Направи си сам
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
- velin33
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 131
- Регистриран на: 25.11.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 M40+2B18
- Мечтае да кара: е30 ///
Re: Направи си сам
MICH__ написа::yes:
Колега каква е процедурата със затъмняването на самия фар ?
- Eмилио Димитров
- младши ентусиаст
- Мнения: 479
- Регистриран на: 8.02.2006
- Местоположение: в царството на акаунтите
- Пол: Мъж
Re: Направи си сам
отваряш, черен спрей на къси, дълги с черни кръстачки, затваряш. в е34 има доста теми как се правят
- biem_w
- ентусиаст
- Мнения: 1023
- Регистриран на: 4.12.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: на 15''ки
- Мечтае да кара: 300C hemi 6.1L
Re: Направи си сам
Mitko_Bs1 написа:Някой ако е правил тази интервенция нека сподели как се прави .Става въпрос за смяна на дроселова клапа на 316i e30. Благодаря за отговорите предварително
m10 или м40 ?
http://bmwfans.info/parts/catalog/E30/4 ... _assembly/
това е при м40 ..
Информация само по телефона! Не ми се играе на чат срещи!
- velin33
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 131
- Регистриран на: 25.11.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 M40+2B18
- Мечтае да кара: е30 ///
Re: Направи си сам
Благодаря колега, поздрави!
- KPETEH
- старши ентусиаст
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: Направи си сам
Да споделя как си мунинговах задната броня. Вероятно всички са се сблъсквали с проблема - ръждясали и неотвиваеми двата болта(номер 11) на задната(както може би и предната) броня. Тези които са отдолу и чрез тях се сваля бронята и гредата. Та не успях да ги развия и направих следното.
1. Отвих 4-те гайки 13-ки на буферите изотдолу на колата(едната е отвътре, където седи акумулатора) и свалих цялата броня с буферите. номер 14
2. Махнах пластмасата от гредата. номер 1
2. Отвих 8-те болта който държат гредата(номер 7) за буферите (звезди и гайки) номер 8 и 10
3. Намерих 4 дебели болта с шестостен глава и гайки, приблизително с размера на отворите на гредата и буферите. вместо номер 8
4. Завинтих гредата през дупките които не са отдолу. Стегнах със шайби. Заварих гайките отзад за буферите.
5. Свалих гредата(трябва да се отворят отворите за главите на болтовете отдолу - номер11, но това е лесто тъй като гредата се къса съвсем лесно с клещи), мотирах пластмасата и после цялата броня директно с новите болти към буферите. Отворите в пластмасата ги има фабрично. Накрая сложих и лайсната.
Смятам, че повече няма да ми се случи да не мога да си сваля броянта. Единствения минус е, че трябва да се сваля лайсната преди демонтажа. На е34 така се монтират броните, та от там идеята... Преди това се чудех кое да отрежа с флекса.
Схема: http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... g=51&fg=17
1. Отвих 4-те гайки 13-ки на буферите изотдолу на колата(едната е отвътре, където седи акумулатора) и свалих цялата броня с буферите. номер 14
2. Махнах пластмасата от гредата. номер 1
2. Отвих 8-те болта който държат гредата(номер 7) за буферите (звезди и гайки) номер 8 и 10
3. Намерих 4 дебели болта с шестостен глава и гайки, приблизително с размера на отворите на гредата и буферите. вместо номер 8
4. Завинтих гредата през дупките които не са отдолу. Стегнах със шайби. Заварих гайките отзад за буферите.
5. Свалих гредата(трябва да се отворят отворите за главите на болтовете отдолу - номер11, но това е лесто тъй като гредата се къса съвсем лесно с клещи), мотирах пластмасата и после цялата броня директно с новите болти към буферите. Отворите в пластмасата ги има фабрично. Накрая сложих и лайсната.
Смятам, че повече няма да ми се случи да не мога да си сваля броянта. Единствения минус е, че трябва да се сваля лайсната преди демонтажа. На е34 така се монтират броните, та от там идеята... Преди това се чудех кое да отрежа с флекса.
Схема: http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... g=51&fg=17
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
- ИЛИЯН
- младши ентусиаст
- Мнения: 255
- Регистриран на: 29.04.2004
- Местоположение: София
- Кара: БМВ 725 Е-38
Re: Направи си сам
Направи си сам капаци за халогени БМВ Е 30 троен стоп.
След дълго търсене на оригинални халогени за Е 30 троен стоп , разбрах ,че това е мисия не възможна. Реших да сложа алтернативния вариант капаци на мястото на халогените. Но, и това се оказа трудна задача за тяхното намиране.
Реших да си направя сам.
За начало си правите един картонен шаблон със точни размери.
След това трябва да намерите подходящ материал за тяхната направа. Аз се спрях на счупена задна броня от Мерцедес 124. Има подходящите извивки. Налагате шаблона, чертаете с маркер , и режете с флекса. След това налагате и оформяте до тяхното окончателно пасване.
Боядисвате , и слагате . Аз от зад ги залепих със силикон .
Това е крайния резултат.
Е, не е перфектно и оригинално , но е добър вариант колата да изглежда добре.
Най важното е ,че спестявате пари и нерви.
След дълго търсене на оригинални халогени за Е 30 троен стоп , разбрах ,че това е мисия не възможна. Реших да сложа алтернативния вариант капаци на мястото на халогените. Но, и това се оказа трудна задача за тяхното намиране.
Реших да си направя сам.
За начало си правите един картонен шаблон със точни размери.
След това трябва да намерите подходящ материал за тяхната направа. Аз се спрях на счупена задна броня от Мерцедес 124. Има подходящите извивки. Налагате шаблона, чертаете с маркер , и режете с флекса. След това налагате и оформяте до тяхното окончателно пасване.
Боядисвате , и слагате . Аз от зад ги залепих със силикон .
Това е крайния резултат.
Е, не е перфектно и оригинално , но е добър вариант колата да изглежда добре.
Най важното е ,че спестявате пари и нерви.
Няма грозни жени, има трезви мъже!
- br
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 78
- Регистриран на: 1.03.2009
- Местоположение: Казанлък
- Пол: Мъж
- Кара: кожи
- Мечтае да кара: M6 е24
Re: Направи си сам
здравейте мн се надяшам в тази тема някой да може да ми помогне , опитвам се да си купя инсталация от е30 м42б18 но не мога да намеря . и така силно се надяшам някой да може да ми покаже как да преправя инсталация от е36 която имам да става към трийската или да ми продаде такава за мен е без значение . предварително благодаря
- M10
- старши ентусиаст
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: Направи си сам
Свързваш я както пише тук http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=6&t=148858 и няма да имаш проблеми
- br
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 78
- Регистриран на: 1.03.2009
- Местоположение: Казанлък
- Пол: Мъж
- Кара: кожи
- Мечтае да кара: M6 е24
Re: Направи си сам
и схемата е същата за 4тири и 6ест цилиндрови така ли ? и мн благодаря колега
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани