пак проблеми...
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
пак проблеми...
hi, както вече писах имах известни проблеми с охлаждането на двигателя (стрелката малко минаваше средата на индикатора). След консултации се установи че муфата ми е скапана и от нея идва проблема. Купих нова муфа, перка но за жалост проблема ми остана. При проверка установих, че новата ми муфа изобщо не зацепва. Искам да попитам правилен ли ми е тест на муфата - при загрят до работна температура двигател, на празен ход със вестник се опитва дали може да се спре перката. Ако спре - мифата не е зацепила. Правилно ли правя теста? При мен освен че спря перката дори като форсирах двигателя на по високи обороти изобщо не се повръдна тази перка... Дайте някакъв съвет какво да правя
- LandShark
- смирен поклонник
- Мнения: 1976
- Регистриран на: 16.01.2002
- Кара: w212 E500 4matic, E30 325ic
- Мечтае да кара: Specialized S-Works Epic и Dacia Logan 0.9tce
отг::пак проблеми...
Теста се прави така: при загрял двигател (стрелката на около 90*) вдигаш капака, и с вестник пробваш да спреш перката, но желателно не на празен ход, а при по-високи обороти. Не би трябвало да може да спре.
Ти иначе откъде си я купи новата муфа?
Ти иначе откъде си я купи новата муфа?
отг::пак проблеми...
целия проблем май ще се окаже блокирал в някакво положение термостат. Тъй като не отваря целия, и през радиатора не минава почти никаква вода и затова муфата не зацепва. Това са предположения досега, ще видим днес дали ще се потвърдят.
А муфата и перката съм ги взел от ул. Козлодуй, ама не помня кой номер... преди сфетофара с раковски посоко към хладилния завод
А муфата и перката съм ги взел от ул. Козлодуй, ама не помня кой номер... преди сфетофара с раковски посоко към хладилния завод
- LandShark
- смирен поклонник
- Мнения: 1976
- Регистриран на: 16.01.2002
- Кара: w212 E500 4matic, E30 325ic
- Мечтае да кара: Specialized S-Works Epic и Dacia Logan 0.9tce
отг::пак проблеми...
целия проблем май ще се окаже блокирал в някакво положение термостат. Тъй като не отваря целия, и през радиатора не минава почти никаква вода и затова муфата не зацепва. Това са предположения досега, ще видим днес дали ще се потвърдят.
Ок, дръж ни в течение как вървят нещата...
А муфата и перката съм ги взел от ул. Козлодуй, ама не помня кой номер... преди сфетофара с раковски посоко към хладилния завод
И колко струва само муфата там?
Land Shark II
-------------
'89 "316"
отг::пак проблеми...
Аха... Козлодуй... пословицата "Не съм толкова богат че да купувам евтино" чувал ли си я?
Муфите ако се не лъжа не бяха ли просто силиконови свръзки, така че като се нагрее да може да бъде завъртяна перката? В светлината на това (но може и да греша естествено), не мисля че блокирал термостат ти е проблема.
Теста до колкото си го спомням можеше да се извърши и на празен ход при загрял двигател, но много внимателно с ъгъла на навит вестник. Ако работи както трябва, ще накъса страниците. Ако просто си наръгал вестника вътре има опастност просто да си потрошил муфата.
Муфите ако се не лъжа не бяха ли просто силиконови свръзки, така че като се нагрее да може да бъде завъртяна перката? В светлината на това (но може и да греша естествено), не мисля че блокирал термостат ти е проблема.
Теста до колкото си го спомням можеше да се извърши и на празен ход при загрял двигател, но много внимателно с ъгъла на навит вестник. Ако работи както трябва, ще накъса страниците. Ако просто си наръгал вестника вътре има опастност просто да си потрошил муфата.
отг::пак проблеми...
е да, но откакто смених термостата проблема ми се реши. Но лошото е че не пътувам на далечни разстояния за да съм сигурен 100%. Но преди ми загравяше и на късото разстояние от вкъщи до работата, а сега не загрява.
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани