма ти,положените усилия и потрошените нерви да сътвориш това!
- Jordana
- старши ентусиаст
- Мнения: 1594
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Нова серия на филма...
Много добре направена и темата и колата
Дано има повече истински ентусиасти като колегата.
Дано има повече истински ентусиасти като колегата.
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- RORO
- младши ентусиаст
- Мнения: 722
- Регистриран на: 11.06.2006
- Местоположение: София бате центъра на....
- Пол: Мъж
- Кара: ше 30,38,39 вече само Гранд Чероки
- Мечтае да кара: Грейдер на Ибиза
Re: Нова серия на филма...
Въпреки ,че съм на 40 лазарника ,съвсем приятелски ти завиждам на удоволствието което изпитваш след всеки завъртян километър с плодът на трудът който си хвърлил .Наслаждавай и се и нека много да те слуша.Поздрави и успех !!!
- djkita
- младши ентусиаст
- Мнения: 582
- Регистриран на: 27.05.2008
- Местоположение: Пазарджик/Пловдив
- Кара: E36 Coupe & E46 Coupe
Re: Нова серия на филма...
Евала за колата колега! Прочетох темата на един дъх и определено си заслужаваше отделеното внимание
- Vasko_BP
- ентусиаст
- Мнения: 1150
- Регистриран на: 7.10.2007
- Местоположение: Враца/София
- Кара: 92' E30 M40 cabrio
- Мечтае да кара: E30 M3
Re: Нова серия на филма...
Найс! Браво.
Re: Нова серия на филма...
Колата е без коментар, че е като филм за възрастни т'ва, много успехи и само усмивки ти желая
П.П. Още ме е яд, че изтървах йес-ката
П.П. Още ме е яд, че изтървах йес-ката
Real.Eyes.Realize.Real.Lies
BMW части - оригинални, тунинг и афтърмаркет
BMW аксесоари
Втулки за джанти
Болтове за джанти
BMW части - оригинални, тунинг и афтърмаркет
BMW аксесоари
Втулки за джанти
Болтове за джанти
- alpina-ma6inata
- '2002' fanatic
- Мнения: 3722
- Регистриран на: 2.02.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '08 Swift Sport, '73 BMW 2002tii
Re: Нова серия на филма...
Страхотна е станала. Купетата с екстри са рядкост, аз точно затова се отказах от моето и реших да си взема готова кола. Евала още веднъж и много да те радва!
'73 2002 tii Golf #2719550
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани