E30 323i VS 320i въпроси
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
- madpetio
- Новият ПИКАСО
- Мнения: 5525
- Регистриран на: 29.04.2002
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: The Dark Side of the Force
- Мечтае да кара: S
- Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio
E30 323i VS 320i въпроси
В момента се двуумя между тези два двигагеля
с 320i съм запознат,ако може някои да ми
даде повече информация за Е30 323i 86г. интересуваме разхода на бензин и има ли съществена разлика в подръжката на мотора.
За 323 знам,че са два вида инжекциони двигателя
М20В23 единя е 102kW,а другия е 110kW и че се
произвежда до 08.86г.
BMW-DIESELPOWER
с 320i съм запознат,ако може някои да ми
даде повече информация за Е30 323i 86г. интересуваме разхода на бензин и има ли съществена разлика в подръжката на мотора.
За 323 знам,че са два вида инжекциони двигателя
М20В23 единя е 102kW,а другия е 110kW и че се
произвежда до 08.86г.
BMW-DIESELPOWER
- PARADOX_sf
- ентусиаст
- Мнения: 909
- Регистриран на: 18.03.2002
- Местоположение: София
отг::E30 323i VS 320i въпроси
Znam edinstveno che 323i e sravnitelno riaduk model.
- madpetio
- Новият ПИКАСО
- Мнения: 5525
- Регистриран на: 29.04.2002
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: The Dark Side of the Force
- Мечтае да кара: S
- Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio
отг::E30 323i VS 320i въпроси
Благодаря ти чакам и LandShark да каже нещо:)
BMW-DIESELPOWER
BMW-DIESELPOWER
- LandShark
- смирен поклонник
- Мнения: 1976
- Регистриран на: 16.01.2002
- Кара: w212 E500 4matic, E30 325ic
- Мечтае да кара: Specialized S-Works Epic и Dacia Logan 0.9tce
отг::E30 323i VS 320i въпроси
Мда. Разбирам колебанието ти. Лично аз преди да си купя сегашната кола гледах и няколко 323-ки. Тяхната трагедия беше че, като повече по-стари коли минали през повече собственици, са били систематично побългарявани, което ме отблъсна. Много трудно ще намериш в БГ свястна 323-ка, а ако има такава собственика едва ли ще е навит да се раздели с нея. Ако се внася от чужбина хубавото е като по-стара цените са ниски а и не е акцизна и митото ще е в рамките на $1000. Пак остава проблема да е запазена, но да речем че в по-богатите страни по-вероятно е да се намери такъв екземпляр.
За разхода на гориво да си призная не съм сигурен, ще се постарая да проуча въпроса. Все пак трябва да се има предвид че като кола с механичен или полумеханичен инжекцион сравнена с по-нова генерация 320-ска с Мотроник разхода твърде вероятно ще е малко по-голям. Иначе практиката показва че при малките 6 цилиндрови мотори няма голяма разлика в разхода и напракти дори като е по-мощен дава по-добър разход, защото мотора по-малко се товари. Така че може да имаш предвид аналогични цифри.
Иначе исторически първоначално (началото на 1983г) Е30 323i е била с инжекциона K-Jetronic, които е напълно отделен от запалването и е напълно механичен. При това мощността е била 102kW. Но още в края на същата година нещата се подобряват с вграждането на по-модерния L-Jetronic, което се отразява и на мощността - 110kW. Така че само най-старите ще са по-слаби. Едно от предимствата за които се сещам е "по-лесното" тунинговане на инжекциона, доколкото при системата мотроник всичко зависи от данните записани в един чип - но формата на записа не е широкоизвестен, така че само тесен кръг от специалисти може да променят нещата. Докато при чистата механика много по-широк кръг лица може да се занимават със същата операция. Разбира се това ще се отрази на разхода, но... Иначе по мои сведения 323i се произвежда до 1985 г включително, след което е заменена от 325i така че лично аз много подозрително гледам на произведени през 1986 година 323-ки. Проверката по Вин номера винаги е била една сигурна застраховка за точната дата на производство.
И 320 и 323 използват двигателя М20. Така че принципни разлики няма в поддръжката няма. Единственото ограничение за 323-ката е това че няма вариант с Мотроник, но това може и да я плюс в нечии очи.
Надявам се бил съм ти от полза.
Поздрав,
Land Shark II
'89 "316"
За разхода на гориво да си призная не съм сигурен, ще се постарая да проуча въпроса. Все пак трябва да се има предвид че като кола с механичен или полумеханичен инжекцион сравнена с по-нова генерация 320-ска с Мотроник разхода твърде вероятно ще е малко по-голям. Иначе практиката показва че при малките 6 цилиндрови мотори няма голяма разлика в разхода и напракти дори като е по-мощен дава по-добър разход, защото мотора по-малко се товари. Така че може да имаш предвид аналогични цифри.
Иначе исторически първоначално (началото на 1983г) Е30 323i е била с инжекциона K-Jetronic, които е напълно отделен от запалването и е напълно механичен. При това мощността е била 102kW. Но още в края на същата година нещата се подобряват с вграждането на по-модерния L-Jetronic, което се отразява и на мощността - 110kW. Така че само най-старите ще са по-слаби. Едно от предимствата за които се сещам е "по-лесното" тунинговане на инжекциона, доколкото при системата мотроник всичко зависи от данните записани в един чип - но формата на записа не е широкоизвестен, така че само тесен кръг от специалисти може да променят нещата. Докато при чистата механика много по-широк кръг лица може да се занимават със същата операция. Разбира се това ще се отрази на разхода, но... Иначе по мои сведения 323i се произвежда до 1985 г включително, след което е заменена от 325i така че лично аз много подозрително гледам на произведени през 1986 година 323-ки. Проверката по Вин номера винаги е била една сигурна застраховка за точната дата на производство.
И 320 и 323 използват двигателя М20. Така че принципни разлики няма в поддръжката няма. Единственото ограничение за 323-ката е това че няма вариант с Мотроник, но това може и да я плюс в нечии очи.
Надявам се бил съм ти от полза.
Поздрав,
Land Shark II
'89 "316"
- madpetio
- Новият ПИКАСО
- Мнения: 5525
- Регистриран на: 29.04.2002
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: The Dark Side of the Force
- Мечтае да кара: S
- Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio
отг::E30 323i VS 320i въпроси
LandShark Благодаря ти много за информацията реших да е 320 86г.но нещо няма ниски обороти
тази кадето се спрях на нея нямам добър майстор
по инжекционите да я погледне. Но за мен колата се дави прекалено е `богата`сместа.
BMW-DIESELPOWER
тази кадето се спрях на нея нямам добър майстор
по инжекционите да я погледне. Но за мен колата се дави прекалено е `богата`сместа.
BMW-DIESELPOWER
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани