Е30 324 дизел
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
41 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- thewolf
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 254
- Регистриран на: 6.04.2007
- Местоположение: Плвдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW///Акулка Кара: плавно/легално
- Мечтае да кара: ///Е38 Мечтае да кара: \\\Е32
Е30 324 дизел
Здравейте колеги,
предлагат ми Е30 324 дизел, но тъй като до нищо не знам за дизелите и не съм карал, ако може и на някой му се занимава да ми напише тънките моменти какво трябва да се провери при покупка на Е30 324 д.
Дизела на 3-ките как е? основни възникващи проблеми при Е30 дизел? около 200 хиляди км е. Предлагат го ключ за ключ за пежо 106, което е на 100 000 км. То е на брат ми. Аз съм за, но първо исках да попитам във форума вие какво мислите и ще ми кажете за Е30 324 д. мисля, че е 89 година.
Благодаря предварително!!!
предлагат ми Е30 324 дизел, но тъй като до нищо не знам за дизелите и не съм карал, ако може и на някой му се занимава да ми напише тънките моменти какво трябва да се провери при покупка на Е30 324 д.
Дизела на 3-ките как е? основни възникващи проблеми при Е30 дизел? около 200 хиляди км е. Предлагат го ключ за ключ за пежо 106, което е на 100 000 км. То е на брат ми. Аз съм за, но първо исках да попитам във форума вие какво мислите и ще ми кажете за Е30 324 д. мисля, че е 89 година.
Благодаря предварително!!!
- Icooo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 176
- Регистриран на: 12.01.2009
- Местоположение: София/Троян
- Пол: Мъж
- Кара: Котлон
- Мечтае да кара: e30 М3 на планински проход с нов асфалт :)
- Детайли за колата: E38 740i
Re: Е30 324 дизел
Ако е вред дизелчето е желязна машина. На 200 хиляди.. съм сигурен, че не е. Отвори капачката за маслото и бръкни да пипнеш вала дали е паднал от размер. Виж дали е свършил маховика - когато гасиш колата чука и когато тръгваш на полусъединител без гас се усеща едно притрепване придружено със чукане. Отвори капака и виж около нафтовата помпа за течове. Огледай за изгнило отпред бомбетата на амортесиорите.. праговете, багажника..
Мудничка е колата, но си има известна динамика. Гори малко - на мен ми дава смесен разход 6,39 /засичано капачка - капачка/ и не е капризна кола.
Дано съм бил полезен. Успех
Мудничка е колата, но си има известна динамика. Гори малко - на мен ми дава смесен разход 6,39 /засичано капачка - капачка/ и не е капризна кола.
Дано съм бил полезен. Успех

- thewolf
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 254
- Регистриран на: 6.04.2007
- Местоположение: Плвдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW///Акулка Кара: плавно/легално
- Мечтае да кара: ///Е38 Мечтае да кара: \\\Е32
Re: Е30 324 дизел
Благодаря много. Утре ще се види за какво иде реч и дали колата е читава, щото е БМВ, но все пак има и зле поддържани и БЕЗЖАЛОСТНО карани БМВ-та. Та благодаря още един път за полезните съвети. Исках да попитам, понеже сега ми казаха, човека, на който е колата му се случило да му сложат бензин вместо дизел. Не е ли възможно да изгорят клапаните??? Така си мисля аз, дали е възможно??? че това е доста важен момент и ако е така, ремонт не ми се прави 

- KPETEH
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: Е30 324 дизел
Здравей, имам такъв дизел и ще споделя с теб.
1. Пежото е много по-пъргаво от това БМВ. Ако е с ел. помпа е дори по тромаво от мех. помпа.
2. Това е най-евтиното БМВ е30. Няма дебел макферсон, няма задни дискови спирачки, няма задна стабилизираща щанга, няма хидравлика, моето няма дори централно, няма борд компютър, няма ел. стъкла и тнт.
3. Мотора е тежък и бавно развъртащ се. За ускорение няма смисъл да си говорим. Разхода с нормално каране е добър обаче. До 8 градско и 6-6.5 извън. Има максимална скорост и е удобна за дълъг път. Трудно спира!!!
4. Бързо се разбиват тампоните на носачите. Предните пружини са много твърди, задните не. Сменил съм ги всички. Предни от е30 320и , задните от е36 325тдс + подложки за да не изглежда кленала.
5. Имат проблеми с загряването - трябва да си убеден, че не загрява. Карай я в обороти в града(хем да усетиш ускорението) и на извън градско по магистралата примерно. Ако загрява - недей го взима. Помпа 70 лв. Радиатор 300 лв. Термостат 25 лв. Антифриз 40 лв. Поне.
6. Колата е на години - сигурно има гнило по нея. Ако пуши - значи е на много километри. Мойта си хапва масло по малко но не пуши, а е на 180к.
7. Ходихме до Австрия и обратно на ски- 2300км. 4 човека пълен багажник и купе + ски и сноубордове на покрива. Разхода около 7.5л/100км, като съм я карал бързо 140 - 150 км/ч. Навръщане в Сърбия ни сипаха 25 литра бензин вместо дизел. Колата просто спря. Тя бензин не гори. Чрез ръчната помпа върху филтъра и подскачане върху теглича, успяхме да източим 32 литра микс. Добре, че боклуците в сърбия са като при нас - навсякъде - не беше проблем да съберем 16 бутили от по 2 литра около пътя. После стопирахме, сипахме дизел и си се прибрахме. Смених само нафтов филтър в София. Бензина даже го прекарахаме през граница и после тук една Х3-ка го изгори.
Общо взето колата е икономична, но невървежна. Ако не си убеден, че я искаш не я взимай. Да я продадеш после според мен е невъзможно. В едно 316и има мноого повече емоция и спорт отколкото в този чист дизел. Не го плюя, аз моя си го обичам, щото ми е вършил много полезна работа и едва ли някога ще го продам. Е скии:
П.С.
Дрифта с тази кола е невъзможен освен ако не е на лед или на сняг, ама с този тежък мотор си е опасно.
1. Пежото е много по-пъргаво от това БМВ. Ако е с ел. помпа е дори по тромаво от мех. помпа.
2. Това е най-евтиното БМВ е30. Няма дебел макферсон, няма задни дискови спирачки, няма задна стабилизираща щанга, няма хидравлика, моето няма дори централно, няма борд компютър, няма ел. стъкла и тнт.
3. Мотора е тежък и бавно развъртащ се. За ускорение няма смисъл да си говорим. Разхода с нормално каране е добър обаче. До 8 градско и 6-6.5 извън. Има максимална скорост и е удобна за дълъг път. Трудно спира!!!
4. Бързо се разбиват тампоните на носачите. Предните пружини са много твърди, задните не. Сменил съм ги всички. Предни от е30 320и , задните от е36 325тдс + подложки за да не изглежда кленала.
5. Имат проблеми с загряването - трябва да си убеден, че не загрява. Карай я в обороти в града(хем да усетиш ускорението) и на извън градско по магистралата примерно. Ако загрява - недей го взима. Помпа 70 лв. Радиатор 300 лв. Термостат 25 лв. Антифриз 40 лв. Поне.
6. Колата е на години - сигурно има гнило по нея. Ако пуши - значи е на много километри. Мойта си хапва масло по малко но не пуши, а е на 180к.
7. Ходихме до Австрия и обратно на ски- 2300км. 4 човека пълен багажник и купе + ски и сноубордове на покрива. Разхода около 7.5л/100км, като съм я карал бързо 140 - 150 км/ч. Навръщане в Сърбия ни сипаха 25 литра бензин вместо дизел. Колата просто спря. Тя бензин не гори. Чрез ръчната помпа върху филтъра и подскачане върху теглича, успяхме да източим 32 литра микс. Добре, че боклуците в сърбия са като при нас - навсякъде - не беше проблем да съберем 16 бутили от по 2 литра около пътя. После стопирахме, сипахме дизел и си се прибрахме. Смених само нафтов филтър в София. Бензина даже го прекарахаме през граница и после тук една Х3-ка го изгори.
Общо взето колата е икономична, но невървежна. Ако не си убеден, че я искаш не я взимай. Да я продадеш после според мен е невъзможно. В едно 316и има мноого повече емоция и спорт отколкото в този чист дизел. Не го плюя, аз моя си го обичам, щото ми е вършил много полезна работа и едва ли някога ще го продам. Е скии:
П.С.
Дрифта с тази кола е невъзможен освен ако не е на лед или на сняг, ама с този тежък мотор си е опасно.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
- Night_Shadow
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 77
- Регистриран на: 15.10.2007
- Местоположение: Троян/София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30.......
Re: Е30 324 дизел
KPETEH написа:2. Това е най-евтиното БМВ е30. Няма дебел макферсон, няма задни дискови спирачки, няма задна стабилизираща щанга, няма хидравлика, моето няма дори централно, няма борд компютър, няма ел. стъкла и тнт.
Колега не съм съгласен с вас, мойто дизелче си е АБС и заден мост с дискове.Колата спира доста добре за кола на 23 години.
KPETEH написа:Дрифта с тази кола е невъзможен освен ако не е на лед или на сняг, ама с този тежък мотор си е опасно.
И за това не съгласен с вас,с малко игра по помпата и по къс диф съм виждал чист дизел да върви на големи кръгове и то на обратен,друг е въпроса,че чистия дизел наистина не става за дрифтове,но за зимата си е супер само трябва да му свикне човек.
Като цяло дизела е дурако идиото устойчив автомобил поне от към мотор,с малко подръжка си е супер автомобил,но да тя не е много спортен модел,но да в нея дълбоко е душата която има всяко Е30


- KPETEH
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: Е30 324 дизел
Явно си случил на екстри
Колкото до дрифта - говоря за сток такъв и то с ел.помпа. Не че не съм го дрифтил на битака на пресния сняг, ма си е зор 


"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
- thewolf
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 254
- Регистриран на: 6.04.2007
- Местоположение: Плвдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW///Акулка Кара: плавно/легално
- Мечтае да кара: ///Е38 Мечтае да кара: \\\Е32
Re: Е30 324 дизел
ОФФтопик:
И аз дрифтя Фолксваген бус от германската армия го взехме, ама той има блокаж на диференциала и по-лесно става, а и дизел е, на сняг и дъжд иначе майката си трака. Дизела не е за високи обороти.
Благодаря за съветите. Гаражна кола е тази Е30, но пък човек като помисли, че тоя тип я е дал на сина му да я кара по софия и думите му бяха " много му е голяма за софия" си помислих, че има нещо гнило и се оказа, че колата загрява много бързо има някакъв проблем. Излиза черен дим, което предполагам, че означава лоша центровка, а сивия дим е че е издухан двигателя??? нали така или бъркам?
И аз дрифтя Фолксваген бус от германската армия го взехме, ама той има блокаж на диференциала и по-лесно става, а и дизел е, на сняг и дъжд иначе майката си трака. Дизела не е за високи обороти.
Благодаря за съветите. Гаражна кола е тази Е30, но пък човек като помисли, че тоя тип я е дал на сина му да я кара по софия и думите му бяха " много му е голяма за софия" си помислих, че има нещо гнило и се оказа, че колата загрява много бързо има някакъв проблем. Излиза черен дим, което предполагам, че означава лоша центровка, а сивия дим е че е издухан двигателя??? нали така или бъркам?
- Icooo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 176
- Регистриран на: 12.01.2009
- Местоположение: София/Троян
- Пол: Мъж
- Кара: Котлон
- Мечтае да кара: e30 М3 на планински проход с нов асфалт :)
- Детайли за колата: E38 740i
Re: Е30 324 дизел
1.Относно загряването:
Тази кола ако е вред не грее.. и то изобщо - отиваме за риба и по черен път се кара пурва.. полусъединител.. пак първа в продължение на 6-7 километра - уреда все едно е закован.. от екстремно каране съм стигал до "12 часа" и не може повече.. желязна е. Успях да вдигна повечко темперетура на бърнаут на пияно.. душмански, но пак далече от прегряване.
2.Относно пушенето:
Моята кола е на много километри (разпределителния вал беше с поне милиметър паднал от размер - сами си правете изводи). Като е с читава нафта не пуши (след 3700 - 800 оборота започва да изпушва).
3.Относно маслото:
Като го налея го правя на ниво малко над средата. Със моето каране (редовно изключва) преди смяна маслоко оставава малко под средата (над минимума).
4.Относно динамиката и дрифта:
За динамика.. има я - карал съм едно 316 м40.. еми нито има гласа на шестака(макар и дизел), нито се пързаля повече - по пъргаво е, но поне на мен не ми доставя повече удоволствие от дизеларата. Със поопечени гуми си тръгва доста прилично. В момента съм със Fulda Carat 205-ци във прилично състояние и като тръгна първа на пила.. като бъкна 2ра ме обръща наопаки.Със правилните настройки на двигателя (правилно зацепен разпределителен вал и малко аванс на помпата) си върви доста прилично. За зимата е много приятна за снежни фиести - плавна.. добър контрол... абе за начинаещи задоволява "дрифтаджииските мераци" - ако не можеш да пързаляш нея не си мисли за бензиново.
В крайна сметка:
Ако дизелчето е вред е много приятна кола - караш си лекичко - много е спокойна.. плавна.. не те изморява.. и най-важното гори малко.
Решиш да си вдигаш адреналина - има си силица(просто не трябва да и връщаш газта когато не усетиш доволното ускорение - идва по-късно
). Държи си на обороти.. и в завоите си има поведението на е30. Искаш да се попързаляш - ти си. Влизаш си в завоя.. в момента, в който усещаш че те натиска ритваш съединителя и си настрани.
Съжелявам за дългия пост, но си обичам дизелчето! Просто си върви със сила по пътя и поне на мен ми прави голямо удоволствие да го карам. Всяко по-дълго пътуване с него си е малък празник за мен.
Тази кола ако е вред не грее.. и то изобщо - отиваме за риба и по черен път се кара пурва.. полусъединител.. пак първа в продължение на 6-7 километра - уреда все едно е закован.. от екстремно каране съм стигал до "12 часа" и не може повече.. желязна е. Успях да вдигна повечко темперетура на бърнаут на пияно.. душмански, но пак далече от прегряване.
2.Относно пушенето:
Моята кола е на много километри (разпределителния вал беше с поне милиметър паднал от размер - сами си правете изводи). Като е с читава нафта не пуши (след 3700 - 800 оборота започва да изпушва).
3.Относно маслото:
Като го налея го правя на ниво малко над средата. Със моето каране (редовно изключва) преди смяна маслоко оставава малко под средата (над минимума).
4.Относно динамиката и дрифта:
За динамика.. има я - карал съм едно 316 м40.. еми нито има гласа на шестака(макар и дизел), нито се пързаля повече - по пъргаво е, но поне на мен не ми доставя повече удоволствие от дизеларата. Със поопечени гуми си тръгва доста прилично. В момента съм със Fulda Carat 205-ци във прилично състояние и като тръгна първа на пила.. като бъкна 2ра ме обръща наопаки.Със правилните настройки на двигателя (правилно зацепен разпределителен вал и малко аванс на помпата) си върви доста прилично. За зимата е много приятна за снежни фиести - плавна.. добър контрол... абе за начинаещи задоволява "дрифтаджииските мераци" - ако не можеш да пързаляш нея не си мисли за бензиново.
В крайна сметка:
Ако дизелчето е вред е много приятна кола - караш си лекичко - много е спокойна.. плавна.. не те изморява.. и най-важното гори малко.
Решиш да си вдигаш адреналина - има си силица(просто не трябва да и връщаш газта когато не усетиш доволното ускорение - идва по-късно

Съжелявам за дългия пост, но си обичам дизелчето! Просто си върви със сила по пътя и поне на мен ми прави голямо удоволствие да го карам. Всяко по-дълго пътуване с него си е малък празник за мен.
- thewolf
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 254
- Регистриран на: 6.04.2007
- Местоположение: Плвдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW///Акулка Кара: плавно/легално
- Мечтае да кара: ///Е38 Мечтае да кара: \\\Е32
Re: Е30 324 дизел
Колега мерси за мнението. Тя колата не е за мен, а за брат ми. Аз си имам Е28.
Твоята може да е наред, но тази дето я продават - не става. Много проблеми ще си имаме с нея. Попитах един майстор при когото е била колата, без да знае собственика. Вика не се излагай с тая кола, имала много проблеми, сега няма да пиша романи, човека беше ясен и точен. Има си бмв и бмв, има си и шофьори и шофьори, които не жалят колата и не им пука, че маслото е станало на каша и трябва да се сменя или пък че има нещо за смяна на колата. Има хора, които приемат колата за средство, с което достигат от точка А до точка Б, но има и маниаци, които си ги поддържат като нас всичките във форума.
Твоята може да е наред, но тази дето я продават - не става. Много проблеми ще си имаме с нея. Попитах един майстор при когото е била колата, без да знае собственика. Вика не се излагай с тая кола, имала много проблеми, сега няма да пиша романи, човека беше ясен и точен. Има си бмв и бмв, има си и шофьори и шофьори, които не жалят колата и не им пука, че маслото е станало на каша и трябва да се сменя или пък че има нещо за смяна на колата. Има хора, които приемат колата за средство, с което достигат от точка А до точка Б, но има и маниаци, които си ги поддържат като нас всичките във форума.
- Icooo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 176
- Регистриран на: 12.01.2009
- Местоположение: София/Троян
- Пол: Мъж
- Кара: Котлон
- Мечтае да кара: e30 М3 на планински проход с нов асфалт :)
- Детайли за колата: E38 740i
Re: Е30 324 дизел
Абсолютно си прав колега. Ако беше читава.. си заслужаваше, но при положение, че колата е кенеф няма какво повече да коментираме 
Поздрави.

Поздрави.
- tuningfena
- ентусиаст
-
- Мнения: 1012
- Регистриран на: 3.06.2006
- Местоположение: dimitrovgrad
- Пол: Мъж
- Кара: е30-327 . е30-320
- Мечтае да кара: bmw 327i turbo
- Детайли за колата: BMW 327 i
Re: Е30 324 дизел
поне да беше турбо дизел , таз просто е куца , но пък икономична зависи какво търсиш , прецени си сам 

- Night_Shadow
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 77
- Регистриран на: 15.10.2007
- Местоположение: Троян/София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30.......
Re: Е30 324 дизел
Icooo написа:В крайна сметка:
Ако дизелчето е вред е много приятна кола - караш си лекичко - много е спокойна.. плавна.. не те изморява.. и най-важното гори малко.
Решиш да си вдигаш адреналина - има си силица(просто не трябва да и връщаш газта когато не усетиш доволното ускорение - идва по-късно). Държи си на обороти.. и в завоите си има поведението на е30. Искаш да се попързаляш - ти си. Влизаш си в завоя.. в момента, в който усещаш че те натиска ритваш съединителя и си настрани.
Съжелявам за дългия пост, но си обичам дизелчето! Просто си върви със сила по пътя и поне на мен ми прави голямо удоволствие да го карам. Всяко по-дълго пътуване с него си е малък празник за мен.



- Azidaha
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 512
- Регистриран на: 6.07.2007
- Местоположение: гр.Троян
- Кара: зеленият крокодил Лакоста
Re: Е30 324 дизел
Night_Shadow написа:Icooo написа:В крайна сметка:
Ако дизелчето е вред е много приятна кола - караш си лекичко - много е спокойна.. плавна.. не те изморява.. и най-важното гори малко.
Решиш да си вдигаш адреналина - има си силица(просто не трябва да и връщаш газта когато не усетиш доволното ускорение - идва по-късно). Държи си на обороти.. и в завоите си има поведението на е30. Искаш да се попързаляш - ти си. Влизаш си в завоя.. в момента, в който усещаш че те натиска ритваш съединителя и си настрани.
Съжелявам за дългия пост, но си обичам дизелчето! Просто си върви със сила по пътя и поне на мен ми прави голямо удоволствие да го карам. Всяко по-дълго пътуване с него си е малък празник за мен.
![]()
![]()



Аз лично съм си преплювал в пазвата хиляди пъти, возейки се в точно тези два дизела.

Колата си е предоволна, но все пак всички в този форум "карат" V8-ци, нормално е да ви е "бавна, куца, мудна" и т.н. каквото още се изписа...

- dichodichev3
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 143
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ-та
Re: Е30 324 дизел
Кретен Недеи пиши такива щуротии за 2.4 дизела!Сега ако ти не влагаш пари в колата си,а това е така,е друго.Няма да спира ще е тромав и не знам си какви глупости.
Моя мотор в момента е на 320к и не е отварян нищо да му се прави.Слагам му хубави масла и филтри.Яде масло само извънградско,в града не бара.Лепка ги 190 безпроблемно.Върви много добре за тази кубатура-коне.Масата на колата е перфектна.Разбирам на 5-та серия да е този мотор.Тогава кажи,че е тежка за тоя мотор.А за спирането кове от раз.Няма скърцане и пукане от никаде.А да ти кажа този дизел,запазен под 1000 евро трудно се купува.Да те питам защо караш 2.4 дизел?Купи си 2.5i да дрифтиш.Ама ще ходиш със скъсани джобове и от газ и от бензин.
За колега които смята да купува дизела.Много стабилна машина от страна на мотора.Ламарините най-вероятно ще са гнили и по специално предни подкалници,прагове и бомбетата отзад(долния край на заден калник).Зависи на колко е, а такива на под 200к няма ще правиш водна помпа,нафтова помпа и радиатора ще е за смяна.Съединитела ще е тръгнал на 100%.Той е с демпферен маховик и нов стува около 1000 лева.От гърнетата ако е с катализатор ще трябва да го махаш,средно и задно също ще са за смяна и сакс.Ако не ти влиза вода от парното ламарината на пода ще е бетон,но ако зимата мокета ти е мокър лошо.Пода ще ти е на язви,а най-лошото на дупки.Мога само да кажа,че парите по тази кола не са заровени в дупка.Този мотор е първия дизел на БМВ и мисля че е достоен пред останалите.
Тези проблеми ще трябва да ги решаваш ако колата я купуваш от тук.Ако я внасяш от Германия ще я караш поне между 3-5 години без да барнеш нищо,ако е запазена разбира се.

Моя мотор в момента е на 320к и не е отварян нищо да му се прави.Слагам му хубави масла и филтри.Яде масло само извънградско,в града не бара.Лепка ги 190 безпроблемно.Върви много добре за тази кубатура-коне.Масата на колата е перфектна.Разбирам на 5-та серия да е този мотор.Тогава кажи,че е тежка за тоя мотор.А за спирането кове от раз.Няма скърцане и пукане от никаде.А да ти кажа този дизел,запазен под 1000 евро трудно се купува.Да те питам защо караш 2.4 дизел?Купи си 2.5i да дрифтиш.Ама ще ходиш със скъсани джобове и от газ и от бензин.

За колега които смята да купува дизела.Много стабилна машина от страна на мотора.Ламарините най-вероятно ще са гнили и по специално предни подкалници,прагове и бомбетата отзад(долния край на заден калник).Зависи на колко е, а такива на под 200к няма ще правиш водна помпа,нафтова помпа и радиатора ще е за смяна.Съединитела ще е тръгнал на 100%.Той е с демпферен маховик и нов стува около 1000 лева.От гърнетата ако е с катализатор ще трябва да го махаш,средно и задно също ще са за смяна и сакс.Ако не ти влиза вода от парното ламарината на пода ще е бетон,но ако зимата мокета ти е мокър лошо.Пода ще ти е на язви,а най-лошото на дупки.Мога само да кажа,че парите по тази кола не са заровени в дупка.Този мотор е първия дизел на БМВ и мисля че е достоен пред останалите.
Тези проблеми ще трябва да ги решаваш ако колата я купуваш от тук.Ако я внасяш от Германия ще я караш поне между 3-5 години без да барнеш нищо,ако е запазена разбира се.

- thewolf
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 254
- Регистриран на: 6.04.2007
- Местоположение: Плвдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW///Акулка Кара: плавно/легално
- Мечтае да кара: ///Е38 Мечтае да кара: \\\Е32
Re: Е30 324 дизел
Здравейте колеги,
значи описахте неща, които ако са за смяна, което очевино е така, ще струват към 2000 лева. Тук говорим за бартер, ключ за ключ. Файда няма ако направим бартера и да хвърля още 2000 лв за ремонти. А и колата, за която говоря просто за нищо не става, има проблем с двигателя, какъв - не мога да кажа, но ми го каза автомонтьорът, при когото се е правила тая кола.
Така си и мислех, че това е първия дизел на БМВ двигателите, щото преди това нене имало дизелов двг. При всичкото ми уважение към БМВ и притежателите на този модел, но все си мисля, че когато нещо се прави за първи път, винаги има нещо НЕДОИСКУСУРЕНО, което се поправя във следващият път. ТОВА Е ПРОСОТ МОЕТО МНЕНИЕ, но не се съмнявам, че бмв имат много добри дизелови двигатели, прото конкретно за ТАЗИ КОЛА, а не този модел коли, тази кола не става, не е карана както трябва и маслото не е сменяно на време, може би това е причинило повредата в двигателя. Не върви както трябва.
Мисля си, че няма смисъл, дори и да е пежо 106, но все пак върви и няма нужда от никакви ремонти, до го сменям за БМВ, само заради марката, щото се разбра, че това не е поддържана кола и притежателя, доста ама доста небрежно се е отнасял към смяна на масло, което е най-важното за двигателя и също така към цялостното състояние на колата. Аз също бих се радвал брат ми да има БМВ, но специално тази кола, не си заслужава.
А и за да му гори толкова много на тоя пич колата (8.5 на сто извън града) значи наистина е издухана. От всички вас разбрах, че харчи около 6.5 до 7.5 на сто извън града, тоя май бая я е издухал
)).
значи описахте неща, които ако са за смяна, което очевино е така, ще струват към 2000 лева. Тук говорим за бартер, ключ за ключ. Файда няма ако направим бартера и да хвърля още 2000 лв за ремонти. А и колата, за която говоря просто за нищо не става, има проблем с двигателя, какъв - не мога да кажа, но ми го каза автомонтьорът, при когото се е правила тая кола.
Така си и мислех, че това е първия дизел на БМВ двигателите, щото преди това нене имало дизелов двг. При всичкото ми уважение към БМВ и притежателите на този модел, но все си мисля, че когато нещо се прави за първи път, винаги има нещо НЕДОИСКУСУРЕНО, което се поправя във следващият път. ТОВА Е ПРОСОТ МОЕТО МНЕНИЕ, но не се съмнявам, че бмв имат много добри дизелови двигатели, прото конкретно за ТАЗИ КОЛА, а не този модел коли, тази кола не става, не е карана както трябва и маслото не е сменяно на време, може би това е причинило повредата в двигателя. Не върви както трябва.
Мисля си, че няма смисъл, дори и да е пежо 106, но все пак върви и няма нужда от никакви ремонти, до го сменям за БМВ, само заради марката, щото се разбра, че това не е поддържана кола и притежателя, доста ама доста небрежно се е отнасял към смяна на масло, което е най-важното за двигателя и също така към цялостното състояние на колата. Аз също бих се радвал брат ми да има БМВ, но специално тази кола, не си заслужава.
А и за да му гори толкова много на тоя пич колата (8.5 на сто извън града) значи наистина е издухана. От всички вас разбрах, че харчи около 6.5 до 7.5 на сто извън града, тоя май бая я е издухал

41 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани