Разлики м42б18 в е30 и е36

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори


Аватар
Мнения: 1402
Регистриран на: 14.11.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: e30 318is

Re: Разлики м42б18 в е30 и е36

Мнение от E30_M_Tech_ll » 31 Май 2010, 22:44

е да ама моя блок е м43 1,6 :confused:
Аз съм изключително нагъл, въпреки, че ме предупредиха за комерсиалните обяви, аз използвах подписа си за такава, и затова получих дъъъъъъъъъъъъълъга почивка!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1527
Регистриран на: 10.10.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Lexus GS430 07'
Мечтае да кара: BMW M2

Re: Разлики м42б18 в е30 и е36

Мнение от ildivvy » 01 Юни 2010, 18:08

Блоковете са еднакви.Разликите в работния обем идват от коляновия вал.
Ex: 96' BMW318ti

Изображение


Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!

Вече съм фен на Марио Драги!

" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1002
Регистриран на: 12.07.2007
Местоположение: Rousse
Пол: Мъж
Кара: E46 320d 136
Мечтае да кара: e30 m3

Re: Разлики м42б18 в е30 и е36

Мнение от shengi » 01 Юни 2010, 19:12

м40 е леко по различен.Все си мисля, че с ремък е едно с верига е друго.Но ако искате утре мога да понаснимам м40 м42 м43 :)
Изображение


Аватар
Мнения: 1402
Регистриран на: 14.11.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: e30 318is

Re: Разлики м42б18 в е30 и е36

Мнение от E30_M_Tech_ll » 01 Юни 2010, 19:32

е да там е разлика но се сменят ролките с зъбни колела и готово и се слага капак от ис.... :)
но все пак ако ти е на лесно поснимай да видим кое как се различава...
Аз съм изключително нагъл, въпреки, че ме предупредиха за комерсиалните обяви, аз използвах подписа си за такава, и затова получих дъъъъъъъъъъъъълъга почивка!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2040
Регистриран на: 5.06.2003
Местоположение: Targovishte
Пол: Мъж
Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
Мечтае да кара: E30 M3
Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет

Re: Разлики м42б18 в е30 и е36

Мнение от michev » 02 Юни 2010, 0:31

блоковете са еднакви освен отворите за кнок / а не нок/ сензорите, разликите при 1.6 и 1.8 са в коляновия вал и буталата, а като сменим предния капак на блока /маслената помпа/ може да си правим и верижен и ремъчен мотор
only rear wheel drive

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 606
Регистриран на: 14.12.2008
Местоположение: София
Кара: E30

Re: Разлики м42б18 в е30 и е36

Мнение от zzuzi » 02 Юни 2010, 13:25

И аз си мислех да го правя това само със смяна на карантиите,но ако не намериш всичко на някакви промоционални цени или някоя ИСка с пре*бан блок :conf: ,не си струва.По-лесно,та и по-евтино ще ти е да си намериш някое пазено двигателче,да си го ревизираш и да си правиш кефа после.
Изображение Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 575
Регистриран на: 7.10.2007
Местоположение: Sliven City
Пол: Мъж
Кара: е30 coupe IS
Мечтае да кара: Мойта си Е30-ка !
Детайли за колата: черно e30 купе IS на газ

Re: Разлики м42б18 в е30 и е36

Мнение от Dafy » 02 Юни 2010, 17:51

цаката е колата да е регната с 1.6 мотор и да си го направиш ИС ... и блока да ти отговаря на купето ... перфектната работа, хем ревизиран мотор, хем отговарят номерата ;)
само дето цените на гарнитурите и семерингите излизат колкото един ИС втора ръка /но пък състоянието е неизвестно/
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 624
Регистриран на: 25.11.2007
Местоположение: София, западния край
Пол: Мъж
Кара: Е46 323CI
Мечтае да кара: E36 M3 evo с валове

Re: Разлики м42б18 в е30 и е36

Мнение от vankatagsi » 02 Юни 2010, 18:52

[По-стария вариант на м42, до септември 1993 г., има същите чарколяци в главата като на м42в е30. Колекторът е с управление за дължината на интейка и има нок сензори. Маркучът за вентилацията на картера няма клапан за картерни газове и влиза както и на е30 в предната част на капака и в другия край в корпуса на дросела. Самият двигател без колектори, електроника и спомагателни агрегати е един и същ като изпълнение.[/quote]

Аз карам Е36 92г и това е напълно вярно! В главата незнам дали е същото защото не ми се е налагало да я свалям, но другото е така, колата я дават 140кс, но в някой руски сайтове съм чел че точно първите ИС-и / като моя/ са 137кс. Кое е вярно незнам, но в същност не е и от такова голямо значение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 240
Регистриран на: 28.02.2010
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: дифа да вие...

Re: Разлики м42б18 в е30 и е36

Мнение от power of bmw » 03 Юни 2010, 22:22

е-30-ковия е по-добрия и по-здрав :bchug:
Ако БМВ е религия,то Е30 е икона!

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Re: Разлики м42б18 в е30 и е36

Мнение от ///Явор » 03 Юни 2010, 23:29

и в боята има разлика :mhihi:
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2040
Регистриран на: 5.06.2003
Местоположение: Targovishte
Пол: Мъж
Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
Мечтае да кара: E30 M3
Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет

Re: Разлики м42б18 в е30 и е36

Мнение от michev » 04 Юни 2010, 0:15

металика по мощен ли е от акрилната или е обратно :D
only rear wheel drive


Аватар
Мнения: 1402
Регистриран на: 14.11.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: e30 318is

Re: Разлики м42б18 в е30 и е36

Мнение от E30_M_Tech_ll » 04 Юни 2010, 8:27

естествено колега.....
металните частици в боята имат по добро топлоотдаавне и мотора се охлажда по добре.... съответно на диното изкарава с около 28 до 32 коня повече.... чувал съм и за хора в чужбина които с едра перла изкарват до към 50 коня повече на колелата :winky: :mhihi: :banghead:
Аз съм изключително нагъл, въпреки, че ме предупредиха за комерсиалните обяви, аз използвах подписа си за такава, и затова получих дъъъъъъъъъъъъълъга почивка!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 368
Регистриран на: 17.03.2005
Пол: Мъж
Кара: '04 330xi touring

Re: Разлики м42б18 в е30 и е36

Мнение от izzzo » 04 Юни 2010, 21:47

Dafy написа:само дето цените на гарнитурите и семерингите излизат колкото един ИС втора ръка /но пък състоянието е неизвестно/

малко повече- лагери, гарнитури, семеринги-1100 с отстъпката :mhihi:

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 27.06.2010
Пол: Мъж

Re: Разлики м42б18 в е30 и е36

Мнение от C3602PA » 07 Ное 2010, 18:03

Ъпвам малко стара тема,но няма смисъл да отварям нова.

Подочух,че със смукателен колектор от е30,36цата вървяла по-добре.Пасвал,само трябва малко пластмаса да се изреже.Някой има ли повече информация как става цялата врътка и има ли смисъл.

Мерси предварително.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 204
Регистриран на: 26.04.2009
Местоположение: София/Силистра
Пол: Мъж
Кара: e36 318ti
Мечтае да кара: всичко
Детайли за колата: М42б18 '94

Re: Разлики м42б18 в е30 и е36

Мнение от s_kolev » 13 Ное 2010, 1:26

C3602PA написа:Ъпвам малко стара тема,но няма смисъл да отварям нова.

Подочух,че със смукателен колектор от е30,36цата вървяла по-добре.Пасвал,само трябва малко пластмаса да се изреже.Някой има ли повече информация как става цялата врътка и има ли смисъл.

Мерси предварително.



Правих го, даже поодрасках със шкурка всмукателния колектор от е30ката, след смяната разлика във високите не усетих, поумря малко в ниските. След смяна на дюзи, почистване, бензинов регулатор на 3.5 бара и нови свещи(bmw high power) със чисто нови лули нещата се пооправиха :mhihi:

п.с. много терсене е поставянето и доста работи трябва да се преместят, кутията със инсталацията трябва да замине както и изолационния материал от ламарината на парното ( след яко каране, като се нагрее голата ламарина и изчезва студеното на парното, тряа пускам климатика :mhihi: ). Филтърната кутия идва далеко, трябва да се мисли нова стойка/удължение или спортен филтър, стъпковия мотор трябва да се изведе извън всмукателя и други дребни и досадни работи...

п.с.2 за да махнеш оригиналния е36цов/м42ков всмукател трябва да откачиш цялата инсталация на мотора даже и датчика на задната от скоростната кутия :mhihi: :mhihi: като цяло главоболията са повече от резултата, но аз бих го направил пак :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook