Направо ще ви изтормозя ...:))
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
- Новини
Направо ще ви изтормозя ...:))
Във форума на БМВ в клубовете на Дир.Бг писах че съм си харесал една междинна тройка двоен стоп. Ми видях я днеска на светло и отчасти лошо ми стана. Не видях ръждичка никъде обаче задницата май е отнесла кило кит. По двигателя май електриката трябва да се сменя а и задължително всичките маркучи че са се напукали здраво. Лампата за индикация трябва да се гаси защото предния собственик като сменял маслото не му се плащало да я гасят. Не знам каква е тая простотия. Има и нещо друго ...като се запали колата на бензин (работи и с газ) държи към 1.2 оборота което е множко май. Съмнението е работи само на три цилиндъра. Иначе колата не е зле..обаче май е по-дърта отколкото твърди собственика й. Има кожен салон, музика, люк отгоре ел огледала, готини спортни седалки и ремус на който направо бърбекю мога да си направя ) ...тук таме още някоя екстра.
Търси й 2200 лв. Възможно ли е изобщо да й вземе тез пари и според вас има ли логика аз да му ги дам тез пари. Ако я взема със сигурност искам да сменя всичките уплатнения, или поне по-важните ...също и маркучите, да я пребоядисам наново пък и малко козметика отвътре й трябва ...ако найстина има грижи с единият цилиндър кой знае колко ще ми вземат. Иначе като цяло върви обаче дали си заслужава да дам за нея 2200 и колко евентуално би ми излязло да я доведа в що-годе перфектен вид. Както вече казах, става въпрос за междинна тройка двоен стоп, 105 кончета или 115 не съм сигурен. Преди 5000 километра й е сменян блока ....защото при незнам си какъв ремонт се бил спукал (?!?!!)
Дайте ми съвет моля ...
В случай че ме посъветвате да не се занимавам ...ориентирайте ме колко би ми излязла 3-ка междинка - троен стоп например от 91-ва ...318-ка ...запазена и т.н. ...говорим от БГ защото яко тръгна да я вкарвам от майната си ще ме утрепят с митото и автовоза и т.н.
Търси й 2200 лв. Възможно ли е изобщо да й вземе тез пари и според вас има ли логика аз да му ги дам тез пари. Ако я взема със сигурност искам да сменя всичките уплатнения, или поне по-важните ...също и маркучите, да я пребоядисам наново пък и малко козметика отвътре й трябва ...ако найстина има грижи с единият цилиндър кой знае колко ще ми вземат. Иначе като цяло върви обаче дали си заслужава да дам за нея 2200 и колко евентуално би ми излязло да я доведа в що-годе перфектен вид. Както вече казах, става въпрос за междинна тройка двоен стоп, 105 кончета или 115 не съм сигурен. Преди 5000 километра й е сменян блока ....защото при незнам си какъв ремонт се бил спукал (?!?!!)
Дайте ми съвет моля ...
В случай че ме посъветвате да не се занимавам ...ориентирайте ме колко би ми излязла 3-ка междинка - троен стоп например от 91-ва ...318-ка ...запазена и т.н. ...говорим от БГ защото яко тръгна да я вкарвам от майната си ще ме утрепят с митото и автовоза и т.н.
- LandShark
- смирен поклонник
- Мнения: 1976
- Регистриран на: 16.01.2002
- Кара: w212 E500 4matic, E30 325ic
- Мечтае да кара: Specialized S-Works Epic и Dacia Logan 0.9tce
отг::Направо ще ви изтормозя ...:))
Във форума на БМВ в клубовете на Дир.Бг писах че съм си харесал една междинна тройка двоен стоп. Ми видях я днеска на светло и отчасти лошо ми стана. Не видях ръждичка никъде обаче задницата май е отнесла кило кит.
Аха значи най-вероятно е удряна отзад. Кофти. Май нарушената геометрия на задното окачване най-трудно се оправя...
По двигателя май електриката трябва да се сменя а и задължително всичките маркучи че са се напукали здраво. Лампата за индикация трябва да се гаси защото предния собственик като сменял маслото не му се плащало да я гасят. Не знам каква е тая простотия.
Електрика? Имаш предвид кабелите или какво? Компютъра е доста скъп... Ако има такъв изобщо тази кола, щото доколкото си спомням Е30-ските "двоен стоп", т.е. до '87 година, още не използват Мотроник. Иначе това за индикаторите за маслото са една доста полезна система, която обаче май доста от собствениците на БМВ-та в България не разбират: тя отчита влиянието на личния стил на каране спрямо качествата на смазмане на маслото. И в зависимост от това те съветва по-често или по-рядко от предписаното от производителя на масло да сменеш маслото. Истината е че може да се нулира и ръчно, без да плащташ нищо за това. Но като цяло за цялата тази система може да напишем повече друг път повече ако те интересува. Все пак буди съмнение защо не го е нулирал след като на повечето места дето сменят масло го нулират безплатно!!!
Има и нещо друго ...като се запали колата на бензин (работи и с газ) държи към 1.2 оборота което е множко май. Съмнението е работи само на три цилиндъра.
Може би имаш предвид 1200 оборота, не 1.2. Ми множко си е, наистина. Би трябвало да са под 1000, май за 318-ските бяха някъде към 800 (не съм много сигурен)... И за що мислиш че работи само на 3 цилиндъра? Ако е така би трябвало празния ход да е по-неспокоен и шумен, двигателя повече да се тресе...
Иначе колата не е зле..обаче май е по-дърта отколкото твърди собственика й. Има кожен салон, музика, люк отгоре ел огледала, готини спортни седалки и ремус на който направо бърбекю мога да си направя ) ...тук таме още някоя екстра.
Точно колко стара е може да се разбере ако ни дадеш серийния номер на шасито от талона на колата. Или поне последните 7 символа. В тях е годиран месеца и година на производство. Иначе повече за историята на Е30-ските може да научиш от страницата за тях, която писаш на този сайт в раздел "ТЕХНО". Екстрите - кво хубаво нещо са, ама имай предвид че ако колата не е в много добро състояние може да се наложи да вложиш поне още толкова колкото ще дадеш за нея. Това е най-голямата опастност...
Търси й 2200 лв. Възможно ли е изобщо да й вземе тез пари и според вас има ли логика аз да му ги дам тез пари. Ако я взема със сигурност искам да сменя всичките уплатнения, или поне по-важните ...също и маркучите, да я пребоядисам наново пък и малко козметика отвътре й трябва ...ако найстина има грижи с единият цилиндър кой знае колко ще ми вземат. Иначе като цяло върви обаче дали си заслужава да дам за нея 2200 и колко евентуално би ми излязло да я доведа в що-годе перфектен вид. Както вече казах, става въпрос за междинна тройка двоен стоп, 105 кончета или 115 не съм сигурен. Преди 5000 километра й е сменян блока ....защото при незнам си какъв ремонт се бил спукал (?!?!!)
Дайте ми съвет моля ...
В случай че ме посъветвате да не се занимавам ...ориентирайте ме колко би ми излязла 3-ка междинка - троен стоп например от 91-ва ...318-ка ...запазена и т.н. ...говорим от БГ защото яко тръгна да я вкарвам от майната си ще ме утрепят с митото и автовоза и т.н.
Според мен трябва много да внимаваш с тая кола. Боядисването ти е около 1000 лева само, смяната на маркучите с оригинални нови може да глатни между 100 и 200 лева. Дотук само си 3400 лева. А ако има и проблем с двигателя сумата ще набъбне още... и то не малко... Компресия мерил ли си?
Освен това ако е двоен стоп е почти 100% сигурно че е преди '88 и дори преди '87 година. И е 105 коня, не 115. Няма двоен стоп 115 коня! Освен ако не е сменян целия двигател. Първите няколко символа от номера на двигателя ще ти покажат: трябва да започва с 184хх ... хх е мястото на двата важни символа. Възможностите са EA, EB, EZ, EW, които са все модификации на двигателя М10, които е по-стария с мощност макс 105 коня. Доколкото си спомням E1 и Е2 са модификациите на М40 дето е 115 коня. И как така се е стигнало до СПУКВАНЕ НА БЛОКА?!!! Това е доста самнително! И къде си го е оправял след това? Нов блок ли си е купил? Основен ремонт ли е правил? Много трябва да се внимава с това щото след това може да излезе изключително солено.
Иначе в зависимост от бюджета ти, бих се ориентирал към друга, по-нова кола. Особено внимание представлява модела 318iS, което се произвежда само между 1989 до 1991 (края на Е30-ските)... Купе, със спортен мотор 136 коня, спортно окачване, спортен салон. Доколкото чух един мой познат си е взел такъв наскоро за около 3500 лева!!! 89 година!!! 136 коня, нов внос (на инвалид)!
Та ако имаш още въпроси - питай! Затова сме тук, да споделяме опита си. Надявам се че съм бил полезен с това си мнение!
Поздрав,
Land Shark II
-------------
'89 "316"
- Новини
За Land Shark II
Благодаря ти, бе ми найстина полезен. Отказах се от таз кола....няма смисъл съмненията и предположенията са прекалено много ...По добре да поизчакам малко и да си взема по-нова кола ...марката отсега е известна BMW )
Като дойде момента със сигурност ще питам пак за съвети ....
Като дойде момента със сигурност ще питам пак за съвети ....
- ///MPowered
- поклонник на E36
- Мнения: 320
- Регистриран на: 17.01.2002
отг::Направо ще ви изтормозя ...:))
и аз мисля че тази кола ще ти излезне по-скъпо отколкото да си вземеш по-нова и по запазена Е30 89-91!! Land Shark ти е препоръчал много добър вариант! IS-ките (купе) имат страхотен дизайн и освен прилична мошност! това не е за ренебрегване! Скоро гледах за 4000 марки много добра, запазена 1990 Е30 318is купе - черен металик с ляти джанти
отг::Направо ще ви изтормозя ...:))
Само да не забравя за М42 head gasket проблема...защото 4000 ми се струват много малко за запазена IS-ка...
А, освен това всичките E30 318is са купета (освен някои по-специални )
А, освен това всичките E30 318is са купета (освен някои по-специални )
- LandShark
- смирен поклонник
- Мнения: 1976
- Регистриран на: 16.01.2002
- Кара: w212 E500 4matic, E30 325ic
- Мечтае да кара: Specialized S-Works Epic и Dacia Logan 0.9tce
отг::Направо ще ви изтормозя ...:))
Вярно цената от 4000 не е висока, но като се има предвид колко драстично падат цените на Е30-ските... То вече Е36-ците са движат под 10К...
А проблема с M42 timing profile head gasket поначало нали се проявява обикновено в първите 100К км: повечето Е30-ски са на по 150К+ та този проблем обикновено е решен...
Land Shark II
--------------
'89 "316"
А проблема с M42 timing profile head gasket поначало нали се проявява обикновено в първите 100К км: повечето Е30-ски са на по 150К+ та този проблем обикновено е решен...
Land Shark II
--------------
'89 "316"
отг::Направо ще ви изтормозя ...:))
Oswen ako ne se e poiawil weche i niakoi lowko da e zawaril glawata s oksijen....ot tuk i niskata cena
- LandShark
- смирен поклонник
- Мнения: 1976
- Регистриран на: 16.01.2002
- Кара: w212 E500 4matic, E30 325ic
- Мечтае да кара: Specialized S-Works Epic и Dacia Logan 0.9tce
отг::Направо ще ви изтормозя ...:))
:):)
Това със заваряването определено ми е любимия номер!
Land Shark II
--------------
'89 "316"
Това със заваряването определено ми е любимия номер!
Land Shark II
--------------
'89 "316"
отг::Направо ще ви изтормозя ...:))
По принцип 318-ските /ако е загряла/ трябва да държи 800-900 оборота.А при студен двигател се качват около 1100-1200об.А ако е достигнала нормална температура и си държи 1200 об.може и да има нещо друго/личен опит/Моята една седмица след като я взех по същия начин взе да си мени оборотите и да тресе двигателя все едно работи на 3 цилиндъра.На по високите обороти не е толкова явно.Затова може и /умишлено/ да са вдигнати.И какво се оказа?Вкарва ми вода в 3 и 4 цилиндър.Добре че се отървах само с шлайфане на главата.Проблема беше че когато са слагали главата не са изчистили добре леглата на /болтовете/ на блока.И от там ми се е получило усукване.Затова внимавай много
На луната
С BMW колата
и да возя жената
На луната
С BMW колата
и да возя жената
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани