пак проблеми...

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 47
Регистриран на: 21.01.2002
Местоположение: София

пак проблеми...

Мнение от FALLEL » 07 Фев 2002, 21:13

hi, както вече писах имах известни проблеми с охлаждането на двигателя (стрелката малко минаваше средата на индикатора). След консултации се установи че муфата ми е скапана и от нея идва проблема. Купих нова муфа, перка но за жалост проблема ми остана. При проверка установих, че новата ми муфа изобщо не зацепва. Искам да попитам правилен ли ми е тест на муфата - при загрят до работна температура двигател, на празен ход със вестник се опитва дали може да се спре перката. Ако спре - мифата не е зацепила. Правилно ли правя теста? При мен освен че спря перката дори като форсирах двигателя на по високи обороти изобщо не се повръдна тази перка... :( Дайте някакъв съвет какво да правя

смирен поклонник
смирен поклонник
Аватар
Мнения: 1976
Регистриран на: 16.01.2002
Кара: w212 E500 4matic, E30 325ic
Мечтае да кара: Specialized S-Works Epic и Dacia Logan 0.9tce

отг::пак проблеми...

Мнение от LandShark » 08 Фев 2002, 11:04

Теста се прави така: при загрял двигател (стрелката на около 90*) вдигаш капака, и с вестник пробваш да спреш перката, но желателно не на празен ход, а при по-високи обороти. Не би трябвало да може да спре.
Ти иначе откъде си я купи новата муфа?

Потребител
Аватар
Мнения: 47
Регистриран на: 21.01.2002
Местоположение: София

отг::пак проблеми...

Мнение от FALLEL » 08 Фев 2002, 15:07

целия проблем май ще се окаже блокирал в някакво положение термостат. Тъй като не отваря целия, и през радиатора не минава почти никаква вода и затова муфата не зацепва. Това са предположения досега, ще видим днес дали ще се потвърдят.

А муфата и перката съм ги взел от ул. Козлодуй, ама не помня кой номер... преди сфетофара с раковски посоко към хладилния завод

смирен поклонник
смирен поклонник
Аватар
Мнения: 1976
Регистриран на: 16.01.2002
Кара: w212 E500 4matic, E30 325ic
Мечтае да кара: Specialized S-Works Epic и Dacia Logan 0.9tce

отг::пак проблеми...

Мнение от LandShark » 08 Фев 2002, 15:41

целия проблем май ще се окаже блокирал в някакво положение термостат. Тъй като не отваря целия, и през радиатора не минава почти никаква вода и затова муфата не зацепва. Това са предположения досега, ще видим днес дали ще се потвърдят.

Ок, дръж ни в течение как вървят нещата...

А муфата и перката съм ги взел от ул. Козлодуй, ама не помня кой номер... преди сфетофара с раковски посоко към хладилния завод


И колко струва само муфата там?
Land Shark II
-------------
'89 "316" :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 125
Регистриран на: 4.02.2002

отг::пак проблеми...

Мнение от dimd00d » 12 Фев 2002, 1:51

Аха... Козлодуй... пословицата "Не съм толкова богат че да купувам евтино" чувал ли си я?

Муфите ако се не лъжа не бяха ли просто силиконови свръзки, така че като се нагрее да може да бъде завъртяна перката? В светлината на това (но може и да греша естествено), не мисля че блокирал термостат ти е проблема.

Теста до колкото си го спомням можеше да се извърши и на празен ход при загрял двигател, но много внимателно с ъгъла на навит вестник. Ако работи както трябва, ще накъса страниците. Ако просто си наръгал вестника вътре има опастност просто да си потрошил муфата.

Потребител
Аватар
Мнения: 47
Регистриран на: 21.01.2002
Местоположение: София

отг::пак проблеми...

Мнение от FALLEL » 12 Фев 2002, 12:27

е да, но откакто смених термостата проблема ми се реши. Но лошото е че не пътувам на далечни разстояния за да съм сигурен 100%. Но преди ми загравяше и на късото разстояние от вкъщи до работата, а сега не загрява.

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook