318 ис въпрос диф ключ
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- BOBO BAVARIA
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 85
- Регистриран на: 1.03.2009
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 325d
- Детайли за колата: BMW FOREVER
318 ис въпрос диф ключ
здр колеги пак съм с 318 ис е30 и въпроса ми е с какав диф колата варви най мн защото в момента е с 3,91 ама имам и 4,27 дали да сменям
Последна промяна BOBO BAVARIA на 16 Окт 2012, 19:13, променена общо 1 път
бмв-то е болест за която няма лек
- emo_ch
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 250
- Регистриран на: 9.05.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е38 725tds
Re: 318 ис въпрос диф
Най-вероятно "диф" означава диференциал. Ако смениш предавателното отношение с по-голямо ще предаваш по-голям въртящ момент към колелата и колата ще ускорява по-бързо, но ще развива по-ниска скорост. При това положение скоростта на таблото няма да има нищо общо с реалната скорост на автомобила.
- GEORGIEV
- Е30 Fanatic
-
- Мнения: 2057
- Регистриран на: 7.09.2005
- Местоположение: Севлиево
- Пол: Мъж
- Кара: от онея старите....
- Мечтае да кара: магазинска е30-ка
Re: 318 ис въпрос диф
emo_ch написа:.................. При това положение скоростта на таблото няма да има нищо общо с реалната скорост на автомобила.
кажи че се шегуваш

- valio_style
- Потребител
-
- Мнения: 24
- Регистриран на: 7.01.2009
- Местоположение: с.София
- Пол: Мъж
- Кара: E30 Turbo & E36 Turbo
- Мечтае да кара: на 3bar-a
- Детайли за колата: E30 IS Coupe... & ...Е36 Cabrio
Re: 318 ис въпрос диф
GEORGIEV написа:emo_ch написа:.................. При това положение скоростта на таблото няма да има нищо общо с реалната скорост на автомобила.
кажи че се шегуваш
а дано ама... ..надали да се шегува
а сега по темата:
според мен няма смисъл от толкова къс диф. (лично мнение) разликата в ускорението е почти никаква пък и с по къс ще вдигнеш разхода. Така че карай си с твоя

- sarbinoff
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 163
- Регистриран на: 18.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330i
Re: 318 ис въпрос диф
това единствено с различен размер гуми от описания за колата се получава,като сменяш диференциала няма как да стане,инече по темата с 4.27 ще ти е доста по добре,и максималната пак ще ти е над 200
Oversteer scares passengers, understeer scares drivers.
- ръб
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 750
- Регистриран на: 8.09.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E63 650i
Re: 318 ис въпрос диф
emo_ch написа:Най-вероятно "диф" означава диференциал. Ако смениш предавателното отношение с по-голямо ще предаваш по-голям въртящ момент към колелата и колата ще ускорява по-бързо, но ще развива по-ниска скорост. При това положение скоростта на таблото няма да има нищо общо с реалната скорост на автомобила.
такова хубаво обяснение, и така да прецакаш всичко с това накрая колега..
- M10
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: 318 ис въпрос диф
С 4,27 ускорява доволно, бях първо с 4,1 после с такъв и имаше разлика 

Re: 318 ис въпрос диф
4,27 + скорости от М40 = максимална скорост 200 на прекъсвач на 5та 
Ако я ползваш за градско каране, слагай 4,27.
Стандартно е със 4,10 М42-ката.

Ако я ползваш за градско каране, слагай 4,27.
Стандартно е със 4,10 М42-ката.
- emo_ch
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 250
- Регистриран на: 9.05.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е38 725tds
Re: 318 ис въпрос диф
GEORGIEV написа:emo_ch написа:.................. При това положение скоростта на таблото няма да има нищо общо с реалната скорост на автомобила.
кажи че се шегуваш
До колкото знам датчикът, който отчита скоростта на автомобила (която се показва на таблото) е разположен в скоростната кутия на вторичния вал (този, който е свързан с кардана), т.е. намира се преди диференциала. Промяната на предавателното отношение на диференциала няма как да бъде отчетено от този датчик.
Например при 1200 об./мин на вторичния вал и предавателно отношение 3 на диференциала гумите ще се въртят с 400 об./мин, което отговаря на скорост на автомобила около 120 км/ч при радиус на гумата 30 см. При предавателно отношение 4 гумите ще се въртят с 300 об./мин. - скорост около 90 км/ч. Както се вижда, при една и съща честота на въртене на вала, на който е монтиран датчикът за скорост, реалната скорост на автомобила е различна в зависимост от предавателното отношение на диференциала. Автомобилът е проектиран така, че да отчита скоростта при определено предавателно отношение на диференциала и определен размер на гумите. Промяната на един от тези два параметъра ще окаже влияние на вярното отчитане на скоростта.
В конкретния случай ако се смени предавателно отношение 3,91 с 4,27 ако на таблото скоростта е 100 км/ч, реалната скорост ще е около 92 км/ч. Това може да се коригира с по-голям размер гуми.
- sarbinoff
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 163
- Регистриран на: 18.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330i
Re: 318 ис въпрос диф
датчикът който показва скороста се на намира точно в диференциала 

Oversteer scares passengers, understeer scares drivers.
- emo_ch
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 250
- Регистриран на: 9.05.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е38 725tds
Re: 318 ис въпрос диф
sarbinoff написа:датчикът който показва скороста се на намира точно в диференциала
Опа!

- teodorski
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 182
- Регистриран на: 26.07.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 175Nm
Re: 318 ис въпрос диф
Слагай 4.27 ще имаш доста добър старт
, аз съм с такъв и на 210km/h още е преди прекъсвач! Само на дълъг път малко ще ти скочи разхода

- Stoqnov_
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 591
- Регистриран на: 2.04.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E30- 324 D, E30-318 i
- Мечтае да кара: Автентична "М"-ка на верния модел.
Re: 318 ис въпрос диф
Моята е с 4,10, колега и не моменти ми идва доста къс дифа. За градско шофиране е бетон, дърпа доволно, ако сложиш 4,27 няма да е толкова съществена разликата с моят примерно, но бъди сигурен, че извънградско ще го усетиш. Не е само малко по-високият разход на гориво, на мен лично ми става тегаво, като ми се налага да правя дълги преходи. Последно пътувах Ямбол- Варна- София- Ямбол и за два дни главата ми стана на тираджийска гума, че ми е малко по-шумна колата и все на високи обороти, без слух останах, даже ми идваше да изхвърля СД-то през прозореца, и без тва бе безполезно
. А със старата с дългия диф такива проблеми нямах, доста по-тиха е, само заради оборотите. Но все пак, градско си ускорява доста по-добре с диф 4 ,10, спор за тва не мое да има

С времето се уверих, че ако искаш БМВ-то ти да върви.., трябва да си го направиш.
- BOBO BAVARIA
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 85
- Регистриран на: 1.03.2009
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 325d
- Детайли за колата: BMW FOREVER
Re: 318 ис въпрос диф
аз знам че е с 4,10 ама я купих с 3,91 и 4,27 ама е шпер и най мн за това ми се иска да си сложа шперчето ама не ми се занимава да го прехварлям нямам време а вече са кът диференцялите
бмв-то е болест за която няма лек
Re: 318 ис въпрос диф
Слагаш и виждаш как ще ти дойде това с предавките е малко и субективно на който както му идват на стила на каране и местата където караш
Намери калкулатор и си пресметни 2ра да ти е до 60-65/70 мисля ,че с 4.27 ще дойде някъде там (зависи и от кутията с която си )
Аз за 2 седмици смених 3 диференциала докато нацеля правилното число за мен и съм много доволен как ми идват скоростите спрямо трасетата където карам

Аз за 2 седмици смених 3 диференциала докато нацеля правилното число за мен и съм много доволен как ми идват скоростите спрямо трасетата където карам

[00:00:25] Boris Dimitrov каза: мое мнение е че голфа е много по бърза и мощна кола от бмв
http://i47.photobucket.com/albums/f169/ ... jtte3o.gif
http://i47.photobucket.com/albums/f169/ ... jtte3o.gif
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани