Разлики м42б18 в е30 и е36
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
35 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- E30_M_Tech_ll
- Мнения: 1402
- Регистриран на: 14.11.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: e30 318is
Re: Разлики м42б18 в е30 и е36
е да ама моя блок е м43 1,6
Аз съм изключително нагъл, въпреки, че ме предупредиха за комерсиалните обяви, аз използвах подписа си за такава, и затова получих дъъъъъъъъъъъъълъга почивка!!!
- ildivvy
- старши ентусиаст
- Мнения: 1527
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07'
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Разлики м42б18 в е30 и е36
Блоковете са еднакви.Разликите в работния обем идват от коляновия вал.
Ex: 96' BMW318ti
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
- shengi
- ентусиаст
- Мнения: 1002
- Регистриран на: 12.07.2007
- Местоположение: Rousse
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320d 136
- Мечтае да кара: e30 m3
Re: Разлики м42б18 в е30 и е36
м40 е леко по различен.Все си мисля, че с ремък е едно с верига е друго.Но ако искате утре мога да понаснимам м40 м42 м43
- E30_M_Tech_ll
- Мнения: 1402
- Регистриран на: 14.11.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: e30 318is
Re: Разлики м42б18 в е30 и е36
е да там е разлика но се сменят ролките с зъбни колела и готово и се слага капак от ис....
но все пак ако ти е на лесно поснимай да видим кое как се различава...
но все пак ако ти е на лесно поснимай да видим кое как се различава...
Аз съм изключително нагъл, въпреки, че ме предупредиха за комерсиалните обяви, аз използвах подписа си за такава, и затова получих дъъъъъъъъъъъъълъга почивка!!!
- michev
- старши ентусиаст
- Мнения: 2040
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Re: Разлики м42б18 в е30 и е36
блоковете са еднакви освен отворите за кнок / а не нок/ сензорите, разликите при 1.6 и 1.8 са в коляновия вал и буталата, а като сменим предния капак на блока /маслената помпа/ може да си правим и верижен и ремъчен мотор
only rear wheel drive
Re: Разлики м42б18 в е30 и е36
И аз си мислех да го правя това само със смяна на карантиите,но ако не намериш всичко на някакви промоционални цени или някоя ИСка с пре*бан блок ,не си струва.По-лесно,та и по-евтино ще ти е да си намериш някое пазено двигателче,да си го ревизираш и да си правиш кефа после.
- Dafy
- младши ентусиаст
- Мнения: 575
- Регистриран на: 7.10.2007
- Местоположение: Sliven City
- Пол: Мъж
- Кара: е30 coupe IS
- Мечтае да кара: Мойта си Е30-ка !
- Детайли за колата: черно e30 купе IS на газ
Re: Разлики м42б18 в е30 и е36
цаката е колата да е регната с 1.6 мотор и да си го направиш ИС ... и блока да ти отговаря на купето ... перфектната работа, хем ревизиран мотор, хем отговарят номерата
само дето цените на гарнитурите и семерингите излизат колкото един ИС втора ръка /но пък състоянието е неизвестно/
само дето цените на гарнитурите и семерингите излизат колкото един ИС втора ръка /но пък състоянието е неизвестно/
- vankatagsi
- младши ентусиаст
- Мнения: 624
- Регистриран на: 25.11.2007
- Местоположение: София, западния край
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 323CI
- Мечтае да кара: E36 M3 evo с валове
Re: Разлики м42б18 в е30 и е36
[По-стария вариант на м42, до септември 1993 г., има същите чарколяци в главата като на м42в е30. Колекторът е с управление за дължината на интейка и има нок сензори. Маркучът за вентилацията на картера няма клапан за картерни газове и влиза както и на е30 в предната част на капака и в другия край в корпуса на дросела. Самият двигател без колектори, електроника и спомагателни агрегати е един и същ като изпълнение.[/quote]
Аз карам Е36 92г и това е напълно вярно! В главата незнам дали е същото защото не ми се е налагало да я свалям, но другото е така, колата я дават 140кс, но в някой руски сайтове съм чел че точно първите ИС-и / като моя/ са 137кс. Кое е вярно незнам, но в същност не е и от такова голямо значение
Аз карам Е36 92г и това е напълно вярно! В главата незнам дали е същото защото не ми се е налагало да я свалям, но другото е така, колата я дават 140кс, но в някой руски сайтове съм чел че точно първите ИС-и / като моя/ са 137кс. Кое е вярно незнам, но в същност не е и от такова голямо значение
- power of bmw
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 240
- Регистриран на: 28.02.2010
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: дифа да вие...
- ///Явор
- Летящия холандец
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
Re: Разлики м42б18 в е30 и е36
и в боята има разлика
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- michev
- старши ентусиаст
- Мнения: 2040
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Re: Разлики м42б18 в е30 и е36
металика по мощен ли е от акрилната или е обратно
only rear wheel drive
- E30_M_Tech_ll
- Мнения: 1402
- Регистриран на: 14.11.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: e30 318is
Re: Разлики м42б18 в е30 и е36
естествено колега.....
металните частици в боята имат по добро топлоотдаавне и мотора се охлажда по добре.... съответно на диното изкарава с около 28 до 32 коня повече.... чувал съм и за хора в чужбина които с едра перла изкарват до към 50 коня повече на колелата
металните частици в боята имат по добро топлоотдаавне и мотора се охлажда по добре.... съответно на диното изкарава с около 28 до 32 коня повече.... чувал съм и за хора в чужбина които с едра перла изкарват до към 50 коня повече на колелата
Аз съм изключително нагъл, въпреки, че ме предупредиха за комерсиалните обяви, аз използвах подписа си за такава, и затова получих дъъъъъъъъъъъъълъга почивка!!!
- izzzo
- младши ентусиаст
- Мнения: 368
- Регистриран на: 17.03.2005
- Пол: Мъж
- Кара: '04 330xi touring
Re: Разлики м42б18 в е30 и е36
Dafy написа:само дето цените на гарнитурите и семерингите излизат колкото един ИС втора ръка /но пък състоянието е неизвестно/
малко повече- лагери, гарнитури, семеринги-1100 с отстъпката
Re: Разлики м42б18 в е30 и е36
Ъпвам малко стара тема,но няма смисъл да отварям нова.
Подочух,че със смукателен колектор от е30,36цата вървяла по-добре.Пасвал,само трябва малко пластмаса да се изреже.Някой има ли повече информация как става цялата врътка и има ли смисъл.
Мерси предварително.
Подочух,че със смукателен колектор от е30,36цата вървяла по-добре.Пасвал,само трябва малко пластмаса да се изреже.Някой има ли повече информация как става цялата врътка и има ли смисъл.
Мерси предварително.
- s_kolev
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 204
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София/Силистра
- Пол: Мъж
- Кара: e36 318ti
- Мечтае да кара: всичко
- Детайли за колата: М42б18 '94
Re: Разлики м42б18 в е30 и е36
C3602PA написа:Ъпвам малко стара тема,но няма смисъл да отварям нова.
Подочух,че със смукателен колектор от е30,36цата вървяла по-добре.Пасвал,само трябва малко пластмаса да се изреже.Някой има ли повече информация как става цялата врътка и има ли смисъл.
Мерси предварително.
Правих го, даже поодрасках със шкурка всмукателния колектор от е30ката, след смяната разлика във високите не усетих, поумря малко в ниските. След смяна на дюзи, почистване, бензинов регулатор на 3.5 бара и нови свещи(bmw high power) със чисто нови лули нещата се пооправиха
п.с. много терсене е поставянето и доста работи трябва да се преместят, кутията със инсталацията трябва да замине както и изолационния материал от ламарината на парното ( след яко каране, като се нагрее голата ламарина и изчезва студеното на парното, тряа пускам климатика ). Филтърната кутия идва далеко, трябва да се мисли нова стойка/удължение или спортен филтър, стъпковия мотор трябва да се изведе извън всмукателя и други дребни и досадни работи...
п.с.2 за да махнеш оригиналния е36цов/м42ков всмукател трябва да откачиш цялата инсталация на мотора даже и датчика на задната от скоростната кутия като цяло главоболията са повече от резултата, но аз бих го направил пак
35 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани